Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. Відкриваючи засідання, він запропонував учасникам стисло відзвітувати про роботу на минулому тижні й про плани на тиждень, що розпочався.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Продовжувалося забезпечення контролю дотримання вимог карантину та проведення протиепідемічних заходів. На минулому тижні захворіло 6 осіб, з них 4 – це співробітники і 2 – студенти. Одужали 4 співробітники та 1 студент.

Згідно з наказом МОН про затвердження переліку цільових показників діяльності ЗВО проведено структуризацію цих показників за напрямами і розроблено систему обов´язкового заповнення і своєчасного надання необхідних даних відповідальними особами.

Відповідно до листа Державної служби якості освіти України готуємо до завантаження в  ЄДЕБО інформацію за переліком питань щодо визначення ступенів ризику в системі вищої освіти.

Робочою групою доопрацьовано оновлений перелік показників профілів кафедр, зокрема оптимізовано число профілів – тепер їх 21. Також у півтора разу зменшено кількість систем даних для їхнього формування. Оновлений перелік схвалено на засіданні Адмінради.

Проведено спільну нараду навчального і адміністративного напрямів разом зі  студентським активом з питання підготовки матеріальної бази до нового навчального року. На основі результатів проведеного моніторингу навчальних корпусів з урахуванням заявок підрозділів, а також зауважень і пропозицій студентів допрацьовуються плани робіт по кожному корпусу.

Підготовка до прийняття нового Колективного договору. Завершено опублікування на сайтах звітів керівників підрозділів про їх роботу і  результати виконання колективних договорів за попередній рік. Після наступного двотижневого обговорення в підрозділах і врахування його результатів відбудеться затвердження звітів та їх представлення комісії університету.

СЕД. Система «Мегаполіс» працює в штатному режимі і забезпечує повноцінну взаємодію з СЕВ ОВВ, що об´єднує 3004 установи та організації.

Освітній процес

Проведено нараду із заступниками деканів з обговорення зауважень, направлених до підрозділів, за результатами семестрового контролю і заходів, що здійснюють підрозділи для виправлення ситуації, а також проведення з сьогоднішнього дня чергового календарного контролю.

В «Електронному кампусі» продовжується перша хвиля визначення студентами вибіркових дисциплін, проведено вдосконалення кабінетів студента (можливість зміни вибору) і модератора факультету.

Укладено грантову угоду з CRDF Global щодо впровадження в КПІ дистанційних курсів з кібергігієни (ФТІ).

Приймальна комісія

Конкурсна комісія МОН затвердила максимальні обсяги держзамовлення по спеціальностях бакалаврів, що були подані університетом за узгодженням з усіма підрозділами.

Згідно з наказом МОН створюється система реєстрації вступників до магістратури: визначаються відповідальні особи, формується сторінка КПІ в електронній системі реєстрації.

Акредитація

Минулого тижня працювала експертна група НАЗЯВО з акредитації бакалаврської ОП за спеціальністю «Образотворче мистецтво». На заключній зустрічі голова і члени комісії відзначили високу кваліфікацію НПП, активну позицію студентів і участь випускників у  формуванні ОП.

Галузевою експертною радою НАЗЯВО затверджено позитивні висновки з акредитації трьох ОП з 126 спеціальності ФІОТ.

Олексій Жученко як представник КПІ взяв участь у розширеному засіданні Комітету ВР з науки і освіти, де розглядалася робота НАЗЯВО.

М.З. Згуровський

Олексію Анатолійовичу Жученко, чи розглядалося на засіданні питання фінансування акредитації?

Директор департаменту якості освітнього процесу О.А. Жученко

Так, розглядалося. Це було перше питання. Комітет запропонував виходити з пропозицією щодо внесення змін до Державного бюджету з метою компенсації для ЗВО витрат на акредитацію у разі її позитивного результату. За ініціативою КПІ розглянуто також питання щодо інституційної акредитації. Рішенням Комітету було доручено НАЗЯВО прискорити вирішення питання щодо правил проведення  інституційної акредитації ЗВО.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Департамент продовжував роботу з реалізації права вибору студентами освітніх компонент.

Вибір здійснювався активно. На минулому тижні було розширено квоти за окремими  дисциплінами по заявках факультетів. Це такі дисципліни, як технічний дизайн, гуманітарні дисципліни тощо.

Не дуже активно здійснюється набір на фізкультуру як на вибіркову дисципліну.

Завтра завершується перша хвиля реалізації вибору. Далі дається тиждень на опрацювання. Якщо не буде сформовано групи, обов’язково буде друга хвиля, де вибір буде уточнено, або буде здійснено перевибори дисциплін. До кінця місяця ми зможемо мати повністю сформовані групи, що дасть можливість на наступний навчальний рік сформувати робочі навчальні плани. Департаментам Юрія Івановича і Олексія Анатолійовича потрібно буде порахувати необхідні кошти для фонду заробітної плати по контингенту і навантаженню.

Триває взаємодія з підрозділами щодо розробки освітніх програм, навчальних та робочих навчальних планів на 2021/2022 н.р.

Продовжується активна співпраця з підрозділами щодо вчасної та у повному обсязі підготовки до вступної кампанії до аспірантури у 2021 році, у т.ч. формування предметних екзаменаційних комісій з прийому вступних випробувань до аспірантури, затвердження програм вступних випробувань (єдиних за спеціальностями).

Продовжуємо співпрацю з ТОВ «ІНВО ДІДЖИТАЛ» щодо створення нової автоматизованої системи. Минулого тижня проведено чергову зустріч з представниками компанії, які взяли  два тижні на доопрацювання деяких наших матеріалів. Сподіваємося, що за деякий час перші модулі будуть нам надані для тестування.

Триває підготовча робота до акредитації освітніх програм PhD. Це робота з гарантами, освітньо-наукові програми яких виходитимуть на акредитацію.

Триває робота з удосконалення «Електронного кампусу». Вдосконалено кабінети для :

  • студента  (можливість зімни вибору, який був першочергово зроблений);
  • модератора факультету (додано звіт за дисциплінами).

Узяли участь у зустрічах з експертами щодо акредитації ОП «Образотворче мистецтво».

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Навчальна робота

Проведено засідання ради з НВР.  Основні питання:

  • календарний контроль з 15 по 27 березня;
  • нагадування кафедрам і викладачам про необхідність вести "Поточний контроль";
  • практика магістрів-науковців - захист протягом 10 днів з моменту закінчення.

Проведено моніторинг стану заповнення модулю «Поточний контроль» в «Електронному кампусі» (створено відомості поточного контролю «Бакалавр» 50%, «Магістр» 40%, «Аспіранти» 39%, з них оцінки є у «Бакалавр» –  70%, «Магістр»  –  67%, «Аспіранти» –  54%).

Здійснюється робота з факультетами/інститутами щодо забезпечення контролю за поточною успішністю студентів та аспірантів.

Протягом тижня здійснювали інформування і консультування студентів та викладачів щодо:

Мобільність

Підготовлено первинний проєкт заходу KPIАbitFest International, обговорено подальші дії.

Поінформовано студентів щодо стипендіальних програм Польщі, Уряду Казахстану та The Fulbright Visiting Scholar Program.

Профорієнтація

Організовано проведення на шкільних весняних канікулах Інженерної школи «KPISchool» з 20 по 26 березня 2021. Викладачі КПІ читатимуть лекції для школярів.

Представники відділу розпочали онлайн-курс особистих зустрічей зі школярами та батьками. На цьому тижні -  КЗ «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради».

Проведено нагородження фіналістів та переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів відділення Технічних наук МАН України.

Працевлаштування

У межах «Школи кар’єрного зростання» опрацьовано та запропоновано теми зустрічей від компанії lifecell, а також питання включення їх до семінарських занять факультетів/інститутів.

На розіслані запрошення компаніям-партнерам щодо участі в онлайн-Ярмарку вакансій, проведення якого заплановано на 12-16 квітня 2021 р., підтвердження отримали поки що від 19 компаній.

На минулому тижні здійснено супровід та підписання восьми  договорів про співпрацю. 

Соціальна та організаційна робота

Проведено черговий вебінар від психологів Соцслужби на тему «Про сором та почуття провини»,  а також за запитом студентів – «Квартирник».

Узяли участь у зустрічах з експертами НАЗЯВО в рамках акредитації ОП ВПІ. Здійснювалася активна робота в робочих групах з питань формування нових зразків документів про вищу освіту та з питань розвитку інклюзивного освітнього середовища і цифрової освіти.

З представниками бібліотеки КПІ обговорено основні моменти реалізації проєкту з академічної доброчесності.

Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

На виконання доручень ректора

По Космічній програмі (у взаємодії з М.Ю. Ільченком та Ю.М. Сидоренком) проведено низку нарад по проєктах «PolyITAN-3-PUT» та «PolyITAN-12U». Погоджено проєкт договору на виготовлення 3 двигунів-маховиків для «PolyITAN-3-PUT» з ІЕД НАНУ і юридичним управлінням. 12 березня проведено нараду з керівником відділу закупівель щодо закупівлі складників до супутників «PolyITAN-3-PUT» та «PolyITAN-12U». У взаємодії з ФЛ працюємо над перекладом вимог до запуску на ракеті «Falcon 9» компанії «SpaceX».

11 березня у взаємодії з координатором Фестивалю «Sikorsky Challenge» І.Г.Малюковоюобговорено питання особливостей його проведення цього року.

На виконання рішень Координаційної ради

У взаємодії з НТБ визначено остаточний перелік преміантів за публікації у виданнях, що індексуються в наукометричних БД. До преміювання висунуто 455 науковців. З ДЕФ узгоджено розмір премій: максимальний 15 тис. грн, мінімальний – 225 грн. Готується засідання комісії для затвердження результатів та підготовки наказу.

Здійснюється робота з формування пакету нормативних документів щодо реалізації політики у сфері інтелектуальної власності. На жаль, чинні норми Законодавства України на сьогодні не дозволяють внести до посадових інструкцій НПП питання відповідальності за набуття прав на службові об'єкти права інтелектуальної власності (ОПІВ) без відома роботодавця. Спільно з юридичним управлінням розробляються внутрішні документи щодо врегулювання цього питання: договір про передання прав від працівників до роботодавця, Положення КПІ про службові ОПІВ, де буде передбачено відповідальність НПП щодо таких дій.

Заплановано підготувати 2 листи до НФДУ щодо зміни складу виконавців і уточнення переліку наукового обладнання.

За напрямом патентно-ліцензійної роботи на замовлення Наукового парку «Київська політехніка» проведено патентний пошук за об'єктом «Вентильно-індукторний двигун на магнітом'яких матеріалах» (автори – співробітники КПІ ім. Ігоря Сікорського). Оформлено і подано до ДП Укрпатент 1 заявку на корисну модель (ІЕЕ).

У результаті технологічного аудиту наукових розробок науковців КПІ досягнуто домовленості про подання інноваційного проєкту на конкурс «Sikorsky Challenge» від наукової групи ІХФ-05.

Здійснювали організаційне забезпечення й узагальнення роботи Комісії з науки і інноватики  до засідання Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Робота із зовнішніми партнерами

Підготовлено матеріали відповіді на лист МОН по роботах з критичних технологій.

Співробітники ДІТТ взяли участь у вебінарі, який організовано ТПП та АППАУ. Було представлено напрями змін щодо Індустрії 4.0, співпрацю НУ «Запорізька політехніка» з  бізнесом, інноваційну структуру НУ «Запорізька політехніка».

Співробітники ДІТТ спільно з П.М. Цибульовим завершили навчання у весняній школі «Трансфер технологій та інновацій: європейський та український досвід». Навчання проводилися за такими темами: «Social Entrepreneurship Аt Reutlingen University (Germany): а case study», «Building innovative ecosystems іn AI readiness»,  «Transforming Technology into Business», «The Entrepreneurial University: European experience».

Підписано Угоду про партнерство та співробітництво з Державною науковою установою «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації».

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Комісією з освітньої діяльності (В.І.Тимофєєв) розглянуто матеріали звітів першого проректора Ю.І. Якименка та проректора А.А.Мельниченка й доопрацьовано відповідні проєкти рішень до засідання Вченої ради університету 15 березня.

Щодо звіту Ю.І.Якименка, зокрема, запропоновано доповнити основні напрями діяльності такими завданнями:

  • здійснити модернізацію системи АІС «Електронний кампус»;
  • завершити впровадження системи електронного документообігу, включаючи формування індивідуальних планів викладачів і студентів;
  • продовжити вдосконалення інформаційного забезпечення, змістовне, цільове наповнення сайтів підрозділів, зробивши акцент на їх удосконаленні;
  • здійснити заходи щодо створення міждисциплінарних (міжспеціальних) освітніх програм, створення «подовжених» ОПП магістрів;
  • опрацювати заходи щодо розширення можливостей залучення іноземних викладачів до викладання і проведення спільних наукових досліджень.

