ПРОТОКОЛ  №2
Головуючий – перший проректор Ю.І. Якименко
Присутні: 23 особи

Відсутні: М.З.Згуровський, М.М. Перестюк.

1. СЛУХАЛИ:

Першого проректора Ю.І. Якименка

Режим роботи університету. Згідно з наказом у січні ми працюємо в дистанційному режимі. На лютий поки що плануємо запровадити змішаний режим. Такий наказ ми готуємо. Готується і відповідний розклад занять. Але все залежатиме від епідситуації – у разі необхідності навчання повернеться до дистанційного режиму.

Епідемічна ситуація в університеті. Маємо 2 курсантів ІСЗЗІ, які захворіли на COVID-19. Але обидва нині перебувають на канікулах в їхніх рідних містах.

Вакцинація. На 21 січня заплановано першу цього року вакцинацію наших співробітників і студентів. Ми організовуємо також вакцинування бустерними дозами для тих, хто перші щеплення отримав пів року тому. Невацинованих працівників, відповідно до статистики, яку надали факультети та інститути, у нас нині 431 особа на весь університет – із 7 тисяч працівників. Ми визначаємо, скільки серед них НПП, тому що для того, щоб вони могли проводити заняття, вони повинні бути щеплені. Адже згідно з Постановою КМ України в очному режимі можуть працювати тільки ті навчальні заклади, в яких 100% працівників є вакцинованими. За попередніми даними, торік вакцинованих навчально-педагогічних працівників у нас було 93%. Невакцинованих НПП до роботи не допускали.

Фінансування. Поки що зарплата виплачуватиметься лише в розмірах посадових окладів, оскільки станом на сьогодні бюджетне фінансування університету до виділення коштів відповідно до формульного розподілу здійснюється на рівні грудня 2021 року. Крім того, слід пам'ятати, що вартість теплоенергії для університету зросла в 1,5 разу, електроенергії – на 30%. Сподіваємося, коли ми отримаємо повне фінансування, тоді зможемо вирішити й питання надбавок, зарахування сумісників тощо.

Щодо сумісників. У нас їх 519. Без них навчальний процес значно ускладниться. Термін їхньої роботи завершується 31 січня. З 1 лютого почнеться їх нове зарахування. Але слід дуже уважно придивитися до потреби в таких працівниках, адже згідно з законом сумісників можна брати лише тоді, коли штатні працівники повністю завантажені.

Завершуємо роботу над оновленням нашої нормативної бази. Готується до запуску система «Кадри».

Освітній процес. Сесія  завершилася. Від сьогодні розпочалася ліквідація академзаборгованості. Розклад занять до 20 січня буде сформовано.

Опитування студентів «Викладач очима студентів» триває. Є два питання, на які слід звернути увагу. Перше – використання української мови. Жодних альтернатив цьому немає і бути не може. Це чітко визначено і в конкурсних умовах. Людина без відповідного сертифікату або атестату про середню освіту, в якому є відмітка про вивчення української мови, до конкурсу не допускається. У нас нині залишилося близька 100 НПП, які не мають цих документів. Нині відбувається чергова реєстрація на тестування з української мови, і вони можуть скласти такі тести. Це формальний бік питання. Але є і другий його аспект – це використання української мови в роботі. Це пряма вимога, яку потрібно  виконувати. Якщо є скарги, ми на них оперативно реагуємо.

Завершується конкурс науково-педагогічних працівників. Експертно-кваліфікаційна комісія університету пропустила 8 кандидатур на посади завідувачів кафедр, які на Вченій раді розглядатимуться і виноситимуться на голосування.  Що ж до працівників інших категорій, – а їх майже 100 осіб – ЕКК університету, розглянувши рекомендації  ЕКК факультетів та інститутів, справи майже третини з них повернула на доопрацювання в підрозділи, бо їхні висновки не відповідають Положенням про укладення контрактів, які затверджені Вченою радою, причому по чотирьом із них не відповідають цим вимогам взагалі. 

Акредитація. У нас почали працювати 2 експертні групи. Цього тижня в нас працюватимуть 3 такі групи. Режим роботи з акредитації наших ОП буде дуже напруженим. У цьому семестрі заплановано акредитувати 25 програм. А наступного навчального року – 170! Тому ми маємо всі акредитаційні процедури виконувати дуже ретельно.

2.СЛУХАЛИ:

Проректора з навчальної роботи А.А.Мельниченка

Ведеться підготовка до нового навчального семестру. Удосконалюється низка інформаційних ресурсів.

Розроблено новий ресурс для представлення розкладу занять в КПІ. Він кращий з точки зору його використання в смартфонах. Раніше був розклад kpi.ua. На сьогоднішній момент – це shedule.kpi.ua, який є більш зрозумілим. З 20 січня в нього будуть завантажені всі розклади, які передбачають проведення занять у змішаному режимі. Просимо студентів протестувати новий ресурс, подивитися на інтерфейс і користуватися у майбутньому. Поки що це тестовий варіант сайту.

