Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. На початку засідання він сформулював завдання членам ректорату на поточний тиждень і запросив їх стисло викласти плани роботи за відповідними напрямами.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

У зв’язку із запровадженням карантину вихідного дня припинено проведення у вихідні дні заходів і прийом відвідувачів у ЦКМ і спорткомплексі.

Підготовлено і подано до МОН черговий комплексний звіт про роботу в умовах карантину.

Спільно з ДЕФ проведено аналіз якісного складу НПП: зокрема, загальна його кількість становить 2122 особи, з них 72.2% мають вчені ступені, у тому числі професорів, докторів наук –15%. Загальна кількість студентів становить 22214 (у 2019 році – 21822).

Відповідно до затвердженого Положення розраховано і доведено до підрозділів фонд заробітної плати НПП за роботу з контрактними студентами. У цьому році, виходячи з нових критеріїв, передбачених Положенням, цей фонд збільшено, що поліпшить можливості  оплати праці викладачів, які працюють з контрактниками.

15.10 закінчився термін подання документів за конкурсом на 342 посади НПП. ЕКК розпочала розгляд справ відповідно до нового Положення і рішень Вченої ради.

На цьому тижні завершується тестування на сервері «Держінформресурсу» для підключення СЕД «Мегаполіс» до системи електронної взаємодії з органами виконавчої влади.

Відбувся останній заїзд першокурсників на тиждень очного навчання. В ізольованих секціях студмістечка було розміщено 233 студенти ФІОТ, на своїх постійних місцях у гуртожитку  залишилися 23 з них.  Загалом, за період очного навчання в гуртожитках було розміщено 2508 іногородніх студентів. Всі вони отримали ордери на постійні місця в гуртожитках, 330 з них залишилися після закінчення занять уже на своїх постійних місцях.

Освітній процес

У тижнях очного навчання взяли участь 5090 першокурсників з 5175 зарахованих на денну форму навчання. Усі заняття було проведено відповідно до затвердженого розкладу в підготовлених аудиторіях. Усі першокурсники отримали студквитки, заліковки, банківські картки, взяли участь у факультетських заходах.

Продовжується опитування студентів щодо якості освітнього процесу. Всі зауваження передаються у підрозділи, і реакція на них контролюється навчальними департаментами.

Підбито підсумки календарного контролю (атестації). З урахуванням його результатів проводиться доповнення програмного забезпечення і завантаження додаткових даних до системи «ЕК». Розпочинається підготовка до сесії.

Розпочато проєкт із створення цифрової бібліотеки за участю мережі «URAN».  

Акредитація

Експертна група НАЗЯВО, що проводила акредитацію ОП «Інженерія авіаційних і ракетно-космічних систем» в ІАТ, опубліковала позитивний висновок з пропозицією зразкової акредитації (для зразкової акредитації необхідно 5 оцінок, виставлено 6 оцінок «А»).Таким чином по всіх 5 освітніх програмах, що акредитуються, видано позитивні висновки, і вони очікують на рішення ГЕР.

Проведено нараду-семінар  з гарантами ОП, що подаються на акредитацію. Це 10 освітніх програм: 7 бакалаврських і 3 магістерські.

Внутрішня  акредитація. Акредитаційна комісія на основі отриманих від підрозділів результатів самоаналізу та об'єктивних показників діяльності підрозділів розробляє рекомендації щодо ліквідації недоліків.

Запитання М. З. Згуровського

1. Ми встановили дистанційний і змішаний режим навчання ще у вересні. Він продовжується і зараз. Але епідемічна ситуація погіршилася. Наближається сесія. Чи ми щось змінюємо в цьому режимі навчання, проживання в гуртожитках, чи можуть бути корекції?

2. Студенти хвилюються і запитують, як за цих умов навчатися, як проходитиме сесія. Напевно вам, Юрію Івановичу, разом з Наталією Валеріївною потрібно періодично інформувати студентство про режим роботи і навчання, про особливості цього часу.

Ю. І.Якименко

Це слід зробити. Накази від 21 серпня і 4 вересня передбачають змішаний режим для першого курсу. Надалі у нас дистанційний режим навчання.

М. З.Згуровський

Тривалий час, з вересня цього року, ми жодним чином не інформуємо студентів, викладачів про режим роботи, який залишається. Чи є він оптимальним, чи щось потрібно скоригувати?

Ігор Степанюк

Днями МОН видало лист-рекомендацію для ЗВО, у якому зазначено, що якщо епідемічна ситуація дозволяє, то можна переходити на звичайний режим навчання. Саме через це у студентів з’явилися запитання, чи не  зміниться щось і в КПІ. На наш погляд, доцільно  було б ще раз надати інформацію стосовно продовження навчання в дистанційному режимі.

