Засідання відбулося в дистанційному режимі. Головував на ньому ректор КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровський.
Про роботу впродовж попереднього тижня та про найближчі плани роботи прозвітували проректори за напрямами діяльності та керівники головних служб університету. Під час обговорення деяких проблем було напрацьовано рішення щодо їхнього подолання та надано відповідні доручення. З-поміж питань, які обговорили учасники, особливо слід виокремити такі:
Перший проректор Ю. І. Якименко
Адміністративно-управлінська робота:
- Триває оформлення відпусток і відпрацювання режимів роботи працівників усіх підрозділів, оформлення наказів щодо кадрового забезпечення. Завдяки цьому оформлено режими відсутності на робочих місцях приблизно 1000 працівників університету: 515 перебувають у режимі вимушеного простою, 367 – у щорічних відпустках, у відпустках за власний рахунок – 121.
- Вирішуються питання щодо перенесення конкурсів і продовження контрактів НПП, проводяться в online-режимі наради щодо кадрового забезпечення діяльності підрозділів.
Освітній процес:
9 квітня в онлайн-режимі проведено Методичну раду. Участь у ній взяли 40 осіб. На ній були розглянуті і затверджені важливі документи і Положення:
- про дистанційну освіту;
- про розроблення, оновлення і модернізацію освітніх програм;
- про порядок формування електронних відомостей в «Електронному кампусі».
Дистанційне навчання:
Проводиться поточний контроль на рівні підрозділів і вибірковий контроль через «Електронний кампус». Студентська рада спільно з Департаментом навчально-виховної роботи провели серед студентів опитування «Про якість дистанційного навчання». Отримали відгуки 114 студентів про роботу 69 викладачів. Зараз проводиться аналіз його результатів. Інформацію для відповідного реагування буде надіслано керівникам відповідних факультетів і кафедр.
Робота платформи дистанційного навчання «Sikorsky» (Moodle, G Suite):
Триває розробка Положення, продовжується завантаження курсів. Вирішуються питання щодо підключення додаткового серверу.
Доступ до «Coursera»:
КПІ вже має 10 тисяч ліцензій. Безпосередньо здійснюються контакти з підрозділами і викладачами з питання роздачі цих ліцензій та отримання після проходження курсів відповідних сертифікатів.
Заходи з підготовки до проведення сесії в дистанційному режимі:
Триває формування складу адміністраторів сесії в підрозділах, розробляються і впроваджуються відповідні протоколи в ЕК, відбувається їхнє тестування на трьох факультетах – електроніки, радіотехнічному та приладобудівному.
Акредитація:
Перша комісія з акредитації ОП ФММ та ВПІ працювала 9-10 квітня. Підсумки її роботи обговорено на фінальному брифінгу 10.04, участь в якому взяли 32 особи. 13 квітня почалася робота експертної комісії з наступної акредитації (ІПСА), розпочинається робота з акредитації програми на ВПІ.
Робота комісії з підготовки Колективного договору:
Проректор з навчальної роботи А. А. Мельниченко
Протягом минулого тижня Департамент організації освітнього процесу спрямовував свої зусилля на таких напрямах:
- взаємодія з кафедрами, гарантами освітніх програм та комісіями НМК щодо розробки нових навчальних планів та оновлення змісту освітніх програм;
- супроводження процесу започаткування і удосконалення сертифікатних програм на ІПСА та ФММ;
- підготовка спільно з УІІТО (І.Г.Малюкова) «Положення про дистанційне навчання», яке було затверджене Методрадою. У ньому чітко зафіксовано принципи функціонування Платформи дистанційного навчання «Sikorsky». Додатком до затвердженого документу стали рекомендації підрозділам щодо створення курсів на вказаній платформі;
- оновлення Положення «Про семестровий контроль» та затвердження його на Методраді в частині використання електронних відомостей в системі «Електронний кампус» при виставленні заліків та іспитів в дистанційному режимі. У майбутньому, після закінчення карантину, пропонується перейти до відповідних форм проведення контролю знань в рамках «Електронного Кампусу». Це дозволить автоматизувати роботу та відмовитися від паперових документів;
- розробка рекомендацій для проведення натурних лабораторних робіт в дистанційній формі і ознайомлення з ними НПП;
- організація роботи підрозділів щодо отримання централізованого доступу до сервісів G Suite for Education (координатором призначено доцента ФТІ – О.А. Орєхова).
