На початку 2008 року на Першому національному каналі стартував новий телевізійний проект – всеукраїнський “Бізнес-чемпіонат”, у якому беруть участь студентські команди провідних вищих навчальних закладів України, серед них і команда НТУУ “КПІ”. “Бізнес-чемпіонат” базується на кейс-методі. Учасники аналізують стан конкретного підприємства та пропонують різні управлінські рішення, які оцінює експертна рада.
Кейс-метод використовують у вищій школі для освоєння бізнес-спеціальностей. Факультет менеджменту та маркетингу НТУУ “КПІ” одним з перших в Україні почав запроваджувати цей метод у навчальний процес, тому студенти нашої команди були добре підготовленими до вирішення кейсів під час “Бізнес-чемпіонату”.
У чвертьфінальній грі команда НТУУ “КПІ” впевнено перемогла команди Київського національного торговельно-економічного університету та Національного університету харчових технологій, а у півфіналі – разом з командою Київського національного економічного університету виборола право змагатися у фінальній грі.
Дві кращі команди – НТУУ “КПІ” та КНЕУ – також отримали можливість взяти участь у реаліті-шоу “Команда”. Протягом місяця учасники обох команд працюватимуть над виконанням маркетингового проекту, замовленого реальним підприємством, змагаючись за кращі показники.
Перші зйомки в рамках цього проекту відбулися в нашому університеті 14 березня. Команда отримала завдання – просування нового підручника з маркетингу Ф.Котлера та К.Л.Келлера, адаптованого до українського ринку, – та влаштувала “мозковий штурм” для пошуку найкращих рішень. Протягом найближчого місяця гравців обох команд очікують багато випробувань, пов’язаних з виконанням поставленого завдання: команди працюватимуть на книжкових виставках, проводитимуть презентації, братимуть участь у прес-конференції, проводитимуть переговори з книжковими магазинами тощо. Врешті-решт переможе та команда, яка протягом місяця досягне найбільшого прибутку за результатами власних управлінських рішень.
Команда нашого університету налаштована на перемогу. До її складу входять енергійні, креативні та амбітні студенти факультету менеджменту та маркетингу: Максим Федоренко (капітан команди), Денис Григораш, Марина Державська, Ксенія Ільченко, Павло Кожухар та Ірина Парсенюк. З командою постійно працює тренер – старший викладач кафедри промислового маркетингу Тетяна Володимирівна Співаковська.
Допомагають команді якнайкраще підготуватися до зйомок також заступник декана ФММ з наукової роботи, доцент кафедри промислового маркетингу О.В.Зозульов; доцент кафедри промислового маркетингу Т.Г.Діброва (консультує команду з питань, пов’язаних з розробкою PR-стратегії); доцент кафедри психології В.Л.Зливков (консультує команду щодо розробки іміджу).
Команді надають підтримку керівництво нашого університету та ФММ.
Ми віримо в перемогу нашої команди у фінальній грі та сподіваємося на підтримку всіх студентів нашого університету під час Інтернет-голосування на Першому національному!