Здійснюється консультування розробників сертифікатних програм (ФСП, ННММІ) та перевірка розробленої сертифікатної програми (ННІЕЕ).

Проводиться перевірка сайтів факультетів і кафедр, які забезпечують освітні програми і будуть проходити акредитацію у лютому 2022, щодо повноти та якості їх методичного забезпечення.

Поінформовано гарантів ОП 8 спеціальностей щодо введення в дію у грудні 2021 р. нових Стандартів вищої освіти (СВО): (PhD 054, 073, 101, 136, 144, 231; магістратура 134, 126). У зв'язку з цим найближчим часом буде переглядатися необхідність оновлення ОП з цих спеціальностей.

Проведено опитування щодо якості освітніх програм. В окремих випадках там, де є матеріали застарілого методичного забезпечення, проводитимуться перевірки. Загалом, нами встановлено мораторій на перевірки. Проте в окремих випадках методичне забезпечення деяких ОП розробляється не так активно або ж не оновлюється. У зв'язку з цим точкові перевірки все ж таки будуть проводитися.

12 січня КМУ затверджено новий порядок присудження/позбавлення  наукового ступеня доктора філософії та надано 5-денний термін для внесення до нього правок. Остаточний варіант документа очікуємо на урядовому інформаційному ресурсі. Нові вимоги будуть приємнішими  для аспірантів, адже передбачають наявність однієї статті в Scopus, або ж двох  статей у фаховому журналі.

Підготовлено проєкти додатків до Правил прийому до аспірантури та докторантури у 2022 році з метою збільшення терміну прийому (рекомендації експертів НАЗЯВО) і надання можливості зовнішнім здобувачам вищої освіти вчасно подавати документи.

Розпочато роботу з організації звітування аспірантів за перше півріччя 2021/2022 н. р.

Здійснюється робота з підготовки наказу ректора «Про організацію та планування освітнього процесу на 2022/2023 навчальний рік». Відпрацьовуються додатки до наказу, здійснюється взаємодія з підрозділами університету щодо узгодження питань планування освітнього процесу, а саме викладання загальноуніверситетських дисциплін. Ведеться робота щодо вдосконалення процесу автоматизації освітнього процесу, розробки навчальних та робочих навчальних планів, запровадження деяких нових ресурсів, зокрема ресурсу my.kpi.ua, який уже випробовували в магістратурі на найбільших факультетах, зокрема на ФІОТ, і отримали схвальні відгуки. Він буде інтегруватися з «Електронним кампусом» (ЕК). Питання, які стосуються вибірковості та формування навчальних планів, будуть на цьому ресурсі, все інше буде в ЕК.

Здійснюється тестування та конфігурування активного мережевого обладнання в навчальному корпусі № 13 після заміни застарілого обладнання та розгортання системи бездротового доступу Wi-Fi.

Провадиться підготовка фахівців за програмою «Школа професійного розвитку інженерів-конструкторів» для ДК «Укроборонпром» (приблизно 30 осіб). Школа показала гарні результати. Окрім традиційних авіабудівників, фахівців з бронетехніки, тепер підключилися і суднобудівники.

Проведено зустріч з керівництвом ПАТ «Новокраматорський машинобудівний завод» щодо можливостей співпраці при працевлаштуванні наших випускників і профорієнтації.

З 17 січня розпочинається опитування «Викладач очима студентів» у ЕК. Результати саме цього опитування будуть взяті до відома при проведенні засідань експертно-кваліфікаційної комісії по обранню НПП будь-якого рівня.

3. СЛУХАЛИ:

Проректорку з навчально-виховної роботи Н.В. Семінську

Навчально-виховна робота

Завершено семестровий контроль. З 17 по 22 січня триватиме ліквідація заборгованостей, а також здійснюватиметься  відрахування студентів, які мають академічні заборгованості та за рішенням кафедр не допущені до їх ліквідації. Відрахування студентів, які не ліквідували заборгованості, буде проводитися з 26 січня, підписання наказів – до 28 січня.

Деканати завершили прийом заяв на додаткові освітні послуги.

Здійснюється консультування щодо можливості продовження поселення відрахованих за  результатами стипендіальної комісії.

Стипендія

Розпочато прийом документів на отримання іменних державних стипендій.

Оголошено конкурс на отримання стипендій від ТОВ «Хуавей Україна» для студентів РТФ та ННІТС.

Видано накази про підвищення розмірів академічної стипендії та про оновлений склад стипендіальної комісії університету.

Проведено засідання стипендіальної комісії, на якому визначено ліміт стипендіатів, яким буде призначатися академічна стипендія за результатами зимового семестрового контролю 2021/2022 н.р. у максимальному відсотку – 40 % (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 933).

Ліміт стипендіатів, яким буде призначатися академічна стипендія за особливі успіхи в навчанні за результатами семестрового контролю 2021/2022 н.р. становить 25 % від загальної кількості стипендіатів.

За інформацією МОН, на найближчому засіданні КМУ кількість стипендіатів буде поновлено до рівня 40-45%. У разі повернення лімітів стипендіатів до рівня 40-45%, на черговому засіданні Вченої ради будуть затверджені нові ліміти, з урахуванням яких стипендіальними комісіями факультетів/ННІ буде здійснено перерахунок кількості стипендіатів.

Завершено збір апеляцій студентів по додаткових балах.

Мобільність

Розпочато роботу в рамках проєкту «Менеджмент Інтернаціоналізації і Німецько-Українського співробітництва у 2022/2023»: проводяться зустрічі, визначається порядок взаємодії, обговорюються програми початкового етапу.

Подано 10 партнерських заявок на участь університету у програмах академічної мобільності  (з них 6 із залученням нових університетів-партнерів). Також за напрямом академічної мобільності підписано два та підготовлено три міжінституційні договори з п'ятьма університетами (Польща, Словаччина, Латвія, Туреччина, Греція).

Організовано збір та проведено аналіз інформації для підготовки звіту на запит МОН № 1/169-22 від 05 січня. Термін подання – 25 січня 2022 р.

Організаційна робота

Спільно з ФМФ проводиться інформаційне супроводження та реєстрація на олімпіаду з  математики для студентів усіх курсів та спеціальностей. Протягом тижня зареєстровано 349 осіб.

Відповідно до Розпорядження МОН щодо відновлення проведення Всеукраїнських студентських олімпіад, підготовлено та видано відповідне розпорядження «Про подання заявок на проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади».

.

Оголошено конкурс та розпочато збір документів на премію міського голови.

Триває підготовка до проведення на базі ФІОТ заходу «Історична модель ООН в КПІ».

Профорієнтація школярів

Координація роботи з організації Всеукраїнських олімпіад для вступників з математики, фізики, хімії та англійської мови:

Підготовка до представлення КПІ на Родинному фестивалі «Family Space»: «Майбутня професія: Softskills від 5-ти до 17-ти», який відбудеться 22 січня в Київському палаці дітей та юнацтва.

Координація роботи з організації проведення конкурсу «Еко-Техно Україна 2022», який заплановано на: І етап (до 25 січня 2022 р.) – реєстрація та заочний конкурс тез проєктів; ІІ етап (з 22 до 25 лютого 2022 р.) – захист проєктів.

Профорієнтація студентів

Спільна з ДООП взяли участь у зустрічі з представником Новокраматорського машинобудівного заводу. Обговорено шляхи подальшої співпраці.

Розпочато реєстрацію охочих на проведення щеплення як на першу й другу, так і на бустерну дози. Зафіксовано понад 100 реєстрацій. Щеплення проводитиметься 21 січня в 7-му корпусі.

Виступив Ю.І. Якименко – дав пояснення щодо продовження вакцинальної кампанії, зокрема розповів про терміни проведення бустерної вакцинації. Датою відліку часу є дата проведення другої вакцинації, що проставлена в сертифікатах. Для КПІ це здебільшого   червень 2022 року. Після бустерної вакцинації додається ще 270 днів. Тобто планувати бустерну вакцинацію слід таким чином, щоб, з одного боку, не було перерви в датах, з іншого – щоб перший етап вакцинації додавався до бустерної вакцинації і завдяки цьому забезпечувався найбільший термін чинності сертифікату.  Відповідно до заяв на бустерну вакцинацію, ДНВР будуть визначатися дати її проведення.

4. СЛУХАЛИ:

Проректора з наукової роботи В.А. Пасічника

Конкурс МОН. 13 січня відбулося засідання Наукової ради МОН, де затверджено результати конкурсу МОН. Прохідні бали фінансування: Ф-84 (фундаментальні); П-87 (прикладні), Р-86 (розробки). За таких умов від КПІ проходить 3Ф, 8П і 1Р. Обсяги фінансування нових і перехідних робіт: ФіП – 70%, Р – 80% від заявленого. Аналіз результатів вказує на суттєвий перекіс у бік фінансування фундаментальних робіт, у чому зацікавлені насамперед класичні університети.

Звітування по Договору БФ. 12 січня проведено спільне засідання НТР і КНІД, на якому розглянуто звіт за результатами договору БФ/1-2021. Всі завдання ТЗ виконано в повному обсязі. Звіт прийнято. За результатами виконання договору БФ/1-2021 підготовлено звіт і комплект супровідної документації (фактичний кошторис, акт інвентаризації, акт списання, акт здачі-приймання). Для проведення інвентаризації створеної продукції створено комісію. 14 січня весь комплекс документів передано до МОН, перевірено його комплектність і прийнято. Для визначення обсягів базового фінансування на 2022 рік спільно з ДЕФ готуємо довідку на запит МОН.

Центр колективного користування науковим обладнанням (ЦККНО). Триває робота з практичного забезпечення функціонування ЦККНО «Матеріалознавство тугоплавких сполук та композитів», зокрема – розробка і погодження кошторису послуг та представлення на сайті science.kpi.ua. Повністю відпрацьовано всі елементи для лабораторії рентгеноструктурного аналізу Rigaku та мас-спектрометрії,  представлено інформацію щодо калькуляції надання послуг, основних параметрів, доступних видів і матеріалів дослідження рентгенівського дифрактометра RigakuUltima IV. https://science.kpi.ua/bez-rubriki/rigaku-ultima-iv/.

Супровід конкурсів. Створено інформаційну систему моніторингу проєктних заявок/проєктів, що подаються/виконуються науковцями КПІ ім. Ігоря Сікорського. У форму введено всю інформацію за проєктними заявками, що подавалися у 2021 році на конкурси МОН (основний, молодіжний, держзамовлення, білатеральні) і НФДУ. Всього у 2021 році науковці КПІ подали 154 проєктні заявки. Ця база дозволяє аналізувати активність підрозділів, рівень успішності, пріоритетні напрямки тощо.

Супровід НТР з боку НДЧ. Проведено аналіз супроводу ННТР з боку НДЧ для робіт основного конкурсу МОН. Визначено основні кроки, роль НДЧ, керівника проєкту та інших підрозділів університету. Розробляється інформаційна система для супроводу ННТР.

Положення про преміювання за публікації. Спільно з Ю.І. Якименком, М.Ю. Ільченком, О.А. Жученком і О.М. Бруй підготовлено оновлене Положення про преміювання науково-педагогічних та наукових працівників КПІ ім. Ігоря Сікорського за публікації у виданнях, що входять до баз даних Scopus та Web of Science. Плануємо винести це Положення на розгляд Вченої ради університету.

Робота з редакціями наукових видань КПІ. До редакцій журналів «Innovative Biosystemsand Bioengineering», «Правове, нормативне та метрологічне забезпечення систем захисту інформації в Україні» направлено підготовлені у взаємодії з НТБ аналітичні матеріали щодо їхньої відповідності світовим видавничим практикам та критеріям, без дотримання яких видання не може претендувати на включення до наукометричних баз даних Scopus та Web of Science.  Запропоновано спільно з НДЧ розробити план конкретних заходів, розподілених у часі і спрямованих на входження видання до Scopus та Web of Science.

Участь у ПроЗорро. Здійснено тижневий моніторинг системи ПроЗорро. До структурних підрозділів надіслано три пропозиції. Розпочато підготовку тендерної пропозиції спільно з ФЕА.

Взаємодія з ринком. 14 січня проведено робочу зустріч фахівців ФБМІ, ННММІ, «Шторм», ПБФ щодо можливостей створення робочої групи для надання послуг з розробки медичного обладнання для потенційного замовника. За результатами зустрічі для остаточного прийняття рішення щодо виконання проєкту домовлено уточнити деталі із замовником.

Патенти та ліцензії. Отримано 4 свідоцтва про реєстрацію авторського права (1 – ННФММ, 3 – ННІЕЕ), подану 1 заявку на реєстрацію авторського права (ННІМЗ).

Проєкт BOWI. 12 січня спільно з АППАУ проведено перший workshop з підготовки  заявок на другий етап конкурсу. Станом на 17 січня подано 36 заявок від підприємств. Триває підбір експертів від університету, які будуть супроводжувати ці проєкти.

Виступили: Ю.І. Якименко, В.А.Пасічник

 

Ю.І.Якименко – повідомив, що на засіданні Вченої ради 17 січня розглядатиметься питання створення в ННММІ Центру колективного користування науковим обладнанням і попросив  звернути увагу на презентацію цього Центру.

В.А. Пасічник – сказав, що департамент підтримує створення цього ЦКННО і його затвердження на засіданні Вченої ради. Ректор університету визначив завдання, що наукове обладнання, яке є в КПІ, повинно бути представлено в інформаційному середовищі й умови до його доступу мають бути всім зрозумілими.

Ю.І. Якименко – поінформував, що В.А.Пасічник супроводжує програму оновлення навчально-наукового обладнання. Університет отримав низку заявок від факультетів на придбання обладнання, яке вже є і працює в інших підрозділах. Тому зараз проводиться робота щодо систематизації всіх можливостей для організації ефективнішого використання  наявного в університеті обладнання. Для наукового обладнання вже існує модель – Центр колективного користування, який створено на рівні МОН. Що стосується створення внутрішніх (університетських) центрів, – це в межах наших повноважень і можливостей.

5. СЛУХАЛИ:

Голову Вченої ради М.Ю. Ільченка

Пропозиція ННММІ створити ЦККНО і розглянути на Вченій раді 17 січня – це пілотний проєкт для КПІ. Таких Центрів має бути декілька і різного спрямування. Ми маємо підтримати цей проєкт, виходячи з його перспективності.

Робота постійних комісій Вченої ради.

На розширеному засіданні Науково-технічної комісії (ради) з розгляду спеціальних питань (С.О.Воронов) за участю членів комісії з наукової та інноваційної діяльності (О.В.Лінючева), що відбулося 12.01.2022 року, розглянуто і затверджено отримані результати робіт за договором базового фінансування за темою «Виконання завдань перспективного плану розвитку наукового напряму «Технічні науки» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» у 2021 році» стосовно створення інженерних моделей супутників згідно з Космічною програмою університету.

Комісією з етики та академічної доброчесності спільно з Робочою групою з академічної доброчесності підготовлено до громадського обговорення проєкт «Порядку встановлення фактів порушення академічної доброчесності в КПІ ім. Ігоря Сікорського». До участі запрошено працівників та здобувачів вищої освіти університету. Обговорення відбудеться 27 січня в онлайн-режимі.

Спільно з проректором з наукової роботи В.А.Пасічником та головним інженером ОКБ «Шторм» С.П.Пухою проведено нараду з вирішення питань щодо укладання нового договору з НДІ РВ на виконання другого етапу робіт зі створення космічного апарата «PolyITAN 12U».

Проведено підготовку до сьогоднішнього засідання Вченої ради університету.

За участю комісій Вченої ради доопрацьовано проєкти рішень щодо звітів проректорів Сергія Сидоренка та Вадима Кондратюка, а також узгоджено проєкти рішень з інших питань порядку денного Вченої ради університету.

Виступив Ю.І. Якименко – нагадав, що відповідно до змін у законодавстві, єдиною категорією НПП, яка обирається таємним голосуванням на Вченій раді університету, є  завідувачі кафедр. Сьогодні таких 8,  і важливо, щоб усі члени Вченої ради на її засіданні 17  січня взяли участь у голосуванні.

6. СЛУХАЛИ:

Проректора з міжнародних зв'язків С.І.Сидоренка

12 січня 2022 року відбулася зустріч ректора М.З. Згуровського з ректором Університету Аріель (Держава Ізраїль) Альбертом Пінхасовим. У зустрічі брали участь Б.В. Андрійцев, В.Б. Максименко, Б.І. Дуда.

На виконання положень  підписаного 29 грудня 2021 року Меморандуму про співпрацю з компанією «BAYKAR MAKINA» (Турецька Республіка) спільно з її фахівцями та Інститутом аерокосмічних технологій розробляємо покроковий план співробітництва: створення спеціалізованих лабораторій навчально-дослідницького напряму на базі ННІАТ, започаткування організації підготовки фахівців за системою дуальної освіти, ін. Цей проєкт має  для держави стратегічне значення. Посилюючи свої виробничі позиції в Україні, «BAYKAR MAKINA» створює на базі КПІ своєрідний майданчик по відпрацьовуванню тут, на місці, багатьох науково-технологічних питань, що потребуватимуть оперативного і кваліфікованого відпрацювання, а також підготовки кадрового складу.

Робота з посольствами іноземних держав

У середині січня продовжуватиметься робота з такими посольствами:

– з Посольством Італії в Україні – з питань проведення церемонії відкриття скульптури «Італійська творча ДНК» у кампусі університету;

– з Посольством Японії в Україні – з обговорення перших стартап-проєктів, запропонованих КПІ за результатами зустрічі 10 грудня посла Японії в Україні Мацуди та ректора КПІ М.З. Згуровського;

– з Посольством Держави Ізраїль – щодо організації візиту новопризначеного посла Держави Ізраїль в Україні Міхаеля Бродського, запланованого на 21 січня.

Окрім того, на пропозицію Посольства Республіки Корея в Україні щодо започаткування та розвитку співпраці в космічній та авіаційній галузі, включаючи наносупутники, безпілотні літальні апарати, дрони тощо з Національним університетом Кьонсан  підготовлено відповідні пропозиції. Робота проводиться в контакті з підрозділами,  підпорядкованими  В.А.Пасічнику, І.Г. Малюковій та І.В.Коробку.

.

Аналіз інвестиційної привабливості міжнародних пропозицій, що адресуються до КПІ, і розвиток нормативної бази університету в міжнародній сфері

Робоча група з розвитку нормативного забезпечення міжнародної сфери університету спільно з центральними підрозділами, юридичним управлінням і департаментом управління справами, а також з факультетами та інститутами відпрацьовує всі звернення до КПІ, що містять міжнародні пропозиції від партнерів, і  в разі інвестиційної привабливості таких пропозицій оформлює міжнародні угоди, договори, меморандуми і т.ін. Усього в роботі нині 9 документів такого типу.

Міжнародна проєктно-грантова діяльність

Стан справ по роботі із заявками для подання на конкурси програм ЄС «Горизонт Європа»:

  • ННММІ, ФЛ, ННІЕЕ вже подали 3 проєктні пропозиції на оголошені конкурси програми ЄС «Горизонт Європа»;
  • Уперше наші кафедри розмістили на порталі Єврокомісії 35 проєктних пропозицій для спільної роботи у складі міжнародних консорціумів з формування проєктних пропозицій;
  • Уперше наші вчені отримали від закордонних партнерів 24 запрошення до входження в міжнародні консорціуми і формування проєктних заявок;
  • Уперше близько 40% проєктних пропозицій вчених КПІ про спільну підготовку проєктів отримали згоду від потенційних партнерів із Бельгії, Великої Британії, Данії, Мальти, Нідерландів, Румунії, Туреччини, Франції, Швеції та інших країн світу.

Почали працювати з проф. Іденом Мамутом (BSUN) над входженням КПІ до консорціуму для виконання проєкту 4Biz – Boosting Black Sea Blue Biz, що стосується проблем «Blue Growth» («Блакитної економіки») для країн BSUN. Орієнтовний бюджет, який нам пропонують виділити, перебуває в діапазоні 50 000 євро на два роки, але він також залежить від типу участі, який ми хотіли б мати. 5 січня 2022 року проведено зум-зустріч у рамках підготовки проєкту. Мета проекту: розробити систему співпраці, яка об'єднає зацікавлені сторони блакитної економіки в ЄС та чорноморських країнах, які не входять до ЄС, для визначення та вирішення місцевих потреб у розвитку потенціалу для стимулювання інновацій, цифровізації та інвестицій у блакитну економіку Чорного моря з основним акцентом на рибальство та аквакультуру, прибережний і морський туризм та морський транспорт.

Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах університетів

21 січня о 12:00 відбудеться онлайн-зустріч з Subscriptions Director світового рейтингу «THE» Гаретом Кресвелом (Gareth Cresswell) та його колегою – регіональним директором з контентних пропозицій Саймоном (Simon). На зустрічі планується надати Гарету Кресвелу додаткову інформацію про КПІ та про організаційні потреби, пов'язані із взаємодією КПІ із світовим рейтингом QS.

У шостому випуску всесвітньо відомого журналу «QS-GEN» (Global Education News) опубліковано статтю про Фестиваль «Sikorsky Challenge 2021: Україна і світ».

7. СЛУХАЛИ:

Проректора з адміністративної роботи В.А. Кондратюка

Господарська  робота

На минулому тижні університет перевіряла Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Було перевірено корпус №21 і гуртожиток №18. За результатами перевірки отримали «нульові акти», тобто всі порушення, що були виявлені під час минулої планової перевірки, на цих об'єктах усунено.  Будемо писати листи з проханням провести позапланові перевірки в 16-му гуртожитку, а згодом – у ЦКМ.

Провели під головуванням Ю.І.Якименка робочу зустріч з відповідальними особами за напрямом охорони праці, оскільки з 17 січня в нас розпочалася перевірка охорони праці Держпродспоживслужбою. Вона триватиме 2 тижні. Були видані наказ про приведення документів підрозділів у відповідність до чинних норм Держпродспоживслужби з охорони праці й розпорядження щодо проведення внутрішньої перевірки стану охорони праці в усіх структурних підрозділах університету. Перевірка засвідчила, що в університеті зі 174 порушень, зазначених у приписі за результатами попередньої перевірки   Держпродспоживслужбою, неусуненими залишаються лише 23 (у господарській службі, у службі головного  енергетика  і в службі головного механіка, пов'язані з необхідністю замовити послуги з навчання і видачі відповідних сертифікатів). Решта пунктів виконано або вони перебувають у процесі виконання з визначеними кінцевими термінами.

На минулому тижні спільно з комісією з нагляду за роботами з облаштування нової навчальної зони поруч з 30-м навчальним корпусом провели першу після новорічних і різдвяних свят перевірку  об'єкту. Роботи на ньому, на жаль, не були розпочаті через продовження вихідних у робітників. Але ми разом з керівництвом намітили план робіт на цей тиждень, виконання якого ми перевіримо. Вже затверджено архітектурні і проєктні рішення по навчальній складовій. Їх передано на вивчення Технічно-будівельної комісії і представників замовника,  і 18 січня на засіданні Інвестиційної комісії ми їх представимо, після чого будемо затверджувати проєкт реконструкції, готувати проєктно-кошторисну документацію і подавати її на проходження експертизи і для видання наказів про проведення цих робіт. Силами господарських служб на попередньому тижні ми повністю підготували приміщення для реконструкції.

На попередньому тижні посилили бригади для завершення ремонтних робіт у гуртожитку №9  і робіт з підсилення фундаменту в 12-му навчальному корпусі. Плануємо в зимовий період ці роботи завершити, щоб з березня перевести ці бригади на роботи з благоустрою університету.

Працювали з представниками Київтеплоенерго. Гарною новиною є те, що для населення залишили ціну на теплову енергію на рівні, яка була торік. Для гуртожитків ціна також залишилася незмінною – 1618 гривень за гігакалорію. Спільно з департаментом економіки і фінансів зробили перерахунок за 2 місяці. Ціну збільшено лише для навчальних корпусів – з 1651 гривні за гігакалорію до 2415 гривень.

Налагоджуємо систему теплопостачання нового гуртожитку, оскільки після її запуску в експлуатацію було виявлено певні недоліки, адже обладнання нове і потребує певного калібрування. На цьому тижні ці недоліки будуть усунені.

Сформували план першочергових закупівель по господарському напряму роботи для забезпечення нормальної життєдіяльності університету і його благоустрою. 

Соціальний напрям

Продовжує працювати їдальня для курсантів ІСЗЗІ. Інші їдальні і буфети протягом тижня будуть ще закритими.

Розпочав роботу тендерний комітет. Готуємо технічні завдання і будемо оголошувати перші тендерні процедури.

Протягом трьох наступних тижнів готуємося провести укріплення берегової смуги на базі відпочинку «Політехнік». Матеріали для цього є, техніку ми замовили.

Відділ матеріально-технічного постачання вже збирає інформацію щодо забезпечення всіх структурних підрозділів засобами індивідуального захисту.

Безпека

Упродовж минулого тижня  складних правопорушень на території університету виявлено не було.

Працюємо над оновленням серверного обладнання, яке синхронізуватимемо з новими камерами відеоспостереження, встановленими на території університету.

Виступив Ю.І.Якименко – підкреслив, що з огляду на запланований перехід до змішаного режиму навчання, слід підготувати аудиторії в навчальних корпусах, а там, де проводяться ремонтні роботи, їх завершити. Крім того, він доручив особливу увагу звернути на приміщення, куди у зв'язку з оптимізацією використання площ в університеті переїжджають нині деякі підрозділи факультетів та інститутів. Це приміщення в корпусах №№17, 22, 31 та інші.

8. СЛУХАЛИ:

Начальницю департаменту економіки і фінансів університету, головного бухгалтера Л.Г. Субботіну

Прийнято у структурних підрозділів фінансову та бюджетну звітність за 2021 рік.

Здійснюємо роботу з консолідації звітності та подання до Державної казначейської служби, термін подання – 21 січня.

Надаємо у відповідні інстанції місячну та квартальну податкову та статистичну звітність.

Надано звіт до МОН щодо використання отриманих коштів на розвиток. Було отримано 6,965 млн грн відповідно до зменшення очікуваної вартості закупівель. У результаті аукціону залишок коштів у розмірі 13 тис. грн повернуто до МОН.

Отримано розподіл кошторисів за програмами «Підготовка кадрів», «Академічна стипендія» та розподіл спеціального фонду за програмою «Наукова діяльність».

До кінця січня очікуємо від МОН акт висхідної інформації щодо формульного фінансування за програмою «Підготовка кадрів». За результатами розподілу буде внесено зміни до кошторису.

Отримано фінансування січня за програмами «Підготовка кадрів» та «Академічна стипендія».

Проведено аналіз штатів науково-педагогічного персоналу (структура та якісний склад).

Узяли участь у засіданні Стипендіальної комісії. Прийнято рішення про надання пропозицій Вченій раді на затвердження лімітів стипендіатів у розмірі 40 % відповідно до змін, внесених  до законодавства. Ліміт стипендіатів-відмінників пропонується залишити на минулорічному рівні 25% у межах загальної чисельності стипендіатів.

Здійснюємо підготовчу роботу з аналізу фінансово-господарської діяльності університету за 2021 рік.

9. СЛУХАЛИ:

Директора департаменту якості освітнього процесу О.А. Жученка

Минулого тижня отримали звіт експертної групи по ОНП  докторів філософії зі спеціальності 184 «Геоінженерія». Він також позитивний.  Документи підготовлено для подальшого розгляду в НАЗЯВО.  

Ближчими двома тижнями на університет чекає 5 акредитацій.

Відповідно до листа МОН минулого тижня розраховано і завантажено в ЄДЕБО інформацію щодо максимального обсягу набору на перший курс по всіх спеціальностях. Чекаємо на підтвердження від міністерства.

10. СЛУХАЛИ:

Заступника директора студмістечка В.Л.Ходаківського

Станом на сьогодні в гуртожитках проживають 11 037 мешканців. Хворих серед них немає.

Ремонтно-будівельні роботи. Силами служби експлуатації проводимо капітальні ремонти шести місць загального користування та двох житлових кімнат, а також косметичні ремонти  двох місць загального користування та двох кімнат – однієї службової та однієї житлової – в чотрирьох гуртожитках. Окрім того, ВЕК працює в гуртожитку №9.

Соціально-виховна робота. Проводилися роз'яснювальні бесіди зі студентами щодо необхідності дотримання протиепідемічних і протипожежних правил і заходів. Також було проведено психологічний тренінг на тему, як досягати запланованого. Окрім того, було проведено екоакцію з сортування вторинної сировини.

Упродовж минулого тижня на території студмістечка та гуртожитків  правопорушень не зафіксовано.

Виступив Ю.І.Якименко – зауважив, що заселення нового 5-го гуртожитку триває. І додав,  що дуже важливо, що в університеті нині працюють усі гуртожитки, окрім гуртожитку №9, де продовжується ремонт, який  має завершитися до початку нового навчального року.     

11. СЛУХАЛИ:

Директорку НТБ О.М. Бруй

Сприяння публікаційній активності

Завершено плановий моніторинг публікаційної активності НПП університету за даними платформи Publons. Перевірено дані щодо 1549 науковців. Проведено аналіз публікаційної активності НПП в українських фахових виданнях групи А за 2018–2021 рр. за кількістю статей, предметними галузями, кількістю цитувань.

Підготовлено аналітичну довідку щодо преміювання за 2020 р. згідно з розподілом публікацій за квартилями журналів, їх цитованістю та отриманими преміями.

Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань

.

Здійснено верифікацію звітних матеріалів видань «Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Політологія. Соціологія. Право», «Advanced Linguistics» та «Вісник НТУУ КПІ. Серія Радіотехніка. Радіоапаратобудування», які затверджують чергові випуски на Вченій раді.

До міжнародної бази даних J-Gate передано дані журналів: «Адаптивні системи автоматичного управління», «Information, Computing and Intelligent systems», «Технологія і техніка друкарства», «Innovative Biosystems and Bioengineering».

Підготовлено проєкт оновлення сайту journals.kpi.ua для коректного представлення університету як видавця наукових журналів.

Здійснюється верифікація роботи і подальше консультування тих редакцій, які вже отримали результати комплексного аналізу журналів на їх відповідність міжнародним видавничим стандартам та вимогам БД Scopus/WoS.

Інформування дослідників

Надіслано на кафедри інформацію щодо можливості долучитися до першого у 2022 році безкоштовного вебінару українською мовою про ресурси компанії Clarivate Analytics, що відбувся 13 січня 2022 р. Тема «Аналіз грантової підтримки та ефективності співпраці в Web of Science та InCites».

Підтримка ELAKPI – відкритого електронного архіву КПІ ім. Ігоря Сікорського

Усього в ELAKPI станом на 14.01.2022 р. розміщено 40405 документів. За останній тиждень в ELAKPI розміщено 142 документи, із них шляхом самоархівування – 139.

Культурно-освітня робота

Офлайн-заходи:

Нордичний феномен «Більдунг» – вивчаємо разом. Обговорення книги Лене Рейчел Андерсен та Томаса Бйоркмана «Більдунґ. Нордичний секрет краси і свободи».

Зустріч гуртка Leport.

Кінопоказ від PostArt.

Онлайн-заходи:

Французький розмовний клуб з носієм мови.

Проведено 1 оглядову екскурсію.

12. СЛУХАЛИ:

Уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції Я.Ю.Цимбаленко

Розпочалася кампанія з декларування доходів, тому тих, хто має це робити, прошу почати збирання довідок і роботу над деклараціями. Якщо виникатимуть запитання щодо їх заповнення, прошу звертатися за роз'ясненнями.

13. СЛУХАЛИ:

Директорку департаменту управління справами М.О. Мазур

У нас є нині 170 невакцинованих викладачів – професорів, доцентів, асистентів. Допуск їх до освітнього процесу неможливий.

Готуємо до запуску програму «Кадри».

Виступив Ю.І.Якименко – наголосив, що 170 викладачів – це доволі значна кількість. Вона складає приблизно 7% НПП. Відповідно до норм чинного законодавства такі викладачі не можуть брати участі в освітньому процесі. Тому ми будемо працювати з кожним підрозділом, де є НПП, які відмовляються від щеплення. З кожним із цих людей до 1 лютого має бути проведена роз'яснювальна робота.   

14. СЛУХАЛИ:

Голову об'єднаного  профкому М.О.Безуглого

Погоджували наказ щодо  організації конференцій трудових колективів і колдоговірних переговорів. Там єдиною новиною є те, що в нас формування вчених рад університету, факультетів та інститутів з виборних представників відбувається шляхом обрання на конференціях трудових колективів за поданням кафедр. Це і відображено в наказі.

Виступив Ю.І.Якименко – нагадав, що в КПІ затверджено оновлені відповідно до норм чинного законодавства Положення про Вчену раду університету та про вчені ради навчально-наукових підрозділів, тож склади вчених рад необхідно привести у відповідність до цих Положень.

15. СЛУХАЛИ: 

В.о. голови Студентської ради КПІ Іллю Войтюка

На цьому тижні плануємо зустрітися з А.А.Мельниченком для обговорення пропозицій щодо комплексного моніторингу. Також напрацьовуємо пропозиції для обговорення щодо РСО.

Продовжуємо консультувати студентів з питань освітнього процесу, сесії та інших питань. 

16. СЛУХАЛИ: 

В.о. голови студентської ради студмістечка Ростислава Коваля

СРС спільно з працівниками студмістечка збирали новорічні ялинки для їх подальшої правильної утилізації та подальшого використання.

17. СЛУХАЛИ:

Заступника голови профкому студентів Іллю Варжанського

Підготували і подали до КМ України та МОН два звернення щодо відновлення ліміту стипендіатів до торішнього рівня. Відповіді поки немає, але вже отримали відповідь на звернення ЦК профспілки. В ній зазначено, що фінансування все ж таки поки що немає.  Проводиться агітаційна кампанія з іншими профкомами за допомогою соцмереж, бо ймовірність повернення до старого ліміту існує. Станом на сьогодні доведеться приймати рішення про порядок призначення стипендій відповідно до визначеного чинною постановою ліміту в 40%. Якщо ж його рівень буде збільшено, то, звичайно, прийматиметься  відповідне додаткове рішення. 

Також прийнято рішення щодо організації безкоштовного відвідування студентами басейну.

Дата події