Восени 2006 року Інститутом моніторингу якості освіти в НТУУ “КПІ” було проведено третій етап комплексного моніторингу якості підготовки фахівців усіх спеціальностей V курсу. Складові моніторингу – якість залишкових знань за результатами ректорського контролю, якість дипломних робіт та оцінка якості випускників ринком праці.
Індекс якості підготовки фахівців у НТУУ “КПІ” визначався за формулою, затвердженою Вченою радою університету :
індекс якості підготовки фахівців;
індекс якості залишкових знань за результатами ректорського контролю;
індекс якості дипломних робіт;
індекс якості підготовки фахівців за результатами соціологічного опитування на ринку праці, проведеного центром «Соціоплюс»
результат ректорського контролю;
компенсований індикатор відхилення від середніх показників по НТУУ «КПІ»;
компенсований індикатор відповідності результатів ректорського контролю з фундаментальних дисциплін результатам з професійно-орієнтованих та спеціальних дисциплін;
компенсований індикатор якості збереження знань.
Напрацьований досвід на двох попередніх етапах моніторингу дозволив на третьому етапі не лише покращити саму модель моніторингу, а також вперше ввести для аналізу такі важливі показники, як якість дипломних робіт та якість залишкових знань з інформатики та іноземної мови.
Було суттєво розширено банк тестових завдань, який містить понад 210 тисяч завдань з 1230 дисциплін. Комплексним тестуванням було охоплено близько 2450 студентів п'ятого курсу 114 спеціальностей університету.
Комплексний аналіз складових формули (2) дозволив виявити по ряду спеціальностей розбалансованість навчальних планів з фундаментальних, професійно-орієнтованих та спеціальних дисциплін.
Підведено також підсумки трьох етапів комплексного моніторингу ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ (V курс, 2005 рік; IV курс, 2006 рік; V курс, 2006 рік) як за спеціальностями університету, так і на факультетах (в інститутах) НТУУ “КПІ” в цілому.
Результати комплексного моніторингу якості підготовки фахівців на факультетах (в інститутах) НТУУ "КПІ"
за підсумком третього етапу трьох етапів ( V курс, 2006 р.)
за підсумком третього етапу трьох етапів ( v курс, 2005 р., Іv курс та v курс, 2006 р.)