Ви є тут

Новини сайту кафедри ВСР (ВПІ)

Підписатися на Новини сайту кафедри ВСР (ВПІ) потік
Адреса URL: http://vsr.vpi.kpi.ua
Оновлене: 15 годин 49 хвилин тому

Наші студенти про лекцію Клеменса Шелля і Штефана Шохера

Пн, 16/04/2018 - 12:32
У студентів ВПІ вкотре з’явився шанс почути цінні поради від європейських журналістів. Для мене найцікавішими моментами лекції були практичні поради, як зробити свою історію цікавою та інформативною, як пристосувати журналістський матеріал до високих європейських стандартів та як уникнути негативного сприйняття своєї історії. Надзвичайно сподобалось, що лекція була інтерактивною, адже гості запропонували нам написати кодекс журналіста. Більш того, я змогла «підтягнути» свій рівень англійської, поспілкувавшись із носіями мови.                                                                                                                                Анна Штефан, СР-71

Конкурс на «Новий логотип для ВПІ»

Пн, 16/04/2018 - 10:38
Шановні студенти! ВПІ оголосив конкурс на «Новий логотип для ВПІ»! Необхідно створити власний логотип для факультету. Роботи прийматимуться до 5 травня включно... Шановні студенти! ВПІ оголосив конкурс на «Новий логотип для ВПІ»! Необхідно створити власний логотип для інституту. Зробити це можна за допомогою різних графічних редакторів, онлайн-редакторів, намалювати від руки тощо. Усі Ваші цікаві ідеї будуть прийняті та розглянуті, тому залучайтеся, творіть! Декілька найкращих робіт будуть розміщені на сайті ВПІ для того, щоб обрати переможця! Роботи надсилати на пошту: vpi.media.group@gmail.com P.S. На переможця чекає подарунок! Тож поспішай і не соромся, це твій шанс проявити себе! Також не забувайте керуватися основними правилами при розробці логотипу:  

Workshop з журналістської етики від Клеменса Шелля і Штефана Шохера

Пт, 13/04/2018 - 00:00
13 квітня, відбувся воркшоп з журналістської етики від Клеменса Шелля і Штефана Шохера для студентів кафедри ВС та Р. Під час лекції було приділено увагу проблематиці свободи слова в Україні ... Цієї п’ятниці, 13 квітня, відбувся воркшоп з журналістської етики від Клеменса Шелля і Штефана Шохера для студентів кафедри видавничої справи та редагування. Штефан Шохер з 2003 року працює в міжнародному відділі австрійської щоденної газети «KURIER».Спеціалізується на висвітленні Східної Європи, Середньої Азії та Близького Сходу, автор численних матеріалів про події в Білорусі, Україні, на Близькому Сході та в Афганістані, в тому числі про конфлікти в цих регіонах. Пан Клемент Шелль понад 15 років веде тренінги для журналістів та керує проектами журналістських обмінів. Тривалий час був директором програми «Medien – Mittler zwischen den Völkern» («Медіапосередники між народами») для журналістів з нових країн-членів ЄС, а потім і з країн Східного партнерства. Співпрацює з «Deutsche Presseagentur».   Особливу увагу під час воркшопу лектори приділили проблематиці свободи слова в Україні та викликам для журналістів, а також журналістській етиці. Студенти взяли жваву участь в обговоренні та практичній частині воркшопу.

Відгуки студентів про лекцію з Владиславою Денис

Чт, 12/04/2018 - 09:49
  Storytelling від Владислави Денис 4 квітня у нас продовжився цікавий та пізнавальний курс лекцій від ADCUkraine.На цей раз у ролі лектора була чудова та енергійна жінка, яка в рекламному бізнесі вже понад 15 років. Професійний копірайтер, радіожурналіст, телережисер та, окрім цього, креативний директор агентства CheilUkraine – Владислава Денис. Лектор виступила з темою, яка не є новою для нашої спеціалізації, проте досить актуальною для майбутньої професії. Storytelling – технологія, за допомогою якої створюють історії та завдяки якій передають потрібну інформацію з метою впливу на емоційну та мотиваційну сферу слухачів, що особливо доречно для якісної довгострокової рекламної кампанії. Як завжди, сподобалася стильна та цікава презентація, цього разу був наявний динамічний відеоряд, аби ми могли не тільки поверхово розібрати теорію, але й щоб була змога застосувати її на практиці, аналізуючи відеоматеріал. На лекції ми разом з доповідачем розбирали основні компоненти під час створення якісного storytelling, які можна розділити на такі пункти:       - ідея;       - подія;       - конфлікт;       - напруга;       - характер. Також прийшли до висновку, що будь-яка історія повинна мати конфлікт,  оскільки без нього сприймати таку історію ніхто не буде, адже людей цікавить напружена ситуація та те, як її позбутися різними шляхами. Дуже сподобалися в цьому випадку слова сценариста студії Pixar, Єндрю Стентона, який каже, що «Драма - це передбачення, змішане з невизначеністю». Для себе з цієї лекції я винесла те, що популярність storytelling в тому, що люди жвавіше реагують на  конкретних людей, аніж на знеособлені факти. Відбувається це через те, що в основі сприйняття лежить ідентифікація. Поставити себе на місце іншої людини легше, ніж сприймати сухі факти. Історія про один конкретний нещасний випадок завжди викличе більший резонанс, ніж суха статистика.Саме можливість ідентифікувати себе з іншою людиною змушує нас дивитися кіно і серіали, жертвувати гроші на лікування, читати книги й обговорювати новини.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Томіна Крістіна, РЗ-51 4 квітня у Видавничо-поліграфічному інституті пройшла лекція Владислави Денис, яка поділилася зі студентами своїми знаннями. Владислава працює у рекламній сфері більше п’ятнадцяти років,  зараз вона займає посаду креативного директора в рекламній компанії «CheilUkraine», тому їй було що розповісти майбутнім журналістам та рекламістам на цій зустрічі. Завдяки цікавому знайомству, студенти змогли дізнатися, що має бути врекламному ролику, щоб споживач захотів придбати товар та запам’ятав компанію, яка його виробляє. Золоті правила «сторітейлінгу», побудови рекламних повідомлень та уміння працювати з майбутніми покупцями – важлива інформація, яку слухачі чудово засвоїли дякуючи не тільки Владиславі, але і влучним візуальним прикладам, адже кожна теза була підкріплена рекламним роликом, що сприяло кращому розумінню теоретичного наповнення лекції. Пані Денис не тільки розповідала та показувала, але й дала змогу студентам проявити себе, розмовляючи з ними та даючи завдання, завдяки чому молодь отримала змогу почути коментарі спеціаліста та навчитися краще подавати інформацію іншим людям. Лекція була насичена прикладами, завдяки яким теорія сприймалася краще, атмосфера була тепла та кожен студент точно почув для себе щось корисне, що може допомогти в майбутньому.                                                                                                                           Гончаренко Марія, РЗ-62            

Лекція креативного директора Isobar Ukraine Володимира Кобця

Ср, 11/04/2018 - 00:00
11 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine відбулася відкрита лекція Володимира Кобця – креативного директора Isobar Ukraine, присвячена розробленню та проведенню інтегрованих комунікаційних кампаній... 11 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів кафедри видавничої справи та редагування відбулася відкрита лекція Володимира Кобця – креативного директора Isobar Ukraine, присвячена розробленню та проведенню інтегрованих комунікаційних кампаній, методам зацікавлення цільової аудиторії, створенню креативних рекламних рішень, в основі яких лежать цифрові технології. За плечами Володимира – понад 8 років роботи в рекламі, досвід успішної співпраці з такими клієнтами, як Unilever, Pepsico Ukraine, Effes Ukraine, Universal Bank, MТС, чимало соціальних проектів. Студенти дізналися, що справжній креативник має знати, звідки брати неординарні ідеї й натхнення, а також мусить уміти розв’язувати конфлікти, працювати в команді і навіть знаходити тих, хто здатен ризикнути поголитися в повітрі, стрибаючи з парашутом. Адже реклама – це не лише красиві слогани й кольорові рекламні щити, а й серйозний та відповідальний бізнес. Натхненна лекція завершилася під гучні оплески аудиторії, а охочі закріпити почуте на практиці отримали веселе домашнє завдання розрекламувати… найкисліший у світі лимон!    

Графік проведення IІ атестації

Вт, 10/04/2018 - 00:00
До уваги викладачів та студентів! Друга атестація відбудеться з 07.05.2018 р. по 18.05.2018 р.

Відкрита лекція Владислави Денис - креативного директора Chail Ukraine

Пт, 06/04/2018 - 09:23
4 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів кафедри видавничої справи та редагування відбулась відкрита лекція Владислави Денис – креативного директора Chail Ukraine, яка виклала основи вдалого копірайтингу рекламних текстів...   4 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів кафедри видавничої справи та редагування відбулась відкрита лекція Владислави Денис – креативного директора Chail Ukraine, яка виклала основи вдалого копірайтингу рекламних текстів. Студенти заворожено слухали родзинки сторітелінгу на захопливих прикладах з рекламних кампаній провідних агенцій світу. Важливо, що емоційний та натхненний виклад матеріалу був підкріплений цікавими та яскравими відео, які досконально проаналізувала доповідачка. Виклад матеріалу урізноманітнено елементами ділової гри, під час якої наші студенти проявили себе креативними й творчо обдарованими особистостями, майстерно застосувавши для цього базові знання, отримані під час навчального процесу. Уже традиційно лекція завершилась на позитивних та натхненних емоціях з обіцянками продовжувати творчу співпрацю та заохочувати  найобдарованіших студентів, які успішно виконають практичне завдання лектора, до подальшого супроводу в професії.  

Відгуки студентів про лекцію з Володимиром Смірновим

Ср, 04/04/2018 - 21:05
Лекція Володимира Смірнова була дуже інформативна та цікава. Він дуже позитивний та відкритий, що залучило усіх присутніх, і в аудиторії панувала тиша. Я уважно слухала лектора, тому що була зацікавлена в матеріалі та інформації. Доповідач розглянув дизайн з боку психології та людської натури, що було досить новим для мене. Особливо кумедним було дізнатися, що в перші хвилини паніки або раптових подій за нас здійснює дії частина мозку, яка залишилася з розвитком еволюції від ящірок. Володимир Смірнов розповів про гормони щастя в нашому організму та що викликає їх підвищення в крові, дав декілька порад, як бути щасливою людиною та що для цього потрібно.                                                                                                                                                                                                                                                                                          Фартушна Антоніна, РЗ-62 Поспішаючи сьогодні на лекцію по філософії, я опинився в аудиторії, наповненій людьми. Чоловік в окулярах щось жваво розповідав студентам.  На мій подив, його дуже уважно слухали. Саме цей факт і привернув мою увагу. Хочу зазначити, що сам я також полюбляю виступати перед публікую, тому коли хтось може зацікавити аудиторію на цілих дві години, це викликає в мене щире захоплення. Крім  того, що я дізнався корисну інформацію, також міг прослідкувати за жестикуляцією та манерою викладення інформації.   Тема, що обговорювалася, також мені близька. Дизайн мислення. Уже на другому курсі мені довелося самостійно працювати в цьому напрямі. Мене переймала думка, як можна спростити купівлю в інтернет-магазині ?  Для прикладу, лектор розповів, що для сайта, цільовою аудиторією якого є молоді матері, було створено пункт «не дзвонити при доставці», щоб не потурбувати сон маленьких дітей. Оскільки створений мною сайт насамперед був призначений  для молодих батьків, ця порада виявилася для мене особливо цінною.  Дуже приємно, що знання, отримані в університеті, я можу застосувати у своїй професійній діяльності.                                                                                                                            Бондар Максим, РЗ-62 Адміністрація та викладачі Видавничо-поліграфічного інституту завжди намагаються дати студентам більше, ніж запрограмовано Міністерством освіти і науки України, тому час від часу до нашого помаранчевого корпусу приїздять з лекціями цікаві люди, спеціалісти  у сфері журналістики, реклами та піару. От і сьогодні ми дізналися про деякі секрети  нашої галузі від Володимира Смірнова. Насправді, подібні лекції та дисципліни – це можливість дізнатися всі тонкощі та істини в нашій професії, аби в подальшому житті  не виникало сюрпризів, і ми завжди були готові.                                                                                                                        Середюк Сніжана, СР-62  

Наші студенти про лекцію зі Шнайдером

Вт, 03/04/2018 - 11:44
Неймовірно цікава лекція та людина, що її провела. Я навіть не мріяла про те, що коли-небудь матиму змогу слухати приклади практичного досвіду людини такого рівня. Він ознайомив нас з основами брендингу, розповів про становлення та розвиток добре відомих нам брендів, поділився механізмом розкрутки брендів і, хоча щось ми вже знали, приклади зі становлення деяких брендів були неймовірними, вони були сучасними та більш зрозумілими для нас. Доповідач тримав постійний зв’язок із нами, ми могли ставити запитання та отримувати дійсно цікаві, корисні та практичні відповіді. Хочу також зазначити те, що для подання інформації були використані презентації та відео, що для мене, людини, котра краще сприймає візуалізовану інформацію, було ще однією, суттєвою, перевагою. Останнє, що я хочу зазначити, це те, що, на жаль, студентам, сьогодні досить складно самотужки зустрітися зі спеціалістами такого рівня, як Костянтин Шнайдер, і я була дуже вдячна нашій кафедрі та університету, що саме студентам ВПІ надали можливість безкоштовно поспілкуватися із професіоналом світового рівня в рамках навчального процесу.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Гришко Поліна,  РЗ-62 21 березня 2018 року в стінах Видавничо-поліграфічного інституту була проведена відкрита лекція Костянтина Шнайдера, креативного директора провідного рекламного агентства у світі Saatchi&Saatchі. Вона стала першою з п`яти лекцій, організованих за підтримки клубу ADC Ukraine для заохочення майбутніх спеціалістів з реклами. Темою обговорення стали «лавмарки», тобто, бренди, які стають особливими для своїх споживачів. Лектор розповів про сучасні тенденції на ринку реклами, етапи становлення відомих брендів та про стадії набуття статусу «лавмарки», особливо наголосивши на важливості чіткого формування ідеї компанії і послідовного її дотримування. Крім того, студенти мали можливість безкоштовно отримати електронну версію бестселера Кевіна Робертса «Lovemarks» за умови виконання невеличкого творчого завдання, спрямованого на мотивацію. Прослухавши лекцію, студенти поділилися приємними враженнями.                                                                                                                           Школьна Ангеліна, РЗ-61   Лекції такого формату – це чудова можливість зазирнути у світ високого рівня реклами та дізнатися істину і механізм роботи  в інформаційному просторі. Завдяки неймовірній інтерактивній презентації та харизмі лектора увага студентів залишалася від початку і до кінця на найвищому рівні. Лекція допомогла зрозуміти, що не достатньо бути просто хорошим брендом, потрібно бути брендом класу Love marks. Бренди такого типу будуть надзвичайно сильними противниками на конкурентному ринку  та зможуть набути статусу brend-icon. У сучасному світі  звичайна інформація не дасть такого результату, як інформація, сприйнята через призму любові. Статус Love marks  найяскравіше демонструється в кризовій для торгової марки ситуації. Love marks  надає компроміс з боку споживача стосовно бренду.                                                                                                                         Повстянко Катерина, РЗ-61 Місія проведеної лекції полягала в тому, щоб підтримати молодих спеціалістів та розвивати їхній професійний рівень, а також об'єднати кращі творчі ресурси рекламного ринку, підвищити професійний рівень реклами, визначити нові професійні стандарти. Костянтин Шнайдер зацікавив слухачів своїми розповідями, презентацією, відеоматеріалом. Була активна дискусія зі студентами, які лишились задоволені лектором та лекцією. Мені дуже сподобалася лекція, було б цікаво частіше влаштовувати зустрічі з лекторами та мати практику, дізнаватися про свою майбутню діяльність..                                                                                                                                  Юркевич Марія, РЗ-62 Лекція проведена за сприяння ADC Ukraine, метою яких є підвищити стандарти української реклами та об’єднати усіх найкращих спеціалістів для  того, щоб вона стала на один рівень зі світовою. Сам лектор дуже зацікавив аудиторію хоча б тільки тим, що має неабиякий досвід у цій сфері. Коли слухаєш його, не виникає питань у його професіоналізмі та практиці. Під час лекції було розглянуто питання щодо відомих брендів. Нам розкрили деякі секрети, як створювались відомі бренди та як вони стали улюбленими для нас. Найбільш обговорюваним питанням аудиторії стало «Як розкрутити власний бренд?», з чого потрібно починати та на які етапи варто звернути увагу. Лектор охоче відповів на всі питання та дав поради щодо деяких стартапів, які були запропоновані. Студенти протягом лекції вели не тільки діалог з Костянтином, а також виконували деякі тренінгові завдання, дивились відеоматеріали успішних рекламних компаній та вкінці закріпили отриманні знання на практиці. Після закінчення лекції задоволеними залишились не тільки студенти Видавничо-поліграфічного інституту, а й сам креативний директор Костянтин Шнайдер, який зазначив, що йому було приємно працювати з такою аудиторією та пообіцяв повернутися вже з більш  детальними лекціями.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Зенькевич Мілєна, РЗ-62 «The Coca-Cola Company», «Mondelez Intarnational», «P & G», «JTI», «Kyivstar», «Honda», «Obolon», «LG», «Sony», «Uniliver», «BIC», «BASF» – це далеко не весь список компаній, з якими працював Костянтин Шнайдер, тому він мав, чим поділитися зі студентами. Головне – дія, що лектор підтверджує своїми словами: «Доведіть, що ви можете, переступивши через все, що вас виховувало. Розірвіть запорошений ворсовий килим, в який нас всіх завернули. Здивуйте! Спробуйте змінити світ! І тоді ви переможете. І ця перемога буде загальною». Лекція була цікавою, особливо для студентів-рекламістів, адже Костянтин наводив багато прикладів реклами та описував її вплив на споживачів, підказуючи, що буде цікавим для покупців і як саме впливати на емоції через оформлення рекламних роликів чи повідомлень. Як бренд може стати вашим «улюбленцем», як починали свій шлях відомі зараз товари та яким чином створити товар-фаворит – це і багато іншого, молоде покоління ВПІ мало змогу дізнатися та побачити на лекції, адже усі слова доповнювалися фотографіями та відеороликами, що сприяло гарному засвоєнню інформації. З аудиторією завжди був контакт, тому усі могли задати питання або відповісти на них, закріплюючи свої знання та отримуючи нові. Загалом, лекція Костянтина Шнайдера виявилася інформативною і корисною. Дякуємо кафедрі за таку можливість! Будемо раді бачити пана Шнайдера знову.                                                                                                                           Гончаренко Марія, РЗ-62   Костянтин Шнайдер – провідний фахівець у сфері реклами, в якій працює з 2004 року . Він створював успішні проекти для таких клієнтів, як Sony, The Coca-Cola Company, Bic, LG тощо. Костянтин є володарем багатьох нагород різних міжнародних фестивалів, наприклад: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Epica та інших. Оратор розповів студентам про основи брендингу, навів зрозумілі та прості приклади, розповів про етапи становлення відомих брендів, а також поділився «системами» розкручування брендів. Під час лекції відчувався постійний зв'язок з аудиторією, завдяки чому усі студенти були зацікавлені в отриманні інформаціі та вели активну дискусію з лектором. Костянтин Шнайдер пообіцяв, що подібний захід відбувається не востаннє.                                                                                                                                Латій Орина, РЗ-61    

Лекція Володимира Смирнова, засновника та директора дизайн-бюро Spiilka

Ср, 28/03/2018 - 12:28
27 березня відбулася надзвичайна лекція засновника дизайн-бюро Spiilka Володимира Смирнова на тему «Дизайн мислення». Володимир  розповідав про закономірності прийняття будь-якого рішення, наводив цікаві приклади... 27 березня відбулася публічна лекція креативного директора та засновника дизайн-бюро Spiilka Володимира Смирнова на тему «Дизайн мислення». В ауд. № 5 8-го корпусу КПІ ім. Ігоря Сікорського в прямому сенсі слова не було де яблуку впасти.   Лектор розкрив закономірності прийняття нами будь-якого рішення, навів приклади логічних і нейрофізіологічних ланцюжків, що вибудовуються в людському мозку в процесі мислення. Для того щоб мислення стало продуктивним, треба передусім поставити перед собою його мету. Ми думаємо, мислимо, хочемо зробити «шоб шо». Оце його коронне «шоб шо» можна назвати родзинкою заходу. Мета будь-якої дії, а отже й мислення, дозволяє структурувати його, конкретизувати, таргетує словесну артикуляцію. Лектор навів стислий ретроспективний огляд науки про мислення. Лекція супроводжувалася чудовою професійною відеопрезентацією, відбувалася на молодіжному сленгу, тобто мовою аудиторії, що прибирало будь-які бар’єри у встановленні підсвідомого комунікативного контакту з лектором.      

Режим роботи університету 1-9 травня 2018 р.

Нд, 25/03/2018 - 16:36
У зв'язку зі святами 1 та 9 травня 2018 року в університеті КПІ ім. Ігоря Сікорського 30 квітня та 7 і 8 травня 2018 року оголошені вихідними днями, а відпрацювання буде відбуватися за таким графіком... У зв'язку зі святами 1 та 9 травня 2018 року в університеті КПІ ім. Ігоря Сікорського 30 квітня та 7 і 8 травня 2018 року оголошені вихідними днями, а відпрацювання буде відбуватися за таким графіком: заняття зі студентами, які були заплановані на 30 квітня та 7 і 8 травня, будуть проведені у квітні-травні 2018 року за окремим графіком. консультації, заплановані на 30 квітня та 7 і 8 травня, будуть проведені у ці ж дні без змін. Для працівників, яким встановлений п'ятиденний робочий тиждень: понеділок 30 квітня - з відпрацюванням у суботу 14 квітня; понеділок 7 травня - з відпрацюванням у суботу 21 квітня; вівторок 8 травня - з відпрацюванням у суботу 19 травня. Працівники, яким встановлено шестиденний робочий тиждень, 30 квітня, 7 та 8 травня працюватимуть у звичайному режимі.    

Про Курси корисної журналістики

Сб, 24/03/2018 - 00:00
Громадська організація «Освітня асамблея»  оголошує про початок відбору на Курс корисної журналістики, до участі у якому запрошуються студенти різних спеціальностей та курсів, які прагнуть опанувати основи журналістики. Для  участі у Курсі необхідно до 28 березня 2018 року заповнити  анкету за посиланням https://goo.gl/HzuF46... Громадська організація «Освітня асамблея»  оголошує про початок відбору на Курс корисної журналістики, до участі у якому запрошуються студенти різних спеціальностей та курсів, які прагнуть опанувати основи журналістики. Учасники Курсу отримають базові знання про особливості написання текстів, роботи із відеоматеріалами, навчаться візуалізувати інформацію, дізнаються секрети роботи відомих журналістів та спробують застосувати свої знання на практиці. Для  участі необхідно до 28 березня 2018 р. заповнити  анкету за посиланням https://goo.gl/HzuF46, надіслати її на електронну пошту journalist@ea.org.ua, а 02 квітня 2018 року розпочати навчання. За більш детальною інформацією звертайтеся за телефоном +380 73 488 30 01. Детальніше про нас Ви можете дізнатися за посиланнями: http://ea.org.ua http://fb.me/osvitaUkraine.    

Лекція з Костянтином Шнайдером

Чт, 22/03/2018 - 09:00
На кафедрі видавничої справи та редагування відбулася цікава лекція  з Констянтином Шнайдером  ...

День відкритих дверей у ВПІ

Чт, 15/03/2018 - 20:22
Шановні абітурієнти, старшокласники та їх батьки! Нагадуємо Вам, що 17 березня відбудеться День відкритих дверей ВПІ! Тут Ви зможете дізнатися більше про підготовку кваліфікованих спеціалістів... Шановні абітурієнти, старшокласники та їх батьки! І знову наш інститут відкриває свої двері для Вас. Подія буде цікавою для старшокласників, майбутніх абітурієнтів та їх батьків. Запрошуємо Вас завітати до нас на День відкритих дверей. У цей день відбудуться презентації, консультації. Завітайте до нас та отримайте масу цікавої, а головне, корисної інформації. Нам є що Вам показати. Ми розкажемо, що таке видавнича справа, медіаменеджмент, реклама, журналістика та сучасні поліграфічні технології, і багато ще чого зі світу поліграфії, цифрових технологій, інтернет-медіа тощо. Розповімо, чим живуть викладачі і студенти, і як проходить навчальний процес. Якщо у Вас є питання, Вас цікавлять наші спеціальності, завітайте до нас.  У Вас є можливість поспілкуватися зі студентами, викладачами. Дізнатися, чим живуть викладачі і студенти. Побачити на власні очі, в яких умовах відбувається навчальний процес.   Час проведення: 17 березня 2018 р., 12.00 год. Місце проведення:  корпус № 8 ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, вул. А. Янгеля, 1/37, ауд. 5. До програми заоду також входить: привітання від директора ВПІ Киричок Тетяни Юріївни; зустріч з викладачами нашого інституту; інформаія по кожній зі спеціальностей на ВПІ; майстер клас зі створення 3D моделей та їх друк на 3D принтері; майстер клас з художньої композиції.    

Розклад сесії для 4-го курсу (заочна форма навчання)

Пн, 12/03/2018 - 21:37
Розклад сесії для 4-го курсу (заочна форма навчання)   Шановні студенти та викладачі! Вже оприлюднений розклад сесії для студентів 4-го курсу заочної форми навчання. Заочна форма навчання, бакалаври, видавнича справа та редагування  (4 курс) .      

Вітаємо зі святом весни!

Ср, 07/03/2018 - 23:44
Кафедра видавничої справи та редагування вітає усіх з весною! Нехай вона принесе мир, злагоду, любов, гармонію у Ваші душі та довкола...   Кафедра видавничої справи та редагування вітає усіх з весною! Нехай вона принесе мир, злагоду, любов, гармонію у Ваші душі та довкола. Нехай радість та затишок панують у Ваших оселях і на свята, і в будень. Весна - пора оновлення та відродження, тому нових звершень Вам, натхнення та кохання.

Режим роботи університету 3-7 березня 2018 р.

Сб, 03/03/2018 - 00:35
Оголошення! Відповідно до наказу  4/27 від 02.03.2018 р. про режим роботи Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» дні з 3 по 7 березня 2018 року оголошено вільними від аудиторних занять... Оголошення! Відповідно до наказу  4/27 від 02.03.2018 р. про режим роботи Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» дні з 3 по 7 березня 2018 року оголошено вільними від аудиторних занять... Рішення було прийнято у зв'язку з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України від 2 березня 2018 року та рішенням Кризового комітету при Міненерговугілля від 1 березня 2018 року про Ознайомитися з наказом можна за посиланням http://kpi.ua/node/15476.  

Мистецький конкурс «Таланти КПІ»

Пт, 02/03/2018 - 00:00
Шановні студенти та працівники КПІ ім. Ігоря Сікорського! Оголошено конкурс «Таланти КПІ», що відбудеться на початку квітня у виставковій залі корпусу №7 в картинній галереї КПІ. Роботи приймаються до кінця березня... Шановні студенти та працівники КПІ ім. Ігоря Сікорського! З нагоди 120 річчя заснування  університету та у рамках проведення щорічного мистецького конкурсу «Таланти КПІ»  в картинній галереї розпочато прийом фоторобіт, присвячених цій визначній даті! Роботи приймаються до кінця березня. Приймаються оформлені фотографії та цікаві роботи з КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ виставка відкриється на початку квітня у виставковій залі корпусу №7 та триватиме до кінця місяця. За всіма довідками звертайтесь: Картинна галерея к. 201. т. 204-91-35    

Графік консультацій викладачів кафедри видавничої справи та редагування на 2017–2018 н.р. (ІІ семестр)

Чт, 01/03/2018 - 00:00
Подивитись графік консультацій викладачів кафедри ІІ семестр 2017–2018 н.р. можна за цим посиланням http://vsr.vpi.kpi.ua/uk/studentam/konsultatsiji-vikladchiv.html.
x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій