1 серпня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату – оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.

Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко, В.А.Кондратюк, О.А.Іщенко, Л.Г.Субботіна, О.М.Бруй, М.О.Мазур, М.О.Безуглий, Є.Малкіна, І.Степанюк.

Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що були ухвалені:

1. 29 липня розпочалось подання заяв від вступників для здобуття освітнього рівня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти та дипломів молодших спеціалістів, молодших бакалаврів, фахових молодших бакалаврів (О.А.Жученко, В.М.Можаровський, С.А.Мураховський).

2. Станом на 29 липня подано 94 заяви на основі повної загальної середньої освіти та 35 заяв на основі дипломів молодших спеціалістів, молодших бакалаврів, фахових молодших бакалаврів. Така незначна кількість вступників пояснюється технічними проблемами у ДП «Інфоресурс», яке відповідає за електронні кабінети вступників. Можливість подати заяви мають лише випускники попередніх років з сертифікатами ЗНО 2019-2021 років. За результатами національного мультипредметного тесту заяви подати неможливо – бали вступників не завантажені до Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Прийом заяв триватиме до 18:00 год. 23 серпня (В.М.Можаровський, С.А.Мураховський).

3. Розпочала роботу предметна комісія з розгляду мотиваційних листів вступників для здобуття ступеня бакалавра. Створено консультаційний чат для голів підкомісій факультетів та навчально-наукових інститутів. Секретаріат Приймальної комісії спільно з проректоркою Наталією Семінською провів установчу нараду для голів предметних підкомісій ((В.М.Можаровський, С.А.Мураховський, Н.В.Семінська).

4. Приймальна комісія спільно з ДНВР продовжує активно проводити консультування вступників за допомогою чатів, електронної пошти, телефоном та особисто. Ведеться реєстрація вступників через спеціальні модулі Приймальної комісії – для подання документів вступниками з тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей, лінії зіткнення, Автономної Республіки Крим та для подання документів вступниками з особливо небезпечної території – населених пунктів, які знаходяться в окупації та в зоні ведення активних бойових дій. Зареєстровано понад 170 заяв від таких вступників (В.М.Можаровський, С.А.Мураховський, Н.В.Семінська).

5. Проведено навчання керівників оперативних штабів щодо роботи з вступниками, які планують здобувати освітній рівень магістра. Запис навчання доведений до оперативних штабів відбіркових комісій факультетів та навчально-наукових інститутів (В.М.Можаровський, С.А.Мураховський, Н.В.Семінська, факультети/навчально-наукові інститути).

6. Організація освітнього процесу є багатокомпонентною складовою, тому суттєвим є подальше вдосконалення платформи «Sikorsky» та інших складових освітнього процесу (А.А.Мельниченко, О.А.Жученко, І.Г.Малюкова).

7. Взяли участь у декількох нарадах МОН та в опрацюванні запитів від міністерства, які стосуються організації освітнього процесу, телекомунікаційних мереж тощо (А.А.Мельниченко, О.А.Жученко).

8. Минулого тижня підписано наказ про затвердження комісій з дистанційного навчання, удосконалено положення про сертифікацію дистанційних курсів, зокрема виписано умови, структури дистанційних курсів з метою забезпечити досягнення компетентностей, які передбачені кожною освітньою програмою та навчальними дисциплінами (А.А.Мельниченко, О.А.Жученко).

9. До департаменту адміністративної роботи передано інформацію щодо оголошення тендерів по закупівлі ліцензійного програмного забезпечення, яке активно використовується в першу чергу інженерними спеціальностями (А.А.Мельниченко, В.А.Кондратюк).

10. Минулого тижня відбулися атаки на три сайти підрозділів університету. Сайти вчасно заблоковано. До підрозділів направлено інформаційний лист з правилами, які повинні виконати керівники факультетів/навчально-наукових інститутів, адміністратори. Проблема, що виникла, активізує питання створення конгломерату сайтів – мультисайту та широке навчання адміністраторів сайтів (А.А.Мельниченко, декани факультетів/ директори навчально-наукових інститутів).

11. Проводяться налаштування щодо оптимізації відображення головного сайту на мобільних пристроях (А.А.Мельниченко).

12. Аспірантура. Щодо іспитів в аспірантуру пропонується рішення: за наявності конкурсної ситуації - іспит проводитися в очному режимі, при відсутності конкурсу - іспит можна приймати в дистанційному режимі (А.А.Мельниченко, О.І.Дмитрієва).

13. Для успішного складання іспитів, 9 аспірантів першого та другого курсів попросили індивідуальний графік до 31 серпня (А.А.Мельниченко, О.І.Дмитрієва).

