Таку назву має програма трансєвропейського співробітництва, затверджена Єврокомісією восени 2005 р. В її реалізації беруть участь вищі технічні навчальні заклади України, Швеції, Естонії та Нідерландів. З української сторони виконавцем програми є НТУУ “КПІ”.
Проект спрямований на три регіони – країни СНД, Китай та Латинську Америку, координатором для країн СНД виступає наш університет.
У рамках здійснення програми 12-23 лютого в НТУУ “КПІ” було прочитано англомовний курс лекцій для студентів, аспірантів та викладачів на тему “Sustainable Development” (“Сталий розвиток”) силами запрошених фахівців Королівського технологічного університету (Швеція), Туринського політехнічного інституту (Італія), Політехнічного університету Каталонії (Іспанія) та ін.
Відкриття курсу лекцій відбулося 12 лютого в залі засідань адмінради. У ньому взяли участь: ректор університету М.З.Згуровський, перший проректор Ю.І.Якименко; від Королівського технологічного інституту: Віктор Кордас, головний менеджер проекту, Ольга Кордас, дослідник департаменту промислової екології, координатор проекту, Рональд Веннерстен, професор, начальник департаменту; від Туринського політехнічного інституту: Карло Налді, віце-ректор, Мірко Варано, відділ міжнародних зв’язків; від Політехнічного університету Каталонії: Джорді Цегалас, професор, віце-директор з питань інтеграції й сталого розвитку та інші.
Присутніх привітав ректор університету “КПІ” академік М.З.Згуровський(на фото). Ольга Кордас представила гостей та поінформувала про теми лекцій, які вони прочитають.
Директор Центру трансферу технологій проф. НТУУ “КПІ” Є.І.Никифорович у розмові з кореспондентом “КП” повідомив, що запропонований курс лекцій присвячений питанням впливу інженерних рішень на життєдіяльність суспільства та навколишнє середовище. Ці знання необхідні фахівцям для визначення соціальних наслідків їх діяльності.
А Ольга Кордас розповіла, що на програму, розраховану на три роки, виділено 270 тис. євро. Знання, отримані політехніками під час лекцій, сприятимуть, зокрема, розширенню їх світогляду та професійному зростанню. Адже традиційні навчальні програми передбачають підготовку інженерних кадрів, здатних обслуговувати та розробляти новітні технології, а тепер слухачі отримали поштовх до аналізу своєї діяльності з позицій безпеки суспільства і довкілля.