Коментар і доручення М. З. Згуровського
- Триває удосконалення платформи дистанційного навчання «Sikorsky». Слід розширювати її можливості і надавати про них широку інформацію. Ця необхідність продиктована запитами з боку викладачів та студентів для використання цієї платформи в умовах карантину. Періодично треба нагадувати про подальший розвиток платформи. Підготуйте разом з Інною Геннадіївною Малюковою статтю про нові можливості платформи.
- Аналогічний розвиток ми маємо здійснювати і «Електронного кампусу».
Проректор з навчально-виховної роботи Н. В. Семінська
Стипендія:
- Оновлено склад стипендіальної комісії університету, проведено її засідання. Видано розпорядження щодо державних пільгових кредитів.
- Здійснюється телефонне та онлайн-консультування осіб, які відповідають на факультетах/інститутах за призначення соціальних стипендій.
- Здійснюється прийом документів пільгових категорій студентів, формуються їхні особові справи для передачі до УПСЗН. Відповідна інформація вноситься до бази Мінсоцполітики.
Мобільність:
Підготовлено звіт з академічної мобільності для Еразмус-офісу в Україні.
7 квітня 2020 проведено засідання Ради з навчального-виховної роботи заступників деканів/директорів з навчально-виховної та соціальної роботи, на якому обговорювалися питання реалізації:
- розпорядження «Про внесення результатів заліків та екзаменів до електронних відомостей в системі Електронний кампус» з детальними інструкціями для працівників деканатів та викладачів щодо роботи з електронними відомостями. Інструкції були презентовані та затверджені на Методичній раді університету 9 квітня 2020;
- розпорядження щодо державних пільгових кредитів.
Протягом тижня здійснювалося тестування модулів «Сесія» та «Адміністратор сесії» в системі «Електронний кампус» із залученням заступників деканів РТФ, ФЕЛ, ПБФ та інших.
Здійснюється консультування студентів щодо особливостей реалізації дистанційної форми навчання з дисципліни «Фізичне виховання» та координації їх дій з викладачами.
Співпраця з роботодавцями:
10 квітня 2020 погоджено участь викладачів у програмі тренінгів "Upgrade yourself with lifecell" 2020, яка стартуватиме у вересні 2020.
Відбулися вебінари:
- п'ятиденні (щодня 6-10 квітня) "Soft Skills Online Marathon for Juniors", від спеціалістів EPAM UNIVERSITY;
- 7 квітня, «Ближче до ТБ», Media&Production «1+1»;
- 9 квітня «Принципи успішних бізнес презентацій» від компанії Genesis.
Заплановано вебінари:
- 14-15 квітня від компанії «Smart business»;
- 21 квітня від компанії «EY»;
- 16 квітня 2-й вебінар від «1+1 медіа»;
- 16 та 17 квітня два вебінари від «lifecel»; l
- наприкінці квітня – від компанії «Ubisoft».
Проводяться переговори з компанією «Terrasoft» щодо їх пропозицій навчальних курсів для студентів та викладачів.
ТОВ «Прогрестех-Україна» передав для студентів, що залишилися у гуртожитках, 600 масок та дезінфікуючи засоби.
Профорієнтаційна робота
11 квітня спільно з Меідалабораторією в онлайн-режимі проведено День відкритих дверей. Трансляція відбувалася на офіційному каналі КПІ у УоuTube та сторінках FB. Зафіксовано понад 300 переглядів у режимі реального часу. Абітурієнти і батьки мали змогу поставити запитання у прямому ефірі.
Студентська соціальна служба:
Проведено 12 індивідуальних психологічних консультацій в онлайн-режимі. Психологом розроблено та поширено у соцмережі цикл статей з підтримки емоційного стану під час карантину.
