Дев’ятнадцять кращих студентів кафедри промислового маркетингу успішно склали іспит з організації маркетингових досліджень у Київському сертифікаційному центрі Української асоціації маркетингу (УАМ) й отримали відповідні сертифікати.
Процедура сертифікації проводиться з метою оцінювання спеціалістів на відповідність їх знань і навичок посадам, які можуть займати маркетологи. На ринку працевлаштування сертифікати УАМ високо цінуються роботодавцями, оскільки є незалежним підтвердженням готовності маркетолога до практичних реалій і вміння виконувати професійні функції й обов’язки на певних посадах.
Слід відмітити, що до складу кваліфікаційної комісії входили не лише відомі науковці, а й представники успішного бізнесу: Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, Національний представник ESOMAR в Україні; проф. Михайло Окландер, віце-президент УАМ, завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету; проф. Сергій Солнцев, голова кваліфікаційної комісії з маркетингових досліджень УАМ, завідувач кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»; Оксана Яшкіна, доцент Одеського національного економічного університету; Іван Любарський, генеральний директор компанії IRS; Сергій Поважнюк, виконавчий директор компанії УкрПромЗовнішЕкспертиза; Сергій Гламазда, компанія АСНільсен Україна.
Такий комплексний підбір експертів кваліфікаційної комісії дозволяє чітко визначити вимоги до організації маркетингових досліджень в Україні, методику та інструменти їх проведення, які повністю відповідають ринковим потребам. Так, під час іспиту неодноразово виникали професійні дискусії і обговорення, які дозволяли досягати порозуміння й узгодження з принципових питань науки і практики.
Формат публічного іспиту, в якому проводилася цьогорічна сертифікація маркетологів, перетворився на значну професійну подію для студентів і викладачів кафедри промислового маркетингу, які прийшли підтримати своїх колег і вихованців кафедри. Той професійний досвід, що його отримали учасники та спостерігачі, чітко визначив актуальні напрями наукових досліджень, виокремив інноваційні інструменти їх організації й проведення, продемонстрував тісний зв’язок теоретичного маркетингу з реаліями і вимогами ринку працевлаштування маркетологів.
Кваліфікаційна комісія високо оцінила якість підготовки маркетологів НТУУ «КПІ». Зокрема, Ірина Лилик відмітила: «Випускники кафедри промислового маркетингу сьогодні займають провідні позиції на підприємствах багато в чому завдяки ґрунтовним знанням з маркетингових досліджень та глибокій теоретичній підготовці. Проведені іспити підтвердили високу репутацію вишу та надали можливість студентам отримати привабливі пропозиції щодо першого робочого місця». Результати сертифікації УАМ є підтвердженням того, що на ФММ у цілому та кафедрі промислового маркетингу зокрема створено сприятливі умови для ефективного професійного виховання творчої талановитої молоді.
Вітаємо студентів кафедри промислового маркетингу, які отримали сертифікати УАМ, з успішним професійним визнанням і бажаємо їм подальших успіхів і досягнень.
За інформацією кафедри промислового маркетингу