спеціалісти з обслуговування басейнів та СПА отримали офіційний сертифікат з підвищення кваліфікації

35 спеціалістів з обслуговування басейнів та СПА (інженерів, технологів, менеджерів тощо) отримали офіційний сертифікат з підвищення кваліфікації. Документ підтверджує, що фахівець пройшов курс занять і став спеціалістом з організації водопідготовки в плавальних і купальних басейнах усіх типів і призначення.

Курс охопив широкий спектр тем, необхідних для спеціаліста у цій галузі, – від видів басейнів та організації басейного господарства до обладнання, фільтрації, дезінфекції та терморегуляції води.

«Слухачі прийшли старанні й дійсно підвищили свою кваліфікацію. Це справді професійна програма – адже вона стосується і здоров'я людей, і технічного стану. Сподіваємося, ви будете підтверджувати роботу, яку ми з вами провели», – вітає випускників програми перший проректор КПІ Юрій Якименко.

Співпраця КПІ ім. Ігоря Сікорського з Асоціацією басейнів і СПА України триває вже багато років – членами Асоціації є випускники кафедри електрохімії. Дотепер вузько направленої підготовки фахівців з роботи саме з басейнами не було – Асоціація спільно з КПІ розробляли цей проєкт довгий час.

«Ми багато років намагалися зробити програму навчання з отриманням документів державного зразка. Асоціація є громадською організацією, тож не має акредитації – не може видавати дипломи. Це може робити тільки державний заклад – КПІ в даному разі», – коментує президент Асоціації басейнів і СПА України Володимир Хомов.

Навчання проходило в Інституті післядипломної освіти КПІ за участі викладачів ХТФ, які вели лекції та практичні заняття. Загалом учасники програми простудіювали 84 академічні години.

«Свідоцтво має номерний знак системи ЄДЕБО – тобто він занесений до реєстру всіх документів, які дають освітній рівень. В даному разі – це підвищення кваліфікації», – пояснює завідувачка кафедри технології електрохімічних виробництв та організаторка курсу Ольга Лінючева.

Організатори навчання радять фахівцям і надалі співпрацювати з КПІ – звертатися за допомогою та планувати подальші кроки у спільній роботі з поліпшення якості роботи спеціалістів.

Дата події