14. Проведено нараду предметної комісії з розгляду мотиваційних листів вступників для здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у 2022/2023 навчальному році (Н.В.Семінська, В.М.Можаровський).

15. Продовжував роботу консультаційний центр спільно з Приймальною комісією. Основними функціями центру залишається консультація вступників та їх батьків щодо правил прийому документів, реєстрації електронного кабінету, подачі заяв, консультація пільгових категорій вступників. Минулого тижня проведено бесіди майже з 80 вступниками та їх батьками (Н.В.Семінська, В.М.Можаровський).

16. Минулого тижня відраховано 13 студентів, з них за власним бажанням 11, за невиконання індивідуального навчального плану – два (Н.В.Семінська).

17. До підрозділів надіслано наказ щодо порядку відшкодування коштів здобувачами, які будуть повторно зараховані на 1-й курс на бюджет та вже раніше навчалися на бюджеті й не завершили навчання (Н.В.Семінська, Л.Г.Субботіна).

18. Спільно з ДМС проведено перемовини з Університетом Шеффілду. Обговорено можливості співпраці у сфері академічної мобільності, організації спільних соціальних та наукових проєктів. Презентовано алгоритми реалізації академічної мобільності, а також існуючу системи підтримки і розвитку творчої особистості студентів КПІ. Наступну зустріч заплановано на вересень 2022 року із залученням студентських організацій (Н.В.Семінська, С.І.Сидоренко).

19. Підписано угоду про студентський обмін з Вроцлавським університетом науки і технологій (Польща). Представники НН ММІ та відділу академічної мобільності взяли участь у тижні мобільності у Вроцлавському університеті науки і технологій. Досягнуто домовленостей про розширення сфер співпраці, а також про початок роботи над спільними сертифікатними програмами для НН ММІ (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко, І.А.Гришко).

20. У Краківському університету технологій проведено зустріч з представниками відділу міжнародної діяльності. Досягнуто домовленостей про початок співпраці за інженерними спеціальностями, а також про організацію нетворкінгових зустрічей для спеціальностей «Машинобудування», «Комп'ютерні науки», «Хімічна інженерія», «Електроенергетика» у серпні-вересні 2022 р. (Н.В.Семінська).

21. Поведено онлайн зустріч із студентами НН ІПСА щодо організації та проведення IASA Data Science Champ спільно з компаніями-партнерами (Генезис, Сигма Софтвеа), який перенесений з лютого на кінець серпня 2022 р. (Н.В.Семінська, П.О.Касьянов).

22. На базі КПІ проведено Національний мультипредметний тест, який проводився у 2 зміни для 98 вступників (Н.В.Семінська, А.А.Мельниченко).

23. МОН оприлюднено проєкт Постанови КМУ «Про затвердження Положення про функціонування координаційного центру та національних контактних пунктів Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа». Подання пропозицій – до 08.08.2022 р. (С.І.Сидоренко, А.В.П’ятова).

24. Спільно ДМС і НДЧ визначено учасників від КПІ в оголошеному МОН наборі на курс із отримання грантів для українських університетів. Курс реалізується за підтримки МОН і Фонду Президента України з питань освіти, науки та спорту, що здійснюється у межах проєкту «Ініціатива Єднання» Cormack Consultancy Group. Мета навчальної програми – допомогти українським університетам у пошуку та залученні фінансових інструментів, а також поглибити їхні знання щодо співпраці з донорами, подачі заявок на фінансування в межах міжнародних програм підтримки, управління проєктами та успішного виконання. Кінцевий термін подачі заявки – 14 серпня 2022 року (Васильєв Г.С., А.І.Харченко).

25. Відбулася робоча зустріч з керівництвом високотехнологічної компанії, на якій обговорено актуальні та перспективні завдання виконання проєкту створення університетського наносупутника PolyITAN-12U (В.А.Пасічник).

26. Відбулося засідання координаційної ради комплексної космічної програми університету, на якому обговорено питання підготовки до запуску університетського наносупутника PolyITAN-HP-30. Також обговорено хід виконання поточного проєкту створення університетського наносупутника PolyITAN-12U (В.А.Пасічник).

27. На виконання запиту МОН підготовлено перелік пріоритетних наукових досліджень і науково-технічних розробок, спрямованих на створення новітньої конкурентоспроможної науково-технічної продукції, необхідної в умовах воєнного стану, які при необхідності можуть бути прийняті до виконання. Усього підготовлено інформацію про майже 100 проєктів (В.А.Пасічник,).

28. МОН оголошено набір експертів з розгляду проєктів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, що подаються для участі у конкурсах, які проводитиме МОН, та звітів про виконання зазначених робіт. Кінцевий термін подання інформації для участі в конкурсному відборі – 1 вересня 2022 року (В.А.Пасічник, Г.Васильєв).

