Як отримати інформацію про свої активи для заповнення декларації, якщо документи втрачені чи перебувають на тимчасово окупованій території України?


НАЗК робить усе, щоби процес заповнення декларації став простим та відповідав усім сьогоднішнім викликам. В межах роз'яснень «Декларуйся» ми разом з вами заповнюємо розділ 3 декларації “Об'єкти нерухомості”.

❓Чи треба декларувати орендовану квартиру?
❓ Що робити, якщо в об'єкта нерухомості немає реєстраційного номеру?
❓ Чи у всіх випадках треба декларувати в розділі 3 “Об'єкти нерухомості” об'єкт нерухомості, який є місцем реєстрації?
❓Чи треба декларувати нерухомість членів своєї родини?

Відповідями на ці та інші питання ми з радістю ділимось з вами у відео:

Якщо ж ви через війну втратили документи чи не маєте доступу до них і не знаєте всієї необхідної інформації про об'єкт, вам стане в нагоді впроваджена НАЗК у Реєстрі декларацій спеціальна функція «Дані для декларації». Скориставшись цією функцією, декларант зможе автоматично зібрати наявну в реєстрах і базах даних інформацію про активи, у тому числі про об'єкти нерухомості, серед яких і земельні ділянки, з візуалізацією даних за формою розділу 3 “Об'єкти нерухомості” декларації.