Одним із головних питань порядку денного засідання Адміністративної ради університету, яке відбулося під головуванням ректора академіка НАН України Михайла Згуровського 13 червня, було питання щодо розробки та впровадження інформаційно-діалогової платформи КПІ ім. Ігоря Сікорського (ІДП)
Ця платформа створюється для організації ефективних комунікацій співробітників та студентів університету з керівництвом інститутів, факультетів та інших університетських підрозділів. У свою чергу метою таких комунікацій є забезпечення невідкладного реагування на запити політехніків керівниками підрозділів та відповідних служб.
Слід зазначити, що створення системи телеграм-каналів деканатів факультетів та інститутів університету за рішенням Адміністративної ради розпочалося ще у листопаді минулого року. Вона призначалася передусім для організації оперативного інформування викладачів та студентів щодо навчально-виховного процесу та подій із життя підрозділів та університету. Як повідомив учасникам засідання проректор з перспективного розвитку Олексій Новіков, сьогодні такі канали спілкування мають 23 факультети та інститути. На них вже підписано понад 7600 користувачів, і їхня кількість постійно зростає.
Таким чином, ІДП створюється не так на порожньому місці. Комунікації на її базі мають забезпечувати новий рівень взаємодії викладачів та студентів з адміністрацією факультетів та університету та невідкладне реагування на запити, звернення та повідомлення у приватному діалозі. Це досягатиметься максимальним наближенням платформи до, так би мовити, місця виникнення проблем і, звичайно, до користувачів з їхніми пропозиціями, запитами та побажаннями. Що, у свою чергу, забезпечуватиме можливість оперативного вирішення питань. Адміністратор ІДП університету та адміністратори платформи у підрозділах будуть призначені вже до кінця поточного місяця
Проектом Положення Інформаційно-діалогової платформи університету передбачено, що в ній буде дозволено будь-яку дискусію чи публікаційну активність, що не суперечить мережевій етиці та нормативно-правовим актам. При цьому університет залишатиме за собою право видаляти незаконні, безглузді чи непристойні повідомлення без попередження. Більше того, будь-яка конфіденційна інформація або персональні дані, розміщені в ІДП університету, вилучатимуться адміністратором одразу після виявлення.
Тестова версія платформи має бути створена до кінця серпня поточного року. Тоді ж розпочнуться і її випробування. Для остаточного відпрацювання роботи системи планується, що у тестовому режимі ІДП працюватиме до кінця року. Тому у новий навчальний рік університет увійде з новим потужним інструментом оперативного реагування на питання, які можуть виникати у процесі роботи, та забезпечення максимальної відкритості у його діяльності.