You are here

Новини сайту Політехнічного ліцею

Subscribe to Новини сайту Політехнічного ліцею feed
Ліцей - унікальний навчальний заклад з новим підходом у роботі з учнями
Updated: 11 hours 42 min ago

Відзнаки Патентного Бюро «Др. Бенатов та Партнери» нашим ліцеїстам

Mon, 18/06/2018 - 12:47
Патентним Бюро «Др. Еміл Бенатов та Партнери» був оголошений конкурс на здобуття Прем ії ім. д-ра Еміла Бенатова для винахідників з-поміж студентів та аспірантів НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського». У конкурсі могли взяти участь здобувачі, які відповідають принаймні одній з перелічених вимог: – є авторами (винахідниками) патентів на винаходи, що охороняються чинними охоронними документами України та інших держав; – є авторами (винахідниками) патентів на корисні моделі, що охороняються чинними охоронними документами України та інших держав, за умови наявності висновку про відповідність заявленого технічного рішення критеріям патентоспроможності; – є авторами (винахідниками) РСТ-заявок, що отримали позитивний висновок Міжнародного пошукового органу; – є переможцями конкурсу стартапів Sicorsky Challenge; – є переможцями конкурсів Intel-techno та Intel-eco, які продовжують дослідження на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського. За результатами відбору чотири наших ліцеїсти взяли участь у заключному етапі конкурсу. Ліцеїстки Софія Лазарова та Наталія Моніна стали лауреатами Премії ім. д-ра Еміла Бенатова, а ліцеїсти Вячеслав Анцибор та Данило Коваленко відзначені сертифікатами Премії ім. д-ра Еміла Бенатова. Інформаційна довідка з сайту http://benatov.biz: Патентне бюро «Dr. Emil Benatov & Partners» було засновано у березні 1993 р. доктором Емілом Бенатовим і стало однією з найбільш успішних приватних компаній з охорони інтелектуальної власності в країнах пострадянського простору, яке надає широкий спектр спеціалізованих послуг в Україні, Болгарії, країнах Європейському Союзі та інших державах. Офіси Бюро розташовані в м. Київ (Україна) і в м. Софія (Республіка Болгарія). Патентне Бюро «Др. Еміл Бенатов і Партнери» здобуло високі оцінки в міжнародних рейтингах юридичних і патентних фірм. За результатами експертного оцінювання партнер Бюро і керівник нашого українського офісу Др. Данило Бенатов був включений до ТОП-1000 IP-фахівців за версією IAM Patent 1000 2017 – The World’s Leading Patent Professionals. The post Відзнаки Патентного Бюро «Др. Бенатов та Партнери» нашим ліцеїстам appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Підтримайте проекти Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м.Києва на голосуванні!

Tue, 12/06/2018 - 13:57
У Києві стартувало голосування за найкращі громадські проекти.  Проекти, які отримають найбільшу кількість голосів, будуть реалізовані за рахунок міського бюджету наступного року.          Цього року ми подали на голосування 5 проектів та розраховуємо на вашу підтримку!  Кожен проект має набрати свою кількість підписів, щоб пройти до наступного етапу конкурсу. Покрокова інструкція з голосування, яке триватиме ще 2 тижні: https://gb.kievcity.gov.ua/help/instruction         Вашій увазі наші проекти:        1. Введення курсу “Робототехніка” (№ 574) – https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/574  Проект передбачає придбання обладнання та навчання персоналу для створення гуртків робототехніки на базі початкової школи Політехнічного ліцею, а далі – участь у олімпіадах і фестивалях робототехніки команд, сформованих на базі гуртків. Спортивно-оздоровчий майданчик на внутрішньому дворі початкової школи ПЛ НТУУ «КПІ» м. Києва (№ 563) – https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/563 Проект передбачає побудову сучасного гімнастичного містечка, місця для релаксації та відпочинку під час прогулянок, що дозволить учням займатись фізичною терапією та спортом. Сучасний спортмайданчик сприятиме пропаганді здорового способу життя. Інформатизація Політехнічного ліцею НТУУ “КПІ” м. Києва (№ 1152) – https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/1152 Проект передбачає модернізацію та осучаснення інформаційно-технічного забезпечення для впровадження інноваційних методів навчання (бульвар Вацлава Гавела, 41а), що дозволить покращити навчальні досягнення учнів, участь та перемоги на українських та міжнародних конкурсах. Створення спортивного майданчика в Політехнічному ліцеї НТУУ “КПІ” м.Києва (№ 1108) – https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/1108 Проект передбачає побудову та модернізацію спортивного майданчика: сучасного футбольного та волейбольного полів (бульвар Вацлава Гавела, 41а). Він забезпечить розвиток спорту серед дітей та молоді, проведення занять з фізичного виховання, різноманітних спортивних секцій для учнів ліцею та мешканців району. Громадський бюджет діти у Політехнічному ліцеї НТУУ “КПІ” (EVORANK) (№ 633) – https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/633 За допомогою цього проекту, ми хочемо надати можливість учням самим подавати громадські проекти, які будуть спрямовані на покращення шкільного життя. Саме діти пропонуватимуть нові ідеї, залучатимуться підтримкою та здобуватимуть голоси, задля перемоги та реалізації своїх проектів. Діти розвиватимуть навички командної роботи, адже конкурс проектів відбуватиметься на платформі за аналогією Громадського бюджету. Спільними зусиллями, показавши свою небайдужість, залучившися підтримкою, ми досягнемо бажаного результату!          ВАША ПІДТРИМКА ПРОЕКТІВ ГОЛОСУВАННЯМ НАДВАЖЛИВА! The post Підтримайте проекти Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м.Києва на голосуванні! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Жеребкування

