Шоста Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених "B2Bмаркетинг" відбулася 23-25 лютого на базі кафедри промислового маркетингу НТУУ "КПІ". Її учасниками стали молоді науковці з Києва, Дніпропетровська, Сум, Донецька, Рівного та Тернополя. До програмного комітету конференції ввійшли: проф. С.О.Солнцев, доценти О.В.Зозульов, Т.Г.Діброва, Н.В.Язвінська, ст.викл. О.В.Черненко.
Роботу конференції було організовано в 5 секціях, де розглядалися: актуальні проблеми промислового маркетингу в сучасних умовах; інноваційний маркетинг у сучасному науково-технічному середовищі; стратегічний маркетинг та маркетинговий менеджмент; маркетингові дослідження; брендинг та маркетингові комунікації. До розгляду було подано близько 150 тез доповідей, з яких 120 відібрали для публікації у збірнику. За результатами роботи визначили кращих: перше місце – Сергій Федько (1-ша секція), Антон Косолапов (5-та секція) та Катерина Скороход (4-та секція), друге місце – Олексій Артеменко (5-та секція), Юлія Яворська (3-тя секція) та Марія Кулікова (4-та секція), третє – Марія Рягузова (5-та секція) та Микола Макаренко (4-та секція).
У рамках конференції проходили також кейс-змагання та конкурс дослідницьких робіт, у яких взяли участь більше 100 осіб. Для участі в конкурсі дослідницьких робіт було зареєстровано 11 команд, з яких до фінального етапу дійшли п'ять. Рішенням компетентного журі (працівники кафедри та запрошені гості – маркетологи провідних компаній України) було обрано переможців: команду "Upsetter" (Ольга Соломон, Тарас Надтока, Богдан Щерба, Олександр Ковальчук, Сергій Кравець) з КНЕУ ім. В.Гетьмана. Друге місце посіла команда "Axel Group" НТУУ "КПІ" (Євген Зборовський, Олена Коміссарчик, Наталія Свербіус, Єлизавета Моголівець, Олександра Білуха), третє – студенти другого курсу НТУУ "КПІ" – команда "Ідея фікс" (Олена Говтвяниця, Марія Кувиркова, Олександра Сичинава, Ірина Шевчук). У конкурсі кейс-змагань з 18 зареєстрованих команд у фінальному очному турі зійшлися 5 найсильніших. Переможцями кейс-змагань стали студенти НТУУ "КПІ": перше місце – команда "Axel Group", друге – "Nota bene" (Микола Макаренко та Марія Макаренко), третє – RATIO (Евеліна Селебинка, Яна Летінська, Катерина Кіршанкова, Аліса Тимченко, Марія Квітко).
Протягом трьох днів проходили майстер-класи від провідних маркетологів та економістів України: Оксани Тюпи, директора з розвитку "Школи рекламних технологій" ("Навчання рекламі та проблема працевлаштування"); Юрія Щиріна, генерального директора "Агентства індустріального маркетингу" ("Найперспективніші професії у сфері збору і обробки маркетингових даних у 2020 р."); Павла Константинова, директора компанії "ТехноОйл"; Марини Григораш-Державської, бренд-менеджера ПАТ "Оболонь"; Ірини Лілик, генерального директора Української асоціації маркетингу ("Саморегулювання ринкових маркетингових досліджень"); Євгена Зінов'єва, "OTP Bank" ("Управління лояльністю споживачів"); В'ячеслава Знаміна, креативного директора "TWIGA Advertising Ukraine" ("Роль креативу в маркетингу").
Чітку та злагоджену роботу конференції забезпечили члени студентського оргкомітету: К.Деміденко, К.Скороход, М.Сироватка, М.Кулікова, А.Цибуля, Г.Чуб, А.Боровський, О.Кубрак, Т.Лимар, С.Тарасевич, К.Власенко, Н.Товстоноженко, О.Державський, С.Дорогань, І.Кляченко, М.Бойченко, Г.Кузьменко.