Доручення М. З. Згуровського

Ми ще у вересні ввели дистанційний і змішаний режими навчання. Зовнішня ситуація змінюється, Міністерство видає нові рекомендації, а ми в КПІ мовчимо. Відтак  студенти і викладачі знаходяться в невизначеному стані. Тому прошу вас, Юрію Івановичу, разом з Наталією Валеріївною проаналізувати поточний стан і підготувати інформацію для студентів і викладачів. Можливо, напередодні сесії щось слід відкоригувати або надати пояснення, що встановлений раніше режим навчання і тепер відповідає реальній ситуації.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Активно опрацьовуються питання підготовки до сесії, зокрема підготовка «ЕК» у частині формування електронних відомостей. Одна із проблем – формування відомостей для вибіркових дисциплін. До початку сесії електронні відомості для всіх дисциплін, у тому числі й вибіркових, будуть сформовані.

Підбито підсумки організації практики магістрами. Враховуючи те, що окремі підприємства на початку проведення практики відмовлялись від співробітництва через карантинні обмеження, окремим кафедрам доводилось проводити практику у себе. Надалі ми будемо цього уникати. Для акредитаційних експертиз не є позитивним фактором, коли базою практики є сама кафедра.

Продовжується наповнення баз курсів га платформі «Sikorsky distance».

Деякі викладачі до цього часу не користуються модулем «Поточний контроль» в «ЕК». 

Розпочато роботу з викладачами, які порушують наказ щодо внесення всіх оцінок безпосередньо до своїх електронних кабінетів.

Заступникам директорів/деканів з наукової роботи надіслано інформаційний лист про затвердження до 30.11.2020 року індивідуальних планів роботи аспірантів та тем дисертацій аспірантів першого року навчання.

Розпочато роботу з підрозділами щодо формування заявок на місця державного замовлення підготовки аспірантів у 2021 році.

Станом на 13.11.2020 р. на сервері ТОВ «Держінфоресурс» проводиться тестування підключення СЕД «Мегаполіс» до СЕВ ОВВ. Пройдено чотири тести з п'яти. На понеділок залишився один тест з восьми сценарних дій. 

Реєстрація акаунтів (станом на 13.11.2020 р.):

Microsoft Office 365 – усього зареєстровано 1972;

Microsoft Azure Dev Tools for Teaching – усього  зареєстровано 1972;

Microsoft Imagine Academy – усього зареєстровано 170;

Google Workspace  (GSuite) – усього  зареєстровано 5380.

Від ТОВ «Спецвузавтоматика» отримано інформацію про постачання серверного обладнання до КПІ у перших числах грудня.

Враховуючи кібератаки, які мали місце останнім часом, пропонується суто критичну структуру розміщувати в хмарному середовищі, наприклад, портал університету, приймальної комісії та декілька інших важливих об’єктів.

Продовжується планове оновлення cms у зв'язку із виходом оновлення безпеки. Опубліковано 24-й моніторинг контенту сайтів https://webometr.kpi.ua/content-24.

Закінчено збір даних по зворотних посиланнях для вебометричного рейтингу сайтів підрозділів. Здійснюється збір вебометричних даних для рейтингів листопада.

Завершено збір даних та верифікація 2353 профілів НПП для рейтингу прозорості. Дані 71 НПП передано до НТБ для перевірки за підозрою в недобросовісному оформленні профілю.

Здійснюється розробка тестового модуля контролю параметрів сайтів КПІ та ЗВО України.

Проведено нараду у КБІС з питання розширення можливостей використання сервісів мережі «URAN» у КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Розпочався проєкт зі створення цифрової бібліотеки КПІ ім. Ігоря Сікорського (Kyiv Polytechnic Digital Library). До бібліотеки передано дані по НПП – вона перевірятиме  їхні  акаунти і профілі.

Оновлено контингент та сформовано логіни/паролі для ~500 студентів.

Проводиться активна робота з підготовки до нового навчального року з метою дещо раніше запустити процеси створення і вдосконалення ОП, навчальних планів і завантажити їх в ЕК, щоб з 1 вересня розпочати навчальний рік без затримок.

Запитання М.З.Згуровського

Як продовжується робота з сертифікації інформаційних ресурсів?

А. А. Мельниченко

У понеділок було підписано оновлений наказ про внесення змін до їх сертифікації. Розпочинається збір адміністративних прав. У разі позиціювання ресурсу як офіційного каналу чи сайту, нам повинні надавати права адміністраторів для здійснення коригування у разі порушення інформаційної політики університету. На сьогодні в оперативному режимі підрозділам надаються поради щодо коригування сайтів. Було лише декілька випадків, коли ми припиняли роботу окремих сайтів.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Спільно з факультетами завершено проведення тижнів очного навчання. Звіт було представлено першим проректором на Вченій раді університету.

Працевлаштування та профорієнтація

Відбувся ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Переможцями від КПІ стали 6 студентів 1-го курсу університету (3 студенти ІПСА) – випускники КМАН, які підготували свої роботи під керівництвом наукових керівників-викладачів КПІ.

13.11 відбулося закриття Національного етапу Міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів ISEF 2021 – «Еко-Техно Україна», який проходив у рамках IX Фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2020», головними організаторами якого були ФТІ та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України. В конкурсі було представлено 177 проєктів. Під керівництвом наукових керівників – викладачів КПІ – переможцями стали 9 школярів.  На Фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2020» Олена Коваленко та Lisa Lasarova гідно представили Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ».

10.11 Проведено розширену онлайн-зустріч з представниками компанії «Укренерго». Обговорено деталі підписання договору про співпрацю та подальші дії щодо працевлаштування, проходження практики студентів, питань організації дуальної освіти.

11.11 Проведено зустріч з представниками компанії HydrolecINC (Українсько-американська компанія). Обговорено деталі підписання договору про співпрацю та подальші дії щодо працевлаштування випускників КПІ.

З 16.11 по 20.11 проходитиме Ярмарок вакансій в онлайн-режимі. Участь братиме 31 компанія. Всі заходи проводяться на платформі розробленого сайту Ярмарку https://careerfair.kpi.ua/.

Протягом тижня проводилося активне анонсування компаній та графіку заходів в соцмережах, також розроблено навігацію по ярмарку. Під час проведення заплановано онлайн-екскурсії на виробництво, вебінари, інтерв’ю, вікторини, а після завершення, 20.11 – круглий стіл у режимі онлайн на тему «Працевлаштування молодих спеціалістів: виклики сучасності», участь у якому підтвердило 14 компаній.

Спільно з бібліотекою працюємо над проєктом «Популярно про науку», який передбачає цикл лекцій викладачів для студентів першого курсу та абітурієнтів.

Узгоджено та зареєстровано наказ «Про супроводження документів про вищу освіту. Підготовлено презентацію щодо оновлення процесу замовлення ДВО для відповідальних осіб на факультетах/інститутах.

Мобільність

Узяли участь у заході «Edu Canada Virtual Networking». Проведено перемовини з трьома ЗВО Канади: Університетом Брок, Коледжем «Сенека» та Університетом Альберти. З Університетом Брок досягнуто домовленостей про підготовку меморандуму про співпрацю,  окреслено можливі її напрями.

На попередній розгляд представлено концепцію розвитку національної мобільності. Зокрема, як перспективний партнер для проєкту національної мобільності за підтримки Британської ради  визначено Львівську політехніку. Готуємо проєкт грантової заявки.

Соціальна служба

У межах заходів з адаптації першокурсників протягом тижня проводилися психологічні консультації. 14.11 було організовано та проведено онлайн-квартирник, до якого долучились переважно першокурсники.

Підготовлено публікації: до Дня доброти; про цукровий діабет; про переробку вторинної сировини.

Зібрано понад 20 пакетів речей погорільцям з Луганщини, їх буде передано через ГО «Активна Громадська позиція».

На минулому тижні кількість підтверджених випадків COVID-19 по КПІ склала 12 осіб (6 студентів, 2 курсанти, 4 співробітники).

Коментар і запитання М. З. Згуровського

У важких умовах було проведено Фестиваль «Sikorsky Challenge 2020», який проходив за двома напрямами: конкурс стартапів «Sikorsky Challenge» і конкурс науково-технічної творчості школярів «Еко-Техно Україна». Було б бажаним повернутися до практики попередніх років, коли ці дві компоненти були тісніше між собою пов’язані. Щоб  міжнародне експертне журі могло ознайомитись з проєктами школярів, а школярам можна було б запропонувати, окрім можливості для переможців поїхати на суперфінал до США, участь у конкурсі стартап-проєктів «Sikorsky Challenge». Можливо, деякі з проєктів школярів могли б отримати підтримку інвесторів. На «Sikorsky Challenge» були подібні успішні проєкти, наприклад, «CamTouch» – він починався зі шкільного проєкту, а тепер це успішна компанія, яка забезпечила 500 шкіл інтерактивними дошками. Автором розробки був школяр, його помітило журі, і відтоді почався розвиток цього стартапу. У часи, коли О.М.Новіков координував весь фестиваль, він зв’язував обидві складові. Прошу вас, Наталіє Валеріївно, спільно з Віталієм Анатолійовичем до початку наступного фестивалю продумали, як ці дві складові пов’язати між собою.

Ще одне. «Бєлка» провела цілу низку цікавих лекцій для першокурсників. Ваш департамент брав у цьому участь? Чи це незалежно від вас відбувалося?

Н. В. Семінська

Ми дізналися про те, що вони все підготували, коли все було вже готове. Нас повідомили про цей захід і попросили надати для його проведення місце. Я на кожному ректораті доповідаю про те, що ми робимо в цьому плані. Ми закінчили всі заплановані заходи з першокурсниками. Щоправда, у нас не було технічних можливостей провести деякі заходи в онлайн-режимі. Але тепер з Медіалабораторією ми можемо це робити,  і стріми також.

М. З. Згуровський

Хіба університет не може технічно забезпечити в онлайн-режимі і в реальному часі передачу виступів, лекцій? Це питання треба ставити заздалегідь. Насамперед треба мати змістовний проєкт, який буде наповнений цікавими подіями. Тому спочатку формуємо контент, а потім інструменти.

Ігор Степанюк

На мій погляд, питання не в технічних можливостях, про які говорила Наталія Валеріївна, а в тому, що дуже багато всього робиться, і студенти не встигають все це сприймати. Одна річ, коли це офлайн-заходи, куди можна піти, а можна і не ходити. А інша – коли потрібно  друкувати через комп’ютер,  і така інформація просто не завжди сприймається.

М. З. Згуровський

Але ж підготувати і подати цікаву і важливу інформацію можна. А хто її і як сприйме – це  вже інша справа. Якщо вона буде цікавою і необхідною для навчання та занурення в наше середовище, студент сам вибудує свої пріоритети. Такого контенту, добре сформатованого, цікавого для першокурсників з перших днів їх перебування в КПІ, я поки що не бачу. Побачив те, що зробила «Бєлка» – це цікаво, і дякуємо їм.

Ігор Степанюк

Можливо, щось робиться не завжди так, як хотілося б. Але ідеалу ніколи не буде. Одна справа зробити один класний захід, інша – робити системну роботу. Все ж таки, є базові речі, які мають бути, а є речі, які можуть бути чи не бути.

М. З. Згуровський

ДНВР робить дуже важливу роботу. Але коли приходять першокурсники, вони мають отримувати цікаву, добре сформатовану, важливу для них інформацію. Якщо вони не знають, що таке інноваційна діяльність університету; якщо їм не розповіли про їхню безпеку у великому місті, на території університету; якщо вони не знають про існування чисельних спортивних клубів, творчих колективів, чи навіть «Електронного кампусу» і як з ним працювати – то це наше недопрацювання. Все це ми маємо робити в цікавому форматі і зразу ж доносити до першокурсників.  

Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

На виконання доручень ректора

У межах організаційного супроводу ІХ Фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge», який завершив свою роботу, організовано та проведено панельні дискусії «Розвиток Української мережі стартап-шкіл «Sikorsky Challenge та створення інноваційних кластерів» (09.11.2020)», «Українські інновації у міжнародному аспекті» (11.11.2020), а також закриття фестивалю (13.11.2020).

З метою посилення інтеграції наукової та освітньої діяльності проведено зустріч з А.А. Мельниченком і О.І. Дмитрієвою щодо узгодження тематики досліджень аспірантів із тематикою наукових груп університету. Прийнято рішення про внесення до бази аспірантів тематики дисертаційних досліджень та даних про керівника роботи. Термін виконання – до 15.12.2020.

На виконання рішень Координаційної ради

Організаційно забезпечена участь науковців КПІ в Конкурсі НДР МОН-21.

Підготовлено наказ про проведення конкурсного відбору проєктів наукових досліджень, які  фінансуватимуться у 2021 р.

Завершено проведення самоаналізу керівниками 57 проєктних пропозицій. Результати самоаналізу опрацьовано  і 13.11.2020 доведено до учасників конкурсу. Визначено групи проєктів, які мають високі, середні та низькі шанси на виграш в конкурсі. Маємо реальну конкурсну ситуацію всередині КПІ 1:4.

Керівникам надано роз’яснення щодо особливостей підготовки проєктів у цьому році, а також відповідні рекомендації.

Створено телеграм-канал для оперативного консультування керівників проєктів, до нього долучено всіх учасників конкурсу.

Посилення міжнародної проєктно-грантової  діяльності

Опрацьовано анкети науковців університету щодо можливої їх участі в конкурсі наукових проєктів DFG за програмою «Співпраця з країнами, що розвиваються». Всього отримано 49 анкет. 25 науковцям, які мають вищі шанси на отримання фінансування, направлено запрошення до участі в семінарі, на якому будуть надані детальніша інформація щодо програми DFG і деякі рекомендації щодо участі в ній. Семінар відбудеться 17.11.2020. Іншим науковцям направлено рекомендації щодо необхідності покращення відповідних показників перед участю в конкурсі.

Для організаційного супроводу грантів НФДУ розроблено і надіслано керівникам проєктів онлайн-форму контролю поточного стану закупівель, передбачених кошторисами проєктів.

Робота з підрозділами університету

Підготовлено наказ про затвердження результатів конкурсу на заміщення вакантних посад наукових працівників НДЧ.

Підготовлено та надіслано структурним підрозділам запрошення до участі у Міжнародному промисловому форумі, який відбудеться 24–27 листопада у МВЦ.

Взаємодія із зовнішніми партнерами

Підготовлено та відправлено Замовнику (НООСФЕРА, «ФЛАЙТ КОНТРОЛ»)  Протокол та Акт виконаних робіт за третім етапом НДР.

Доручення М.З.Згуровського

Ми розпочали роботу за напрямом «Захист і управління інтелектуальною власністю». Прошу продовжити  її вже на цьому тижні.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

1. Робота постійних комісій Вченої ради: Комісією Вченої ради з освітньої діяльності (голова В.І.Тимофєєв) напрацьовано 5 пропозицій і зауважень щодо «формульного» розподілу видатків для закладів вищої освіти. Після погодження їх змісту з ректоратом і ДЕФ доцільно передати їх до МОН.

2. На виконання завдань Координаційної ради з удосконалення менеджменту науки та рішення Вченої ради університету від 9 листопада:

- спільно з проректором В.А. Пасічником напрацьовано засади формування бюджетної наукової тематики в рамках комплексних програм університету за участю наукових керівників, координаторів і членів Рад цих програм;

- здійснено заходи з формування складів виконавців двох проєктів Космічної програми університету.

3. Як голова наглядової ради Інституту матеріалознавства та зварювання я обговорив і надав методичну допомогу новому керівництву Інституту з питань виконання першочергових заходів з удосконалення управління Інститутом і проведення аудиту ефективності використання приміщень корпусу № 9.

Запитання М.З.Згуровського

Коли ми маємо підписати угоди з п’ятьма інститутами НАН України-партнерами Інституту матеріалознавства та зварювання?

М.Ю.Ільченко

Вони практично готові і погоджені. Слід лише призначити час для їх підписання. 

Доручення М.З.Згуровського

Будь ласка, організуйте  ближчим часом ці підписання.

Проректор з міжнародного співробітництва С. І. Сидоренко

1. Міжнародні контакти

1.1. Відбулася зустріч ректора М.З. Згуровського з керівником ініціативної групи промисловців України, очільником будівельної компанії «ТММ» Миколою Григоровичем Толмачовим. Група ініціює участь України в «Європейській водневій стратегії» («Green Deel»), мета якої побудувати в Європі «водневу економіку» шляхом заміни на водневі джерела енергії джерел енергії, пов'язаних з нафтою та газом. ЄС пропонує Україні щорічно виготовляти не менше 35 повністю скомплектованих заводів з виробництва водню для розгортання їх у країнах Європи і для роботи там. На зустрічі ухвалено рішення виступити з пропозицією членства КПІ в «European Clean Hydrogen Alliance». Реалізацію цієї пропозиції шляхом звернення КПІ до штаб-квартири Альянсу в Брюсселі доручено департаменту міжнародного співробітництва.

1.2. На запрошення генерального секретаря BSUN  проф. Ідена Мамута та на виконання  доручення ректора готуємо делегацію КПІ до участі в Міжнародній конференції «Perspectives in Industry Digitalization and Advanced Manufacturing inthe Black Sea Region», яка відбудеться 18 листопада за участю Запорізького технічного університету, Полтавської політехніки та Львівської політехніки.

1.3. 6 листопада 2020 року делегація проректорів КПІ взяла участь у третьому з чотирьох вебінарів Школи стратегічного управління для ректорів/проректорів польських і українських університетів. Третій вебінар було присвячено темі «Якість наукової діяльності та її оцінювання з урахуванням ситуації пандемії COVID-19».

2. Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського та роботи з ними в період навчання

2.1. Кількісні характеристики перебігу вступної кампанії станом на 14.11.2020 р. такі: всього зараховано 242 іноземці (рік тому було 234), видано запрошень на навчання 283.

2.2. Прийом іноземних громадян на навчання на підготовчому відділенні для іноземних громадян триває цього року до 15 грудня.

3. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

3.1. На період листопад–грудень 2020 року  спільно з проректором В.А. Пасічником заплановано конкретну роботу з деканами факультетів, директорами інститутів і керівниками реально діючих наукових груп університету з питань підготовки проєктних пропозицій для подання на конкурси нової Програми «Горизонт Європа», оголошення яких уже готується Європейською комісією, та до програми НАТО «Наука заради миру і безпеки». Із зазначеною категорією керівників плануються індивідуальні співбесіди з метою побачити вже підготовлені у формі анотації (abstracts) проєктні пропозиції та «ескізи» складів Міжнародних консорціумів, які на цій стадії вже мають починати обговорювати проєктні пропозиції вчених КПІ для подання на відповідні конкурси.

3.2. З метою посилення інформування керівників 270 діючих наукових груп КПІ щодо можливостей міжнародних проєктно-грантових програм структури проректора В.А. Пасічника спільно з ДМС готують на 24 листопада 2020 року наступний семінар-тренінг «Від ідеї до проєктної заявки. Готуємось до «Горизонту Європа».

3.3. На 17 листопада планується аналогічна Zoom-нарада щодо участі науковців КПІ у програмі фонду DFG (Німецького дослідницького фонду), на якій з особистими враженнями і порадами виступлять молоді вчені КПІ, які подавали і виграли гранти Німецького дослідницького фонду.

4. Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів

4.1. Спільно з керівником робочої групи О.М. Новіковим та його заступником С.М. Шукаєвим, проректором А.А. Мельниченком та з заступником голови Вченої ради П.О. Киричком розпочато силами робочої групи по рейтингах актуалізацію всіх даних університету за 2019 рік, які необхідно завантажити в листопаді 2020 року і в наступні місяці до рейтингів THE, QS та Шанхайського (позиції в яких впливають на формульний розрахунок фінансування університетів від МОН України), а також до рейтингу U-Multirank.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Господарська робота

  • Здійснили запуск  системи опалення в усіх будівлях університету. Виконали аварійні ремонтні роботи систем теплопостачання в 8, 9, 15-му навчальних корпусах;
  • проведено 27 інструктажів; здійснили перевірку дотримання  правил пожежної безпеки  – ММІ, ВГМ, ЕС, Телеком, музей; запропоновано 182 протипожежні заходи; надано 20 консультацій,  виконали технічне обслуговування 292 вогнегасників;
  • за програмою сортування сміття отримали подрібнювач гілок; наступного тижня будемо працювати в парковій зоні;
  • провели ремонт аварійних ділянок тепломережі 12-го та  28-го навчальних корпусів;
  • укріпили та обробили камери тепломережі по вулиці Політехнічній;
  • провели планову ревізію та заміну вуличних ламп освітлення по території університету,  а також заміну люків електромереж;
  • закінчили ремонтні роботи в Ситуаційному центрі;
  • розробили технічне завдання на закупівлю двох рухомих транспортних засобів для оновлення автопарку автотранспортного підприємства;
  • продовжено щоквартальний моніторинг місць тимчасового зберігання  твердих побутових відходів; додаткову угоду на зменшення закупівлі по утилізації небезпечних відходів передано на підпис виконавцю;
  • продовжено збір та аналіз інформації для другого етапу отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря;
  • продовжуємо роботи щодо гідроізоляції 6-го корпусу та Відділу авіації та космонавтики ДПМ;  
  • у сквері за Відділом  авіації та космонавтики ДПМ завершуємо роботи  із  вкладання тротуарної плитки. Закінчили роботи з озеленення. Встановили урни для сміття. Завершили укріплення схилу від скверу до вулиці Політехнічної.

Енергозбереження

  • Проєкт КПІ «Система віддаленого енергомоніторингу та управління енергоспоживанням навчальних закладів» успішно пройшов перший етап конкурсу на комісії МОН, його разом із ще двома проєктами, які було визнано кращими, передано на наступний етап конкурсу до Мінрегіону;
  • проєкти заміни вузлів обліку теплової енергії після усунення зауважень повторно передано  для узгодження до КП «Київтеплоенерго»;
  • завершуємо роботу з підготовки плану заходів з енергозбереження в університеті на 2021 рік;
  • підготовлено лист до ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо перерахунку за спожиту воду у жовтні 2020 року по деяких особових рахунках (гуртожитки 18 і 21) на суму більше ніж 30 тис.

Соціальний напрям

  • Продовжують працювати їдальні 1-го та 31-го корпусів, буфети в 24-му та 27-му корпусах. Усі їдальні та буфети працюють з дотриманням протиепідемічних заходів. Постійно  проводиться моніторинг стану здоров’я працівників шляхом огляду, температурного скринінгу та   контрольних  ПЛР-тестувань на COVID-19 всіх працівників ЦСХ;
  • розпочато планування господарської діяльності на 2021 рік;
  • на наступному тижні плануємо роботу комісії з харчування для обговорення наявного стану та плану роботи на 2021 рік;
  • підписано договори на:
    • екран колективного користування для проведення моделювання і візуалізації  даних у режимі ситуаційного центру;
    • капітальний ремонт індивідуального теплового пункту;
    • двопроменевий спектрофотометр дослідного класу з можливістю використання приставки для вимірювання твердих проб;
    •  прес гідравлічний, циркуляційний термостат;
    • сервери;
  • запустили низку процедур для придбання обладнання з наукової тематики та друкованих видань;
  • проводимо збір даних та роботу зі складання технічного завдання на розробку проєкту реконструкції СГСОТ «Глобус»;
  • проводиться робота з оброблення корпоративних замовлень по базах відпочинку на листопад та грудень; частину замовлень на листопад перенесено замовниками через  погіршення епідемічного стану та відсутність опалення в спальному корпусі №2.

Безпека

  • продовжуємо спільне з поліцією та з Національною гвардією патрулювання території університету;
  • за попередній тиждень складних правопорушень по території університету виявлено не було;
  • проводимо скринінг температури на вході в усі будівлі університету.

Запитання М.З.Згуровського

Скажіть, будь ласка, коли планується завершити опоряджувальні роботи в сквері біля Відділу авіації та космонавтики ДПМ? 

В.А.Кондратюк

Плануємо всі роботи завершити до кінця поточного тижня (окрім, звісно, встановлення літака АН-2, який нині відновлюють на заводі «Антонов»).

М.З.Згуровський

Доки не випав сніг і на вулиці плюсова температура, чи не могли б ми почати готувати майданчик для коворкінгу айтішників біля корпусу №18: вивозити звідти сміття, панелі, проводити планування тощо, щоб з весни розпочати  його повну реконструкцію?

В.А.Кондратюк

Вивезення сміття починаємо з сьогоднішнього дня. В минулу п’ятницю провели попередню нараду з приводу цього майданчика, надано необхідні доручення. Якщо погодні умови будуть  подібними до минулорічних, працюватимемо там і взимку.

Доручення М.З.Згуровського

Отож прошу, по-перше, затвердити проєкт на цей майданчик, по-друге, спланувати разом з Фондом розвитку університету виділення коштів на його реалізацію, і, по-третє, організувати закупівлі, щоб вчасно пройти всі тендерні процедури і не втратити весняний час. 

Начальник планово-фінансового відділу М.В.Броницька

За всіма бюджетними програмами фінансування на листопад отримано.

Виплачено заробітну плату за І половину листопада.

Відпрацьовували накази по студентському складу, нараховували академічну та соціальну стипендію за листопад.

Підписано наказ про виплату грошової винагороди педагогічним працівникам. Її нараховано та буде виплачено в заробітну плату за ІІ половину листопада.

Готували інформацію по запиту (Національна поліція, Департамент стратегічних  розслідувань) про співпрацю з ТОВ « Будівельна компанія СТАНДАР».

Проводили остаточну перевірку документів для проєктів НФДУ, відстежували надходження грошей по підписаних договорах та своєчасність реєстрації договорів закупівель в ДКСУ.

Надіслано запит до Державної   казначейської служби стосовно надходження коштів від НФДУ для своєчасного внесення змін до кошторису університету.

Внесено зміни до кошторису «Академічна стипендія» у частині зменшення асигнувань у розмірі 4700,0 тис. грн відповідно до фактичних видатків на виплату стипендій здобувачам вищої освіти.

Здійснюємо моніторинг чинних договорів закупівель щодо їх виконання. У разі відсутності потреби на поточний рік товарів робіт/послуг по даних договорах робимо додаткові угоди на їхнє закриття/розірвання.

Розраховано фонд заробітної плати науково-педагогічним працівникам за роботу з контрактними студентами відповідно до чинного в університеті положення. Порівняно з І семестром 2019/2020 н.р фонд збільшено на 46%, що пов’язано зі збільшенням відсотка на заробітну плату в структурі використання коштів та контингенту контрактних студентів. Фонд доведено до підрозділів для оформлення наказів для встановлення надбавок НПП.

Підготовлено проєкт наказу про порядок та графік проведення захисту кошторисів спеціального фонду структурних підрозділів на 2021 рік.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Нині в у гуртожитках, враховуючи і студентів 1-го курсу, які в нас були на останньому заїзді очного навчання, проживають 4235 осіб.

Серед мешканців є 13 хворих на COVID (за минулі вихідні захворіли 3 мешканців 10-го гуртожитку, і двоє – з 16 гуртожитку). Загалом ситуація контрольована. Всі, в тому числі й контактні особи, перебувають на самоізоляції. Організовано доставку для них харчових продуктів, медикаментів і санітарно-гігієнічних засобів.

Ремонти проводяться на 13 об’єктах.  Це місця загального користування, капітальний ремонт  даху 4-го гуртожитку, заміна 7 ліфтів у гуртожитках.

Проводимо планування фінансово-господарської діяльності студмістечка на 2021 рік.

Запитання М.З.Згуровського

На ваш погляд і за вашими оцінками, яким є критичне число місць у гуртожитках і профілакторії у разі дуже небажаного зростання кількості захворілих? 

О.А.Іщенко

Ми нині перебуваємо в оптимальному режимі кількості студентів, які проживають у гуртожитках, – трохи більше 4 тисяч. Якщо їх буде більше, і, водночас, зростатиме кількість захворілих, нам не буде куди ізолювати хворих і контактних осіб. Адже в таких випадках ми мусимо розселяти таких людей по одній особі на кімнату.

Запитання М.З.Згуровського

Тобто, нині ми досягли критичної межі людей, які проживають у гуртожитках. І якщо їх кількість суттєво зростатиме, і зростатиме кількість захворілих, ми не зможемо забезпечити необхідних умов для їхнього ізолювання. А чи існують у нас нормативні документи, які  регулюють кількість мешканців гуртожитків за умов епідемії коронавірусу?

О.А.Іщенко

Це, по-перше, санітарні норми, але їх не розраховано на ситуацію епідемії. І, по-друге, це вимога МОЗ ізолювати хворих і контактних осіб.

Директор Науково-технічної бібліотеки О.Бруй

Узяла участь у засіданні Комісії МОН з питань доступу до електронних наукових баз даних. Комісія проголосувала за рішення щодо передплати повної колекції книжок  Elsevier з віддаленим доступом до 31 листопада 2021 року, Scopus – до 30 червня 2021 року для всіх університетів та наукових установ, ScieVal – до червня 2021 року для 5 університетів та ДНТБ.

За допомогою мережі «URAN» реалізується проєкт зі створення цифрової бібліотеки КПІ ім. Ігоря Сікорського (Kyiv Polytechnic Digital Library). Спеціальне обладнання встановлено у обладнаній для нього кімнаті. Програмне забезпечення для бібліотеки вже готове. До кінця цього року плануємо цю цифрову бібліотеку відкрити.

Заходи в онлайн-режимі:

  • започатковано спільно з ДНВР проєкт «Популярно про науку». Це цикл онлайн-лекцій від викладачів. Завдання: популяризація науки, наукових шкіл та факультетів КПІ. Цикл відкрито у Всесвітній день науки, 10.11, лекцією Георгія Сокольського (ХТФ) «Акумулятори Маска та інші суперакумулятори»;
  • 10.11 у Всесвітній день науки проведено в ФБ челендж «Любов до науки – це...»

Голова ради з питань розвитку університету В. Й. Котовський

Готуємо засідання Ради з питань розвитку. На ньому буде розглянуто звіт про витрати Фонду та кілька службових щодо фінансування певних проєктів. Одна з них стосується проєкту щодо ще двох об’єктів, які мають бути встановлені на території Скверу піонерів авіації (біля Відділу авіації та космонавтики ДПМ), окрім літака АН-2 – макети  планера Сікорського та української ракети «Дніпро». 

Історико-архітектурний напрям. Практично вже знайдено художній образ пам’ятника Борису Євгеновичу Патону. Після його затвердження ми зможемо розробити його кошторис.

Коментар М.З.Згуровського

При встановленні пам’ятників ми використовуватимемо спонсорські кошти. Вже є група підприємств, які співпрацюють з Інститутом електрозварювання, які висловили готовність зробити спонсорські внески. Тому прошу попрацювати в цьому напрямі. Відповідні контакти вам буде надано.

Директор департаменту управління справами М.О.Мазур

Минулого тижня було перевірено персональні склади рад і комісій, які існують у нашому університеті. За результатами проректорам було надіслано  прохання  переглянути ці списки і, в разі необхідності, надати пропозиції щодо внесення відповідних змін. 

Голова  об'єднаного  профкому М.О.Безуглий

На цьому тижні починаємо аналіз виконання колективних договорів у підрозділах, оскільки пандемія не вщухає і звіти керівників слід планувати з урахуванням цієї особливості. Такі звіти ми мусимо провести впродовж лютого наступного року (раніше ніж звичайно), щоб можна було вчасно вийти на звіт про виконання загальноуніверситетського Колективного договору, який, швидше за все, відбуватиметься в онлайн-режимі.

Також ми закупили певне обладнання для Центру фізичного виховання та спорту, на цьому тижні його передамо. Воно забезпечить поліпшення забезпечення гарячою водою басейну.

Окрім того, готуємо списки для вручення новорічних подарунків дітям співробітників. Цього року ми плануємо давати їх дітям не до 14, а до 16 років. 

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

Ми також починаємо на цьому тижні збирати дані про дітей студентів, яким вручатимемо новорічні подарунки. Окрім того, готуємо традиційну виставку дитячої творчості, яка проводитиметься в гуртожитку №21, і вирішуємо, як провести її максимально безпечно.

М.З.Згуровський

Прошу вас спільно з Н.В.Семінською підготувати узагальнені матеріали щодо інформування через наші ресурси першокурсників починаючи від  часу, коли вони були абітурієнтами і до тепернішнього часу, інформування їх про можливості, які вони мають у КПІ для навчання та дозвілля,  про наших успішних випускників, про можливості займатися науковою та інноваційною діяльністю тощо. Одне  слово,  сформуйте, умовно кажучи, «Пакет першокурсника», щоб ми могли оцінити, чого там бракує, і над чим ще слід працювати. На мій погляд, поки що існує дуже розпорошена інформація технічного характеру для першокурсників на сайті ДНВР, на ваших сторінках, на сторінках Студради, але так, щоб її було сформатовано і цікаво донесено до студентів, такого ще немає. Над цим слід працювати, бо для нас це критично важливо.  

Виконувач обов’язків голови Студради університету Назар Булавко

У мене питання щодо поселення студентів у гуртожитки. У нас є студенти, які цього потребують. Чи планується збільшення кількості таких студентів у разі, якщо динаміка захворювань почне зменшуватися?

О.А.Іщенко

Якщо є окремі студенти, які дійсно потребують поселення, це питання вирішується у визначеному порядку за їхніми заявами. Якщо є  кілька таких людей – це не є проблемою. Але є межа, за якою ми не зможемо забезпечити заходи безпеки для мешканців.

Коментар М.З.Згуровського

Збільшити кількість мешканців у рази ми нині не зможемо, бо це може викликати масове поширення хвороби. Мова йде про здоров’я людей. Звичайно поодинокі поселення будуть проводитися без будь яких проблем. У цьому питанні ми маємо бути єдиною командою. Коли ж епідемія спаде, тоді поселення відбуватиметься у звичайному  режимі. Але поки що, за прогнозами, впродовж зими і аж до пізньої весни є великі ризики зростання кількості інфікованих, тому ми маємо утримати стабільність в студмістечку і в університеті.

Дата події