💡 У соціальних мережах зросла кількість постів про марність боротьби з корупцією та її нездоланність
У публікаціях превалюють загальні міркування про корупцію без посилань на фактичні дані, аналізу конкретних кейсів та проблем.
✔️ Про це свідчать результати медіамоніторингу теми корупції та боротьби з нею у четвертому кварталі цього року.
Найпопулярніші теми в соцмережах транслювалися в негативній тональності та акцентували на поширеності корупції під час війни, неспроможності вступу України до ЄС і НАТО через корупцію тощо. Серед популярних джерел, якими користуються українці, залишаються Telegram-канали проросійських зрадників. Натомість українські медіа фокусувалися на висвітленні конкретних корупційних випадків, а абстрактних міркувань про корупцію стало менше.
📊 Загалом інформаційний простір традиційно переповнений дискурсом про покарання за корупцію, тоді як лише 6% публікацій були пов’язані з темами про запобігання корупційним проявам.