Перше питання порядку денного засідання адміністративної ради, яке відбулося 19 грудня, за доповіддю проректора з міжнародних зв’язків члена-кореспондента НАН України С.І.Сидоренка, було присвячено організації магістерської підготовки в університеті спільно з НАН України.
З цією метою запропоновано створення «Відділення цільової магістерської підготовки НТУУ «КПІ» та НАН України». Як зазначалося в доповіді, створення Відділення дозволить:
- забезпечити узгодження (між факультетом, кафедрою НТУУ «КПІ» та профільним Інститутом НАН України) нових навчальних планів магістерського циклу навчання;
- запланувати частину занять в інститутах НАН України (маються на увазі не заняття груп по 10-20 студентів, а індивідуальні заняття відповідно до затверджених тем магістерських дисертацій);
- забезпечити участь учених НАН України в керівництві магістерськими дисертаціями та в постановці ключових дисциплін для навчального процесу;
- спільно – силами вчених НТУУ «КПІ» та НАН України – створити нові підручники фундаментального спрямування;
- залучати викладачів НТУУ «КПІ», які забезпечують магістерську підготовку у Відділенні, до спільних наукових проектів.
Було розглянуто структуру Відділення цільової магістерської підготовки за напрямками діяльності, що склалися в університеті станом на жовтень 2005 р. Із урахуванням змін, що відбулися останнім часом, а саме законодавчого затвердження діяльності Наукового парку «Київська політехніка» та нового Статуту, статусу КПІ як дослідницького університету, керівникам навчальних підрозділів було рекомендовано проаналізувати існуючу систему підготовки магістрів для НАН України та до 31 грудня 2007 р. внести відповідні пропозиції, керуючись наступним критеріальним положенням: вважати за доцільне визначити напрями підготовки, спеціальності і спеціалізації Відділення в галузі фізико-технічних і математичних наук та хімічних і біологічних наук, за якими НАН України та НТУУ «КПІ» спільно здійснюють відбір партнерів (наукові установи НАН України та кафедри НТУУ «КПІ»), які підготовлені до співпраці на засадах дослідницького університету за наступною моделлю: вони діють у спільному освітньо-науковому середовищі, де наука передає для навчання найновітніші досягнення, формуючи передовий зміст освіти; освітня компонента наповнює наукову сферу талановитою молоддю з метою підготовки майбутніх учених, які володіють сучасною методологією науки; при цьому практично зникає межа між дослідженням і курсовою, дипломною роботою, між викладачем та вченим.
За поданням голови профспілкового комітету студентів В.Ю.Миронова було прийнято за основу пропозиції про порядок накладення стягнень за правопорушення в університеті.
У виступі заступника проректора з навчально-виховної роботи доцента В.А.Ковальова було проаналізовано підсумки двох атестацій студентів у поточному семестрі. Відзначалося деяке покращення результатів навчання студентів порівняно із минулим роком. Серед негативних наслідків виявлено 518 осіб, які мають 3 і більше заборгованостей за результатами двох атестацій з одних і тих самих дисциплін та підлягають відрахуванню до сесії. Такої категорії студентів, але за результатами другої атестації налічується 2580 осіб. Деканам факультетів, директорам інститутів було рекомендовано приділити належну увагу успішності студентів.
На прохання Посольства Ісламської Республіки Іран в Україні наприкінці засідання адміністративної ради відбулося обговорення питання навчання та побуту іранських студентів, які навчаються в університеті. У цьому заході взяли участь консул Посольства Ісламської Республіки Іран в Україні пан Амір Хамуні, радник з наукових питань та представник Міністерства науки, досліджень та технологій Ісламської Республіки Іран пан Масуд Багери.