Засідання відбулося в дистанційному режимі. Головував на ньому ректор КПІ ім. Ігоря Сікорського М.З.Згуровський.

На початку засідання ректор визначив найважливіші завдання на тиждень і на ближчий час. Серед них – підготовка до прийому поповнення за нових умов, отримання і виконання державного замовлення. Він зауважив, що реальні цифри набору вказують на прогалини в освітніх програмах у частині якості підготовки, співпраці з ринком, інформаційного супроводження їх діяльності тощо. У тих, до кого абітурієнти не йдуть, є проблеми. Тому далі має працювати система внутрішньої акредитації, яка дозволить зрозуміти, що робити з тією чи іншою освітньою програмою. Завдання – не втратити професорсько-викладацький склад, тому що ці працівники будуть менш за все винними в тому, що програма «не спрацювала». Винні в цьому управлінці – як вищого рівня, так і рівня деканів і завідувачів кафедр. «Ми не можемо втратити людей, але внутрішня реконфігурація в такому випадку має бути обов’язковою», –  сказав Михайло Згуровський.

З-поміж інших важливих питань він  виділив питання підготовки до сесії професорсько-викладацького складу. «Поки що невідомо, в якій формі і коли саме вона відбудеться, але підготовку до неї вже слід починати, – наголосив ректор.  –  Це потрібно не лише для викладачів, але й для усього нашого колективу. Тому що нині відбувається дуже багато змін, і люди чекають на певні пояснення щодо того, що саме відбувається і які зміни нас очікують надалі».

Окрім того, на тижні, що розпочався, відбудеться важлива для університету подія – вручення сертифікатів випускникам  дуальної програми «КПІ- Boeing». Це 19 викладачів, які першими пройшли підготовку за цією програмою на базі компанії «Boeing». Це перший такий досвід КПІ: якщо раніше за дуальними програмами навчались студенти, то нині ця дуальна програма охопила викладачів, які навчатимуть студентів для компаній «Boeing» і «Прогрестех», тобто ця форма роботи є для університету новою. «А щодо самого заходу, – зауважив Михайло Згуровський, – ми мусимо провести перемовини з представниками цих компаній щодо нашої подальшої співпраці, бо  вона якісно відрізняється  від тих форм, які в нас були раніше».

Мають відбутися також і інші заходи, пов’язані з науковою роботою, з міжнародними контактами, підготовкою матеріальної бази, забезпеченням літнього відпочинку співробітників, вирішенням соціальних питань та іншим. 

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Триває реалізація рішень Вченої ради від 30.06.2020. Це, зокрема, стосується реорганізації підрозділів, які відповідають за інформатизацію. Були проведені робочі наради, підготовлено і видано наказ про цю реорганізацію.

Розроблено і направлено на узгодження Положення:

  • про рейтингування підрозділів за показниками їх діяльності;
  • про формульне фінансування підрозділів;
  • про встановлення надбавок і премій керівникам підрозділів.

Проєкти цих положень передано до підрозділів на узгодження. Також передано розміри базових фондів фінансування, завершується розрахунок додаткових фондів.

Керівникам підрозділів направлено щотижневі зауваження за результатами моніторингу їх інформресурсів, включаючи соціальні мережі, а також зауваження комісії щодо стану підготовки матеріальної бази підрозділу.

М. З. Згуровський

Пропозиції стосовно інформаційного супроводження роботи факультетів і кафедр за вашим підписом слід направити деканам і завідувачам кафедр. Саме тепер майбутні студенти шукають в Інтернеті кращі для себе спеціальності та  університети. Надіслати такі листи лише деканам, сподіваючись на те, що вони далі працюватимуть з кафедрами і виконавцями, замало. На мій погляд, настав той час, коли лист за вашим підписом з конкретним аналізом вебсайтів, сторінок підрозділів у Facebook і Telegram має надійти кожному завідувачу кафедри. Інакше ефективність таких листів буде не дуже високою. Тому ми попросимо Марину Олександрівну Мазур і загальний відділ організувати підготовку таких листів персонально кожному завідувачу кафедри. 

Ю. І. Якименко

Приймається. Малося на увазі, щоб і декан був у курсі справи. Декани отримують інформацію по факультету і по всіх кафедрах, а кожному завідувачеві надсилається конкретна інформація по його кафедрі.

Освітній процес

Підготовка до нового навчального року. Останніми вихідними завершили формування і завантаження до ЄДЕБО освітніх програм і робочих навчальних планів. Це близько півтори тисячі документів, причому кожний з них узгоджується з підрозділом. 

Формування графіку навчального процесу і розкладу занять з урахуванням дистанційної і змішаної форм проведення занять. Оптимізовано і затверджено  перелік гарантів освітніх програм. Це робота з підготовки до наступної акредитації.

Приймальна комісія

Сформовано і направлено до конкурсної комісії МОН обґрунтування пропозицій для держзамовлення на магістерський рівень за всіма спеціальностями (600 сторінок). Це всі конкурсні пропозиції, обгрунтовані по кожній спеціальності з тими параметрами, які нині входять до профілів кафедр.

Тепер ми маємо прямий зв’язок – це саме те, чого ми і намагалися досягнути.

Формування конкурсних пропозицій – показник діяльності кафедри. Цю роботу завершено. 

Завершено оформлення документів вступників до аспірантури. Документи подали  263 особи, з них на денну форма навчання 229 осіб, на вечірню – 27, на заочну –  7.

Відбулася конкурсна комісія МОН. Затверджено контрольні показники по галузях. Можна констатувати, що по наших технічних спеціальностях обмежень не відбулося, але по спеціальностях з менеджменту та гуманітарних маємо серйозне скорочення, а з журналістики – взагалі жодного місця. Ми будемо аналізувати разом з Анатолієм Анатолійовичем Мельниченком  конкурсну ситуацію, і якщо буде потрібно, звертатимемося до Міністерства по додаткові місця.

М. З. Згуровський

Але з іншого боку, ми зможемо набрати більше контрактників. Адже ліцензований обсяг не зменшується. Якщо ми будемо привабливими за цими спеціальностями, то контрактників у нас буде більше. Уявіть собі ситуацію, що ми матимемо недобори за деякими нашими базовими спеціальностями. А вони можуть бути. Це будуть недобори за тими напрямами, за які ми в країні відповідаємо. Але при цьому ми проситимемо – додайте нам місця за гуманітарними спеціальностями. Як ми при цьому виглядатимемо?

Тому ми повинні зосередити увагу на базових інженерних спеціальностях, за якими ми в нашій країні є відповідальними. Це енергетика, машинобудування, електроніка, інформаційні технології та інші, де можуть бути певні проблеми.

Ю. І. Якименко

Абсолютно підтримується. Є лише один момент. Ми мали цільові наукові магістратури по всіх факультетах і кафедрах, які подавали ці документи. А  тепер наукова магістратура за деякими спеціальностями виявилася абсолютно безперспективною.

М. З. Згуровський

Це означає, що нам дає оцінку наукова громадськість і суспільство.

Ю. І. Якименко

У даному випадку будемо говорити,  що рішення конкурсної комісії не переглядається, тому ми мусимо виходити з наявного.

Акредитація

Завершено акредитацію 10 освітніх програм. Підготовлено та надіслано відповідь на проєкт рішення галузевої експертної ради (ГЕР) за освітньою програмою зі спеціальністі  «Соціологія». Представники КПІ взяли участь у засіданні ГЕР з цієї освітньої програми. Будемо очікувати результати.

Проводилося опрацювання переліку освітніх програм для подання на акредитацію наступного року: бакалавр/магістр – 21 програма, PhD – із 43 програм  поки визначено 24. Робота триває.

Дуже важливою є сьогодні підготовка до нашої внутрішньої акредитації. Формується план внутрішньої акредитації ОП і кафедр. Ця робота для нас  першочергова.

М. З. Згуровський

Багато завдань, багато роботи. Ми все це постійно обговорюємо. Тому будемо намагатися якомога краще вирішити ці дуже складні питання. Я очікую на  проблеми з набором у цьому році.  Бо  конкуренція за абітурієнта дуже зросла, а особливості прийому ускладнилися.  Значно менше молоді зголосилося складати ЗНО з математики  і, особливо, з фізики. Це великий виклик для нас, з яким ми мусимо впоратися. 

Саме тому доводиться постійно наголошувати на необхідності збільшення нашої присутності в інформаційному просторі, більш тісної співпраці з ринком праці, на нашій активній суспільній позиції загалом.  Тоді матимемо шанс зберегти головні спеціальності та освітні програми, за якими несемо відповідальність перед суспільством. Це завдання №1.

Ю. І. Якименко

Сьогодні є два важливих етапи.

Перший – це показники наших підрозділів за держзамовленням. Другий – наскільки це держзамовлення буде виконано.

М. З. Згуровський

Ми ще можемо отримати держзамовлення за базовими інженерними спеціальностями. Причому,  виходячи з авторитету університету, непогане.  Інше питання – як воно буде виконано. Це дуже велике випробування для нас, особливо цього року. 

Проректор з навчальної роботи А. А. Мельниченко

З метою вдосконалення роботи НМК та на звернення керівників підрозділів підготовлено та подано на підпис наказ про внесення змін до переліку гарантів освітніх програм та науково-методичних комісій університету зі спеціальностей.

Розпочали перевіряти освітні програми. Проведено перевірку виконання кафедрами вимог НАЗЯВО до змісту поданих освітніх програм.  Враховуючи чималу кількість зауважень та рекомендацій НАЗЯВО, намагатимемося кожну освітню програму відшліфовувати і доводити до зразкового стану.

Проводиться робота з підготовки розкладів занять на перший семестр 2020/2021 н.р. Зважаючи на право студентів на вільний вибір дисциплін, маємо завдання щодо узгоження розкладів, враховуючи один, або іноді навіть два дні для прослуховування вибіркових дисциплін. Іноді це будуть спільні міжфакультетські групи, які були створені для вибору таких дисциплін. Розклад занять ми маємо повністю оголосити мінімум за два тижні до початку семестру.

Завершено роботу над Положенням про внутрішню сертифікацію сайтів, яке буде виставлене на громадське обговорення.

М. З. Згуровський

Трохи із запізненням ми це робимо з огляду на прийом, який ось-ось розпочнеться. 

А. А. Мельниченко

Без Положення ми працювали з кожним підрозділом. А коли говорити про системну роботу – так, трохи є запізнення.

Урегульовано питання щодо видачі сертифікатів учасникам сертифікатних програм, сертифікати надруковано та кожному присвоєно індивідуальний унікальний номер.

Здійснюється опрацювання поданих до аспірантури документів. З одного боку, є позитивна динаміка виділення бюджетних місць: ми отримали контрольні цифри – 252 місця, що на 21% більше, ніж торік. За бюджетним замовленням ми вже другий рік поспіль отримуємо більшу кількість державного замовлення на аспірантів. Це навіть попри те, що кількість аспірантських місць по гуманітарних спеціальностях, про які ми вже говорили, зменшилася. Насправді, аналізуючи кількість заяв, бачимо, що загрози залишаються: по екології, по теплоелектроенергетиці, по деяких інших енергетичних спеціальностях ми трохи не добрали. Тобто, замовлялася велика кількість місць, за кількістю заявок по окремих інженерних спеціальностях навіть очікується конкурс, а от у теплоенергетиків та на енергетичне машинобудування можуть бути незначні недобори.

Загальна кількість поданих заяв до аспірантури – 263. Окремо 8 осіб подали заяви до аспірантури ІСЗЗІ (фінансування підготовки аспірантів ІСЗЗІ здійснюється за рахунок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України). Отримали контрольні цифри державного замовлення на підготовку в аспірантурі від МОН. Найбільше постраждали від скорочення гуманітарні, управлінські, соціальні та поведінкові науки і журналістика.

Спільно з О.А.  Жученком узяли участь у засіданні ГЕР НАЗЯВО по програмі «Врегулювання конфліктів та медіація» спеціальності «Соціологія».

Із ДЕФ та ДЯОП брали активну участь у розробці системи показників щодо преміювання керівників підрозділів.

Проведено низку нарад щодо реалізації рішень Вченої ради з удосконалення структури підрозділів, пов’язаних з інформатизацією діяльності університету.  Підготовлено проєкт штатного розпису оновленого КБІС. З метою підготовки до нового навчального року та ефективної роботи АІС «Електронний кампус» окремі працівники КБІС перенесли свої відпустки.

Спільно з усіма проректорами здійснювалася робота з підготовки до сесії ПВС. Узяли участь у засіданні Ради з питань розвитку, на якій окрім іншого надано пропозиції щодо розширення можливостей мережевих сховищ та серверних потужностей з метою забезпечення дистанційного навчання. Місця для розміщення нових курсів уже не вистачає. А для їх розміщення у нас є лише півтора місяця до початку нового навчального року.

М. З. Згуровський

Це один з пріоритетів розвитку університету. Віталію Йосиповичу Котовський, Людмило Григорівно Субботіна, чи враховується це замовлення?

Л. Г. Субботіна

Так, враховується. Анатолій Анатолійович підготує пропозиції щодо вартості і документи щодо оголошення процедури закупівлі.

Проректор з навчально-виховної роботи Н. В. Семінська

Стипендія

На сайті департаменту оприлюднено рейтинги успішності за результатами сесії. Підготовлено пост «Відповіді на основні питання нарахування академічної стипендії», оприлюднено кількість стипендіатів на факультетах/інститутах та спеціальностях.

До відділу кадрів разом з реєстрами стипендіатів передано накази на призначення академічної стипендії на І семестр 2020/2021 навчального року.

Підписано наказ "Про внесення змін до наказу від 16.07.2018 № 1/253 «Про затвердження Правил призначення академічних стипендій».

Навчально-виховна робота

Звіт за результатами літньої сесії станом на 12.07.2020

Студентів,  які мали складати сесію, 16 572 (16 140 у 2019 році), з них склали сесію вчасно 11 900 (11 159) студентів, з них лише на «відмінно»  – 990 (1 059), на «3» – 992 (1 381). 

Відрахованих – 474/3,0%  (846/5,2%), з них за власним бажанням – 123. Надано 16 індивідуальних графіків (130). 145 студентів скористалися можливістю повторного прослуховування курсу.

Підписано наказ «Про організацію поселення здобувачів вищої освіти до гуртожитків студмістечка КПІ ім.Ігоря Сікорського на 2020/2021 навчальний рік».

Робота над документами

Внесено доповнення та надіслано до ДООП та юридичного управління Положення про поточний і семестровий контроль та про організацію освітнього процесу.

Внесено правки за результатами громадського обговорення до Положення про вирішення конфліктних ситуацій та Положення про комісії університету та факультетів.

Доопрацьовується з урахуванням попередньо згаданих в п.1 Положень Положення про відрахування, переривання навчання, переведення та поновлення.

Передано до юридичного управління Положення про програми подвійного диплома.

На погодженні в юридичному управлінні – Положення про деканат.

Працевлаштування

Розпочато роботу з виконання завдання ректора стосовно визначення критеріальних вимог до наших випускників. Здійснено аналіз сайтів наших партнерів та  інтернет-ресурсів work.ua, job.ua.  На сьогодні опрацьовано критеріальні вимоги до наших випускників компаній-партнерів Lifecel, Samsung R&D Institute Ukraine, ТОВ «НІК – ЕЛЕКТРОНІКА», Vodafone Україна, Melexis, Global Logic, ПрАТ «Київстар», SPN Communications  за 172 спеціальністю факультетів РТФ, ФЕЛ, ІТС.

Профорієнтація

Спільно з Медіалабораторією:

  • працюємо над виконанням завдання ректора щодо розміщення коротких відеоматеріалів про факультети/інститути на ресурсі КПІ для вступників. Нині  зібрано та завантажено матеріали у плейлистах на каналі для абітурієнтів;
  • узяли участь в організації та супроводженні зйомок проєкту каналу «Київ» «Наші ВИШІ: Де вчаться майбутні українські Ілони Маски» – репортаж з КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Активізувалася співпраця з Приймальною комісією щодо інформаційного забезпечення вступної кампанії. Для оперативного реагування та надання коректної інформації планується проведення майстер-класів для колег і студентів, які задіяні в роботі в соціальних мережах факультетів/інститутів у межах вступної кампанії.

Організаційна робота

Для залучення студентської молоді до творчої роботи у позанавчальний час відділом здійснюється робота за 3 напрямами:

1.Створення на базі Малої зали ЦКМ студентського простору КПІ-хаб з метою проведення лекцій, зустрічей з першокурсниками, майстер-класів, тренінгів, хакатонів, конкурсів із залученням роботодавців,  партнерів, випускників. Стан питання. Підготовлено проєкт. Кошторисним відділом здійснюється повторне оцінювання вартості ремонтних робіт у залі. Запущено тендер на 2 кондиціонери, ноутбук та проєктор. Передано службову для закупівлі жалюзі. Закуплено 50 стільців.

2.Створення при ДНВР на території студмістечка, в адміністративно-господарському корпусі № 33, Навчально-наукового центру «Noosphere Engineering School KPI». Стан питання.  Спільно з юридичним управлінням готується наказ та положення. Протягом серпня планується проведення ремонтних робіт за рахунок ГО «Ноосфера».

3.Центр консолідації студентів. Стан питання. Проведено вже третій тендер на ремонтні роботи.

Соціальна служба

Протягом тижня психологи надали 10 індивідуальних психологічних консультацій. Здійснювалося оформлення студентів ФСП для проходження переддипломної практики, плануємо залучити їх до заходів по адаптації першокурсників.

Мобільність

Організація перекладацької практики студентів ФЛ у ДНВР. Плануємо залучити студентів для оновлення даних по англомовних перекладах інформації про спеціальності, освітні програми та дисципліни. Ідея – сформувати онлайн-базу цих даних для використання при роботі з довідками, дипломами і додатками.

Проведено  наради щодо виконання наказів ректора про зміни в системі управління та організаційній структурі підрозділів та про доповнення функціональних обов'язків проректора.  Спільно з юридичним управлінням працюємо над змінами до положень ДНВР. Готуємо проєкт штатного розпису.

М.З.Згуровський

Хочу ще раз привернути увагу до дуже важливої для нас справи. Що я маю на увазі? Якщо подивитися на рейтинги минулих років, що їх складали деякі організації, можна побачити, що одним із їх критеріїв були результати опитування наших випускників. І за результатами цих опитувань КПІ стояв не дуже високо. Деякі наші випускники говорили, що, мовляв, в університеті була значна частка «псевдонавчання», тобто, що їх «не навчали». Далі такі випускники з дипломом КПІ йшли (чи йдуть) у суспільство. Суспільство, своєю чергою, дає їм і нам оцінку, внаслідок чого на вході ми отримуємо все менше молодих людей, які прагнуть стати гарними професіоналами. Звісно, це окремі випадки, адже в нас є чудові викладачі, які працюють на совість і навчають так, як потрібно. Тому в нас на виході є багато прекрасних молодих фахівців. Але є і інші факти, тож усе більше виходить з наших стін і малоосвічених людей, через що ми всі спільно риємо яму нашому університету. Тому що хіба підуть до нас вмотивовані молоді люди, які знатимуть, що тут можна проcто бити байдики п’ять років, а потім спокійно отримати диплом, але не здобути знань. Тож така молодь вважає за краще виїхати на навчання до Польщі, або й знайти в Україні університети з суворішими вимогами до студентів.

Олексію Анатолійовичу, чи враховуємо ми  при внутрішній акредитації моніторинг залишкових знань студенів старших курсів?

Директор департаменту якості  освітнього процесу О.А.Жученко

Обов'язково. Такий критерій є.

М.З.Згуровський

Давайте звертати на нього більше уваги. Цього вимагає від нас життя. Я спілкуюся з багатьма викладачами і часто чую, що деякі старшокурсники не мають елементарних знань з вищої математики і фізики. Як такі студенти проскочили сито перших курсів? Це означає, що на всіх попередніх етапах таких студентів покривали – кафедри, факультети, ми з вами. І які з них будуть інженери?!

Тому, звертаюся до Марії Миколаївни Перестюк: нам варто подумати про підвищення вимог до моніторингу залишкових знань, щоб ми не пропускали тих, хто не має базових знань для інженерних спеціальностей. Визначати  і фіксувати відсоток таких студентів, і надалі враховувати цей показник при внутрішній акредитації  відповідних кафедр і освітніх програм. Бо іншого виходу немає.

Ю.І.Якименко

Хочу сказати, що на відміну від критеріїв НАЗЯВО, при внутрішній акредитації ми ці речі враховуємо.

Проректор з наукової  роботи В.А. Пасічник

Добрі новини

Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій затвердив проєкт Постанови ВРУ № 3815 «Про призначення у 2020 році іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених - докторів наук». Конкуренція була дуже високою – на одне місце претендувало троє науковців.Проте серед стипендіатів – директор  ІПСА Павло Олегович Касьянов. Вітаємо!

На виконання рішень Вченої ради КПІ

Підготовлено наказ «Про створення комісії з оцінювання складу і стану наукового об’єкту «Комплекс експериментальних стендів для досліджень та випробувань виробів космічної техніки» КПІ ім. Ігоря Сікорського, який претендує на надання йому статусу такого, що становить національне надбання.

На виконання рішень Координаційної ради КПІ

З метою захисту авторських прав учасників від нашого університету на конкурсах НФДУ «Наука для безпеки людини та суспільства" та "Підтримка досліджень провідних та молодих учених» розпочато роботу з випуску збірника короткої інформації про проєктні заявки з наступним отриманням свідоцтва на твір (06.07.2020).

На конкурс МОН України спільних українсько-французьких проєктів відправлено заявку від ІХФ (Гомеля М.Д.) та 2 заявки від ХТФ (О.В.Миронюк, Г.В.Сокольський ) (08-09.07.2020).

На виконання доручень ректора

Проведено Zoom-нараду щодо обговорення концепції вдосконалення патентно-ліцензійної діяльності в КПІ ім. Ігоря Сікорського (учасники: В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, В.Й.Котовський, П.М.Цибульов, представники ДІТТ). Усі пропозиції враховано. При цьому деякі позиції уточнено – це терміни підтримки патентів на корисні моделі та на винаходи.  Ухвалили компромісне рішення, що корисні моделі після отримання позитивного рішення  університет підтримує впродовж одного року, а патенти на винаходи – три роки. Окрім того, пристали на пропозицію, щоб  патенти розміщувати не в таблиці на сайті, а на спеціальному сайті, який наразі розроблюється.

Підготовлено матеріали та презентацію для доповіді стосовно завдань активізації роботи КПІ в системі ProZorro як виконавця.  Лідерами роботи з цією системою в університеті є Фізико-технічний інститут і факультет соціології і права. Нині система ProZorro використовує 19 комерційних онлайн-майданчиків. Кожний наш учасник реєструвався на них окремо, тобто цілісної системи тут не було. Є й інші проблеми. Головна з них та, що участь у торгах для виконавців є платною, тобто ми маємо платити за це гроші, нехай і невеликі.

М.З.Згуровський

Які це суми?

В.А. Пасічник

Не дуже значні. І університет завжди йде в цьому питанні назустріч підрозділам за рахунок накладних витрат НДЧ.  Наприклад, за темою вартістю 1 млн 300 тисяч грн, яку виграв фізтех, довелося сплатити 3 400 грн.  Але потрібно врахувати, що якщо тендер не буде виграно, ці кошти втрачаються.

М.З.Згуровський

Ризик не дуже великий, тому потрібно підтримувати.

В.А. Пасічник

Ще одна проблема – це те, що не було обліку, хто і що в цьому напрямі робить. Окрім того, науковці здебільшого не знали про можливість  працювати у цій системі. НДЧ практично її не координувала. Отож ми бачимо шляхи вирішення всіх цих проблем. По-перше, ми маємо скоординовано визначитися з майданчиками, на яких виступатиме КПІ. По-друге, активно співпрацювати з тендерним відділом університету і тими, хто вже накопичив досвід цієї роботи (ФТІ та ФСП), запровадити систему щоденного моніторингу пропозицій, які можуть зацікавити наші наукові групи, та забезпечення інформаційної підтримки цієї роботи для донесення відповідної інформації до зацікавлених осіб. Це також надання допомоги науковим групам при підготовці тендерної документації.

Сьогодні в структурі департаменту інноватики і трансферу технологій створено робочу групу, до роботи в якій залучено фахівця з цих питань з ФСП Олену Максимову, опрацьовано перелік послуг за єдиним класифікатором відповідно до напрямів роботи, і підготовлено онлайн-форму для опитування представників наукових груп. Усі ці матеріали розіслано у підрозділи, а також керівникам наукових груп. Проводиться роз’яснювальна робота щодо важливості цієї справи з деканами, директорами інститутів і керівниками інших підрозділів. Також наші фахівці готують типову документацію.

На  нашу думку, робота з  системою ProZorro має відбуватися так. На першому етапі керівники наукових груп повинні надати нам інформацію щодо кодів єдиного закупівельного словника і відповідні ключові слова (наразі ми над цим працюємо);  далі працівники нашого департаменту мають проводити щоденний моніторинг для виявлення перспективних для нас тендерних пропозицій; коли такі виявлено, ми передаємо інформацію безпосередньо керівникам відповідних наукових груп, а ті вирішують, чи братимуть участь у цих торгах, чи ні; у разі позитивного рішення наш департамент допомагає в оформленні відповідної документації.

М.З.Згуровський

Вважаю, що все, що ви розповіли, слід оформити у вигляді методичних вказівок, які ми надішлемо на кожну кафедру.

Продовження доповіді В.А.Пасічника

Взаємодія із структурними підрозділами КПІ

Спільно з ДМС взяли участь у підготовці Протоколу відеоконференції з партнерами з Північно-західного політехнічного університету (КНР). (06.07.2020).

Взаємодія із зовнішніми партнерами

Проведено нараду з представниками Міноборони щодо виконання ДКР «Логістка-ІТ» (06.07.2020).

Ключові завдання на наступний тиждень

Активізація роботи з керівниками структурних підрозділів та наукових груп стосовно участі в системі ProZorro як виконавців.

Підготовка збірника проєктів від КПІ на НФДУ та оформлення авторського права на твір.

Опрацювання матеріалів «Google-форми №2» щодо планів участі науковців у Конкурсі бюджетних тем МОН України.

Проведення зустрічей (онлайн і наживо) із зовнішніми партнерами, зокрема  з ДКАУ щодо опрацювання "Вимог до космічної системи", щодо науково-технічної співпраці з НАБУ та СБУ.

Голова Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського М. Ю. Ільченко

Комісія Вченої ради з атестації наукових кадрів долучилася до громадського обговорення розробленого НАЗЯВО ще одного варіанту нового проєкту Порядку присвоєння наукових ступенів (обсягом 27 стор.), який суттєво відрізняється від попередніх. На громадське обговорення виставлено також проєкт Положення про акредитацію спеціалізованих вчених рад (обсягом 17 стор.). Обидва документи вийшли минулого тижня, зараз вивчаємо їх і готуємо пропозиції  до їх громадського обговорення. Стосовно кожного проєкту є чимало запитань, що спричиняє необхідність їх фахового розгляду.

На виконання доручень ректора:

  • готуються пропозиції до змісту доповіді на Сесії професорсько-викладацького складу в частині вдосконалення організаційної роботи Вченої ради університету, а також науково-інноваційної діяльності (спільно з В.А. Пасічником у рамках Координаційної ради);
  • здійснюється координація дій стосовно створення фільму про космічну програму університету. Підготовлено матеріали щодо концепції фільму та відзнято інтерв’ю з академіком Я.С.Яцківим і вченими наукових установ Харкова та Львова, які говорили про нашу діяльність у в цій сфері;
  • організовано виступи в ЗМІ досвідчених керівників наукової тематики університету стосовно підтримки законопроєкту № 3799 від 02.07.2020, яким пропонується знизити податки на доходи фізичних осіб і єдиний соціальний внесок спеціалістам, які працюють у сфері інженерної справи та інжинірингових послуг. За рахунок надання експортних послуг і отримання валютної виручки інженери та науковці-новатори зможуть отримувати значно більшу оплату, розмір податку з якої обраховуватиметься згідно із законопроєктом. Сьогодні підготовлено два інформаційних матеріали на підтримку цього законопроєкту.