Tue, 05/06/2018 - 08:53
Жеребкування відбудеться 08 червня 2018р. о 16:00 годині, за адресою: вул. Виборзька, 57, хол першого поверху початкової школи. Детальніше про жеребекування The post Жеребкування appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Інформація про вступ до 1-го класу

Mon, 04/06/2018 - 17:30
245-ОД-1_Комiсiя_(жеребкування) Жеребкування The post Інформація про вступ до 1-го класу appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ

Mon, 04/06/2018 - 13:10
5 клас 6 клас 7 клас 8 клас 9 клас 10 клас 11 клас The post СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА

Sat, 02/06/2018 - 13:53
У Політехнічному ліцеї НТУУ «КПІ» м.Києва  відбулось свято Останнього дзвоника. По-сімейному тепло і водночас урочисто було проведено свято на площі Знань, де привітали із завершенням навчання ліцеїстів, вчителів, батьків та гостей свята. Випускники загадали бажання і випустили у небесну блакить повітряні кульки. Також вони виконали останній шкільний вальс, а про завершення навчального року усіх присутніх сповістив останній дзвінок. Навчальний рік можна вважати завершеним, ліцеїсти ідуть на канікули, для випускників продовжиться боротьба у вступній кампанії. Вони вже вийшли на велику, складну, але водночас цікаву дорогу в майбутнє. Ми бажаємо їм успіху, натхнення та перемог!!! Дякуємо присутнім за участь у святі Останнього дзвоника та помічниками (ліцеїстам 10 класів, груп ФМ-51, 52 та МА-53, МАУ-54). ФОТОГАЛЕРЕЯ   The post СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Шановні батьки, викладачі та ліцеїсти!

Tue, 29/05/2018 - 07:45
Запрошуємо вас на урочисте СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА , яке відбудеться 30 травня о 10:00 на площі Знань КПІ ім. Ігоря Сікорського. The post Шановні батьки, викладачі та ліцеїсти! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Програма практики

Fri, 25/05/2018 - 14:01
ДОДАТОК № 1 до наказу про практику (графік) The post Програма практики appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Про вступ до ліцею

Fri, 25/05/2018 - 08:48
Шановні батьки! Відповідно до Листа Департаменту освіти та науки, молоді та спорту від 16.06.2017 року № 063-5790 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2017-2018 навчального року» та Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 р. № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» пункти 3, 4 добір на вільні місця буде здійснюватись після закінчення навчального року (при умові наявності вільних місць). The post Про вступ до ліцею appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Ліцеїсти на Міжнародному чемпіонаті комп’ютерних талантів «Золотий Байт»

Thu, 24/05/2018 - 12:56
Міжнародний чемпіонат комп’ютерних талантів «Золотий Байт» заснований Комп’ютерною Академією ШАГ у 2008 році. Конкурс орієнтований на молоде, прогресивне покоління, яке прагне проявити та реалізувати свої здібності у сфері IT-технологій, дизайну та комунікацій. Тема конкурсних робіт Чемпіонату «Золотий Байт-2018» – «Create the new world» («Cтвори новий світ»). Чемпіонату має на меті надати можливість талантам проявити свої здібності у сфері IT-технологій, дизайну та комунікацій; стимулювати молодих фахівців впроваджувати інновації та розвивати бізнес-ідеї; надати реальну підтримку творчій молоді; звернути увагу нового покоління на соціальні проблеми і дати можливість вплинути на їх вирішення; зміцнити престиж інтелектуальної діяльності в суспільстві; розвивати популярність ІТ-технологій серед людей; заохотити молодих фахівців, які готові розвиватись та створювати нові цікаві проекти. Денис Твердохлєбов, Олександр Данилевич та Юлія Шевченко цього року пройшли відбір до участі у Регіональному фіналі, який відбувся 27 квітня у Київському відділенні академії. Юлія представляла свій проект “AirHub” в категорії Start-Up Challenge, а проект Дениса і Олександра “EcoChip” був представлений в категорії Junior Competition. Наші учасники вибороли на цьому етапі треті призові місця. А проект Юлії пройшов до Інтернаціонального фіналу, який проходив 19-20 травня. У ньому брали участь проекти з України, Молдови, Білорусі, Румунії, Азербайджану та Грузії. В категорії Start-Up Challenge було представлено майже 40 проектів. Юлія успішно захистилась та отримала схвальні відгуки журі. Про цей конкурс у відгуках Юля написала, що він веселий і пізнавальний, але особливо вона наголосила, яку колосальну підтримку весь цей час вона мала від свого викладача інформатики Людмили Вікторівни Булигіної. У Юлі фантастичні плани на наступний рік, а ми вітаємо її з цими перемогами та бажаємо успіху в подальшому! The post Ліцеїсти на Міжнародному чемпіонаті комп’ютерних талантів «Золотий Байт» appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Ліцеїсти на стартап-алеї Міжнародного дитячого центру «Артек»

Thu, 24/05/2018 - 12:27
23 травня наші ліцеїсти взяли участь у профорієнтаційному заході «Місто Майбутнього», який проходив у Міжнародному дитячому центрі «Артек» у Пущі-Водиці. Київський міський центр зайнятості, організатор цього заходу, відібрав до участі шість учнів Київської МАН, які представили власні інноваційні проекти та бізнес-рішення, серед них три наших ліцеїсти: · Комашня Михайло – стартап «Підвищення захисної функції сучасного бронежилета»; · Коваленко Данило – стартап «Утилізація відпрацьованих шин кріоакустичним методом»; · Самусенко Єлизавета – стартап «Електронні контурні карти». Вихованці Міжнародного дитячого центру «Артек» мали змогу ознайомитись з винаходами юних науковців, поставити питання та віддати свої голоси за вподобаний стартап, тобто виступити у ролі інвесторів, кожен з яких мав 1 млн. умовних євро. Переможцем за рішенням глядацького голосування став Коваленко Данило, який зібрав 60 голосів або 60 млн. умовних євро. Учасники отримали подяки за активну участь у профорієнтаційному заході «Місто Майбутнього» від Київського міського центру зайнятості та Міжнародного дитячого центру «Артек». А ми дякуємо Київському Міському центру зайнятості за організацію такого заходу, а також Київській Малій академії наук за допомогу в його проведенні. Стартапи, звичайно, не мають залишатись лише проектами. Озвучування наявних проблем, представлення громадськості можливостей їхнього вирішення та пошук шляхів впровадження – спосіб покращувати наше майбутнє і сьогодення. The post Ліцеїсти на стартап-алеї Міжнародного дитячого центру «Артек» appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Нагородження відділення технічних наук Київської МАН

Wed, 23/05/2018 - 17:06
22 травня відбулось нагородження у відділенні, яке охоплює на сьогодні найбільшу кількість наших ліцеїстів. У Велику фізичну аудиторію 1 корпусу КПІ були запрошені учасники конкурсу, наукові та педагогічні керівники, члени журі та всі, хто до нього долучився. Серед інших почесних гостей до слова запросили нашого минулорічного випускника Анатолія Санжаровського – переможця ІІІ етапу МАН, стипендіата Президентського стипендії цього року. 23 роботи подали наші ліцеїсти в 5 секцій цього відділення. 14 призових місць на ІІ (міському) етапі, з яких 5 перших. В секції електроніки та приладобудування посів перше місце Михайло Корешков, який згодом представляв цю секцію на ІІІ заключному етапі МАН. Олександр Данилевич, Денис Твердохлєбов та Іван Сіроштан отримали грамоти за активну участь у конкурсі. Багато питань виникло у учасників під час захисту, здивувало, що оформлена заявка на патент ще не свідчить про новизну роботи. Тому дуже приємно, що захист в секції електроніки та приладобудування став лише одним з етапів представлення їхніх робіт, а в подальшому вони успішно брали участь в інших конкурсах. В секцію технологічні процеси та перспективні технології також було подано 4 роботи. Перше місце у Данила Коваленка, який вже другий рік поспіль стає учасником Всеукраїнського етапу МАН. Дипломом за друге місце нагороджений Дмитро Киричков, а Анна Колесник та Антон Казновський відзначені грамотами за активну участь. Всі 4 роботи, які ліцеїсти подали в секцію машинобудування та робототехніки стали призовими. Друге місце у Єлизавети Столярчук та треті місця у Сергія Лисіна, Артема Денисюка та Максима Кравчука. З 5 робіт в секції екологічно безпечні технології ресурсозбереження дві роботи посіли перші місця. Це дослідження Юлії Шевченко та Наталії Моніної. Дипломом за третє місце нагороджений Максим Трохимець, а Поліна Суворова та Валерія Яворовська були відзначені грамотами. Найпопулярнішою секцією цього року стала секція науково-технічна творчості та винахідництва, керівник якої Олексій Дмитрович Кагляк – кандидат наук, доцент кафедри лазерної техніки та фізико-технічних технологій Механіко-машинобудівного інституту КПІ ім. І.Сікорського, був присутній на ліцейному захисті дослідницьких проектів, давав поради учасникам перед міським етапом. Результат цієї секції – перше місце у Вячеслава Анцибора. Друге місце у Софії Лазарової, треті місця у Станіслава Скоробогатова та Михайла Комашні. Марія Сінкевіч та Марія Трухан отримали грамоти. Володимир Олексійович Васинюк, заступник директора Київської МАН, дуже тепло привітав наукових та педагогічних керівників робіт. Подяками за роботу із творчо обдарованою молоддю та співпрацю з Київською Малою академією наук були відзначені Олег Володимирович Козленко, Людмила Вікторівна Булигіна, Оксана Анатоліївна Співак, Тетяна Анатоліївна Суворова, Оксана Анатоліївна Коваленко, Віктор Володимирович Гаврилюк та Олексій Васильович Матвійчук. У звіті за 2017/18 н.р. керівник відділення технічних наук Станіслава Станіславівна Ігнатова часто згадувала наших ліцеїстів, перераховуючи їхні численні досягнення: нагороди на конкурсах та олімпіадах, участь в конференціях, публікації в збірках тез та фахових журналах. Приємно, коли наших дітей хвалять. Вони на це, без сумніву, заслуговують! ФОТОГАЛЕРЕЯ The post Нагородження відділення технічних наук Київської МАН appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Психологічні особливості та аспекти поведінки обдарованих дітей

Tue, 22/05/2018 - 17:28
У сучасному світі є актуальним всебічний розвиток індивідуальності людини як особистості та найвищої цінності суспільства на основі виявлення її здібностей, обдарованості та талантів. І саме виявлення обдарованих дітей та подальший розвиток їх здібностей та обдарувань є однією з умов максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування молодої людини як суб’єкта соціального та професійного життя, підготовки її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації. Чим раніше починається розвиток здібностей і талантів, тим більше шансів на їх оптимальний розвиток, саме тому так важливо виявити обдарованість дітей на ранньому етапі. Оскільки обдарованість у дитячому віці можна розглядати як потенціал психологічного розвитку стосовно наступних етапів життєвого шляху особистості, слід враховувати складність самого поняття обдарованості. Давайте розглянемо більш детально: Обдарованість — це системна якість психіки, що розвивається протягом усього життя і визначає можливість досягнення людиною більш високих результатів в одному чи кількох видах діяльності в порівнянні з іншими людьми. Обдарована дитина — це дитина, яка вирізняється яскравими, іноді видатними досягненнями (або має внутрішні передумови для таких досягнень) у тій чи іншій сфері діяльності. На сьогодні більшість психологів визнають, що рівень, якісна своєрідність і характер розвитку обдарованості — це завжди результат складної взаємодії спадковості (природних задатків) і соціального середовища. У той же час не можна заперечувати і роль психологічних механізмів саморозвитку особистості, що лежать в основі формування та реалізації індивіда. Та чи інша дитина може виявляти особливу успішність у досить широкому спектрі діяльності. Навіть в одній і тій самій діяльності різні діти можуть виявляти своєрідність своєї обдарованості залежно від її аспектів. Існує багато видів і форм обдарованості, оскільки психічні можливості дитини надзвичайно пластичні на різних етапах вікового розвитку. Обдарованість дитини часто проявляється в успішній діяльності стихійного, самодіяльного характеру. Наприклад, дитина, яка захоплюється технікою, вдома створює свої моделі, але її заняття ніяк не стосуються шкільної діяльності. Інша дитина складає вірші або оповідання, але не хоче демонструвати їх педагогу. Робити висновок про обдарованість дитини слід не лише за її шкільною навчальною діяльністю, а й зважаючи на її позашкільні справи, а також ініційовані нею самою форми діяльності. З другого боку, обдарованість не завжди можна відрізнити від навченості (або ширше — ступеня соціалізації), яка є результатом більш сприятливих умов життя дитини. Зрозуміло, що за рівних внутрішніх можливостей дитина із сім’ї з вищим соціально-економічним статусом матиме вищі досягнення в порівнянні з дитиною, для якої не були створені відповідні умови. Обдарованість конкретної дитини — значною мірою умовна характеристика. Найвидатніші здібності дитини не є прямим і достатнім показником її досягнень у майбутньому. Не можна ігнорувати те, що ознаки обдарованості, виявлені в дитячі роки, навіть за найбільш, здавалося б, сприятливих умов можуть або повільно, або досить швидко зникнути. Давайте ж з Вами розглянемо якими є ознаки обдарованості. Ознаки обдарованості — це ті особливості обдарованої дитини, які виявляються в її реальній діяльності й можуть бути оцінені під час спостереження за її діями. Ознаки обдарованості пов’язані з високим рівнем виконання діяльності. Разом з тим про обдарованість дитини слід судити в єдності категорій «хочу» і «можу», адже таким чином можна охопити два аспекти поведінки дитини: інструментальний і мотиваційний. Інструментальний аспект характеризує спосіб діяльності, мотивацій¬ний — ставлення дитини до того чи іншого складника діяльності. Інструментальний аспект поведінки дитини характеризується такими ознаками: 1. Наявність специфічної стратегії діяльності. Способи діяльності обдарованої дитини забезпечують її якісну продуктивність. Виділяють три рівні успішної діяльності: — швидке засвоєння діяльності, а також висока успішність її виконання; — використання і винаходження нових способів діяльності в умовах пошуку рішень у заданій ситуації; — виникнення нових ідей діяльності за рахунок глибокого опа¬нування предмета, що приводить до нового бачення ситуації й пояс¬нює появу несподіваних, на перший погляд, ідей і рішень. 2. Сформованість індивідуального стилю діяльності, що виражається в схильності «робити все по-своєму» і пов’язана з наявною в обдарованої дитини самодостатньою системою саморегуляції. Індивідуалізація способів діяльності виявляється в елементах унікальності її продукту. 3. Висока структурованість знань, уміння бачити предмет у системі, здатність миттєво виділяти найважливішу деталь серед великої кількості інших предметних відомостей, легко переходити від окремої деталі до узагальнення і розгорнутого контексту її інтерпретації. Іншими словами, своєрідність способів діяльності виявляється в здатності обдарованої дитини бачити в складному просте, а в простому — складне. 4. Особливий тип здатності до навчання. Може виявлятися як у високій швидкості й легкості засвоєння матеріалу, так і в упо¬вільненому темпі, але з подальшою різкою зміною структури знань, уявлень і вмінь. Мотиваційний аспект поведінки обдарованої дитини характеризується такими ознаками: 1. Підвищена чутливість до певних сторін предметної діяльності (знаків, звуків, кольорів, технічних пристроїв, рослин і т. і.) або до певних форм власної активності (фізичної, пізнавальної і т. і .). 2. Яскраво виражений інтерес до тих чи інших занять або сфер діяльності, зацікавленість яким-небудь предметом, захопленість якоюсь справою. Наявність інтенсивної схильності до певного виду діяльності як наслідок дає вражаючу наполегливість і працьовитість. 3. Висока пізнавальна потреба, готовність із власної ініціативи виходити за межі початкових вимог діяльності. 4. Надання переваги парадоксальній, суперечливій, невизначеній інформації, відторгнення стандартних, типових завдань і готових відповідей. 5. Підвищена критичність до результатів власної діяльності, схильність ставити надзвичайно складні завдання, прагнення до досконалості. Слід зазначити, що поведінка дитини, яку вважають обдарованою, не обов’язково повинна відповідати всім вищезазначеним вимогам. Ознаки обдарованості варіативні й часто суперечливі у своїх проявах, залежні від соціального контексту. Але наявність навіть однієї з цих ознак повинна привернути увагу психологів, педагогів і мотивувати їх на аналіз кожного індивідуального випадку. Обдарованість не може розвиватися з нічого. Вона завжди розвивається на основі діяльності, яка є улюбленою для дитини. Якщо дитина має стійкий інтерес до якоїсь діяльності, це завжди знак, що в неї може бути виявлений той чи інший тип обдарованості. The post Психологічні особливості та аспекти поведінки обдарованих дітей appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Заняття з психологом в ПШ (травень)

