Унікальна інтерактивна виставка "Наука заради кращого життя" пройшла 8–9 листопада 2014 р. у Національному культурно-мистецькому та музейному комплексі "Мистецький Арсенал", де міжнародна компанія "Байєр" представила свої оригінальні інновації та винаходи. Вхід був вільний.
Нині, коли наша країна змагається за краще майбутнє, ідея проекту видається вкрай актуальною. Організатори продемонстрували історію свого успіху на конкретних прикладах. Скажімо, за "теплою" назвою "Сонячний імпульс" – перший у світі літак на сонячних батареях, а ще є електромобіль – перспективна енергоефективна модель майбутнього та ін.
Виставка, природно, зацікавила і студентів-політехніків, зокрема екскурсію для третьокурсників ТЕФ організував доцент кафедри історії С.М.Ховрич. Опісля студенти підготували звіти у формі презентації. Тетяна Кравцова (гр. ТЯ-21) зауважила: "Для мене, як для майбутнього інженера-енергетика, було цікаво поспілкуватися з фахівцем, який представляв проект про відновлювальні джерела енергії. Це крок у майбутнє, вирішення багатьох екологічних і економічних потреб, покращення ефективності вироблення електроенергії". Євгеній Паламарчук (гр. ТК-21) із задоволенням констатував: "Фішкою виставки було те, що відвідувач міг до всього доторкнутися та оцінити роботу різних приладів". Відвідування виставки мало і практичний навчально-виховний результат, адже всі дійшли висновку: історію науки і техніки треба вивчати.
До слова, у цьому семестрі студенти ІІІ курсу ТЕФ вивчають навчальну дисципліну "Історія науки і техніки". Предмет, безумовно, цікавий, є важливим елементом у системі підготовки майбутніх інженерів. Проте відсутність семінарських занять, де молодь мала б можливість посилити вивчення матеріалу, не дозволяє скористатися всіма перевагами цієї дисципліни. Тож сподіваємося на подальше вдосконалення навчальної програми.
Цікаво подана експозиція, її науково-пізнавальна складова, врешті-решт, дружня атмосфера спілкування позитивно вплинули на студентів-енергетиків. Отримавши додатковий імпульс до пізнання, майбутні вчені та інженери сподіваються після завершення навчання активно долучитися до наукового й виробничого процесів. Цікаво, але до деяких винаходів студенти виявили помірковано критичне ставлення, що, звичайно, важливо для вироблення якихось критеріїв щодо сприйняття досягнень науково-технічного прогресу.
Держава, де є стільки допитливих і здібних молодих громадян, приречена на розквіт. У це треба вірити і цьому треба активно сприяти!