22 березня 2018 року на базі хіміко-технологічного факультету, згідно з наказом ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського № 1/119, проведено науково-практичний семінар учителів хімії закладів загальної середньої освіти Голосіївського району м. Києва. Освітяни всерйоз занепокоєні питанням інтеграції природничих предметів (серед них фізика, хімія, біологія, астрономія) в один, що призведе до погіршення знань та зникнення загального технічного напряму. З цього приводу вчитель хімії С.Г. Коваль підготувала доповідь на тему "Системно-діяльнісний підхід на уроках хімії. Реформа природничої шкільної освіти: перспективи та виклик", у якій вона палко та переконливо довела недоцільність об'єднання, показала "перспективи" української освіти та закликала колег боротися і відстоювати свою позицію.
Логічним продовженням стала доповідь старшого викладача кафедри технології неорганічних речовин, водоочищення та загальної хімічної технології А.В. Лапінського щодо проблем підготовки випускників шкіл у системі безперервного навчання "ЗОШ-ВНЗ". Як виявилось, зв'язок між шкільною програмою та університетською майже відсутній, що призводить до низького рівня підготовки абітурієнтів до навчання у ВНЗ. Викладач, приймаючи першокурсника, не має жодної гарантії, що шкільною програмою закладена основа спеціальних знань з предмету, яку необхідно лише розширити, поглибити, зміцнити і, замість нарощування нових навичок та вмінь, починає "з нуля".
Колективом хіміко-технологічного факультету та адміністрацією була прийнята низка важливих рішень щодо надання підтримки вчителям навчальних предметів природничого напряму та допомога в їх розвитку, але найголовнішим стало усвідомлення необхідності значного коригування концепції Нової української школи задля збереження технічного, медичного та наукового майбутнього нашої країни.