Tue, 22/05/2018 - 17:16
Ось і підходить до кінця наш цікавий і насичений рік. В травні заняття з психологом в початковій школі проходили за темою «Фрактальне малювання і мандалотерапія». Фрактальне малювання (від лат. fractus — дроблений, розбитий, ділений) – один із методів арт-терапії. У широкому розумінні фрактал означає фігуру, дроблені частини якої є подібними до неї самої. В роботі з молодшими школярами, використовуються саме фрактальні розмальовки: сюди можна віднести розмальовки по цифрам та буквам, так звані «розмальовки-антистрес», які складаються з безлічі дрібних елементів (фракталів). Робота зі складною геометрією малюнка розвиває образне мислення. Це тільки для нас, дорослих, просто побачити за нагромадженням лінії і точок дракона або рибку. Дитина ж тільки вчиться. На заняттях діти працювали в двох варіантах: 1.Індівідуальний робота: дитині пропонуються кольорові олівці і малюнок з проханням розфарбувати картинку так, як він хоче. 2. Робота в парах: один малюнок пропонується двом дітям з проханням розфарбувати так, щоб вийшла загальна картинка. В цьому випадку додатково проходив розвиток комунікативних навичок між дітьми. В роботі з фракталами гармонізується загальний психічний стан дитини, зростає зосередженість і концентрація уваги, відбувається активізація творчих можливостей, розвиток уяви, підвищується активність кори півкуль головного мозку. Наступні заняття з психологом були присвячені створенню мандал. Слово «мандала» в перекладі означає «коло», «диск». Мандалотерапія – один з напрямків арт-терапії, природний і радісний спосіб поліпшення емоційного стану, зняття напруги, вираження почуттів, який сприяє розвитку творчості, та самовираженню дітей. Ми розфарбовували готові мандали та створювали свої власні: мандали мрій, бажань, своїх успіхів, мандалу дружби тощо. Тем було безліч! Попереду літо, і якщо раптом теплий сонячний день зміниться на дощик або холодну погоду, то методики фрактальних розмальовок і створення мандал стануть корисним і цікавим дозвіллям для дітей і дорослих. Ввімкувши улюблену музику, оззброївшись різноманітними засобами для малювання, ви разом з дитиною можете поринути в світ фантазії і творчості. Не менш цікаво і корисно створювати мандали, зібравшись усією родиною. Цей процес зблизить і зміцнить сім’ю, створить довірливу сімейну атмосферу, допоможе краще зрозуміти свою дитину та інших членів сім’ї, послужить початком чудової сімейної традиції. Тож бажаю успіхів і гарного відпочинку! ФОТОГАЛЕРЕЯ Психолог Пертіа Ірина. The post Заняття з психологом в ПШ (травень) appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Ліцеїсти на ХІІ Всеукраїнському фестивалі науки-2018

Tue, 22/05/2018 - 17:00
Щороку у третю суботу травня в Україні відзначається професійне свято працівників науки. Наші ліцеїсти відсвяткували його цього року участю у семінарі «Основи інтелектуальної власності та патентознавства для молодих авторів і винахідників», презентацією своїх наукових досягнень в Інституті електрозварювання імені Є.О. Патона НАН України та відвідуванням Інституту теоретичної фізики імені М.М. Боголюбова. Семінар 15 травня підготував Мікульонок Ігор Олегович, професор кафедри хімічного, полімерного та силікатного машинобудування КПІ ім. Ігоря Сікорського. Ліцеїсти дізнались, що таке інтелектуальна власність як право на результат творчої діяльності, про систему права інтелектуальної власності, зокрема авторське право і суміжні права та промислову власність. Окремо зупинились на питанні правової охорони винаходів і корисних моделей, патентної інформації і документації, а особливий інтерес саме зараз, коли наші ліцеїсти все активніше беруть участь в міжнародних конкурсах і олімпіадах, викликало міжнародне співробітництво у сфері інтелектуальної власності. «Далеко не останнє місце у становленні й розвитку високорозвиненого цивілізованого суспільства належить інженерам. Недарма слово “інженер” походить від латинського «інжéніум», що означає «здатність, винахідливість». Саме інженерам, цим «здатним і винахідливим», має дякувати людство за всі ті механізми, машини, споруди й речовини, які використовуються багатьма поколіннями», – наголосив Ігор Олегович. Сучасний фахівець повинен не тільки вміти спроектувати той чи інший об’єкт, але й професійно обґрунтувати вибір конструкції, дій з матеріальними об’єктами та порядок їхнього виконання в часі, інгредієнтів речовин та їхнього кількісного складу. Таким чином, стає очевидною необхідність викладання майбутнім інженерам основ знань, пов’язаних із захистом інтелектуальної і передусім промислової власності. Конституція України наголошує, що «кожен має право володіти, користуватися й розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності». Тому одним з найважливіших завдань, які постають перед науковцями, конструкторами і технологами, є реалізувати це право. Найбільший інтерес ці питання викликали у наших дослідників, які беруть активну участь в численних конкурсах та конференціях. Це Юлія Шевченко, Єлизавета Столярчук, Іван Сіроштан, Олександр Данилевич, Кирило Зарицький, Антон Казновський, Денис Твердохлєбов, Станіслав Скоробогатов, Артем Денисюк та інші. Саме наукові керівники їхніх робіт ініціювали проведення таких занять. Наприкінці семінару діти висловили побажання продовжити такі зустрічі і наступного навчального року, адже одним заняттям неможливо охопити всі питання. На виставці 16 травня наші ліцеїсти, які увійшли до складу делегації Київської МАН, представляли свої проекти відомим вченим та фахівцям, науковим співробітникам інститутів НАН України з різних регіонів, представникам преси та іноземним гостям. Почесними гостями заходу були Надзвичайний і Повноважний Посол Франції в Україні пані Ізабель Дюмон та лауреат Нобелівської премії з фізики Серж Арош. МАНівці одержали унікальну нагоду прослухати його лекцію «Роздуми про симбіоз досліджень блакиті неба з технологіями: приклад квантової фізики» англійською мовою. Кульмінацією заходу стало знайомство Сержа Ароша з стендовими презентаціями юних науковців. Учні також прослухали лекцію директора Інституту органічної хімії НАН України, академіка НАН України В.І. Кальченка «Супрамолекулярна хімія – здобутки для охорони здоров’я та екології». Дипломами учасників ХІІ Всеукраїнського фестивалю науки та сувенірами відзначені: Самусенко Єлизавета – проект «Електронні контурні карти»; Данилевич Олександр – проект «Метод вимірювання сили натягу сталевого тросу за допомогою лазерного променя»; Комашня Михайло – проект «Підвищення захисної функції сучасного бронежилета»; Коваленко Данило – проект «Утилізація відпрацьованих шин кріоакустичним методом»; Моніна Наталія – проект «Отримання електроенергії на рейках залізничної колії фотоелектричним та індукційним методами» та Анцибор Вячеслав – проект «Використання альтернативного джерела живлення та нової системи його охолодження для напівпричепа рефрижератора». А завдяки представникам ЗМІ вийшли репортажі, телеінтерв’ю з учасниками та публікації в газетах та журналах про їхні винаходи. 17 травня нашим ліцеїстам вперше випала нагода відвідати Інститут теоретичної фізики ім. М.М. Боголюбова НАН України, який знаходиться неподалік парку «Феофанія». Хочемо висловити подяку вченому секретарю, кандидату фізико-математичних наук Сергію Миколайовичу Перепелиці, який особисто запросив нас на заходи в рамках Фестивалю. З його презентації наші ліцеїсти дізнались коротку історію створення та діяльності Інституту, а особливо їх зацікавили наукові школи. Детальніше про них розповів Володимир Іванович Засенко, заступник директора з наукової роботи, доктор фізико-математичних наук. Свої виступи представили кандидат фізико-математичних наук Костянтин Єршов на тему: “Наномагнетизм: вихори, скірміони, доменні стінки” та аспірант Антон Рудаковський з темою: “Космологія: темна сторона Всесвіту”. Після невеличкої перерви з чаєм та солодощами Інститут презентував відвідування парку «Феофанія» з науковим співробітником, кандидатом біологічних наук – Людмилою Петрівною Лисогор. Людмила Лисогор – автор численних наукових публікацій, зокрема «Фітоценотична характеристика рослинних угруповань перелогів (Апостолівський геоботанічний район)», «Перелогові землі як перспективні відновлювальні елементи екомережі Правобережного степового Придніпров’я» та інші. І зараз вона готує результати своїх досліджень до публікації у журналах, які індексуються у наукометричній базі Scopus, тож знайомство з провідними науковцями продовжувалось. Завдяки екскурсії науковця такого рівня, парк сприймався по-новому. Стільки дивовижних історій рослин ми почули! Переконувати наших ліцеїстів, що наука – це цікаво, звичайно, не потрібно. Вони це нам доводять мало не щодня. Тому дуже дякуємо всім, хто вбачає розвиток суспільства в розвитку науки і не шкодує свого часу, щоб передавати досвід та відкривати нові горизонти молоді. ФОТОГАЛЕРЕЯ The post Ліцеїсти на ХІІ Всеукраїнському фестивалі науки-2018 appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Шановні батьки майбутніх першокласників!

Fri, 18/05/2018 - 11:03
Згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 05.05.2018р. № 564/32016.: Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів. Якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до необхідних документів додається також довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього. Така довідка має бути видана закладом освіти, на території якого проживає ця дитина, впродовж одного робочого дня з дати звернення одного з батьків дитини. У зв’язку з цим, для участі у жеребкуванні, батьки повинні надати до ліцею довідку закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього до 5 червня 2018 року. The post Шановні батьки майбутніх першокласників! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Правила конкурсного приймання

Fri, 18/05/2018 - 09:42
Pravyla vstup 2018 The post Правила конкурсного приймання appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Бронзова нагорода на конкурсі INFOMATRIX 2018!

Mon, 14/05/2018 - 09:45
За результатами національного етапу ХVІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2018» і національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проектів «INFOMATRIX2018» до складу української команди увійшов наш ліцеїст 9 класу Сергій Лисін. Конкурс проходив з 10 по 13 травня 2018 року у м. Бухарест (Румунія). Цього року 1016 учасників з 46 країн світу представили на конкурс 595 проектів. Проект Сергія був представлений у категорії “Апаратне управління”. Щиро вітаємо Сергія, який виборов бронзову медаль. Дякуємо керівництву Київської МАН за підтримку і допомогу в організації поїздки. Використані фотографії учасників конкурсу та їхніх керівників The post Бронзова нагорода на конкурсі INFOMATRIX 2018! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Завершився IV (фінальний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році

Wed, 02/05/2018 - 16:57
З 17 березня по 06 квітня 2018 року відбувся IV (фінальний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Із 158 учасників з міста Києва 116 учнів із 53 загальноосвітніх навчальних закладів столиці повернулися з дипломами переможців, здобувши: дипломів I ступеня – 25; дипломів II ступеня – 36; дипломів III ступеня – 55. Серед цих призерів і наші учні. П’ятеро ліцеїстів подолали відбіркові етапи і були учасниками Всеукраїнських учнівських олімпіад. Дякуємо В’ячеславу Гапонюку за участь у Всеукраїнській олімпіаді з фізики, яка цього року проходила у Сумах. З Полтави два призових місця з Всеукраїнської олімпіади з хімії привезли Артем Захаренко та Михайло Комашня, а з Житомира призові місця привезли наші екологи Вячеслав Анцибор і Софія Лазарова. Дякуємо! Пишаємось! Особливі слова подяки викладачам і батькам за всебічну підтримку! Інформація з сайту: http://olimp.ippo.kubg.edu.ua/?p=4072#more-4072 The post Завершився IV (фінальний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Вибір та замовлення підручників для 5, 10 класів

Wed, 02/05/2018 - 16:52
Витяг з протоклу про підручники The post Вибір та замовлення підручників для 5, 10 класів appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Pages

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій