Сьома Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених «B2B Маркетинг» відбулася 21-23 лютого на базі кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ». Відповідно до програми були проведені пленарні засідання та кейс-змагання за промисловим і споживчим ринками.
Працювали п’ять секцій, на яких було розглянуто питання, що стосувалися актуальних проблем промислового маркетингу в сучасних умовах; інноваційного маркетингу в сучасному науково-технічному середовищі; стратегічного маркетингу та маркетингового менеджменту; маркетингових досліджень; брендингу та маркетингових комунікацій.
Учасниками конференції стали студенти та аспіранти з Києва (НТУУ «КПІ», КНЕУ ім. В.Гетьмана, Академія митної служби, КНУТД, КНУКіМ), Львова (НУ «Львівська політехніка»), Дніпропетровська (ДНУ ім. О.Гончара, НГУ) та ін. Було подано близько 100 заяв та тез доповідей, з яких 85 пройшли рецензування і були рекомендовані до публікації у збірнику.
Переможцями за секціями стали: Катерина Скороход, Наталя Свербіус, Катерина Козак, Христина Менькова, Тетяна Маринчук. Загалом у кейс-змаганнях взяли участь понад 100 осіб. У фінальному турі за тематикою споживчого ринку (B2C) змагалися 7 команд, з них 6 – з КПІ. Рішенням журі (представники кафедри та маркетологи провідних компаній України) було обрано переможців – команду «2B2» НТУУ «КПІ» (Дар’я Андрух, Катерина Козак, Людмила Лебединська, Катерина Штурхаль). Друге місце поділили «Джокер» (КПІ) та «Leffi» (НГУ), третє у команди «Піонери» (КПІ).
До фінального очного етапу кейс-змагань за промисловим (В2В) ринком дійшли тільки 4 команди, усі з НТУУ «КПІ». Перемогла команда «Porter’s five» (Ірина Єлісова, Лілія Козловська, Тетяна Маринчук, Вероніка Петренко, Ірина Тарасенко). Друге дісталось «Ratio», а третє – «Чудо Ю.Д.А.».
У ході конференції було проведено майстер-класи від провідних маркетологів та економістів України: про маркетинг в інтернеті (А.Воронюк, директор з розвитку компанії «Веб-Промо»); правила написання резюме (Оксана Тюпа, директор з розвитку «Школи Рекламних Технологій»); анімацію в рекламі (П.Шевчук, директор відділу маркетингу «Гаврилівські курчата”); роль виробника в системі дистрибуції на прикладі ВАТ «Невська Косметика» (М.Савчук, представник ВАТ «Невська Косметика» в Україні); WOW-ефект в інтернет-маркетингу (О.Артеменко, керівник проектів студії Vintage); етику маркетингових досліджень (І.Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу) та ін.