29. Розпочато роботу над створенням інформаційно-довідкової системи щодо порядку виконання наукових робіт в університеті. Система має стати «Єдиним інформаційним вікном» і буде містити інформацію щодо етапів робіт та форми основних документів (Г.Васильєв).

30. Спільно із Інноваційним холдингом "Sikorsky Challenge" взяли участь у засіданні міжнародного консорціуму з підготовки проєкту на конкурс програми Horizon Europe, яка стосується інтеграції в європейську інноваційну екосистему (В.А.Пасічник, І.Г.Малюкова).

31. ДІТТ разом з представниками МОН України, ГО "Агенція європейських інновацій", НАН України взяли участь в обговоренні проєкту постанови КМУ «Про затвердження порядку створення та функціонування регіональних центрів трансферу технологій», ініційованого МОН України (О.Я.Юрчишин).

32. Подано 2 заявки на корисні моделі (О.Я.Юрчишин, НН ІЕЕ, НН ІАТЕ).

33. З метою укладання договорів про партнерство продовжується надання пропозицій КПІ до 28-ми Альянсів європейських університетів (С.І.Сидоренко).

34. Відбулася зустріч проректорки Н.В.Семінської з керівником keys take holder group університету Шеффілду, які будуть відповідати за спільні дії за напрямами навчальної роботи і в студентських справах, включаючи академічну мобільність і участь студентів у роботі спільних наукових груп (С.І.Сидоренко, Н.В.Семінська).

35. Cormack Consultancy Group запрошує на навчання за курсом, що присвячений технологіям підготовки проєктів для співпраці з міжнародними донорами: як подавати заявки на фінансування та керувати проєктами з акцентом на досвід Великої Британії (in Grant Writing – to work with international donors, to apply for funding and manage projects) (В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко).

36. UNAI (United Nations Academic Impact Initiative) – Ініціатива Генсека ООН Пан Гі Муна, запрошує КПІ до участі в "pool for Unite Research" – нової ініціативи ООН, спрямованої на посилення в світі концепції так званої "відкритої науки" ("open science") (С.І.Сидоренко).

37. За дорученням заступника Міністра з питань Європейської інтеграції Олексія Шкуратова і Постпредства України при ЮНЕСКО щодо Програми UNITWIN/кафедри ЮНЕСКО – готували матеріали до засідання завідувачів кафедр України ЮНЕСКО, яке відбудеться на початку вересня 2022 року (С.І.Сидоренко, С.М.Шукаєв).

38. КПІ запрошений до участі в консорціумі профільних організацій Австрії, Болгарії і Грузії для підготовки проєкту до конкурсу програми "Horizon Europe" (С.М.Шукаєв).

39. Міністерство освіти і науки доручило обговорити проєкт постанови КМУ «Про затвердження Положення про функціонування координаційного центру та національних контактних пунктів Рамкової програми ЄС «Горизонт Європа». КПІ зацікавлений у створенні такого координаційного центру на базі університету (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник, С.М.Шукаєв, А.В.Пятова).

40. Надійшла пропозиція від д-ра Януша Фукси стосовно надання допомоги у продажу обраних від КПІ до 10 патентів в галузі будівництва та машинобудування (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник).

41. Продовжується укладання угод з партнерськими для КПІ компаніями про надання послуг з організації дистанційного вступу до КПІ в країні перебування іноземця. Пропозицію партнерства щодо надання таких послуг у країнах походження абітурієнтів надіслано 68-ми партнерським компаніям (С.І.Сидоренко, В.С.Овєчкін).

42. Станом на 1 серпня зараховано на навчання 14 іноземних громадян (21% від рівня 2021 року), які вже підписали контракти та оплатили навчання (С.І.Сидоренко, В.С.Овєчкін, О.О.Олійник).

43. Закінчилася перевірка інспекторами ДСНС стану укриттів на території університету. Отримано рекомендації, які належить врахувати в подальшій роботі. У м. Києві з усіх ЗВО успішно пройшли перевірку із висновком «укриття рекомендовано до використання під час надзвичайних ситуацій» лише 23% таких приміщень. В КПІ ситуацію з підготовкою укриттів можна оцінити на «добре». По навчальних корпусах: із 19 укриттів може використовуватися 14, в інших необхідно провести комплекс заходів для їх експлуатації з початку нового навчального року. У студмістечку з 21 укриття можна використовувати 19, три потрібно довести до відповідного стану (В.А.Кондратюк).

44. Спільно з департаментом господарської роботи здійснено перевірку припливно-витяжної вентиляції в укриттях. Визначилися з переліком робіт і обладнанням, яке необхідно отримати, щоб організувати вентилювання цих приміщень. Почали розміщувати вказівники, які показують напрямок руху учасників освітнього процесу до укриттів (В.А.Кондратюк).

45. Працівники «КПІ Телеком» забезпечили облаштування укриттів мережею Інтернет і телефонним зв’язком. У навчальних корпусах лише чотири таких приміщення не мають доступу до мережі, але всі необхідні матеріали для подальшої роботи закуплено. Для аналогічних робіт у студмістечку замовлено комплектуючі, які мають надійти за два тижні. Роботи мають завершитися до початку нового навчального року (В.А.Кондратюк).

46. Закупівлі необхідного інвентарю й обладнання для укомплектування укриттів відбуваються за спрощеною процедурою, до середини серпня планується укласти відповідні угоди та придбати необхідне до кінця місяця (В.А.Кондратюк).

47. За рекомендацією інспекторів ДСНС перевірено придатність усіх пожежних гідрантів, розташованих на території університету. У студмістечку закінчено перевірку пожежних кранів і рукавів до них та переведено їх в режим очікування (В.А.Кондратюк).

48. За результатами перевірки проведено зустріч із заступниками деканів/директорів з господарської роботи, обговорено питання цивільного захисту, пожежної безпеки та підготовки матеріальної бази до нового навчального року (В.А.Кондратюк).

49. Служба енергоменеджменту напрацьовує відповідні сценарії роботи університету під час опалювального сезону, розглядаються різні варіанти по навчальних корпусах і гуртожитках, що дозволять зекономити кошти (В.А.Кондратюк).

50. Спільно із представниками поліції затверджено нову карту встановлення 14 камер спостереження з використанням штучного інтелекту, які будуть синхронізовані з пультом спостереження Головного управління поліції м. Києва за програмою «Безпечна столиця» (В.А.Кондратюк).

51. Спільно з представниками поліції здійснили огляд укриттів і об’єктів критичної інфраструктури університету. Досягнуто домовленості, що під час комендантської години працівники служби безпеки КПІ будуть залучатися до патрулювання територією університету (В.А.Кондратюк).

52. За липень бюджетні кошти отримано в повному обсязі та здійснено всі необхідні платежі. Відпускні за заявами виплачено повністю, кошти на виплати наступного місяця є. Без зауважень здали звітність за перше півріччя (Л.Г.Субботіна).

53. Планується проведення конкурсу між банками, які будуть обслуговувати студентів. Передбачено можливість отримувати платіжні картки за місцем перебування здобувачів освіти (Л.Г.Субботіна).

54. У зв’язку з набранням чинності нового указу, яким регулюються трудові відносини в період воєнного стану, для керівників підрозділів готується лист з роз’ясненнями й інструкціями щодо його виконання (Л.Г.Субботіна).

55. Нині в гуртожитках перебуває 2836 мешканців. Робоча група напрацьовує можливі варіанти функціонування студмістечка у новому навчальному році, враховуючи нинішні й майбутні виклики. Особливо чутливим буде опалювальний сезон, напрацьовуються пропозиції щодо економії комунальних послуг та ін. (О.А.Іщенко).

56. Працює повний робочий день дитяча ігрова кімната в 22-му гуртожитку (О.А.Іщенко).

57. Студенти беруть участь у благодійній акції «Допоможемо разом» (допомога речами людям, які прибувають зі сходу країни, із зони бойових дій (О.А.Іщенко).

58. Бібліотека працює в штатному режимі. До Дня української державності відбувся показ документального серіалу «Колапс», пройшов майстер-клас з Петриківського розпису. У штатному режимі триває проведення іспитів з державної мови на базі НТБ (О.Бруй).

59. Для керівників підрозділів підготовлено інформаційну розсилку, зокрема, щодо оновленого порядку прийому на роботу працівників. Відповідальною за надання публічної інформації, що стосується діяльності університету, призначено Г.Дергачову (М.Мазур).

60. Конференцію трудового колективу передбачається провести в змішаному форматі: переважна більшість делегатів працюватиме в очному режимі, якщо дозволить безпекова ситуація; буде організовано трансляцію і решта представників матимуть можливість дистанційно доєднатися до роботи (М.О.Безуглий).

61. Студенти продовжують здавати кров для поранених, які перебувають на лікуванні у м. Києві. Триває робота команди Eco KPI, зібрані деталі використовуються у виробництві на потреби ЗСУ. Завершився черговий етап збору коштів для лабораторії, що виготовляє деталі для дронів (Є.Малкіна).

62. Придбано витратні матеріали для проведення майстер-класів у дитячій ігровій кімнаті 22-го гуртожитку. Триває збір коштів для студентів НН ІЕЕ, які перебувають в лавах ЗСУ (І.Степанюк).

Ректор Михайло ЗГУРОВСЬКИЙ

Дата події