Зозульов Олександр Вікторович

Всеукраїнська науково-практична конференція «В2В-маркетинг».

Сучасний маркетинг – це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху. Розуміючи це, кафедра промислового маркетингу ФММ уже п'ятий рік поспіль виступає в ролі організатора Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "В2В Маркетинг". П'ята конференція пройшла 24-25 лютого.

Перемоги маркетологів

Наприкінці 2008 року прийшло радісне повідомлення про те, що випускниця кафедри промислового маркетингу ФММ Олександра Микало стала дипломанткою ІV Всеросійського конкурсу “Краща студентська дипломна робота у галузі маркетингу”.

Викладач-дослідник - 2006

Якість освітніх послуг та рівень підготовки фахівців в університеті визначається багатьма детермінантами. Однією з них є високий фаховий рівень викладачів університету. Велике значення має педагогічна майстерність викладача, його постійна участь у науково-дослідній роботі, наявність власних наукових розробок тощо.