«5 питань адмінці» — Олексій Жученко

В адмінки є п’ять хвилин, щоб відповісти на п’ять актуальних запитань про навчальний процес.

У цьому випуску говоримо про рейтингування, конкурс обрання викладачів і терміни контрактів, з’ясовуємо, що таке профіль кафедри та чим загрожує провалена акредитація освітньої програми.

Акредитація ОНП доктор філософії

30 вересня 2021 р. на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти ухвалено рішення про акредитацію 14 освітньо-наукових програм доктора філософії КПІ. Серед них 4 ОНП акредитовано як зразкові.

Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти

Формування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» бере свій початок із впровадження системи комплексного моніторингу якості підготовки фахівців і дослідження потреб роботодавц

Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання

Розглядаються проблеми забезпечення якості інженерної освіти, пов’язані з недостатнім рівнем фізикоматематичної підготовки абітурієнтів. Обговорюється ситуація дисбалансу кількості абітурієнтів і обсягів прийому на інженерні напрями підготовки на всеукраїнському й регіональному рівнях.

Моніторинг якості навчання англійської мови

В умовах інтеграції України в міжнародний науково-освітній простір вивчення і викладання іноземних мов, а особливо англійської – мови міжнародного спілкування, є не просто складником фундаментальної освіти, а стає одним з ключових для задоволення таких вимог Болонського процесу, як розширення моб

Берегти честь КПІ!

У 24 числі нашої газети від 29 серпня 2006 року ми розпочали друкувати матеріали під рубрикою “Берегти честь КПІ”. Перший матеріал, поданий у цьому числі газети, був присвячений таким ганебним явищам, як корупція та хабарництво в системі вищої освіти і, зокрема, в НТУУ “КПІ”.

Якість освіти – крок до європейської інтеграції

Забезпечення якості освіти є однією з головних умов, мобільності, сумісності та привабливості системи вищої освіти будь-якої країни, головною складовою престижу вищого навчального закладу (ВНЗ). Сприяння європейському співробітництву в забезпеченні якості освіти – це вимога Болонського процесу, а принцип інституційної автономії передбачає, що основна відповідальність за забезпечення якості лежить на ВНЗ.

Підписка на Якість підготовки