Чи не вперше за свою історію Інститут телекомунікаційних систем цілий тиждень святкував День працівників радіо, телебачення та зв'язку. Кожного дня до студентів приходили представники різних телекомунікаційних компаній, запрошували на програми стажування, знайомили студентів з новими розробками, презентували свої компанії. Приємно, що на випускників ІТС є попит з боку провідних компаній на ринку – не дарма були написані гори конспектів, вивчені томи книжок та зроблені численні курсові та розрахункові роботи. Знання й справді за плечима не носити.
Компанія life:) уже давно співпрацює з ІТС. Вона знову презентувала свою програму стажування "Стрибок у життя", за якою починали кар'єру багато співробітників компанії – випускників ІТС. А "МТС Україна" вперше організовує для студентів старших курсів стажування під назвою "3G Dream team". На тих, хто пройшов відбір, спочатку чекатиме інтеграційне навчання (до 3-х місяців), а потім професійне оплачуване стажування за обраним напрямом (до 6 місяців). Компанія "Київстар" пропонує стажування протягом 1–3 місяців, після якого, за рекомендацією керівника відділу, студент може бути прийнятим у штат компанії.
Компанія "Alcatel-Lucent" розпочала 18 листопада 2015 року цикл семінарів-презентацій, на яких представила сучасні тенденції розвитку технологій віртуалізації мережевих комунікацій в інфраструктурі хмарних обчислень. Завдяки цим технологіям було вирішено складне завдання підключення нових філій великих корпорацій. Компанія "Alcatel-Lucent" також нагородила іменними стипендіями студентів за відмінне навчання й перемоги на конкурсах та олімпіадах (на фото).
19 листопада естафету перейняла Nokia, ознайомивши студентів зі своєю діяльністю та новими розробками. Компанія має найбільші мережі LTE у світі: 14 з 15 найбільших світових операторів мобільного зв'язку використовують її обладнання. У майбутньому компанія планує перейти від виробництва інфраструктурного обладнання до розробки власного програмного забезпечення телекомунікаційних мереж.
Остання, але не менш важлива лекція, пройшла 20 листопада від компанії "Київстар". Найбільша клієнтська база у 26 млн абонентів, 400 населених пунктів з 3G покриттям, більше мільйона користувачів мереж третього покоління – це далеко не весь перелік досягнень компанії. Студенти дізналися "з перших уст" багато нового: про реальний стан справ на ринку телекомунікацій, конкуренцію між мобільними операторами та різними інтернет-додатками, а також багато інших цікавих фактів.
Сподіваємось на те, що такі лекції проходитимуть не лише до визначних дат, але й протягом року. Охочих їх послухати – хоч відбавляй.