Випускник механіко-машинобудівного факультету Володимир Іванович Семендій, безперечно, належить до найбільш іменитих випускників Київської політехніки. Він заслужений машинобудівник Росії, заслужений камазівець, почесний громадянин міста Набережні Човни, нагороджений багатьма орденами і медалями СРСР. Всі ці нагороди – за вагомий особистий внесок у будівництво і розвиток КАМАЗу (Камського автомобільного заводу) – найбільшого у СРСР і Росії виробника вантажних і легкових автомобілів. Його життєвий шлях – шлях видатного інженера і організатора велетенського виробництва.
В.І.Семендій народився 11 травня 1937 року в селі Стеблів Корсунь-Шевченківського району Черкаської області. Навчався в рідному селі в середній школі, яку закінчив із срібною медаллю. Вступив на механічний факультет Київського політехнічного інституту на спеціальність "Машини і технології обробки металів тиском". Після закінчення інституту в 1960 році отримав призначення на Мелітопольський моторний завод на посаду інженера-конструктора. У вересні того ж року був переведений на дизелебудівний завод у місто Токмак Запорізької області, основною продукцією якого були потужні дизельні двигуни для підводних човнів. Там Володимир Іванович працював майстром та старшим майстром ковальського цеху, став глибоким знавцем ковальської справи.
У жовтні 1963 року В.І.Семендія запросили на спеціалізований завод "Центрокуз", будівництво якого розпочалось у м. Токмак. Цей завод мав забезпечувати штампованими заготовками Мелітопольський моторний завод, Краматорський і Запорізький автомобільні заводи.
"Центрокуз" був першим великим ковальським заводом, де заготовки штампувались на механічних пресах і де не було традиційних штампувальних молотів. Завдяки цьому значно зросла точність виготовлення заготовок і зменшились втрати металу при наступній механічній обробці. За короткий час Володимир Іванович пройшов тут шлях від старшого інженера до головного металурга заводу. Він став визнаним в СРСР фахівцем з організації та впровадження прогресивних ковальських технологій в автомобільній промисловості. Тому незабаром після початку будівництва гігантського виробничого комплексу КАМАЗу його призначили у вересні 1970 року, головним інженером ковальсько-штампувального заводу.
Тут повною мірою проявився інженерний талант В.І.Семендія. Слід підкреслити, що для штампування найбільш масивних заготовок – колінчастого валу та балки передньої осі автомобіля – керівництво Мінавтопрому попередньо планувало застосувати потужні пароповітряні молоти. Володимир Іванович довів, що відштамповані на них заготовки матимуть такі припуски на механічну обробку, що високоточні верстати, які були закуплені за кордоном, швидко вийдуть з ладу. Завдяки його наполегливості Мінавтопром та Держплан дали згоду на закупівлю за кордоном необхідного пресового обладнання. Ознайомившись з кращими ковальсько-штампувальними цехами Західної Європи та фірмами, що виробляють пресове обладнання, В.І.Семендій замовив дві автоматизовані лінії штампування згаданих заготовок, головними в яких були унікальні механічні преси зусиллям 12000 тс. На сьогодні ці автоматизовані ковальсько-штампувальні лінії залишаються єдиними на теренах СНД.
Після введення в експлуатацію та виходу на проектну потужність ковальсько-штампувального заводу В.І.Семендій довгий час працював його директором. Далі він був призначений заступником технічного директора КАМАЗу з металургійного виробництва, а згодом заступником генерального директора з нової техніки та директором цільової програми "Автомобілі КАМАЗ підвищеної вантажопідйомності". В 2003 р. В.І.Семендій вийшов на пенсію.
Довгі роки КАМАЗ був базовим підприємством для виробничої і переддипломної практики студентів спеціальності "Машини і технології обробки металів тиском" Київської політехніки. Володимир Іванович щиро радів зустрічі з молодими земляками, посланцями своєї альма-матер, особисто піклувався про їх забезпечення навчальними матеріалами, робочими місцями та належними побутовими умовами.
Колектив кафедри механіки пластичності матеріалів та ресурсозберігаючих процесів (МПМРП) ММІ пишається своїм випускником і бажає йому доброго здоров'я і довголіття.