Щодо звіту А.А.Мельниченка комісією, зокрема, запропоновано доповнити основні напрями діяльності такими завданнями:

  • зберегти фундаментальну підготовку та спільний базис спеціальності для всіх освітніх програм, виокремивши ці спільні освітні компоненти в ОП та навчальних планах;
  • удосконалювати системи обліку кадрів для спрощення процедур супроводження руху кадрів та започаткувати депозитарій сканкопій документів співробітників;
  • розширювати практику започаткування та підготовку міждисциплінарних освітніх програм;
  • розширювати взаємодію підрозділів з наукоємними та високотехнологічними підприємствами і компаніями, стейкхолдерами для підвищення якості освіти.

Комісією з наукової та інноваційної діяльності (Лінючева О.В.) розглянуто та прийнято рекомендації щодо доцільності підтримки Вченою радою університету рішень з таких питань:

  • висунення та підтримка кандидатур семи вчених університету (С.М.Волошко, О.Ф. Луговського, І.В.Янчевського, М.Г.Черняка, В.М.Слюсаря, В.М.Горшкова, А.І.Кузьмичова) у складах авторських колективів 4 робіт на здобуття Державних премій України в галузі науки і техніки 2021 року;
  • підтримка до обрання розглянутих 47 кандидатур вчених із закладів вищої освіти та наукових установ України на оголошені вакансії в НАН України;
  • створення на факультеті електроніки міжфакультетської лабораторії біомедичної мікроелектроніки;
  • рекомендація професора Ю.С. Ямненко до участі в конкурсі на обрання до Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій України;
  • рекомендація до видання наукових монографій.

Комісія з атестації наукових кадрів (В.Б.Струтинський) підготувала до засідання Вченої ради питання стосовно:

  • надання права наукового керівництва аспірантами та здобувачами;
  • створення разових спеціалізованих рад для захисту дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Комісія із освітньо-виховної та соціальної роботи (І.В.Коробко) в порядку громадського обговорення проєкту наказу МОН України напрацювала та передала до міністерства 4 пропозиції змін до «Положення про всеукраїнські студентські олімпіади, міжнародні студентські олімпіади, що проводяться на території України».

Здійснено підготовчу роботу до організації таємного голосування і успішного проведення засідання Вченої ради університету 15 березня.

Директорка департаменту міжнародного співробітництва А.В.Ковтун

1. Міжнародні контакти

1.1. Відбувся візит делегації Ісламської Республіки Афганістан у складі 25 осіб на чолі з паном Hicapом Ахмад Фаiзi Гор'янi – Mіністpом торгiвлi та промисловостi та Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Афганістан в Україні паном Валі Монаваром. Розглянуто перспективи співпраці КПІ з цією країною в сфері освіти.

1.2. За результатами візиту Надзвичайного і Повноважного Посла Держави Ізраїль в Україні Джоеля Ліона і його розмови із ректором М.З. Згуровським на 18 березня 2021 року готується зустріч з Першим секретарем посольства, керівником департаменту у справах громадськості пані Александрою Бен Арі. Планується обговорити нові для КПІ можливості розвитку співпраці з освітньо-науковою сферою Ізраїлю – через агенцію «MASHAV» (Israel s Agency for International Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Ізраїлю. Раніше від Посольства Ізраїлю в Україні висловлювалася пропозиція також співпрацювати через «Golda Meir Mount Carmel International Training Center (GMITC)»). Також буде обговорено рекомендацію Джоеля Ліона започаткувати співпрацю із Аріель університетом Ізраїлю.

1.2. Робота з впливовими міжнародними організаціями

1.2.1. Делегація КПІ взяла участь у Форумі, присвяченому 5-й річниці проголошення Декларації про мир і припинення воєн (DPCW) «Крок назустріч до стійкого миру в епоху пандемії» на запрошення міжнародної миротворчої організації «Небесна культура, мир у всьому світі і відновлення світла» (HWPL) при Департаменті глобальних комунікацій і Економічній і соціальній раді ООН (ЕКОСОР ООН).

1.2.2. У взаємодії з BSUN (Black Sea Universities Network) делегації КПІ готуються до участі та виступах на таких заходах:

  • 24 березня 2021 року на Міжнародній конференції «Підходи до прийняття рішень на основі наукових доказів для впровадження Програми ООН «Цілі сталого розвитку» в Чорноморському регіоні» («Science Evidence-Based Decision Making Approaches for the Implementation of SDGs in the Black Sea Region»);
  • на запрошення Координаційного комітету BSEMAN (The Black Sea and Eastern Mediterranean Academic Network) у Генеральній асамблеї «Оpportunities for International Research and Academic Partnerships» (18 березня). Під час Генеральної асамблеї також проводитиметься конференція щодо можливостей міжнародних дослідницьких та академічних партнерських відносин. На інформаційній сесії йтиметься про схеми фінансування з ЄС та інших країн, а в рамках електронного фестивалю ідей дослідники та дослідницькі групи представлять свою поточну діяльність, щоб можна було форматувати партнерські відносини між установами-членами;
  • на запрошення Мережі організацій для вироблення рішень, що сприяють сталому розвитку для Чорного моря (SDSN Чорне море), у співпраці з Мережею організацій для вироблення рішень, що сприяють сталому розвитку молоді (SDSN Молодь), у міждисциплінарному онлайн-заході під назвою «Наше майбутнє через цілі сталого розвитку» (19 березня);
  • Виконавчий комітет BSUN ухвалив рішення сформувати Консорціум університетів BSUN для співпраці в розробці Регіональної програми магістратури з питань «Blue Growth». Перелік запрошених до Консорціуму університетів: Егейський університет (Греція), КПІ ім. Ігоря Сікорського (Україна), Університет «Овідій» Констанца (Румунія), Стамбульський технічний університет (Туреччина), Технічний університет м. Варна (Болгарія), Тбіліський державний університет ім. Івана Джавахішвілі (Грузія), Караденізький технічний університет (Туреччина). Дано позитивну відповідь на участь КПІ.

1.3. Спільно з проректором В.А. Кондратюком ДМС готує акт на передачу близько 200 кв.м площ у корпусі № 31 від УНТЦ до КПІ. На цих площах (7 кімнат) планується розташувати сектори ДМС, яким буде доручено подальший розвиток співпраці з впливовими міжнародними організаціями (ЮНЕСКО, ПРООН, ЄС, НАТО, BSUN), із регіонами (Азійсько-Тихоокеанський регіон, Африка, Латинська Америка) та з країнами (Польща, Китай, Німеччина та ін.) – ці сектори ДМС відомі у нас як спільні міжнародні центри, структури). Отож мова йде про формування нового міжнародного середовища для розширення всієї міжнародної сфери КПІ. Невід'ємною складовою цієї діяльності і однією з найважливіших стане робота щодо набору на навчання в КПІ іноземних громадян. Концепція використання площ ДМС в корпусі № 31 для потреб розвитку міжнародної сфери КПІ готується і на цьому тижні має бути розглянута на рівні керівництва університету.

2. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

2.1. Продовжуємо спільно з проректором з наукової роботи В.А. Пасічником виконання доручення ректора від 6 квітня 2020 року щодо організації системної роботи з підготовки і подання заявок на гранти за кожним з перспективних напрямів (кластерів та галузей діяльності), запрошуючи до неї відповідних партнерів з Євросоюзу.

2.2. Почали готувати презентаційну доповідь ДМС «Організація міжнародної проєктно-грантової діяльності в університеті і підрозділах в контексті завдань «Стратегії розвитку КПІ до 2025 року»: стан, проблеми, перспективи». Документ має допомогти побачити резерви в роботі по виконанню важливого завдання «Стратегії розвитку КПІ до 2025 року» в сфері міжнародної діяльності університету на всіх рівнях, включаючи індивідуальний рівень.

2.3. Розпочалася участь вчених КПІ, членів 272 діючих наукових груп, у серії вебінарів про україномовний інформаційний Science Direct hub для розширення знань щодо використання можливостей продукції компанії Elsevier.

2.4. Оголошено конкурс спільних українсько-литовських науково-дослідних проєктів для реалізації у 2022-2023 рр. Організаторами конкурсу є МОН України, Міністерство освіти, науки та спорту Литовської Республіки і Науково-дослідна рада Литви. Прийом заявок на участь триватиме до 4 травня 2021 року.

3. Інші заходи

3.1. На 28 квітня 2021 р. готується проведення в КПІ круглого столу «Атомна енергетика: історія, сучасність, майбутнє» та VI Міжнародної конференції «Проблеми зняття з експлуатації об′єктів ядерної енергетики та відновлення навколишнього середовища» INUDECO 2020.  Засідання локального організаційного комітету проводяться по п'ятницях о 12:00.

Після круглого столу планується відкриття пам’ятника працівнику Чорнобильської АЕС, Герою України (посмертно), випускнику КПІ ім. Ігоря Сікорського Олександру Григоровичу Лелеченку.

3.2. Розпочато підготовку списків іноземних учасників, запрошуваних до участі у Фестивалі «Sikorsky Challenge 2021».

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Господарська  робота

  • Провели  спільно з інспекторами ДСНС навчання та тренування з пожежної безпеки із залученням спеціальної техніки у 18-му гуртожитку;
  • завершилася планова перевірка ДСНС усіх будівель університету, яка  проходила з 25 лютого по 11березня;
  • продовжуємо готувати технічні завдання на протипожежні заходи згідно з річним планом закупівель;
  • проводили підготовчі роботи щодо ремонту центральних сходів в 12-му навчальному корпусі;
  • провели робочу нараду зі складанням графіку виконання робіт з благоустрою території за 18-м навчальним корпусом;
  • продовжуємо роботи з укріплення фундаменту та часткового ремонту фасаду 12-го навчального корпусу;
  • продовжуємо роботи з відновлення систем димовидалення в гуртожитках та навчальних корпусах;
  • провели робочу нараду з архітекторами щодо створення посадкових карт зелених насаджень по території університету на 2021 рік;
  • постійно підтримуємо контакти з заводом «Антонов» щодо відновлення літака «Ан-2», який має бути встановлений у сквері Піонерів авіації.  Реставраційні роботи завершено, залишилося нанести лакофарбове покриття і організувати транспортування літака до університету;
  • щоденно здійснюється тепломоніторинг навчальних корпусів. У тісній співпраці з відділом головного механіка здійснюється регулювання подачі теплоносія;
  • виконуємо уточнення технічної інформації по електролічильниках для наповнення майбутньої бази даних для енергомоніторингу;
  • продовжували обстеження та налаштування обладнання індивідуальних теплових пунктів;
  • провели робочу нараду щодо отримання ліцензії по прекурсорах.

Соціальний напрям

  • Продовжують працювати їдальні 1-го корпусу та 32-го (курсантська їдальня). Їдальні та буфети працюють із дотриманням вимог протиепідемічних заходів;
  • проводиться збір даних щодо кількості продовольства для проведення закупівлі необхідних товарів для забезпечення безперебійної роботи підрозділу на 2021 рік;
  • уклали договори на капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в гуртожитку №15, ремонт та технічне обслуговування растрового електронного мікроскопа, придбання меблів, радіосистем;
  • згідно із заявками проводимо постачання товарів по підрозділах;
  • проводимо роботу із закріплення та перезакріплення площ новоутворених підрозділів по факультетах та інститутах;
  • проведено роботу з відділом закупівель щодо організації закупівлі послуг медичного огляду для працівників університету, які працюють у шкідливих умовах;
  • уклали договори на підключення до мережі електропостачання з «УкрГазРесурсом» і про надання послуг інтернету на базах відпочинку;
  • проводимо збір даних, підготовку документів для укладення договорів для забезпечення безперебійної роботи оздоровчих підрозділів;
  • 9 березня відбулося засідання оздоровчої комісії, де було затверджено ціни на послуги баз відпочинку «Політехнік» та «Сосновий». Крім того, було також розглянуто проєкти реконструкції  СГСОТ «Глобус». Після доопрацювання проєкти будуть передані на розгляд технічної комісії.
  • проводиться робота та оброблення корпоративних замовлень по базах відпочинку на березень.

Безпека

- За попередній тиждень складних правопорушень на території університету виявлено не було.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Нараховуємо академічну та соціальну стипендію за березень. Виплата академічної стипендії планується після 22 березня, соціальної – після отримання фінансування. Тим студентам, які виявили бажання отримувати стипендію через  «Монобанк», її буде перераховано трохи пізніше у зв’язку з тим, що документи зараз перевіряються.    

Нараховано заробітну плату за І половину березня з урахуванням стимулюючих надбавок за березень. На картках працівників буде 15 березня.

На постійній основі опрацьовуємо накази по особовому складу працівників та здобувачів вищої освіти.

Спільно з департаментом адміністративної роботи підготували розрахунок та лист до МОН щодо потреби фінансування заходів протипожежної безпеки на суму 62 млн грн.

Підготовлено та направлено до МОН інформацію щодо розмірів заробітної  праці науково-педагогічних, педагогічних та наукових працівників.

Підготовлено та направлено до МОН інформацію щодо розмірів підвищення заробітної  плати працівників університету відповідно до Указу Президента України від 30.08.2004 № 1023/2004.

Затверджено МОН та опубліковано на офіційному сайті університету штатний розпис за програмою «Підготовка кадрів».

Розраховуємо фонд оплати праці викладачів за роботу з контрактними студентами на другий семестр 2020/2021 навчального року.

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

Хочу уточнити питання щодо перерахування стипендії через «Монобанк». Чи правильно я зрозумів, що тим, хто подав відповідні заяви, через цей банк її перерахують уже в цьому місяці?

Л.Г.Субботіна

Так, правильно. Лише на пару днів пізніше, коли завершиться перевірка всіх  документів.

М,З.Згуровський

Дякую. Людмило Григорівно, прошу вас спільно з Юрієм Івановичем Якименком попрацювати над оновленням і підсиленням стратегічного планування.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

У студмістечку станом на тепер проживають 3935 мешканців. Серед них є 3 хворих на COVID-19: один студент ФЕА, один аспірант і його дитина. 20 контактних осіб перебувають на самоізоляції.

Керівництво студмістечка, завідувачі гуртожитків і начальники дільниць пройшли навчання з ДСНС на базі гуртожитку №18.

Ремонти проводяться  власними силами на 9 об’єктах. На 7 об’єктах проводяться роботи щодо їхнього приведення  у відповідність до правил пожежної безпеки, і 2 об'єкти – це місця загального користування.

М.З.Згуровський

Дякую. Як попрацювали у вас представники ДСНС? Які результати?

О.А.Іщенко

Вони оглянули всі гуртожитки. Документів перевірки ми ще не отримали, але під час  спілкування з нами вони говорили про позитивні враження: багато чого зроблено, ситуація в нас порівняно з гуртожитками інших навчальних закладів є кращою. Тож ми і надалі триматимемо питання пожежної безпеки під постійною увагою.  

Директор Науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

Від 16 березня ми починаємо навчання з підвищення кваліфікації наших науково-педагогічних працівників з академічної доброчесності.  

Сприяння публікаційній активності:

- Підготовлено та надіслано НДЧ наказ «Про преміювання працівників і здобувачів вищої освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського за публікації у виданнях, що індексуються в міжнародних наукометричних базах даних Scopus та Web of Science» зі списками науково-педагогічних працівників, наукових працівників, здобувачів вищої освіти КПІ ім. Ігоря Сікорського, представлених до преміювання.

- 11 березня провели вебінар «ORCID: ідентифікатор науковця у цифровому середовищі» із  серії освітніх заходів «Чистий четвер»: актуалізуємо авторські профілі» (37 учасників). Під час заходу розглянули різні варіанти додавання матеріалів до профілю автора, правильне зазначення варіантів прізвища автора та назви університету, синхронізацію профілю з такими базами, як Scopus, ResearcherID тощо.

- 18 березня о 16:00 відбудеться вебінар «Scopus ID: добре, коли один, і що робити з рештою».

Директор ІМЯО М.М.Перестюк

З 15 березня починаємо комплексний моніторинг для четвертого курсу. Решта питань вирішується у робочому порядку.

Директор департаменту управління справами М. О. Мазур

На засідання Вченої ради підготовлено документи і проєкт рішення щодо внесення змін до структури університету. Після сьогоднішнього засідання ми проведемо всі необхідні дії щодо внесення цих змін.

Окрім того, хочу звернути увагу всіх керівників, особливо пенсійного віку. Було звернення відділу кадрів стосовно надання згоди на обробку персональних даних та ідентифікаційного коду. Це потрібно для того, щоб передати дані до Пенсійного фонду.

М.З.Згуровський

Щодо змін до структури університету. Уточніть, будь ласка.

М. О. Мазур

Це, по-перше, зміни, які стосуються Інституту післядипломної освіти. Центр підвищення кваліфікації керівників і працівників  Міненерговугілля, який працював у складі НМК «Інститут післядипломної освіти», ліквідовано. Але при цьому підготовка з цього напряму в Інституті залишається. По-друге, це зміни, які полягають у поділі відділу кошторисних та проєктних робіт на два: кошторисних робіт і проєктних робіт зі зміною їхнього підпорядкування. Тобто, все це зміни, які спричинені внесенням змін до чинного законодавства. Ми мусимо виконувати закони, тому і пропонуємо їх для розгляду на засіданні Вченої ради, щоб потім мати можливість провести всі необхідні дії.

М.З.Згуровський

Віталію Йосиповичу Котовський, слід завершувати роботи на алеї слави. Окрім того, закінчення робіт над пам’ятником Олександрові Лелеченку, підготовка до важливих подій у житті університету – це все ваші напрями. А ще, звичайно, діяльність Ради з розвитку і все, що стосується розвитку університету. За цими напрямами є новини?

Голова ради з питань розвитку університету В. Й. Котовський

Щодо алеї зірок. Практично все було готово ще минулого тижня, але через несприятливі погодні умови ми змушені були призупинитися. На цьому тижні, я думаю, ми всі роботи закінчимо.

Щодо відкриття пам’ятника Олександрові Лелеченку. Ми плануємо його відкрити в дні проведення Міжнародної конференції «Проблеми зняття з експлуатації об′єктів ядерної енергетики та відновлення навколишнього середовища», яка проходитиме з 27 по 29 квітня.  Нам пропонують відкрити пам’ятник 28 квітня, і тоді в режимі онлайн продемонструвати в місті Славутич, де працюватиме секція цієї конференції  «Від катастрофи до нового життя». Ми плануємо 21-22 квітня зробити остаточне монтування пам’ятника і підготувати майданчик навколо нього до церемонії відкриття.

Уповноважена особа з питань запобігання корупції Я. Ю. Цимбаленко

Нагадую, що до закінчення кампанії декларування залишилося два тижні, тому тих, хто має подати свої декларації, але ще їх не заповнив, прошу з цим поквапитися.

Голова  об'єднаного  профкому М. О. Безуглий

Триває підготовча робота до Конференції трудового колективу. Все рухається в нормальному режимі.

М.З.Згуровський

Дякую. Михайле Олександровичу і Юрію Івановичу, звіт проректора В.А. Кондратюка перед Вченою радою  заплановано на  5 квітня. Відштовхуючись від цієї дати, бажано призначити день проведення Конференції трудового колективу. Ми ще не можемо визначитися з форматом її проведення – онлайн, чи в очному, але за будь-яких обставин провести її ми мусимо.

Ю.І. Якименко

Попередньо ми плануємо на 15 квітня.

М.З.Згуровський

Напевно, краще  намітити певний діапазон дат.

Ю.І. Якименко

Можливо, з 15 по 22 квітня.

М. О. Безуглий

У зв’язку з цим я хотів би звернутися до Студентської ради. Нам потрібні делегати від осіб, які навчаються. Якщо ми плануємо Конференцію за місяць, то їм потрібно організувати  прямі  таємні вибори, на яких цих делегатів обрати.

М.З.Згуровський

Це дуже важливо. І виходячи з того, що ви сказали, 15 квітня нам не дуже підходить. Нам потрібно дати студентам достатньо часу на обрання делегатів. Отож краще планувати Конференцію на 22 квітня. Важливо, щоб усе було зроблено за законом.

В.о. голови Студради університету Назар Булавко

Щодо виборів представників Студради. Щодо їх  організації я радився з головою Студради НАУ,  який подавав до Міністерства освіти і науки запит щодо існування системи, яка забезпечить таємність прямих виборів. У відповіді Міністерства було зазначено, що нині такої системи не існує. Тому наразі ми спільно з ІТ-відділом Студради плануємо розробити таку систему.

М.З.Згуровський

Важливо, щоб ви встигли все зробили  вчасно.

Назар Булавко

Так, у нас уже є певні напрацювання. Але ми повинні провести тестування системи, бо важливо забезпечити тайну голосування  в електронному режимі. На це піде деякий час.

М.З.Згуровський

Тоді радьтеся з вашою командою і з Михайлом Олександровичем та Юрієм Івановичем, на яку дату слід призначити проведення Конференції трудового колективу.

Дата події