Підготовка до «KPI-Open»:
В університеті організовано велику кількість студентських команд (72). З них у другий тур вийшло 29 команд. Оргкомітет розглядає можливість:
1) провести міжфакультетську олімпіаду онлайн у травні як логічне завершення процесу на цей рік;
2) організувати централізовано реєстрацію кращих команд від університету на Всеукраїнську Олімпіаду, яка проходитиме як складова олімпіади ACM ICPC.
Щодо медичного забезпечення студентів:
1) підписано Меморандум про співпрацю з Київською міською студентською поліклінікою;
2) розроблено і надіслано пропозиції щодо медичного забезпечення студентів до 6 приватних компаній; .
3) задля врахування побажань студентів щодо медичного забезпечення до робочої групи залучено представників Студентської ради студмістечка. Слід також відзначити активну допомогу СРС та СР гуртожитків у питаннях забезпечення чергування студентів у гуртожитках, інформування студентства щодо виконання умов карантину тощо.
Студентська рада КПІ:
Студентська рада активно долучилася до моніторингу забезпечення дистанційного навчання викладачами. Ними проведено опитування серед студентів «Про якість дистанційного навчання». Результати передано до ДНВР, проводиться аналіз результатів і готується звіт
Окрім того, Студрада активно допомагає в інформуванні студентів щодо умов здачі ФВ та просування курсів «Coursera».
Коментар і доручення М. З. Згуровського
Хочу відзначити хороший рівень проведення фестивалю КПІАбітFest.
Ви дуже добре і всебічно репрезентували КПІ в інформаційному просторі. Спільно з Медіалабораторією ви створили гарний фільм. Він нам знадобиться для багатьох цілей. Така презентація КПІ в інформаційному просторі є дуже важливою.
У пріоритетах залишається співпраця з роботодавцями за нових умов. Має формуватися база даних, в якій слід відображати особливості кожної компанії.
Важливо продовжувати вирішення питання медичного обслуговування студентів. Сподіваємось, що угоду з Міською студентською поліклінікою буде підписано.
Паралельно треба працювати і з приватними медичними компаніями для забезпечення обслуговування наших студентів через сімейних лікарів.
Водночас, потрібно спільно з ФБМІ і надалі опрацьовувати модель навчально-практичного супроводження здоров'я людини в приміщенні нашого санаторію-профілакторію.
Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник
- Підготовлено та відправлено до ДКАУ матеріали щодо проєкту КПІ «Мікросупутник». Заплановане проведення відеоконференції з питань проєкту КПІ з представником ДКАУ.
- Триває аналіз наукових шкіл підрозділів. Проведено відеоконференцію з деканами ФЕА, ІАТ, ТЕФ, РТФ ІЕЕ, ІПСА та їх заступниками з наукової роботи щодо проблем, що виникають під час провадження наукової роботи у підрозділі. До участі в нарадах запрошували керівництво ДМС.
- Під головуванням Голови Вченої ради КПІ М.Ю. Ільченка провели перше засідання комісії з інтеграції та удосконалення менеджменту науки в КПІ. В відеоконференції взяли участь керівники структурних підрозділів, що підпорядковані проректору з наукової роботи, проректор з навчальної роботи, голови комісії вченої ради КПІ – з наукової та інноваційної роботи, з атестації наукових кадрів, керівництво ДМС. Обговорено і визначено основні напрями діяльності комісії, пропозиції щодо персонального складу, підготовлено проект «Положення про комісію».
- Отримали повідомлення з Познаньської політехніки, що всі необхідні документи, пов'язані з придбанням сонячних батарей, постачальник CESI в Мілані отримав 7.04.2020. Розпочато процедуру отримання експортної ліцензії.
- Розроблено Положення та Регламент роботи Центру колективного користування науковим обладнанням «Матеріалознавство тугоплавких сполук та композитів» (ІФФ). Матеріали передано на погодження співзасновникам Центру.
- Підготовлено ті відправлено до Міністерства оборони України лист щодо можливості виконання досліджень міцності матеріалів повітродесантної техніки.
Запитання М. З. Згуровського
Як проводиться робота з кафедрами, факультетами щодо формування переліку наукових груп, наукових напрямів, з якими ми реально можемо брати участь у конкурсах, у співпраці з різними компаніями?
В. А. Пасічник
На минулому тижні працювали з 6-ма факультетами. З представниками ще 4-х факультетів обговорити проблеми не вдалося через відсутність у них технічних можливостей до дистанційної роботи. На цьому тижні планується цю роботу завершити. До цієї роботи залучені С.І. Сидоренко та С. М. Шукаєв.
М. З. Згуровський
Необхідно зібрати повну інформацію про наявність діючих наукових груп. Їх робота важлива як для забезпечення міжнародних зв'язків і формування заявок на участь у відповідних європейських конкурсах, так і для департаменту, який має займатися формуванням PhD програм.
Ю. І. Якименко
На минулому тижні ми з В. А. Пасічником проводили таку роботу. З 43 спеціальностей було визначено 37 наукових шкіл і PhD програм. По 6 освітніх програмах є певні проблеми. Цю проблему треба вирішувати.
М. З. Згуровський
Чи було зроблено аналіз участі КПІ у конкурсі МОН? Я хотів би почути систему критеріїв, які застосовував МОН до відбору проектів, у порівнянні з поданими нами роботами, і з'ясувати, в чому ми помилялися.
В. А. Пасічник
Такий аналіз вже зроблено.
М.З.Згуровський.
Потрібно, щоб науковці університету були ознайомлені з його результатами. Окрім цього, слід з'ясувати бачення МОН щодо того, що робити науковцям, які планують цього року захищати дисертації за старими ще правилами. Що робити з цими захистами, що робити з роботами, які вже були захищені?
Пасічник В. А.
На 21 квітня планується онлайн-засідання Ради проректорів з науки. На цьому засіданні разом з колегами з інших університетів плануємо вийти з пропозиціями до МОН щодо кандидатських дисертацій, захист яких призупинено до кінця року. Будемо просити їх у зв'язку з карантином відтермінувати впровадження нових правил щонайменше на півроку. Прошу долучитися до вирішення цього питання М. Ю. Ільченка.
М. З. Згуровський
Якою є нині ситуація з підготовкою до проведення Олімпіади з програмування ICPC?
В. А. Пасічник
Встановлено контакти з керівниками цієї організації і керівниками відповідних міністерств. Активну роль на себе взяв заступник Міністра цифрової трансформації. Він безпосередньо включився в роботу. ICPC планує проводити таку Олімпіаду в Україні. Триває відпрацювання технічних аспектів проведення олімпіади. Ми підготували інформацію по готелях. Було надано інформацію щодо можливостей залучення ЦКМ КПІ до проведення відкриття/закриття олімпіади.
Голова Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського М. Ю. Ільченко
Спільно з проректором В.А. Пасічником 06.04.2020 р. проведено нараду з метою системного покращення менеджменту науки в університеті через організацію Координаційної ради з інтеграції освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Участь у ній взяли проректори з наукової та навчальної роботи, голови чотирьох постійних комісій Вченої ради, представники департаментів наукового, міжнародного напрямів та економіки і фінансів, Інноваційного середовища «Sikorsky Challenge», Наукового парку «Київська політехніка», Ради молодих учених університету. За підсумками наради завершується підготовка Положення про раду, її складу і відповідного наказу по університету.
2. Комісія з наукової та інноваційної діяльності Вченої ради університету на онлайн-засіданні прийняла рішення щодо:
- погодження кандидатур авторського колективу роботи, висунутої на здобуття Державної премії України в галузі науки і техніки, в складі восьми безпосередніх виконавців роботи за поданням керівника роботи Б.М. Рассамакіна. Не було підтримано кандидатуру С.Є. Мартинюка, внесеної проф. Ф.Ф. Дубровкою на Вченій раді університету. Водночас, до авторського колективу включено кандидатуру М.О.Першина, якого підтримала Вчена рада РТФ;
- рекомендовано до друку черговий номер журналу «Advanced Education» («Новітня освіта»);
- погоджено припинення публікації друкованої версії журналу «Електронна та акустична інженерія» і продовження наступних публікацій лише в електронному форматі.
3. Комісія з атестації наукових кадрів Вченої ради університету підготувала проект листа до Міністерства стосовно змін до проекту наказу МОН «Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) та додатку до них, зразка академічної довідки». Після погодження змісту листа з проректором А.А. Мельниченком надішлемо листа до Міністерства.
4. Працівники Відділу Вченого секретаря університету:
- надали консультації та відповіді з різних питань атестації наукових кадрів 19-ти здобувачам наукових ступенів і працівникам університету. Зокрема, враховуємо отриману від МОН України інформацію щодо діяльності Спеціалізованих вчених рад, а саме: дозволяється у форматі відео-конференції проводити засідання спецрад стосовно приймання до захисту дисертацій. При цьому відкрите голосування слід проводити так, щоб було видно рішення кожного голосуючого, а відеоматеріали засідання додавати до матеріалів, які подаються до Міністерства. Дати захистів дисертацій переносити і остаточно визначати після отримання відповідного рішення Міністерства;
Проректор з міжнародного співробітництва С. І. Сидоренко
Роботу ДМС було спрямовано на концентрацію зусиль за такими основними напрямами:
1.«Віртуальна дипломатія»
1.1.ДМС продовжує готувати і направляти на адреси ключових партнерів університету листи, в яких наголошується на тому, що робота не переривається і окреслюються основні її пріоритети. Такі листи були надіслані на адреси 7 канадських, 15 польських університетів та 4 університетів країн Балтії. Такі ж листи цього тижня будуть надіслані до низки вишів Німеччини, Швеції та США. На листи, надіслані нами раніше, вже почали надходити відповіді університетів-партнерів. Аналогічні листи надсилаємо і до дипломатичних представництв.
1.2.На минулому тижні ДМС вдалося результативно завершити перемовини, які були розпочаті в березні за технологіями "Віртуальної дипломатії":
– узгоджено і передано на підпис ректору меморандум про співпрацю з Адміністративним комітетом нового району Лян Цзин м.Чунцін, яким передбачено створення в цьому районі міжнародного науково-дослідного інституту, засновником якого з українського боку виступає Науковий парк "Київська політехніка". КПІ як материнська структура Наукового парку забезпечує наукову і освітню складову, нагляд, розподіл фінансів, координує та здійснює науковий супровід;
– підготовлено фінальну версію угоди між Державною стипендіальною радою Китаю та КПІ ім. Ігоря Сікорського. Документ направлено до Посольства Китаю в Україні. Відповідно до нього китайська сторона фінансуватиме підготовку 10 докторів наук та магістрів щорічно в Інституті аерокосмічних технологій КПІ та на ряді інших факультетів;
– завершено перемовини та подано на підпис угоду з Далянським технічним університетом. Відповідно до неї Китайська державна стипендіальна рада кожного навчального року надаватиме фінансову підтримку для навчання в КПІ за різними спеціальностями двом запрошеним науковцям, двом спільним аспірантам, чотирьом спільним магістрам з цього вишу;
- за допомогою дистанційних технологій співпрацюємо також з університетами та організаціями інших країн (Саудівська Аравія, Польща, Міланський університет, з Інститутом космічних технологій Пакистану).
2. Активізація міжнародної проектно-грантової діяльності
2.1.Триває підготовка проектних заявок для участі у конкурсах європейських та американських міжнародних програм. Серед них 8 великих проектних заявок до програм Horizon 2020, EUROASIA, програми НАТО "Наука заради миру та безпеки", USAID та ін.
Крім того, нещодавно наукова група доц. Євгенії Чвертко (ЗвФ) спільно з партнерами з Румунії почала готувати проєктну заявку до програми Еразмус+ КА2 (Call 2020 Round 1 KA2 – Cooperation for innovation and the exchange of good practices, KA202 – Strategic Partnerships for vocational education and training).
