You are here

Новини сайту Політехнічного ліцею

Subscribe to Новини сайту Політехнічного ліцею feed
Ліцей - унікальний навчальний заклад з новим підходом у роботі з учнями
Updated: 15 hours 20 min ago

Призери національного етапу конкурсу «INFOMATRIX-2018»

Sat, 24/02/2018 - 12:44
З 2009 року Україна виступає повноправною країною-учасницею Міжнародного конкурсу комп’ютерних проектів серед учнівської та студентської молодіINFOMATRIX. З 21 по 23 лютого 2018 року тривав національний етап конкурсу в Україні. І надзвичайно приємно, що всі наші ліцеїсти-учасники  очного туру посіли цього року призові місця. Серед призерів в категорії навчальних проектівЄлизавета Самусенко(«Електронні контурні карти») та Олексій Чалий(«Assistant For Chemistry»), в категорії апаратного управління –Юлія Шевченко(«Додатковий модуль контролю «БОЙЛЕР CONTROL» на платформі ARDUINO»), в категорії проектів спеціального призначення командний проект Дениса Твердохлібова таОлександра Данилевича«ECOCHIP», а в категорії інструментальних проектів командний проект Дмитра Крючкова, Юрія Людомирського та Олександра Булави («Система вияву кислотного середовища в хмарах»). Перше місце в категорії рόботи посівСергій Лисін з проектом «Робот-пожежник із системою самонаведення на основі комп’ютерного зору». Крім професійного журі проекти учасників оцінювали і глядачі. За кількістю голосів грамотами глядацьких симпатій були нагороджені переможці кожної категорії, серед яких Юлія Шевченко, Сергій Лисін та Дмитро Крючков. Отже, оцінки журі та глядачів практично співпали. Головною метою національного етапу конкурсу є відбір учасників, які представлятимуть нашу країну на міжнародному рівні у травні цього року у м. Бухарест (Румунія).Урочисте закриття ХVІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2018» і національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проектів «INFOMATRIX2018» завершилось врученням сертифікатів переможцям змагань, які вибороли право представляти Україну на міжнародному рівні. Вітаємо з отриманням цих сертифікатівСергія Лисіна таДмитра Крючкова! І дуже дякуємо керівникам робіт наших учасників. Нових перемог і натхнення учасникам! ФОТОГАЛЕРЕЯ The post Призери національного етапу конкурсу «INFOMATRIX-2018» appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 9 КЛАСІВ

Tue, 20/02/2018 - 12:39
УКРАЇНСЬКА МОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА БІОЛОГІЯ The post ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 9 КЛАСІВ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 11 КЛАСІВ

Tue, 20/02/2018 - 10:39
ФІЗИКА АНГЛІЙСЬКА БІОЛОГІЯ The post ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 11 КЛАСІВ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 10 КЛАСУ

Tue, 20/02/2018 - 10:30
ФІЗИКА УКРАЇНСЬКА МОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЙСЬКА БІОЛОГІЯ The post ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ 10 КЛАСУ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

УВАГА! КАРАНТИН!

Mon, 19/02/2018 - 19:19
З метою запобігання збільшення захворювання серед учнівської молоді призупинено навчальний процес з 20 лютого по 23 лютого 2018 року для ліцеїстів 9-11 класів. The post УВАГА! КАРАНТИН! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

КОРИСНЕ ПОСИЛАННЯ (ПІДГОТОВКА ЗНО)

Fri, 16/02/2018 - 16:27
https://besmart.eduget.com/ Безкоштовний доступ до комплексу навчальних матеріалів, з метою допомогти кожному учню успішно скласти ЗНО-2018 та вступити до вишу його мрії. The post КОРИСНЕ ПОСИЛАННЯ (ПІДГОТОВКА ЗНО) appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Про особливості реєстрації на ЗНО-2018

Thu, 15/02/2018 - 10:58
Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій під час прес-конференції поінформував громадськість про особливості зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році. Пропонуємо вашій увазі основні тези щодо проведення ЗНО та ключових етапів реєстрації на тестування. «У 2018 році, як у попередні роки, мета проведення ЗНО – державна підсумкова атестація випускників системи загальної середньої освіти та рейтингування навчальних досягнень учасників, які планують вступати до закладів вищої освіти. Оцінку ДПА встановлюватимуть у шкалі 1–12 балів за будь-який результат, отриманий випускником, натомість результат за шкалою 100–200 балів – лише тим учасникам, які подолають поріг «склав/не склав», – нагадує Вадим Карандій. Реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні почнеться 6 лютого 2018 року і триватиме до 19 березня 2018 року. Змінити реєстраційні дані буде можливо до 2 квітня. «Одним з обов’язкових документів для реєстрації є реєстраційна картка, формування якої здійснюється за допомогою сервісу «Зареєструватися», розміщеному на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua). Створити реєстраційну картку можна самостійно або звернутися до одного з пунктів реєстрації, перелік яких буде розміщено на сайті Українського центру», – розповів Карандій. Для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, як і в попередні роки, особа може обрати не більше чотирьох навчальних предметів. Випускники закладів загальної середньої освіти поточного року під час реєстрації також мають зазначити, з яких обраних ними навчальних предметів результати зовнішнього незалежного оцінювання будуть зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію. При цьому має бути враховано, що як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти зараховують результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів: українська мова і література (українська мова); математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття); навчальний предмет за вибором випускника з такого переліку: математика, історія України, англійська, іспанська, німецька, французька мови, біологія, географія, фізика, хімія. Для проходження державної підсумкової атестації можна обрати й математику, й історію України. Учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які в поточному навчальному році мають складати державну підсумкову атестацію з української мови, проходитимуть її у формі зовнішнього незалежного оцінювання, про що мають вказати під час реєстрації. Після оформлення реєстраційної картки необхідно сформувати комплект реєстраційних документів та подати його до закладу освіти, у якому навчаються (особи, які складатимуть ДПА у формі ЗНО), або надіслати (бажано рекомендованим листом) на адресу регіонального центру, вказану в контрольно-інформаційному листі (інші категорії осіб). Особа, яка успішно пройшла реєстрацію, отримає від регіонального центру сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання, інформаційний бюлетень і реєстраційне повідомлення учасника ЗНО. Ці документи будуть надіслані особам, які проходять державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання за адресою навчального закладу, в якому вони навчаються, іншим категоріям – за адресою, вказаною під час реєстрації. «Для успішної реєстрації на ЗНО основним документом, який посвідчує особу, є паспорт. Саме його копію має вкласти до комплекту документів майбутній учасник. Норму щодо можливості подання копії свідоцтва про народження замість копії паспорта громадянина України для реєстрації для участі в ЗНО особами, яким станом на 01 вересня року не виповнилося 16 років, що передує року їх участі в тестуванні, вилучено. Зміни відбулися відповідно до вимог чинного законодавства (паспорт громадянина України має бути отриманий особою, яка досягла 14-річного віку)», – наголосив директор Українського центру. У разі недотримання вимог щодо реєстрації (ненадання документа, що підтверджує достовірність інформації, зазначеної в реєстраційній картці; надання недостовірної інформації; неналежного оформлення документів, необхідних для реєстрації; неможливості створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього оцінювання відповідно до медичного висновку) особі може бути відмовлено в реєстрації. Для того, щоб змінити реєстраційні дані (персональні дані або перелік предметів), особа має пройти перереєстрацію, яка триватиме до 2 квітня. Також перереєстрацію можуть пройти особи, яким відмовлено в реєстрації. Для цього їм треба усунути недоліки, допущені під час реєстрації, повторно сформувати комплект реєстраційних документів і надіслати його до регіонального центру в той самий спосіб, у який це було здійснено під час реєстрації. Особи, які потребують створення особливих (спеціальних) умов для проходження тестування, повинні отримати медичний висновок (форма 086-3/о) та під час формування реєстраційної картки зазначити його номер і дату видачі. Вадим Карандій звернув увагу, що в поточному році перелік особливих умов, які створюються для проходження ЗНО, доповнено умовою щодо надання можливості отримати в друкованій формі тексти до завдань з аудіювання, передбачені в сертифікаційних роботах із іноземних мов. Також цього року пройде апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання рельєфно-крапковий шрифт Брайля. Апробацію буде проведено з української мови і літератури, математики, історії України під час додаткової сесії. Зареєструватися для проходження ЗНО такі особи мають під час основного періоду реєстрації. Докладніше про забезпечення права на вищу освіту осіб з особливими освітніми потребами – у спільному наказі МОН та МОЗ «Деякі питання участі в зовнішньому незалежному оцінюванні та вступних іспитах осіб, які мають певні захворювання та/або патологічні стани, інвалідність». Для окремих категорій осіб передбачено додатковий період реєстрації – з 3 до 21 травня 2018 року. Право на реєстрацію в цей період мають: учасники антитерористичної операції; особи, які проживають на тимчасово окупованій території або на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та не мали змоги зареєструватися в основний період. Особи, які зареєструються в додатковий період, проходитимуть ЗНО під час додаткової сесії. Випускники поточного року, які проживають на неконтрольованих територіях і бажають пройти ЗНО, мають обрати заклад, на території, що контролюється українською владою, де здобуватимуть повну загальну середню освіту. Детальна інформація про умови зарахування та перелік закладів загальної середньої освіти розміщена на сайті Міністерства освіти і науки України (mon.gov.ua). Детальну інформацію про порядок реєстрації на зовнішнє незалежне оцінювання буде подано на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua). «Очікується, що для проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році зареєструється 360 тисяч осіб», – сказав Вадим Карандій У 2018 році для вступу до закладу вищої освіти абітурієнти можуть подавати сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 (окрім результатів з іноземних мов) та 2018 років. Основну сесію ЗНО буде проведено з 22 травня до 13 червня, додаткову – з 2 до 11 липня. Найсуттєвішими нововведеннями у проведенні зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році стали: запровадження ДПА з української мови у формі ЗНО для учнів (студентів) закладів професійної та вищої освіти; визначення результатів ДПА з іноземних мов за двома рівнями (стандарт і профільний); запровадження перевірки розуміння мови на слух у тестах з іноземних мов; апробація технології проведення ЗНО для осіб з порушеннями зору, які використовують у процесі навчання шрифт Брайля. Сертифікаційна робота з іноземної мови міститиме частину «Розуміння мови на слух (аудіювання)». На виконання завдань цієї частини відведено 30 хвилин. Учасникам буде запропоновано почергово прослухати кілька аудіозаписів тривалістю від 10 секунд до 3 хвилин, а потім відповісти на різнопланові запитання, працюючи в зошиті. Ці завдання перевірятимуть здатність розуміти почуте й вибирати необхідну інформацію з прослуханих текстів. Учасникам, яким іноземна мова потрібна для вступу до закладів вищої освіти, результати ЗНО (за шкалою 100–200) буде встановлено за виконання всіх завдань тесту. Випускникам закладів загальної середньої освіти 2018 року, які оберуть іноземну як предмет державної підсумкової атестації і вивчають мову на профільному рівні, результат ДПА за шкалою 1–12 балів також буде визначено за результатом виконання всіх завдань, а для тих, хто вивчає на рівні стандарту або академічному, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань 1–32 і 49–59. З сайту http://osvita.ua The post Про особливості реєстрації на ЗНО-2018 appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ВСЕУКРАЇНСЬКІ ОЛІМПІАДИ

Thu, 15/02/2018 - 10:43
КПІ ім. Ігоря Сікорського запрошує випускників 2018 року взяти участь у Всеукраїнських олімпіадах з біології, хімії, математики та фізики. Переможцям олімпіади нараховуватимуться додаткові бали до сертифіката ЗНО при розрахунку конкурсного балу в КПІ в обсязі до 20 балів. Олімпіади відбуваються у два тури: І – дистанційний (заочний), ІІ – очний. Олімпіада з біології: І етап (заочний): з 15.01.2018 до 17.02.2018 ІІ етап (очний): 10.03.2018 Олімпіада з хімії: І етап (заочний): з 15.01.2018 до 17.02.2018 ІІ етап (очний): 28.04.2018 Олімпіада з математики: І етап (заочний): 11.02.2018 ІІ етап (очний): 17.03.2018 Олімпіада з фізики: І етап (заочний): 11.03.2018 ІІ етап (очний): 21.04.2018 Просимо повідомити про цю можливість випускників та їх батьків. Чекаємо на найкращих випускників шкіл України та бажаємо успіхів! Більш детальна інформація на сайті kpi.ua — The post ВСЕУКРАЇНСЬКІ ОЛІМПІАДИ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Вибір підручників для 5 класів

Thu, 15/02/2018 - 10:38
Для шкіл вибір та Замовлення 5кл. перелік 2018-2019 н.р. The post Вибір підручників для 5 класів appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ

Wed, 14/02/2018 - 16:14
Ніколи не рано й не пізно допомогти дитині розвинути комплекс навичок, необхідних для досягнення успіху у шкільному навчанні. Успіх залежить не тільки від кількості гарних оцінок та виконаних домашніх завдань, а й у вмінні організувати своє навчання! Тому ми, підготували невеличку рубрику підказок для батьків, як допомогти своїм дітям. Сьогодні поговоримо про організаційні навички та вміння планувати власний час. 1. Організаційні навички Для того щоби бути успішними в навчанні, діти повинні бути організованими, при цьому неважливо, іде мова про необхідність пошуку потрібних матеріалів для виконання завдання чи треба не забути принести додому свої підручники. У багатьох дітей проблеми навчання пов’язані, швидше за все, з недоліком організації, ніж з відсутністю інтелектуальних здібностей. Поради, як допомогти дитині стати більш організованою: • Складіть список речей, які ваша дитина щодня повинна відносити у школу та приносити назад додому. Повісьте першу копію перед вхідними дверима, а іншу покладіть в її шкільний рюкзак. Перевіряйте його щодня, щоб упевнитися, що вона виконує всі пункти списку. • Дізнайтесь, наскільки добре, вчасно та в повному обсязі дитина виконує домашню роботу, як вона веде шкільні зошити. Потім разом розробіть систему виконання домашньої роботи – таку, яка їй сподобається, яку, відповідно, їй захочеться застосовувати на практиці. • Купуйте разом з дитиною приладдя, які допоможуть їй стати більш організованою, наприклад, папки, швидкозшивачі тощо. 2. Навички тайм-менеджменту Планування достатньої кількості часу на виконання завдань може бути важким завданням для вашого маленького учня. Навіть коли дітям дається цілий тиждень на написання реферату, багато хто з них починають працювати над завданням лише ввечері напередодні дня здачі. Навчання вміти організовувати час у продуктивні блоки вимагає практики й досвіду. Поради про те, як допомогти дитині навчитися краще управляти своїм часом: • Плануйте виконання завдань на місяць. Починайте з виконання найбільших завдань, розбиваючи їх на більш дрібні частини для щовечірнього виконання. • Допоможіть дитині відстежити, скільки часу вона витрачає на виконання домашніх завдань щотижня, щоб вона могла зрозуміти, як розділити цей час на керовані відрізки. • Разом визначте час для виконання домашніх завдань вечорами й допомагайте дитині дотримуватися цього графіка. • Якщо ввечері часу не вистачає, допоможіть дитині знайти інші можливості для виконання шкільних завдань, наприклад, уранці, під час самостійної підготовки у школі або у вихідні дні. З повагою Усатюк М.А. The post КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ

Wed, 14/02/2018 - 16:11
Найзначущішим, найдієвішим і найефективнішим внутрішнім стимулом є прагнення до пізнання нового, що ґрунтується винятково на інтересі до предмета пізнання. Якщо за можливості вибору певного навчального предмета дитина не обирає той предмет, який обрала більшість її друзів, а йде на урок, який їй самій цікавий, то таким чином вона демонструє яскравий приклад внутрішньо вмотивованої поведінки. Яка ж мотивація до навчання є кращою? Процес формування навчальної діяльності набуває ряду специфічних особливостей відповідно до певного вікового періоду. В початковій школі дитина може досить успішно вчитися, орієнтуючись на оцінку вчителя або думку батьків. Якщо домінуючим мотивом у цьому віці у більшості дітей є прагнення зробити приємність дорослому, що є авторитетним для дитини, порадувати його своїми успіхами або небажання вислуховувати докори, то в старших класах вплив такого мотиву втрачає свою актуальність. На перший план виходить прагнення бути кращим або хоча б не гіршим за інших. Звичайно, і такі мотиви мають місце, але вони не повинні бути основними, визначальними в навчальній діяльності дитини. Такі мотиви мають відігравати вторинні, допоміжні ролі, надаючи шкільному життю учня яскравості, привабливості. Умовою успішного навчання все ж є мотивація, котра спонукає дитину до певної діяльності з метою розширення й поглиблення своїх знань, підвищення впевненості та незалежності від зовнішніх факторів. Яким чином можна сприяти формуванню внутрішньої мотивації в межах навчального процесу? Як уже зазначалося, внутрішня мотивація є важливою умовою успішного навчання. Але як бути, якщо вона відсутня, а єдиним привабливим моментом шкільного життя є довгоочікувана перерва або весела прогулянка? Багато хто з учителів вважає, що, сформувавши у дитини «необхідний» мотив, можна домогтися високих результатів і таким чином вирішити багато навчальних проблем. Важлива роль і вплив учителя в школі є беззаперечними. І все ж уявлення про те, що можна ззовні сформувати мотив, є помилковим. Учитель може лише сприяти цьому процесу. Для цього як вчителям, так і батькам необхідно дотримуватися таких вимог: 1. За можливості скасувати нагороди і призи за правильно виконанні завдання, обмежуючись лише оціюванням та похвалою. 2. Якомога менше використовувати на уроках ситуацію змагання. Краще привчати дитину до аналізу і порівняння своїх особистих результатів та досягнень. Ситуацію змагання можна переключити на ігрові види діяльності. 3. Намагатися не нав’язувати навчальної мети «зверху». Спільна робота з дитиною стосовно вироблення мети і завдань може виявитися значно ефективнішою. 4. Необхідно пам’ятати й пре те, що покарання за неправильне вирішення навчальних завдань є найостаннішим і найменш ефективним заходом, який завжди викликає негативні емоції й негативно впливає на ставлення дитини до навчання. 5. Намагатися уникати встановлення часових обмежень там, де це можливо, тому що це не лише пригнічує розвиток твор­чості, а й перешкоджає розвиту внутрішньої мотивації. 6. Стежити за тим, щоб навчальні завдання не лише відповідали віковим обмеженням, а й мали рівень оптимальної складності (посильні завдання), сприяли виявленню майстерності та компетентності дитини. Регулювати рівень складності завдань, щоразу підвищуючи її. (створення ситуації успіху) 7. Надавати дитині право вибору навчального завдання, не обмежуючи при цьому її свободи. 8. Бажано підбирати навчальні завдання з елементом новизни та непередбачуваності, що сприяє формуванню внутрішнього інтересу під час його виконання. І на завершення хотілося б нагадати, що підвищення пізнавальної активності, успішне засвоєння навчальної програми, вищий рівень освоєння теоретичного матеріалу стає неможливим у ситуації, коли будь-які стимули, що не стосуються навчання, стають основними. З повагою Усатюк М.А. The post РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Майбутнє – за креативними людьми!

Tue, 13/02/2018 - 16:51
Майбутнє – за креативними людьми. За тими, хто створює оригінальні ідеї, знаходить незвичайні рішення і не знає, що таке нудьга. Діти креативні за замовчуванням. Якщо їм не заважати, то вони можуть придумувати що завгодно і як завгодно. Завдання дорослих – допомагати перетворювати дитячі фантазії в ідеї і, з часом, вчити продумувати способи реалізації усього напридуманого. Коли весь час дитини розписаний до хвилини – гуртки, додаткові заняття, тощо – не дивно, що вона не буде вулканом ідей, бо не мусить вигадувати собі забави і організовувати час. Усе зробили за неї дорослі. Додаткові заняття, безумовно, корисні, однак щодня необхідно знаходити час для вільної гри. Вільна гра не має нічого спільного з байдикуванням. Креативність у дітей молодшого шкільного віку пробуджують нетипові іграшки, або просто звичайні предмети, як-от ложка, мотузка, картонні коробки, листки паперу, газети, вата, будь-що! Для всього дитина вигадає нові призначення для застосування. Можна гратися зі звуками. Брати різноманітні предмети (горщики, картонні коробки, дерев»яні дощечки, чашки, палички тощо..) і компонувати з них мелодії, та навіть влаштовувати власні креативні оркестри. Вигадуйте казки! Складайте розповіді на будь-які теми (про сусідського собаку, про хлопчика, що живе навпроти, про казкового дракона, ….) або, наприклад, придумуйте нові закінчення відомим казкам. Розфарбовуйте, клейте, вирізайте! Уся ручна робота стимулює креативність і фантазію дитини. Дайте їй вигадати одяг для ляльок, зробити гараж для машинок із коробки з-під взуття, намалювати зимовий пейзаж зубною пастою, навчіть вишивати, робіть подарунки для близьких людей своїми руками. Грайтеся разом! Цілою родиною. Шаради, головоломки, настільні ігри, пазли, LEGO. Завдяки цьому дитина навчиться розробляти стратегії, намагатиметься передбачати хід суперника, навчиться працювати в команді. В початковій школі на заняттях з психологом діти мають безліч можливостей фантазувати та проявляти креативність. Протягом січня в кожному класі проходили групові заняття на розвиток креативу і творчого мислення. Вправа « Острів» – занурює дітей в ситуацію, де вони потрапили на безлюдний острів, мають на ньому побудувати собі житло, розподілити обов’язки, добувати їжу, захищатися від племені людожерів та виплутуватися із різних ситуацій, які їм диктує ведучий. Вправа чудово навчає роботі в команді, розвиває творче мислення, нестандартні шляхи вирішення проблеми, і в цілому сприяє гарному настрою та дружній атмосфері в класі. Вправа « Моя планета» – формує творчі здібності, вміння дітей домовлятись один з одним, працювати в парі, створювати проекти та, звичайно, творити і проявляти себе. На занятті діти працюють над різними ситуаціями, придумують нові застосування відомим предметам, продовжують розповіді, створюють історії, чому могла трапитися та чи інша ситуація і мають можливість розвивати своє творче мислення. Пертіа І.О. ФОТОГАЛЕРЕЯ The post Майбутнє – за креативними людьми! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ

Mon, 12/02/2018 - 16:17
Вибір підручників для 5 класу The post ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Переможці Всеукраїнського науково-технічного конкурсу Intel-Eкo Україна 2018

