Ви є тут

Скарга на викладача



Як подати скаргу на викладача?

Перший крок у конфліктній ситуації (із викладачами, студентами, співробітниками ВНЗ) - розмова із куратором групи, в обов'язки якого входить "проводити індивідуальну виховну роботу зі студентами групи, з’ясовувати стан їх дисципліни та навчання, умови проживання, піклуватися та надавати можливу допомогу студентам у вирішенні тих проблем, які залежать від університету".

Якщо куратор не може врегулювати конфлікт, то необхідно звертатися із письмовою заявою до керівників підрозділу. Скаргу на викладача (співробітника) можна подати завідувачу кафедри, декану, ректору. В документі необхідно зазначити факти, на які Ви нарікаєте, та заходи, які Ви вже здійснили, щоб розв'язати проблему; подати на кафедру, в деканат, або залишити в скриньках, які є в усіх корпусах університету. Заява може бути особиста або від групи (анонімні листи не розглядаються).

Також, можна подати скаргу в ректорат (ДНР, ДНВР). В цьому випадку до заяви потрібно долучити скарги на кафедру та в деканат.

Якщо конфлікт має ознаки використання викладачем свого професійного становища, студенти можуть звернутися до уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції в КПІ ім. Ігоря Сікорського.

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій