Дяченко Катя: Я закінчила ФДП в 2005 р., за результатами іспитів була зарахована на ХТФ (кафедра кібернетики хіміко-технологічних процесів). Зараз студентка 4-го курсу, мені цікаво навчатися, отримую підвищену стипендію.
Завдячуючи курсам у мене була краща підготовка, аніж у тих, хто просто прийшов після школи, мені було легше адаптуватися до навчального процесу, вибрати майбутню спеціальність. Перше враження від курсів – мене сприймають як особистість! Звертання на “ви”, розмова викладача з учнями – як з колегами, ввічливо, уважно й зацікавлено, на противагу шкільному, де часто-густо чули: читайте параграф, розв’язуйте задачі, то й вивчите.
До речі, цього року мій брат вступив до КПІ, і теж через ФДП. Він дуже задоволений.
Матвєєва Іра, ХТФ: Я закінчила школу в Білій Церкві. ФДП допоміг мені не лише вступити до університету, але й адаптуватися до вимог вищої школи під час навчання. Я вже четвертокурсниця, отримую підвищену стипендію.
Школа дає базові знання, а курси – поглиблено, відповідно до університетської програми. Приміром, у старших класах ми вивчали формули логарифмів, за їх допомогою розв’язували нескладні рівняння. Уявімо, я б не відвідувала курси. Приходжу на екзамен, а там… довжелезне логарифмічне рівняння. Результат – безнадійна двійка, оскільки я б навіть уявлення не мала, що залежно від виду рівняння воно розв’язується різними способами, за якимись певними правилами, що мають деякі винятки і т.д. А ще я навчилася спілкуватися з новими людьми, однодумцями, входити в новий колектив.
Черниш Леся, науковий співробітник кафедри ОХ та ТОР, ХТФ: Свого часу я вступила до КПІ через ФДП, згодом викладала на курсах, тож впевнена однозначно: можливостями, які надає довузівська підготовка, варто скористатися!
Особисто мені курси допомогли зорієнтуватися, чи дійсно мене цікавить хімія як майбутня спеціальність; отримати поглиблені й цікаві знання порівняно зі шкільними; навчання в системі довузівської підготовки стало перехідною ланкою між школою (записували все під диктовку) та університетом (вміння самостійно конспектувати лекцію). По секрету: остаточно впевнилася, що чогось можу досягти в житті, коли на екзамені після закінчення ФДП отримала 35 балів з 36 можливих.
Косогін Олексій, асистент кафедри технології електрохімічних виробництв, ХТФ, лауреат премії Президента України для молодих учених в 2007 р.: Систему доуніверситетської підготовки було створено для підвищення рівня знань абітурієнтів, їх профорієнтації та ознайомлення з вимогами вищої школи, зокрема КПІ. Не секрет, що шкільна підготовка досить слабка, особливо це відчувається на молодших курсах. Тож із власного досвіду навчання і викладання можу стверджувати: система довузівської підготовки – необхідна складова при підготовці до вступу в університет.
Кримець Григорій, аспірант кафедри ТНР та ЗХТ, ХТФ: Я навчався в Політехнічному ліцеї НТУУ «КПІ», але маю багато друзів, які при підготовці до вступу в університет скористалися послугами ФДП. Зараз вони або працюють в КПІ, або навчаються тут в аспірантурі, про свій вибір не шкодують. Особисто я вдячний своєму викладачеві В.М.Лєдовських, який ввів мене в світ хімії, познайомив з лабораторіями ХТФ, зацікавив дослідженнями, які проводяться тут. Ще ліцеїстом я став дійсним членом МАН, що дало певні пільги при вступі. Потім доля звела мене з чудовою людиною і висококласним фахівцем проф. І.М.Астреліним, він і вплинув на має подальше становлення як молодого науковця.
Зараз планую захистити кандидатську на третьому році аспірантури, всі умови для цього в університеті створено, було б бажання.
Мезенцева Ольга, ФММ: Я вже четвертокурсниця, отримую підвищену стипендію з першого курсу. Добре пам’ятаю, як в старших класах вибирали курси довузівської підготовки. Переважна більшість моїх знайомих, і я також, обрали тоді КПІ, і, як показав час, це був найкращий вибір. Тут найкраще викладають математику, є екстернат (що особливо важливо для іногородніх). Навіть на першому курсі мені було нескладно, бо мала гарні знання з ФДП. Досі згадую, як на початку першого курсу наша математик З.П.Ординська влаштувала контрольну, щоб познайомитися, хто що знає. Тоді випускники ФДП, всі як один, найкраще упоралися із завданнями.
Навчатися на ФДП дійсно корисно: звикаєш до вузу, викладачів, дещо іншої подачі матеріалу, отримуєш усі необхідні довідкові й методичні матеріали, оплата послуг – абсолютно посильна і відповідає їх якості, на курсах у мене з’явилися нові друзі, з якими товаришую (чи поряд навчаюся) і донині.