У взаємодії з керівником Ради проректорів з наукової роботи ЗВО МОН України А.П.Марченком та за участю В.А.Пасічника підготовлено лист-звернення до т.в.о. міністра освіти і науки С.М.Шкарлета стосовно недоцільності передання всіх коштів конкурсної держбюджетної тематики університетів до Національного фонду досліджень. Ректор М.З.Згуровський оприлюднив цей лист на нараді у міністра, його підтримано по суті.

Рішенням Атестаційної колегії міністерства від 02.07.2020 р. ще 14 наукових журналів університету включено до Переліку фахових видань України, в тому числі 4 – до категорії «А» (це вища категорія), і 10 – до категорії «Б». З урахуванням, що до того ще 10 наших журналів отримали таку акредитацію, ми вже маємо доволі гарний досвід цієї роботи. На часі є доцільним влаштувати круглий стіл для редакторів університетських журналів з метою обміну цим досвідом для того, щоб спрямувати дії керівників журналів категорії «Б» на її підвищення і включення їхніх видань до наукометричних баз Scopus чи Web of Science.

М.З.Згуровський

Хочу звернути вашу увагу на два моменти.

Перший. Нині КПІ співпрацює з Верховною Радою України над двома законопроєктами. Один – це проєкт закону про підтримку інженерної справи та інжинірингової діяльності в Україні, який має сприяти перетворенню нашої країни з низькотехнологічної на високотехнологічну державу, а другий – про внесення змін і доповнень до Закону України «Про Науковий парк «Київська політехніка» щодо подальшого розвитку інноваційної діяльності. З другим законом ми виступаємо як пілотний проєкт для всієї України. Тому вам як голові Вченої ради університету разом з постійними комісіями Вченої ради  потрібно взяти обидва закони в роботу для напрацювання зауважень і пропозицій до них. В.А.Пасічник поінформує вас про нові норми законопроєкту про Науковий парк, а над законопроєктом про підтримку інженерної справи ви вже почали працювати. Тож не припиняйте цієї роботи, спільно з членами комісії Вченої ради, попрацюйте з народними депутатами, депутатськими групами і комітетами. Потрібно, щоб співпраця і ці контакти були постійними.

Другий. Хочу знову порушити питання про університетські наукові журнали. Поки що ми підвищуємо їх статус повільно. На мій погляд, лише оголошення з трибуни Вченої ради про невідповідність тих чи інших видань  визначеним критеріям стали вже для редакторів справою звичною, і жодної їхньої реакції  не викликають. Тому вам і В.А.Пасічнику потрібно зустрічатися з редакторами цих видань, завідувачами кафедр і деканами факультетів, доводити до них ці критерії і ставити перед ними певні завдання з відповідними термінами виконання і контрольними строками звітування.  

Проректор з міжнародного  співробітництва С. І. Сидоренко

Міжнародні контакти

За дорученням Надзвичайного і Повноважного Посла КНР в Україні Фань Сяньжун до ДМС звернулася перший секретар Посольства КНР в Україні пані Чжан Цзюй з пропозицією провести відеоконференцію тривалістю до 30 хвилин з ректором М.З. Згуровським.

Професор Томаш Лодиговський (Познанська політехніка) запросив ректора КПІ М.З. Згуровського як почесного члена організаційного комітету Конференції «Science for Defense and Environment» в Познані, запланованої на 24 вересня 2020 року, своєю доповіддю відкрити захід.

Із Надзвичайним і Повноважним Послом Аргентини в Україні пані Еленою Летісією Мікусінські продовжується обговорення положень концепції створення в КПІ Українсько-Аргентинського центру, зокрема – щодо співпраці України і Аргентини у сфері Інтернет-технологій, управління Інтернетом.

З метою розвитку співробітництва з партнерами з Австралії (Australian Defence), які зацікавились інноваційними розробками КПІ, за дорученням ректора інформацію про конкретні інноваційні розробки КПІ для  австралійських партнерів готує науково-інноваційний напрям (В.А. Пасічник).

Наші австралійські партнери цікавляться, в якій формі цього року планується проведення Всеукраїнського фестивалю «Sikorsky Challenge» – традиційній  чи віддаленій, за допомогою телекомунікаційних технологій. Делегація, що представлятиме Australian Defence на перемовинах з КПІ, хотіла б узяти участь у фестивалі. Готуємо спільно із І.Г. Малюковою запрошення.

Позитивний факт. До Києва доставлено партію медичної гуманітарної допомоги, забезпеченої компанією «ГОЛДЕН ЕҐ ТЕКНОЛОДЖІ» за підтримки місцевого уряду району Сяошань міста Ханчжоу. Основним отримувачем гуманітарного вантажу для українських партнерів визначено Національний авіаційний університет. Передбачено, що частина вантажу від НАУ буде передано КПІ (масок медичних одноразових – 40 000, масок медичних № 95 – 700, термометрів – 50).

М.З.Згуровський

Хто від нас прийматиме і відповідатиме за цей вантаж? 

С.І. Сидоренко

Працюємо з підрозділом Вадима Анатолійовича Кондратюка. 

М.З.Згуровський

Зараз Вадим Анатолійович у відпустці, але залишився Сергій Анатолійович Манзюк і Наталія Валеріївна Семінська. Все має бути прийнято і розподілено відповідним чином.

Продовження доповіді С.І.Сидоренка

На 14 липня заплановано проведення урочистого заходу – вручення свідоцтв Київського відділення корпорації «Boeing» слухачам дуальної програми підготовки інженерів «КПІ – Київське відділення корпорації «Boeing».

На виконання міжнародного проєкту зі створення «Академії Хуавей Україна в КПІ» – на 14 липня готується до підписання Рамкова угода про діяльність «Академії Хуавей в КПІ».

З Північно-Західним політехнічним університетом готуємо проєкт тексту угоди на створення Українсько-Китайської спільної лабораторії космічних технологій.

У зв′язку з пропозицією від китайських партнерів (ПЗПУ) здійснити запуск наносупутника КПІ переговорна група (В.А.Пасічник, С.А.Сидоренко, І.В.Коробко, А.П.Шишолін, Ю.М.Сидоренко) запросила у китайської сторони і отримала анотацію спільного проєкту та характеристики пускових можливостей.

На реалізацію домовленостей, досягнутих із колишнім Послом Кореї в Україні Лі Янгу про організацію в КПІ школи підготовки спеціалістів з ремонту ескалаторів і ліфтів, корейська сторона має визначитись, хто представлятиме пана Лі Янгу і корпорацію «Samsung», яка буде фінансувати проєкт, у подальших перемовинах з КПІ щодо змістовної частини запропонованого проєкту і його фінансового наповнення. Відеоконференцію для уточнення цих питань з паном Лі Янгу та його помічниками заплановано провести 16 липня.  Відеоконференцію готуємо спільно з А.А. Мельниченком та М.І. Бобирем.

Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

10 липня відбулася зустріч проректорів В.А. Пасічника  та С.І. Сидоренка з провідними вченими ФІОТ на чолі з деканом проф. С.Ф. Телеником, ФМФ на чолі з деканом проф. В.В. Ваніним. Зустріч було присвячено розгортанню в цих підрозділах міжнародної проєктно-грантової діяльності загалом і підготовці до участі в новій Програмі ЄС «Горизонт Європа», зокрема.

Розглянуто першочергові заходи, які – за ініціативою двох проректорів – мають здійснити декани факультетів, директори інститутів на забезпечення виконання завдань Стратегії.

Здійснюється великий обсяг робіт із підрозділами по підготовці проєктних пропозицій за оголошеними конкурсами. Зокрема, було приділено увагу підготовці проєктної заявки «Інноваційні фотокаталізатори на основі нанотрубок  імоголіту – MnO2 – TiO2 для очищення води та генерації водню» у співпраці з університетом Версаля – Університетом Париж-Сакле (Орсе, Франція). Координатор від КПІ – професор Георгій Володимирович Сокольський (кафедра фізичної хімії ХТФ).

Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів

Триває погодження і доопрацювання з Ю.І. Якименком, А.А. Мельниченком, О.А. Жученком та О.М. Новіковим текстового матеріалу «Програма заходів з метою досягнення позитивної динаміки параметрів КПІ ім. Ігоря Сікорського у світових рейтингах університетів» як «внутрішніх» пропозицій для керівництва університету в роботі по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах.

У чотирнадцятому Національному рейтингу університетів України «Топ-200» за 2020 рік Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» здобув перше місце.

Матеріали чотирнадцятого рейтингу «Топ-200» викладено на сайтах, у Telegram-каналах, на сторінках Фейсбуку, підготовлено для газети.

За участю упорядників QS Quacquarelli Symonds Сумський університет запрошує до участі у вебінарі «Позиції українських університетів у рейтингах QS: поточний статус, можливості, роз’яснення методології» 16 липня на платформі Google Meet.

Робочу групу запрошено до участі ще в одному вебінарі – упорядників рейтингу THE «Вивчення результатів роботи університетів країн СНД в Рейтингу ТНЕ 2020 року»,  який відбудеться у четвер 16 липня 2020 року.

Для участі в Предметному рейтингу THE«Subject Validation 2020» внесено необхідну інформацію про КПІ. Визначено 19 предметних галузей, в яких КПІ може бути предметом експертизи з боку рейтингу THE.

Упорядники рейтингу U-Multirank розпочали підготовку до U-Multirank 2021.

КПІ отримав запрошення до участі в загальному рейтингу U-Multirank 2021 року. На вебсайті рейтингу U-Multirank 03.07.2020 р. заповнено необхідні форми попереднього опитування. Окрім остаточної інформації, яку буде подано від КПІ восени по університету загалом, упорядники рейтингу U-Multirank зараз пропонують КПІ долучитись до предметного рейтингу. Для цього до 3 липня 2020 року КПІ необхідно було надати деяку додаткову інформацію з сайтів КПІ, яка запитується предметним рейтингом. Збір даних для загального (пункт 3.2.4.) та предметного (пункт 3.2.5.) рейтингів розпочнеться в серпні 2020 року. Результати U-Multirank 2021 буде опубліковано  в червні 2021 року.

Директор департаменту соціального забезпечення С.А.Манзюк

Господарська робота

  • протягом тижня працювали з деканами/директорами факультетів/інститутів та з відповідальними за протипожежну безпеку в університеті по будівлях, відносно яких є приписи від ДСНС без позовних заяв до суду, щодо усунення  до початку нового навчального року недоліків, а також розпочали готувати паспорти з пожежної безпеки по усіх будівлях університету;
  • розпочали виконувати проєктні роботи з розробки та подальшого встановлення автоматичної пожежної сигналізації в гуртожитках №№ 8, 15, 16, 18 і в навчальних корпусах №№ 11, 21,  26, а також  у Центрі культури та мистецтв;
  • розпочали ремонтувати та відновлювати бруківку на території університету;
  • провели зрізання аварійних дерев згідно з актами «Київзеленбуду» в парковій зоні з подальшим їх використанням для ремонту лав по вулиці Політехнічній;
  • розпочали готувати кошторисну документацію з виконання поточних ремонтів аудиторного фонду університету та місць загального користування згідно з планом, затвердженим Радою з питань розвитку;
  • продовжуємо монтування нової зливової системи та завершили підготовчі роботи з фарбування фасаду 6-го корпусу;
  • закінчили другий покіс трави по всій території університету;
  • розпочали огляд та ремонт теплової мережі за навчальним корпусом №15;
  • розпочали огляд та ремонт зовнішніх водоводів по території університету;
  • у сквері за Музеєм авіації та космонавтики продовжуємо роботи з укладання тротуарної плитки та розпочали монтаж підпірної стінки. За допомогою спецтехніки ущільнили  грунт для подальшого формування тротуарних доріжок. Продовжуємо кронувати дерева та прибирати схил від скверу до вулиці Політехнічної;
  • біля навчального корпусу №20 закінчуємо роботи з благоустрою території навколо пам‘ятника О.Г. Лелеченку;
  • продовжуємо виконання другого етапу з благоустрою території біля  17-го навчального корпусу;
  • провели обстеження місць для встановлення 12 індивідуальних теплових пунктів;
  • провели спеціальне оброблення поверхонь, з якими найчастіше контактують люди, дезінфікуючими засобами з використанням розпилювальних пристроїв;
  • щоденно здійснюємо вологе прибирання в усіх будівлях університету дезінфікуючими та хлоровмісними розчинами.

Соціальний напрям

  • продовжуємо передавати в підрозділи засоби особистого захисту для співробітників та здобувачів вищої освіти;
  • надавали послуги з харчування для курсантів ІСЗЗІ;
  • проводимо тестування проходження службових записок на закупівлю в новій системі документообігу;
  • розробляємо програмне забезпечення для підрозділів університету для складання та онлайн-відстеження Плану закупівель на 2021 рік. Це суттєво полегшить роботу та поліпшить якість проведення закупівель, моніторинг товарів, а також систематизує роботу як відділу закупівель, так і підрозділів замовників товарів, робіт чи послуг;
  • проводиться робота створеної комісії з регіональним Фондом держмайна  для перевірки режиму роботи орендарів та списання з них орендної плати відповідно до Постанови КМУ;
  • 9 липня Держпродспоживслужба перевірила ОК «Маяк». Було виявлено несуттєві недоліки, які протягом дня були усунені; отримали дозвіл на роботу;
  • в СОТ «Політехнік» оновлюємо та розширюємо вуличне освітлення території LED-ліхтарями. Здійснили виїзд працівників ВЕК для обмірів вікон їдальні для їх заміни на металопластикові. Також перевірили дахи їдальні і корпусу №1 на наявність протікання. 5.липня вийшов телесюжет телеканалу «Дом», присвячений роботі бази відпочинку в умовах пандемії;
  • у СВСТ «Сосновий» на вимогу Держпродспоживслужби встановлено нові запасні ворота. Проводимо роботи з облаштування нової дороги для аварійного виїзду. Плануємо покращити якість заїзної дороги;
  • у СГСОТ «Глобус» з 17 липня починається обстеження корпусу на предмет його стану. Після обстеження буде робитися проєкт капітального ремонту чи будівництва;
  • в ОК «Маяк» облаштовано пляжні доріжки та накриття від сонця. Силами працівників бази зварюються додаткові накриття. Проводиться заміна вуличного освітлення на LED.  Проведено ремонт водонапірної башти. Щоденно проводяться культурні та спортивні заходи для студентів, співробітників та їхніх  дітей/онуків;
  • станом на 13 липня середнє завантаження по путівках в ОК «Маяк» складає 44% і поволі зростає. У  СВСТ «Сосновий» – 67 %;
  • проводимо рекламну кампанію баз відпочинку у соцмережах та на інших інформаційних ресурсах.
  • провели засідання тендерного комітету в дистанційному режимі.

Напрям безпеки

  • співпрацюємо з керівництвом центрального апарату кіберполіції Національної поліції України відповідно до підписаного меморандуму;
  • продовжуємо спільне з поліцією та  Національною гвардією патрулювання території університету;
  • за попередній тиждень складних правопорушень на території університету виявлено не було.

Ю.І.Якименко

Ми щотижня готуємо матеріали моніторингу підготовки матеріального стану підрозділів до нового навчального року. Це дуже важливо, оскільки залишилося півтора місяця літного періоду, за які ми мусимо зробити якнайбільше. Прошу роботу цієї  комісії не призупиняти. Тут важливо, щоб помічники деканів з господарських питань у кожному корпусі цю роботу проводили. Ви про ремонти, які проводять працівники ваших підрозділів, доповідали, але на рівні факультетів вони деякі роботи проводять і власними силами. Тож потрібно, щоб ви і цієї роботи не випускали з поля зору.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Плануємо 15 липня виплатити залишок відпускних і матеріальну допомогу науково-педагогічному персоналу та, відповідно, заробітну плату за першу половину місяця.

Взяли бюджетні зобов‘язання під проведені процедури на закупівлю комунальних послуг на друге півріччя.

Провели засідання Ради  розвитку університету.

Спільно з департаментом навчальної роботи та департаментом якості  освітнього процесу завершили роботу з підготовки проєкту Положення  про розподіл між кафедрами університету фонду заробітної плати науково-педагогічних працівників.

Визначено основні вихідні параметри для проведення розрахунку фонду заробітноі плати НПП кожної кафедри на 1 вересня 2020 р.

Підготовлено проєкт нового Положення про визначення розмірів і порядок встановлення надбавок стимулюючого характеру директорам інститутів і деканам факультетів з урахуванням показників діяльності підрозділів.

На виконання запиту МОН України підготовлено проєкт кошторису спеціального  фонду на 2021 рік. Загальну суму надходжень плануємо збільшити на 21,6% порівняно з планом цього року.

Видатки на заробітну плату плануємо з урахуванням додаткової потреби на оплату НПП, які  працюватимуть з контрактними студентами на штатній основі, а не за рахунок надбавок і премій. В результаті по університету значно збільшиться квота навантаження на 1 викладача. Розрахунково додаткова кількість ставок НПП за рахунок спеціального фонду може скласти від 350 до 400 одиниць.

Підготовлено  матеріали для проведення засідання комісії з визначення банків- переможців конкурсу щодо обслуговування студентів. Засідання плануємо провести ближчим часом.

Ю.І.Якименко

Дуже важлива робота з підготовки положень, про які ви говорили.   Що стосується конкурсу на визначення банків-партнерів, то засідання це слід провести на цьому тижні.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

На сьогодні в гуртожитках проживають 2 712 мешканців. Серед них 1 936 проживають у гуртожитках для  студентів-одинаків, решта – у сімейних гуртожитках. Стан їхнього здоров’я контролюємо щоденно за допомогою Google Forms та волонтерів з числа мешканців гуртожитків. Усі здорові.

Сьогодні отримали нові маски і санітайзери, які роздамо по гуртожитках. Це чергова закупка.

Дирекція студмістечка поселяє абітурієнтів, які навчалися в КПІ і проживали в гуртожитках, на місця, які вони займали і раніше. Поселення виконується лише після медобстеження. Профілакторій підготовлено до поселення на самоізоляцію зовнішніх абітурієнтів.

Дирекція  студмістечка організувала роботи з підготовки до нового навчального року. Ремонтні роботи проводяться в дев’яти гуртожитках. Здебільшого ремонтуються місця загального користування. Окрім того, проводиться капітальний ремонт даху гуртожитку № 12, а в гуртожитку № 13 проводиться часткова заміна вікон на енергозберігаючі.

Чекаємо торгів по меблях, а також по газових та електричних плитах для укомплектування гуртожитків на належному рівні.

Пропускний режим та протиепідемічні заходи забезпечено.

Ю.І.Якименко

Дуже важливо, що всі студенти в гуртожитках здорові. Але я б хотів уточнити у вас і у Наталії Валеріївни, чи продовжується підписання декларацій про надання медичних послуг студентам. Поки що їх залишилося в студмістечку приблизно 3 тисячі, а  після початку нового навчального року їх кількість зросте до 12 тисяч. Тому ця робота поки що може здійснюватися в спокійному режимі, й упускати її не потрібно.

Н.В.Семінська

Ця робота триває, точні цифри станом на тепер ми сьогодні матимемо. Ті студенти, які приїжджали і оселялися в гуртожитках, обов’язково повинні були пройти медогляд і потім два тижні самоізоляції. За моєю інформацією, всі ті, хто проходив цей      період самоізоляції, уклали угоди, причому з тими ж само лікарями, які надавали їм медичні послуги в нашій поліклініці. Можу сказати, що вже понад 1 000 студентів декларації уклали.

Голова Ради з питань розвитку університету В.Й.Котовський

Минулого тижня відбулося чергове засідання Ради з питань розвитку університету.

На ньому було розглянуто декілька питань щодо збільшення фінансування на видатки розвитку університету, а саме:

1.Головний бухгалтер Л.Г.Субботіна надала інформацію про наявність економії коштів загального фонду по оплаті опалення та гарячого водопостачання (14 млн грн) та можливість їх використання для фінансування поточних ремонтів у навчальних корпусах.

Рада ухвалила представлений проректором В.А.Кондратюком план поточних ремонтів у корпусах на 14 млн. грн. за рахунок коштів загального фонду, а також капітального ремонту місць загального користування за рахунок коштів спецфонду. Окрім того, підтримано пропозицію члена Ради Івана Андрійовича Дички, який запропонував при проведенні ремонту аудиторій обладнувати місця для встановлення проєкторів і екранів з прокладенням до них відповідних комунікацій.

2. Розглянуто заявку НТБ щодо виділення додаткових коштів у сумі 709 тис. грн на придбання бібліотечних фондів для факультету лінгвістики. Через недостатнє обґрунтування заявки Рада відмовила у виділенні фінансування і запропонувала керівницям бібліотеки та факультету вирішити це питання за рахунок передбачених на це коштів у межах кошторисів обох підрозділів. 

3. Розглянуто можливість фінансування обладнання приміщень для роботи студентських організацій в корпусі № 32 відповідно до службової записки Н.В.Семінської. Нині там не відчиняються вікна та відсутні системи опалення, тобто влітку там спека, а взимку – холод. Прийнято рішення виділити 20 тисяч гривень для придбання і встановлення там кондиціонерів.

4. Розглянуто пропозицію проректора А. А. Мельниченка  щодо необхідності придбання серверів та мережних сховищ для завдань дистанційної освіти. Рада ухвалила рішення доручити А.А. Мельниченку підготувати докладну інформацію про перелік такого обладнання  і його вартість.  На наступному засіданні це питання буде знову розглянуто.

5. Розглянуто пропозицію проректора В. А. Кондратюка щодо необхідності придбання устаткування для подрібнення негабаритних відходів. Щороку на подрібнення гілок та залишків дерев університет витрачає приблизно 250 тисяч гривень, а таке обладнання коштує 120 тисяч гривень. Отож навіть термін його окупності становить лише півроку. Ухвалено рішення про виділення відповідної суми на його закупівлю.  

Ю.І. Якименко

Повернуся до питання про виділення коштів на придбання обладнання для серверів. Це питання для нас надзвичайно актуальне. Річ у тім, що з вересня ми маємо запустити всі дистанційні курси. Їх приблизно 9 тисяч, поки що ж ми маємо десь на рівні 15% від них. Тобто, ці сервери мають у вересні працювати. Анатолій Анатолійович Мельниченко зі свого боку все підготує, і потрібно, щоб далі все пройшло без затримок.

В.Й.Котовський

Жодних затримок не буде. Нам просто потрібно знати, яке саме обладнання потрібне і скільки воно коштує. Анатолій Анатолійович все це знає, і як тільки дасть нам перелік, ми його розглянемо і приймемо відповідне рішення.

М.З.Згуровський

Віталію Йосиповичу, робота очолюваної вами Ради розвитку є дуже потрібною для університету. При цьому вона має бути і абсолютно прозорою. Тому я прошу так само, як ми оприлюднюємо матеріали засідання ректорату, оприлюднювати рішення Ради. Колектив повинен знати, як приймаються рішення про спрямування коштів на ті або інші цілі, і як вони витрачаються.

Директор ІМЯО  М. М. Перестюк

Моніторинг  медіаресурсів університету здійснюється в штатному режимі.

Минулого тижня супроводжували підготовку двох телесюжетів – телеканалу «Київ» «Де вчаться майбутні українські Ілони Маски» та телеканалу «Дом» про СОТ «Політехнік».

Підготовлено ролики про низку наших інститутів і факультетів. Підготовлено також англомовні версії цих роликів, які буде передано підрозділам і організаціям, які займаються залученням на навчання в нашому університеті іноземних студентів.

Також підготовлено і розміщено на інформаційних ресурсах рекламний пост 10 мовами про запрошення на навчання в КПІ.

Готуються також інформаційні ролики про КПІ французькою мовою для поширення на франкомовну аудиторію.

Медіалабораторія працює над фільмом про супутники КПІ та іншими відеоматеріалами. 

Директор департаменту управління справами М. О. Мазур

Продовжуємо тестування програми «Мегаполіс», все працює в штатному режимі. Тепер свої завдання в цьому плані виконують факультети. Приступаємо до написання відповідної інструкції. 

Заступник директора з наукової роботи Науково-технічної бібліотеки М. Л. Друченко

На запит від Директорату науки та інновацій Міністерства освіти і науки України від імені університету відповіли  на детальне опитування, яке стосується Національного репозитарію академічних текстів, інституційних/ локальних репозитаріїв та питань реалізації політики відкритого доступу в закладах вищої освіти та наукових установах. Це опитування проводиться на підтримку практичних дій зі створення Національного репозитарію академічних текстів, що передбачено низкою рішень Кабінету Міністрів України та Міністерства освіти і науки України. Заявили про готовність нашого репозитарію до інформаційної інтеграції з Національним репозитарієм академічних текстів, як це передбачено урядовим рішенням і наказом МОН України. При цьому ми побачили і деякі напрями, в яких можна розвивати наш архів. Наприклад, деякі репозитарії зберігають у своїх архівах і матеріали досліджень та подібну інформацію. Цей досвід вивчатимемо і візьмемо на озброєння. 

М.З.Згуровський

Прошу також вас, Марино Леонідівно, і Оксану Миколаївну звернути увагу на наші наукові видання. Слід не просто фіксувати їх стан, а й сприяти їхньому прогресу і впливати на це. Тому вам спільно з Віталієм Анатолійовичем та Михайлом Юхимовичем треба взяти це на щільний контроль і керувати процесом. Тим більше, що ми маємо позитивні приклади і знаємо, як це потрібно робити.

Директор департаменту якості  освітнього процесу О.А.Жученко

Підготовлено та надіслано відповідь на проєкт рішення галузевої експертної ради (ГЕР) за освітньою програмою «Врегулювання конфліктів та медіація» за спеціальністю 054 «Соціологія». Спільно з проректором А.А. Мельниченком взяли участь у засіданні галузевої експертної ради НАЗЯВО. Підготовлено та надіслано додаткові матеріали на запит ГЕР.

Проведено зустрічі з деякими деканами та гарантами освітніх програм з питань майбутньої акредитації.

Триває робота над аналізом та підготовкою матеріалів для подання заявки на акредитацію освітніх програм на 2020/2021 навчальний рік. Наступного тижня заявки будуть завантажені в єдину систему з питань акредитації освітніх програм.

Спільно з ДЕФ завершили роботу над Положенням про формульний розподіл фондів зарплати з урахуванням показників діяльності.

Підготовлено проєкт наказу про вдосконалення системи управління на основі результатів діяльності та проєкт Положення про профілі підрозділів. 

М.З.Згуровський

Ну і, додам, готуємося до великої роботи з внутрішньої акредитації. Приймальна кампанія цього року буде для всіх нас дуже важливим індикатором того, як її слід проводити, і на що звертати увагу.

Голова  об'єднаного  профкому  КПІ М. О. Безуглий

Минулого тижня надали допомогу з придбання матеріалів для облаштування скеледрому в Центрі фізичного виховання та спорту. Також передаємо туди певне спортивне устаткування.

Окрім того, на цьому тижні плануємо поновити  пільгове відвідування басейну КПІ працівниками університету.

Також закупили певні матеріали та інвентар для бази відпочинку «Маяк».

Беремо участь у роботі всіх університетських комісій.     

Дата події