2.2.Спільно з проректором з наукової роботи та відповідними структурами університету започатковуємо заходи з залучення науковців університету до міжнародної проектно-грантової діяльності, зокрема до участі в новій Програмі ЄС "Горизонт Європа". Для цього потрібно:
- сформувати базу даних, яка має включати перелік реальних (не на папері) наукових розробок і відповідних наукових груп КПІ, що їх виконують, та поставити їх у відповідність до переліку наукових напрямів Програми ЄС "Горизонт Європа";
- організувати системну роботу з підготовки і подачі заявок на гранти за кожним з перспективних напрямів, запрошуючи до неї відповідних партнерів з Євросоюзу;
На виконання цих завдань:
- брали участь у зустрічах керівників наукового напряму з представниками факультетів та інститутів (на минулому тижні – на ФЕА, ТЕФ, ІАТ, ІЕЕ, ІПСА);
- підготували проєкт наступного матеріалу до рубрики "Проектному менеджеру – на замітку" в газеті "Київський політехнік";
3. Інші заходи
3.1. Працюємо з трьома працівниками, які ще не повернулися із закордонних відряджень та стажувань та деканами їхніх факультетів ( ФЕА, ФЕЛ, ФМФ).
3.2. У постійному контакті перебуваємо з пятьма іноземними фахівцями, які залишилися працювати в КПІ під час карантину, і тримаємо на контролі стан їхнього здоров'я. Вони здорові.
3.3.Через Центр міжнародної освіти відстежуємо стан здоров'я 222 іноземних студентів, що залишаються на карантині в гуртожитках КПІ.
3.4. Про роботу групи сприяння діяльності Центру ЮНІДО.
Спільно з Ю.І.Якименком, І.Г.Малюковою та директором Центру ЮНІДО А.В. Ворфоломєєвим готуємо включення до програми фестивалю Sikorsky Challenge окремої панелі за тематичними напрямами діяльності Центру ЮНІДО.
Спільно з Н.В. Семінською вирішуємо питання щодо доручення до фестивалю Sikorsky Challenge заходів фестивалю Future of Ukraine.
3.5. Готуємо відповіді на запитання опитувальників, надісланих до КПІ та його кафедри ЮНЕСКО Офісом з питань освіти Генерального директора ЮНЕСКО.
3.6. Підготували лист щодо підтримки звернення президента Аерокосмічного товариства Угорщини стосовно проведення на базі Угорської Астронавтичної Спілки (Hungarian Astronautical Society – MANT) Міжнародного Астронавтичного Конгресу, який заплановано на жовтень 2023 року.
Коментар і доручення М. З. Згуровського
Прошу спільно з іншими проректорами за напрямами активніше долучатися до роботи з забезпечення інтеграції освітньої, наукової та міжнародної діяльності. Ми маємо максимально «зшити» освіту з наукою з метою виведення наших науковців, викладачів і студентів на участь у міжнародних програмах і проектах. Їхні напрацювання, у свою чергу, слід інтегрувати в навчальний процес КПІ.
Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк
Господарська робота:
- розробили кошторис щодо виконання робіт по гідроізоляції в 1, 13, 14, 15, 16, 17 навчальних корпусів та будівлі, де розташований Відділ музей авіації та космонавтики;
- розпочали вкладати тротуарну плитку на скверику біля 17-го навчального корпусу;
- спільно із головним архітектором університету розробили проект облаштування скверу біля 20-го навчального корпусу;
- розпочали планування та підготовчі роботи з благоустрою біля автостоянки поблизу 4-го навчального корпусу;
- отримали наряди і відключили теплопостачання в житлові будинки та 27-ий навчальний корпус;
- щоденно здійснюємо вологе прибирання в усіх будівлях університету дезинфікуючими та хлоровмісними розчинами;
- взяли участь у монтажі барельєфу Л.К..Каденюку – його змонтовано напередодні Дня космонавтики;
- готуємо майданчик до встановлення пам'ятника О.Г.Лелеченку: там покладено гранітні плити, завершується прокладання доріжок, плануємо на цьому тижні встановити цокольну частину п'єдесталу;
- провели комплексний моніторинг споживання енергоресурсів у корпусах. Здійснили деякі заходи задля забезпечення економії коштів: так, уже встановили в навчальних корпусах 9 лічильників води.
- спільно з Департаментом економіки і фінансів проаналізували використання енергоресурсів в університеті впродовж лютого-березня 2020 року у порівнянні з таким само періодом 2019 року. Виявлено, що загалом по університету маємо економію 21% (по коштах). По студмістечку також маємо загальну економію 21%.
Соціальний напрям:
- закупили нову партію засобів особистого захисту для співробітників та здобувачів вищої освіти, згідно з заявками від структурних підрозділів;
- надавали послуги з харчування для курсантів ІСЗЗІ. Окрім того, зробили місячний запас продуктів для забезпечення їхнього безперебійного харчування;
- провели засідання тендерного комітету (в дистанційному режимі).
Напрям безпеки:
- продовжуємо спільне патрулювання по території Університету із поліцією та з національною гвардією. Упродовж минулого тижня серйозних правопорушень та мародерства на території університету виявлено не було.
Обговорення, коментар і доручення М.З.Згуровського
1. Поки що не відомо, коли закінчиться карантин. Тому нам потрібно мати два сценарії використання баз відпочинку:
1) якщо карантин буде подовжено на травень і далі, що ми маємо робити – консервувати бази, зберігаючи можливість відкрити їх, скажімо, лише на останню зміну?
2) якщо карантин буде завершено наприкінці квітня, як організовувати відпочинок людей?
Прошу над цими питаннями попрацювати спільно з головою Профкому Михайлом Безуглим. Ці питання, окрім соціального їхнього значення, тісно пов'язані з економією, оскільки для нас питання заощадження коштів дуже важливі.
2.Прошу спільно з ДЕФ та студмістечком ще раз проаналізувати наші витрати на енергоресурси та опрацювати можливості їхнього заощадження. Можливо, під час карантину їх можна зекономити в більших обсягах.
Директор департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна
Фінансування квітня місяця отримали в межах виділених лімітів. Розподіл зроблено та надано до Казначейства.
Нараховуємо заробітну плату співробітникам за першу половину квітня та стипендію. Співробітники отримають гроші на картки вже у середу. Стипендію буде перераховано студентам після Великодня.
Підписано наказ про зміну структури ДЕФ. Таким чином в структурі буде один планово-фінансовий відділ, який буде обслуговувати всі підрозділи університету. Це дасть можливість підвищити якість та ефективність підготовки документів.
Підписано наказ про створення Фонду розвитку університету, затверджено Положення про Фонд розвитку та розробляється Положення про його раду.
Протягом тижня спільно з юристами, начальником управління справами та Я.Ю. Цимбаленко підготували та подали на затвердження:
1) розпорядження про порядок звітування за роботу в дистанційному режимі;
2) наказ про організаційні заходи для запобігання поширення короновірусу (що стосується працівників, які досягли 60-річного віку)
3) наказ про порядок оголошення простою.
Розробили з вищезазначеними підрозділами форми документів та інструктивний лист щодо оплати праці та умов використання робочого часу на період карантину.
Розробили та узгодили з Юридичним управлінням Порядок надання платних послуг.
Разом з ДНВР та юридичним управлінням продовжуємо працювати над розробленням Положення про порядок надання кредитів на навчання та типових форм супутніх документів.
Протягом тижня прийняли квартальну звітність від всіх структурних підрозділів. Продовжуємо формувати консолідовану квартальну звітність.
Протягом тижня платежі всі проходили своєчасно.
Коментар і доручення М. З. Згуровського
1.Слід розпочати наповнення Фонду розвитку університету. Потрібно провести аналіз наших виплат, виявити нераціональні і невчасні як на цей період і спрямувати кошти, вивільнені за рахунок зупинки таких платежів, до Фонду розвитку Цей Фонд на період кризи виконуватиме функції стабілізаційного фонду університету і дозволить забезпечувати стабільну діяльність університету в умовах нестачі коштів, яка може виникнути вже у другому півріччі.
2. Прошу також проаналізувати, наскільки раціонально ми в нинішніх умовах витрачаємо кошти: на комунальні послуги, на інші цілі (на які в нормальному режимі ми б обов'язково здійснювали платежі), скільки ми витрачаємо на ті об'єкти, які тимчасово законсервували – ЦКМ, спорткомплекс, тощо. Слід забезпечити максимальну їхню економію.
Директор студмістечка О. А. Іщенко
На даний час в студмістечку залишилося 2373 студенти (разом з сімейним гуртожитком – 3021). Серед них хворіють на ГРВІ троє студентів, вони знаходяться в ізоляції та під наглядом лікарів. Ще одного студента в суботу забрала швидка допомога з підозрою на коронавірусну хворобу. В умовах стаціонару йому було зроблено ПЛР-тест на COVID-19, який виявився негативним, – у нього також виявлено ГРВІ.
За тиждень, що минув, до гуртожитків повернулися четверо студентів, які виїжджали до батьків. Всі четверо розселені в ізолятори, симптоми захворювань відсутні.
З 1 квітня до дирекції студмістечка від студентів надійшло 850 заяв про дистанційне виселення.
Пропускний режим забезпечується силами адміністрації гуртожитків та свідомої частини студентства.
Власними силами студмістечка виконується поточний ремонт 14 об'єктів. Ще два гуртожитки (№№19,20) ремонтують відповідні організації.
Прибирання та дезінфекція приміщень виконується в необхідному обсязі.
Порушень правил внутрішнього розпорядку та правопорядку за тиждень не зафіксовано.
Доручення М.З.Згуровського
Прошу провести аналіз раціональності використання енергоресурсів по кожному гуртожитку окремо і вжити заходів щодо їхнього заощадження.
Помічник ректора з історико-архітектурних питань, завідувач кафедри загальної фізики В. Й. Котовський
1. Барельєф космонавта Каденюка Л.К. та інформаційна табличка встановлені на визначених місцях в першому корпусі у запланований строк.
2. Пам`ятник Герою України, випускнику КПІ О.Г. Лелеченку:
- плануємо встановлення постаменту на 16-17 квітня;
- намагаємося завершити всі роботи зі встановлення пам'ятника до 23 квітня, тобто встигнути до роковин Чорнобильської катастрофи.
Коментар і доручення М.З.Згуровського
1. Питання остаточного розрахунку з виконавцями – це питання спонсорів –енергетичних компаній. Нам важливо завершити нашу частину роботи, підготувати територію і встановити пам'ятник вчасно.
2. Вам як Голові ради Фонду розвитку, спільно з членами Ради слід розпочати роботу над його наповненням.
Директор Науково-технічної бібліотеки КПІ О. М. Бруй
На простійнині пішли 20 співробітників. Переважна більшість – це технічний персонал. Ще 8 – це бібліотекарі з різних підрозділів. 11 людей пішли у щорічні відпустки. Бібліотека працює у звичайному вже дистанційному режимі. Підготували дві службові: 1) про передплату періодичних видань для університету на друге півріччя; 2) про придбання 200 тисяч сторінок у компанії «Unicheck», яка надає сервісні послуги з перевірки на плагіат, для перевірки студентських робіт. За умови придбання 200 тисяч таких сторінок, ще 100 тисяч компанія надасть безкоштовно.
Директор департаменту якості освітнього процесу О.А. Жученко
Департамент продовжує супроводження та координацію акредитації освітніх програм. Завершує перевірку перша експертна група за освітніми програмами спеціальності «Менеджмент» на ФММ та ВПІ. Дистанційно провели низку організаційних нарад та зустрічей з експертами НАЗЯВО спільно з ДЕФ, ДООП та ДНВР. З понеділка розпочали свою роботу ще дві експертні групи НАЗЯВО.