17 квітня відбувся національний фінал конкурсу Brand­storm від L'Oreal. Конкурс починався з онлайн реєстрації у жовтні, коли і було відібрано 36 команд з усієї України. Пізніше було проведено 6 університетських фіналів, у яких брали участь представники різних ВНЗ. З кожного фіналу було відібрано по одній команді для подальшої боротьби на національному рівні, куди і потрапили кращі з кращих, а саме: INSIDE OUT (НТУУ "КПІ"), GLOLIFE (Київський національний університет імені Тараса Шевченка), INSPIRATION та RACOON (Києво­Могилянська академія), EMAY (Дніпропетровський національний університет) та Black Pearl (Вісконсинський міжнародний університет).

Кожна з команд пройшла тяжкий шлях тривалістю в дев'ять місяців, протягом яких вони розробляли концепцію нового продукту для мережі магазинів органічної косметики The Body Shop. Також для переможців в університетських фіналах були проведені тренінги з ораторського мистецтва та правильного ведення презентацій. Була надана можливість для співпраці з креативним агентством, яке допомагало візуалізувати ідеї кожної команди.

Отже, після презентацій усіх команд члени журі приступили до обговорення побаченого. Вони відмітили, що команди були на найвищому рівні, однак наголосили на тому, що одна з команд показала правильно структурований аналіз, глибоке маркетингове дослідження та логічність у викладанні своїх ідей, а саме тому і поїде представляти Україну у 2012 році в Парижі на Міжнародному фіналі. Це – команда INSIDE OUT з НТУУ "КПІ", а саме студенти факультету менеджменту та маркетингу з кафедри промислового маркетингу: Олег Михайловський, Марія Рягузова та Аліна Слободенюк (на фото). Попереду їх чекає плідна співпраця з креативним агентством та представниками L'Oreal в Україні для вдосконалення презентації, адже потрібно гідно представити свою ідею в червні у Парижі.

С.О.Солнцев, зав. каф. промислового маркетингу

Дата події