Mon, 12/02/2018 - 13:21
Визначено переможців Всеукраїнського науково-технічного конкурсу Intel-Eкo Україна 2018 – національного етапу Міжнародного конкурсу Intel ISEF 2018! 6 – 9 лютого 2018 р. Міністерство освіти і науки України та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді провели один із найбільших конкурсів для талановитих учнів – Всеукраїнський конкурс Intel-Еко-Україна 2018. Intel-Еко Україна – це всеукраїнський конкурс наукової творчості учнів, національний етап міжнародного конкурсу Intel International Science and Engineering Fair (Intel ISEF), метою якого є формування та популяризація наукового і творчого світогляду серед молодого покоління, єднання бізнесу і науки а також випробовування українського інноваційного потенціалу на міжнародній арені. Переможці конкурсу отримують право представляти Україну на міжнародному конкурсі Intel ISEF та інших міжнародних конкурсах та олімпіадах. За більш ніж 10 років існування конкурсу юні переможці здобули для України світову славу. Сьогодні вони є успішними студентами, вченими, винахідниками та лідерами. Учасниками Конкурсу стали учні 9-11 класів закладів загальної середньої та позашкільної освіти. До участі в очному етапі конкурсу відібрано 164 проектів. Учні представляли різні регіони України. Юні дослідники Конкурсу презентували свої науково-дослідницькі проекти за категоріями: біологія (ботаніка, зоологія, біоінженерія); хімія, біохімія та хімічна інженерія; науки про людину (анатомія, фізіологія, охорона здоров’я, психологія і поведінка людини); науки про Землю (географія, геологія); екологія (менеджмент екосистем, стан навколишнього середовища, земельні ресурси та лісове господарство, переробка відходів та їх обіг, екологічна інженерія та ін.). Дякуємо авторам колективного проекту «Система вияву кислотного середовища в хмарах» Дмитру Крючкову, Юрію Людомирському та Юлії Шевченко, а також ліцеїстам Олексію Чалому (проект «Екопрогноз») та Єлизаветі Самусенко (проект «Електронні контурні карти»), які вибороли на цьому конкурсі призові місця. За матеріалами з сайту https://nenc.gov.ua/. Фото Київської МАН, зі сторінок фб учасників та керівників проектів. ФОТОГАЛЕРЕЯ The post Переможці Всеукраїнського науково-технічного конкурсу Intel-Eкo Україна 2018 appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” імені Ігоря Сікорського запрошує на навчання

Mon, 12/02/2018 - 12:00
Пропонуємо отримати сучасну освіту в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» за одним з найперспективніших у світі напрямків науки і техніки – оптико-електронними та фотонними технологіями та системами (інформаційні матеріали додаються). Наші випускники працюють в відомих зарубіжних та вітчизняних фірмах: Google, Microsoft, Samsung, Zeiss, General Electrics, Intelligent Imaging, Global Logic, Luxoft, НВК «Фотоприлад», ДП ДККБ «Луч», концерн “Арсенал – сучасні космічні системи” тощо. Згідно з статистичними даними збірника SPIE Global Salary Report середня заробітна плата інженерів з оптики та фотоніки за останній рік зросла на 5 000 доларів США та становить 81 200 доларів США на рік. Всі студенти забезпечуються гуртожитком. Є кафедра військової підготовки, розвинена спортивна та культурна інфраструктура. Знижено вимоги до сертифіків ЗНО: залишені ЗНО з математики, української мови, бали за профільними предметами знижено з 140 до 125 балів, ЗНО з фізики змінено на ЗНО з фізики або іноземної мови за вибором. Більш докладну інформацію можна отримати за телефонами:044-204-94-77, 044-204-84-46 а також на нашому сайті www.ooep.kpi.ua fot_rekalma The post Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут” імені Ігоря Сікорського запрошує на навчання appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

УВАГА! КАРАНТИН!

Thu, 08/02/2018 - 23:01
У зв’язку зі зростанням захворюваності на ГРВІ та грип в 5-8 класах з 9 по 16 лютого буде призупинений навчальний процес. Початкова та старша школи працюватимуть у звичному режимі. The post УВАГА! КАРАНТИН! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ВСТУП ДО ЛІЦЕЮ

Wed, 07/02/2018 - 06:40
Шановні батьки! Вступ до ліцею відбуватиметься у червні. Умови вступу будуть розміщені  на сайті pl.kpi.ua у квітні! Успіхів!   The post ВСТУП ДО ЛІЦЕЮ appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ КПІ ім.ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО

Tue, 06/02/2018 - 16:20
Листівка ДВД 10_02_2018 The post ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ КПІ ім.ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ІІ СЕМЕСТР

Tue, 06/02/2018 - 06:25
КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ The post КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ІІ СЕМЕСТР appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

До уваги батьків учнів 1-4 класів!

Fri, 02/02/2018 - 18:40
З метою запобігання збільшення захворювання серед учнівської молоді призупинено навчальний процес з 5 лютого по 7 лютого 2018 року для ліцеїстів 1 -4 класів The post До уваги батьків учнів 1-4 класів! appeared first on Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ» м. Києва.

Pages

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій