Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. Відкриваючи засідання він наголосив, що університет переходить до завершального етапу підготовки до нового навчального року і проведення Дня першокурсника, тому на ближчому відтинку часу  слід передусім зосередити увагу саме на цих питаннях. Він також відзначив дуже злагоджену і результативну роботу всіх підрозділів, які брали участь у підготовці ювілейного Х Фестивалю «Sikorsky Challenge», та подякував усім, хто був задіяний у цій роботі. «Чудово спрацювали Віталій Анатолійович Пасічник зі своєю командою, господарські структури, Наталія Валеріївна Семінська зі своїм підрозділом, масмедійна група та інші. Це приклад  гарної командної роботи, тому я всім дякую», – сказав ректор.  Після цього М.З.Згуровський запропонував учасникам  спланувати роботу на новий тиждень і коротко підбити підсумки тижня, що минув. 

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Епідемічна ситуація. На жаль, учора зафіксовано два нові випадки захворювання на COVID-19 – позитивний тест виявився у двох китайських студенток. Одна навчається на п’ятому курсі, друга – на підготовчому відділенні. Обидві проживають у гуртожитку №6.  Їх шпиталізовано, в гуртожитку проводиться санітарна обробка.

Завершилася організована вакцинація 2700 працівників КПІ. Підписано і надіслано  листи подяки до МОЗ і райдержадміністрації. Триває додаткова реєстрація невакцинованих працівників, які висловили бажання щепитися вакциною «Модерна», зареєструвалося понад 100 осіб. Формується реєстр імунізованих НПП.

Підготовка до нового навчального року. Затверджено і доведено до підрозділів графік перевірки готовності матеріальної бази та методичного забезпечення.

Спільно з адміндепартаментом за участю членів комісії проведено наради з помічниками деканів за результатами попередньої перевірки стану приміщень у кожному з навчальних корпусів. По кожній аудиторії, яка отримала незадовільну оцінку, визначено заходи із забезпечення матеріалами і проведення ремонтних робіт до кінця серпня або включення приміщення  до плану капітального ремонту з тимчасовим виведенням з розкладу занять.

Затверджено Програму розвитку інклюзивного навчання «Освіта без обмежень». З нового року впроваджується низка спеціалізованих об'єктів у корпусах і гуртожитках.

Комісія з поселення в гуртожитки працює в постійному режимі. Вже проведено поселення понад 2000 студентів старших курсів на їхні постійні місця. На цьому тижні розпочинається поселення 2-го курсу згідно з графіком, що передбачає проведення поселення в кожний гуртожиток не більше 50 студентів на день – щоб уникнути скупчень людей. 

Затверджено комісію з прийому нового гуртожитку, вона завершить свою роботу до 20 серпня, тоді ж планується відкриття гуртожитку. Йому присвоєно №5.

Сформовано і опубліковано графік проведення днів першокурсників на факультетах і в інститутах із врученням студентських квитків. Проводиться робота із забезпечення своєчасного виготовлення студентських квитків – одночасно з реєстрацією наказів  про зарахування проводиться перезавантаження інформації щодо зарахованих з бази ЄДЕБО.

Проведено координаційну нараду з відповідальними працівниками бібліотеки і наукового департаменту – узгоджено порядок системного моніторингу та інформування керівників усіх кафедр про стан публікаційної активності викладачів і науковців підрозділів в БД Scopus та Web of Science. Систему буде впроваджено з 1 вересня.

Приймальна комісія

Підбито попередні підсумки зарахування на бюджетні місця. Бакалаврат: зараховано 3946 студентів (у 2020 р. – 3821). Магістратура: зараховано 1701 студента  (у 2020 р. – 1289), тобто маємо доволі суттєве збільшення – на 25%.

Завершився прийом оригіналів документів і формуються накази про зарахування на контрактну форму навчання.

Ведеться робота з прийому іноземних студентів – їхня  кількість прогнозується на рівні 300 осіб.

Акредитація

Опубліковано останні звіти експертних груп НАЗЯВО про результати акредитаційної експертизи ОНП за спеціальностями 121 «Інженерія програмного забезпечення» та 131 «Прикладна механіка» – висновки позитивні. Таким чином, план проведення акредитації ОП у 2020/2021 навчальному році повністю виконано. Чекаємо на затвердження висновків по 7 ОНП галузевими експертними радами і колегією НАЗЯВО.

Здійснюється підготовка до подання на акредитацію чергових програм – 2 експертні групи очікуємо вже у вересні.

Начальник навчально-організаційного управління О.О.Білецький

Триває підготовка підрозділів до організації освітнього процесу в очному/змішаному форматі з початку 2021/2022 навчального року. Остаточне рішення щодо форми занять буде 20 серпня – воно прийматиметься з урахуванням епідемічної ситуації.

Здійснюється робота з формування розкладів занять інститутів, факультетів в осінньому семестрі.

На виконання рішення Вченої ради університету від 29.06.2021 р. (Протокол №6) та з метою якісної та своєчасної підготовки до 2021/2022 навчального року успішно проведено моніторинг стану аудиторного фонду університету.

Інформацію про аудиторний фонд, який перебуває в незадовільному стані, передано  проректорові з адміністративної роботи В.А.Кондратюку. За результатами моніторингу наші представники взяли участь у спільній нараді.

Проводимо перевірку підрозділів до підготовки за відповідними освітніми програмами іноземних здобувачів вищої освіти.

Розроблюємо оновлені вимоги до змісту та структури різних видів навчальних видань.

МОН України оприлюднив обсяги державного замовлення для підготовки фахівців в аспірантурі та докторантурі у 2021 році. Аспірантура – 222 місця (з них 192 денна форма, 30 – вечірня); докторантура –  3 місця.

Готуємо програми «Інформатизація університету» й «Оновлення навчально-лабораторної бази» для розгляду на засіданні Ради зі стратегічного розвитку.

Триває заповнення «Рейтингу НПП» (2020-2021). Переноситься функціонал з Рейтингу НПП 2019-2020 до Рейтингу 2020-2021. Постійно консультуємо щодо виправлення профілів.

Виконано парсінг персональних профілів науковців університету в наукометричних базах з метою проміжної перевірки даних.

Триває розробка тестового модуля контролю параметрів сайтів КПІ та ЗВО України.

На основі раніше підписаних  договорів ДТЕК та ІЕЕ запроваджується дуальна освіта для здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні.

М.З.Згуровський

Знову хочу наголосити на тому, що недостатньо просто передати результати моніторингу Вадиму Анатолійовичу Кондратюку. Бо центральні служби можуть лише привести до ладу загальноуніверситетські об’єкти або якісь елементи навчальних корпусів і гуртожитків, коли підрозділи самі не можуть з цим упоратися. Але 80-90% поточної підготовки матеріальної бази, скажімо, ремонт парт, фарбування, дрібний ремонт сантехніки – це все мають виконувати підрозділи. Кожний підрозділ має для цього штат, фонд заробітної плати. І дуже важливо, щоб  ці люди працювали. Тому, Юрію Івановичу та Олеже Олександровичу, я прошу не обмежуватися лише інформуванням про результати моніторингу центральних служб. Має бути робота з керівниками підрозділів.

Ю.І. Якименко

Олег Олександрович розповів про ту інформацію, яка була передана на позаминулому тижні. Ми з Вадимом Анатолійовичем уже переговорили з кожним помічником декана по кожній аудиторії про те, що має бути зроблено силами факультету, а що, у разі необхідності, – нашими центральними службами.

М.З.Згуровський

Головне, щоб цю роботу було налагоджено. Щоб ми попрацювали з керівниками підрозділів  і активізували тих людей, які відповідають за стан матеріальної бази у підрозділах. Тому що не секрет, що в деяких підрозділах нині затишшя, в корпусах практично нікого немає, тобто ніякої роботи не проводиться. А іншого часу для підготовки матеріальної бази не буде. 

 Проректорка з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Навчально-виховна робота

Протягом тижня здійснювалося поселення студентів старших курсів. Усього за 5 днів поселено майже 2500 студентів.

16 серпня розпочинається поселення 2-го курсу, яке буде тривати до 28 серпня. Всього на поселення зареєструвалося 2300 студентів. Понад 100 – за додатковими списками.

Здійснено прийом рейтингових списків на поселення бюджетних студентів 1-го курсу. Серед них: бакалаврів – 2529 осіб, магістрів: наукових – 58 осіб, професійних – 117  (ці дані стосуються лише частини факультетів).

10 серпня проведено погоджувальну нараду з відповідальними за поселення та адміністрацією студмістечка. Погоджено порядок поселення 1-го курсу та проведення Днів першокурсників факультетів/інститутів (детальну інформацію представлено на інформресурсах університету), а також порядок і координацію виготовлення студентських квитків, залікових книжок, банківських карток.

Для замовлення студентських квитків опрацьовано (у ЄДЕБО) 2888 фотографій здобувачів вищої освіти (бюджет). З ЄДЕБО вивантажено їхні дані та передано на всі факультети/інститути.

Замовлено та ініційовано виробництво студентських квитків ХТФ, ФСП, ФБТ й ІХФ. Виробнику передано відповідні пакети даних.

Міжнародна мобільність

За ініціативою Посольства України в Малайзії та спільно з Львівською політехнікою взяли  участь в онлайн-зустрічі з малазійськими компаніями, які входять до складу  холдингу «MI Technovation» («MI Equipment»). Проведено презентацію КПІ та обговорено потенційні питання співпраці.

Відкрито конкурс за програмою академічної мобільності до Університету Думлупінар  (Туреччина).

Соціально-психологічний напрям

Підготовлено та 13 серпня проведено тренінгове заняття №7 на тему «Продуктивність, мотивація, прокрастинація».

Для адаптації студентів психологи підготували 10 тренінгових занять на факультетах.

Організаційна робота

Надано допомогу в організації та проведенні X Фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021: Україна і Світ»:

- надано супровід учасникам і організовано локації слухачам МАН, КМАН, Еко-Техно, здійснювалась координація роботи волонтерів (були задіяні ФЛ, ФІОТ, ІЕЕ, ММІ, ІСЗЗІ), організовано робочі місця учасників (виставкові стенди) тощо;

- підготовлено та надруковано мапу КПІ з локаціями фестивалю, навігацією, розроблено гугл-мапу з основними локаціями фестивалю;

- підготовлено та надруковано сертифікати для учасників МАН, а також подяки для волонтерів.

Стипендіальне забезпечення

Підготовлено та передано ДЕФ проєкт наказу про харчування студентів-сиріт у серпні.

Профорієнтація

Здійснювався супровід здобувачів освіти з ТОТ. Проводилися щотижневі соціально-психологічні зустрічі з психологом на тему «Продуктивність, мотивація, прокрастинація. Лінь або вичерпані ресурси, як розпізнати і як керувати».

Спільно з Університетом державної фіскальної служби України 11 серпня проведено ділову бізнес-гру «Життєвий капітал» від бізнес-тренера Сергія Івагла – стейкхолдера освітньої програми «Фінансові технології» – номінанта на спеціальну премію ООН з фінансової культури.

Працевлаштування

10 серпня відбулася зустріч з представниками компанії «LGFG». Обговорено деталі підписання договору про співпрацю, спільні заходи та проєкти в новому навчальному році.

13 серпня проведено комплексну зустріч з представниками Альфа-Банку, ТОВ «Bonza», ПУМБ (співорганізатори хакатону від Hub 4.0, який пройшов у межах «Sikorsky Challenge»). Обговорено деталі підписання договору про співпрацю, спільні заходи та проєкти в новому навчальному році.

Минулого тижня підписано Договір про співпрацю з ТОВ «ДЕВ ЕДЬЮКЕЙШН».

Поточні питання

До Міністерства охорони здоров’я та на ім’я голови Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації надіслано листи-подяки щодо проведення вакцинації працівників та викладачів університету.

М.З. Згуровський

Ще раз хочу вам, Наталіє Валеріївно, і вашим співробітникам подякувати за роботу на Фестивалі і, взагалі, за весь комплекс робіт.

 Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

Х Фестиваль інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021: Україна і Світ»

Насамперед дозвольте подякувати всім підрозділам, факультетам, інститутам, які брали участь у підготовці та супроводженні Фестивалю інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge». Це ДНВР, ДМС, структури адміністративно-господарської частини, ІПОТ, Медіалабораторія. Вже після завершення вони продовжили працювати над формуванням матеріалів. Це було дуже позитивно і добре організовано.

Фестиваль проходив з 12 по 14 серпня. Окрім рекордної кількості поданих на конкурс проєктів (320) і фіналістів (120) варто відзначити, що  фестиваль став одним із наймасштабніших і підтвердив спроможність команди, яка складалася з фахівців Інноваційного холдингу, ДІТТ, НДЧ, Медіалабораторії, ДМС, ДНВР, структур адміністративно-господарської частини, ІПОТ, злагоджено вирішувати комплекс питань з організації заходу. Найближчим часом буде проведено детальніший аналіз результатів фестивалю, намічено шляхи вдосконалення й розширення присутності й результативності наукових груп КПІ в стартап-русі.

Для участі у фестивалі від КПІ було подано 31 проєкт. Фіналістами стали 20. Журі відзначило 6 проєктів, ще 3 проєкти відібрано на акселерацію.

Уперше в межах  фестивалю у взаємодії з Hub 4.0 було проведено хакатон «Sikorsky Hack 2021». Це 48-годинний марафон ідей від учасників-студентів і фахівців, які представляють бізнес, технології, діджитал, промисловість і креатив. Було отримано 90 заявок від учасників, сформовано 11 команд по 8 темах, 42 особи взяли участь у командах хакатону.

У рамках фестивалю також було проведено зустріч з делегацією Міністерства інноваційного розвитку Узбекистану. Підписано протокол про наміри співпраці з широкого спектру питань: підвищення кваліфікації та перепідготовка кадрів, розвиток інноватики, спільні розробки і проєкти за пріоритетними напрямами.

Підготовка проєктів на конкурс НФДУ

13 серпня завершено подання заявок на Конкурс НФДУ «Наука безпеки і сталого розвитку України». Початково на конкурс науковці підрозділів КПІ підготували 21 проєкт (ІПСА, ІТС, ТЕФ, ФБМІ, ФСП, ММІ – по 2 проєкти; ІХФ, НДЦ «РТ», ІМЗ, РТФ, ФЕЛ, ФІОТ, ФПМ, ФТІ, ХТФ – по 1 проєкту). З них подано до НФДУ 13 проєктів, де КПІ ім. Ігоря Сікорського – учасник конкурсу як виконавець, 4 проєкти – як субвиконавець, 2 проєкти (ФСП) об’єднано в один. 3 проєкти не відповідали умовам конкурсу, які ставилися до керівників проєкту, і не були подані. Важкими виявились вимоги конкурсу до наукових керівників щодо публікацій в Q1, Q2 (для порівняння, науковцями КНУ ім. Тараса Шевченка подано 33 проєкти).

Робота у взаємодії з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського

Спільно з ФММ отримано перемогу в закупівлі через ProZorro щодо проведення тренінгового модуля на тему «Проєктний менеджмент» (вартість 57 тис. грн). Подано пропозицію та взяли участь у торгах спільно з ХТФ. Перемогу не отримали, оскільки  конкуренти зменшили ціну до рівня, який був нижчим за прийнятний для виконавців з університету. Подано пропозиції спільно з ФСП – торги очікуються після 17 серпня.

Під головуванням першого проректора проведено спільну з НТБ нараду з визначення механізму інформування про стан публікаційної активності викладачів у БД Scopus та Web of Science, моніторинг і контроль публікаційної активності кафедр.

Узгоджено і надано ДМС інформацію щодо затребуваних від НДЧ статистичних показників.

У взаємодії з науковим керівником ІМЗ П.І. Лободою обговорено питання підготовки презентації інвестиційного проєкту.

Минулого тижня як експерт і представник КПІ я взяв участь у нараді, організованій МОН, щодо цифровізації університетів.

Робота із зовнішніми партнерами

11 серпня представники департаменту взяли участь в онлайн-нараді в МОН під головуванням заступника міністра Артура Селецького стосовно цифровізації університетів.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Комісія з атестації наукових кадрів (В.Б.Струтинський) розглядає проєкт наказу МОН «Про затвердження Положення про спеціалізовану вчену раду з присудження наукового ступеня доктора наук». Пропозиції до міністерства потрібно подати до 20 серпня. До розгляду запрошені окремі члени комісії, котрі – попри період відпусток – можуть долучитися до роботи.

МОН виставив на громадське обговорення ще один документ – проєкт змін до переліку галузей знань і спеціальностей. Це резонансний документ, який навіть у першій редакції не пройшов ухвалення. Проведене обговорення і отримані пропозиції не були прийняті навіть за основу. Документ, який ми зараз маємо, врахував результати проведеного масового  громадського обговорення, у тому числі й за участю КПІ, який подав десятки пропозицій. Пропоную нашим колегам з навчального, наукового напряму переглянути новий перелік спеціальностей і галузей знань з метою формування нашої позиції і вчасного донесення її до міністерства. У майбутньому цей документ набуде статусу Постанови КМУ.

М.З. Згуровський

Ю.І. Якименко, А.А. Мельниченко і вся команда працюють над цим документом?  Нам важливо, щоб включилися в роботу ті люди, яких це стосується безпосередньо. Прошу вас, Михайле Юхимовичу, всім разом попрацювати над цим документом.

Продовження доповіді М.Ю. Ільченка

До комісії з наукової та інноваційної діяльності (О.В.Лінючева) передано для врахування в роботі листи з МОН щодо засад створення Центрів колективного користування науковим обладнанням.

Отримано лист від заступника голови Державного космічного агентства В.С. Міхеєва щодо співпраці в галузі космосу з Китаєм, інформація розглядається членами ради Космічної програми університету (Ю.М.Сидоренко) разом з керівництвом ІАТ та ДМС. Мова йде про активізацію дій Спільної українсько-китайської лабораторії космічної науки з Північно-Західним політехнічним університетом КНР.

Директорка  департаменту міжнародного співробітництва А.В.Ковтун

Головними завданнями, які виконувалися протягом тижня, були доручення оргкомітету Фестивалю «Sikorsky Challenge 2021: Україна і Світ»:

  1. підготовка сценаріїв;
  2. протокольний супровід заходів;
  3. реєстрація учасників і робота із зарубіжними гостями, включаючи переклад; 
  4. допомога у забезпеченні комунікацій.

Під час підготовки працювали з майже шістдесятьма дипломатичними представництвами зарубіжних країн і міжнародних організацій в Україні.

Безпосередню участь у фестивалі взяли делегації з 23 країн (Польщі, Ізраїлю, Узбекистану, США, Швейцарії, Китаю, Азербайджану, Об’єднаних Арабських Еміратів, Бразилії, Великої Британії, Грузії, Італії, Канади, Литви, Німеччини, Словакії, Саудівської Аравії, Туреччини, Пакистану, Франції, Чехії, Австралії, інформаційного центру НАТО), включаючи дипломатів 20 посольств. Дві делегації (Пакистану та Об’єднаних Арабських Еміратів ) очолювали посли цих країн. У режимі онлайн участь узяли Посольства та інші структури США, Японії і Китаю.

Проведено перемовини з зарубіжними компаніями США, Європи, Ізраїлю, Китаю та інших країн, з міжнародними представництвами Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge Ukraine» та міжнародними інвестиційними фондами.

Дані про всі зазначені контакти зафіксовано. На цій основі буде сформовано план дій департаменту щодо розширення міжнародної співпраці Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge Ukraine» і відповідного холдингу.

Особливу увагу буде приділено продовженню роботи з делегацією Міністерства інноваційного розвитку Узбекистану, з яким укладено меморандум про співпрацю.

Було б бажаним відзначити роботу студентського сервісного загону, сформованого за допомогою ДНВР, члени якого добровільно під час канікул узяли участь в обслуговуванні заходів фестивалю.

П’ять працівників ДМС, що перебувають у відпустках, теж три дні відпрацювали на безоплатній основі.

Робота координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ

Характеристики перебігу вступної кампанії:

  • зараховано (враховувалися ті студенти, які вже підписали контракти та заплатили за навчання) 101 іноземця (станом за аналогічний період у 2019 р. – 99, у 2020 р. – 139);
  • підписано і видано 195 запрошень (у 2020 р. – 65).

Усього надійшло 491 звернення на вступ до університету.

Робота групи із забезпечення позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів

15 серпня вчасно завантажено до Шанхайського рейтингу всі необхідні параметри КПІ.

Восени вперше заплановано завантажити параметри КПІ до Шанхайського рейтингу Academic Ranking of Word Universities – Subject rankings (глобальний предметний рейтинг).

Інші заходи

На 20 серпня готується протокольне забезпечення відкриття гуртожитку КПІ по вулиці Олекси Тихого.

М.З.Згуровський

До питання нового гуртожитку. Прошу також провести підготовчу роботу до його відкриття Вадима Анатолійовича Кондратюка та Олександра Анатолійовича Іщенка. Ми маємо провести контроль стану будівлі на останньому етапі і прийняти цей гуртожиток. А Вадиму Анатолійовичу я  хотів би попередньо подякувати, бо він провів на цьому об'єкті найбільше часу – починаючи відтоді, коли там ще були голі стіни, і закінчуючи тим станом, який ми маємо побачити ближчим часом. Цю роботу він не афішував, але дуже багато приділяв цьому уваги. Тож давайте  поставимо останню крапку, щоб ми не мали потім проблем і чогось не пропустили.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Дякую. Що стосується нового гуртожитку, то ми вже почали працювати над підготовкою його відкриття з візово-протокольним відділом та директором студмістечка. Готові вже представити перший варіант сценарію відкриття. Окрім того, ми створили комісію, яка прийматиме гуртожиток на баланс і в експлуатацію. Розширене її засідання відбудеться 17 серпня. До 20 серпня комісія має дати свої висновки. Сьогодні зранку я заїжджав на цей об’єкт, завтра представники компанії готові прийняти комісію і все показати. Проводимо роботу, щоб цього тижня отримати офіційні документи з ДАБІ, які дають право на експлуатацію цього гуртожитку. Всі інженерні комунікації до нього підключено, ми маємо законне право отримати всі сертифікати.

Далі звітую за напрямами роботи.

Господарська робота:

- протягом тижня  проводили індивідуальну роботу щодо виконання приписів  з відповідальними по факультетах/інститутах за стан техногенної та пожежної безпеки. Закінчуємо встановлення автоматичної пожежної сигналізації в 11-му навчальному корпусі. Здійснили перевірку та ремонт внутрішнього протипожежного водогону в 7-му та 31-му навчальних корпусах. На цьому тижні плануємо продовжити цю роботу в корпусі №1 та в ЦКМ;

- продовжували виконувати обстеження об‘єктів зі складанням дефектних актів, де необхідно виконати капітальні та поточні ремонтні роботи (12-й та 14-й навчальні корпуси);

- провели дві розширені наради щодо виконання робіт з благоустрою території. Перша, за участю  представників ВЕК, – щодо благоустрою за 18-м та 28-м навчальними корпусами. Друга, за участю представників міського управління благоустрою та першого заступника голови Солом’янської РДА О.П.Смика, – щодо завершення робіт з благоустрою вздовж вулиці Борщагівської, на розі вулиць Янгеля та Олекси Тихого та демонтажу МАФів;

- розпочали підготовчі роботи з гідроізоляції 14-го та 15-го навчальних корпусів;

- завершили ремонтні роботи фасаду 23-го навчального корпусу;

- розпочали підготовчі роботи з укріплення підпірних колон в Центрі фізичного виховання та спорту;

- розпочали третій покіс трави по території університету та закінчуємо роботи в парковій зоні;

- завершили ямковий ремонт і асфальтування по території університету – це  перший етап цих робіт. Далі другий етап – Паркова алея і центральна частина кампусу;

- продовжуємо огляд з подальшим ремонтом зливових систем навколо навчальних корпусів;

- працюємо з помічниками деканів/директорів факультетів/інститутів з господарської роботи щодо виконання  розпорядження про підготовку матеріально-технічної бази університету до нового навчального року;

- продовжуємо готувати технічні завдання відповідно до річного плану закупівель по господарському напрямі роботи та оголошувати процедури закупівель на майданчику ProZorro;

- спільно з департаментом навчальної роботи закінчили готувати аналіз проведеного аудиту навчальних площ щодо їх готовності до нового навчального року;

- готуємо університет до нового опалювального сезону. Здійснили профілактичний огляд теплових мереж навколо 17, 20, 21-го навчальних корпусів; провели заміну 12 вузлів обліку теплової енергії в навчальних корпусах. Триває заміна вузлів обліку ще у 4 корпусах – 22, 30, 27-му та АТП. Відновлено дистанційне підключення до 11 теплолічильників, що були замінені на нові.

- провели нараду щодо створення спеціальної лабораторії, яка в режимі онлайн здійснюватиме моніторинг та облік енергоресурсів. Робота над цим почалася, і вже є перші результати:  у 13-му корпусі встановлено обладнання для дистанційного знімання показів водолічильника, яке забезпечує облік водоспоживання в 13, 14, 15, 16-му корпусах. Починаючи з липня дані надходять у систему віддаленого енергомоніторингу. Завдяки датчику своєчасно, менше ніж за 6 годин витоку, вдалося виявити порив водопроводу, який почався 10 серпня о 4:00 та був локалізований о 9:00 того ж дня. Втрати води склали близько 30 м.куб (5 куб.м/год, що могло б тривати значно довше за відсутності своєчасної інформації;

- після успішного тестування датчика для дистанційного знімання показів водолічильника в 13-му корпусі закуплено ще 30 таких датчиків для розміщення в решті навчальних корпусів. Після придбання супутнього обладнання (щити для монтажу приладу на стіну, кабель, блоки живлення) буде розпочато їхній монтаж провідним інженером служби енергоменеджменту;

- на постійній основі відбувається пошук доступних зовнішніх фінансових ресурсів для реалізації Програми енергоефективності. Протягом минулого тижня проведено одну робочу нараду з цього приводу з потенційними партнерами та інвесторами;

- працюємо з підрядною організацією у питаннях  надання послуг з отримання дозволів на викиди для баз відпочинку;

- продовжуємо роботу з КП «Київзеленбуд» щодо акту обстеження зелених насаджень для проєкту реконструкції міських мереж, що проходять територією КПІ.

Соціальний напрям:

- працює їдальня 32-го корпусу (курсантська), робота продовжується з дотриманням усіх протиепідемічних заходів при COVID-19 та усіх вимог до роботи та обслуговування відвідувачів.

- проводиться активна робота із забезпечення харчуванням на базах відпочинку університету: ОК «Маяк», СОТ «Політехнік», СВСТ «Сосновий». Готуємося до перевезення працівників Центру студентського харчування до Києва у зв’язку з завершенням оздоровчгого сезону;

- 11 серпня відбулося засідання тендерного комітету. Виставили на тендер низку процедур на сонячні панелі і сонячні датчики для наносупутника, комп'ютерні комплектуючі, природний газ, послуги з ремонту та модернізації обв’язки фрікулера системи охолодження датацентру, прилади для вимірювання величин;

- уклали угоди на закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, підрізання дерев і живих огорож, капітальний ремонт навчального корпусу №28, капітальний ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкової території корпусу №6;

- згідно із заявками проводимо постачання товарів для підрозділів університету (ПК, моніторів, відеокамер, ноутбуків, принтерів, сантехнічних виробів);

- проводимо опрацювання заяв стосовно оренди приміщень та розподілу площ університету;

- продовжується робота комісії з аудиту приміщень навчальних корпусів №№22 та 17;

- розпочато роботу з упровадження програми інклюзивного навчання «Освіта без обмежень»;

-  в ОК «Маяк» та СВСТ «Сосновий» проходить 4-й заїзд, «Сосновий» заповнений на 60%, «Політехнік» на вихідні заповнений на 75%, у будні – на 50%, «Маяк» – завантаження  4-ої зміни 90%.

Безпека :

- за попередній тиждень складних правопорушень на території університету виявлено не було;

- вживали посилених заходів з охорони громадського правопорядку у зв'язку зі збільшенням кількості абітурієнтів і студентів на території університету і проведенням Фестивалю «Sikorsky Challenge 2021»;

- на попередньому тижні отримали 26 нових камер для відеоспостереження й на цьому тижні почнемо їх монтувати.

Директорка  ІМЯО М.М. Перестюк

Доуніверситетська підготовка

Користується попитом наш новий напрям – курси для середньої школи. З 1 вересня почнуть працювати курси для 6, 7, 8-го класів. Також набираємо групи старшокласників (9, 10, 11-й класи), вони працюватимуть з 1 жовтня.  

Центр тестування

Центр тестування та моніторингу знань закінчив роботу в межах вступної камапнії. Тепер переходимо до  підготовки вступного контролю першого курсу з математики, фізики, хімії  та англійської мови.

Медіалабораторія

Станом на сьогодні 107 ЗМІ присвятили свої сюжети або публікації Фестивалю «Sikorsky Challenge»: 86 друкованих видань (лише 10 з них – це наші внутрішні ЗМІ) та інформаційних агентств (серед них УНІАН, Укрінформ, УНН); 21 електронне ЗМІ (з них 15 – це наші внутрішні, тобто ті, які працюють у структурі Медіалабораторії, та зовнішні –  серед них провідні телекомпанії «1+1», «ICTV», «5 канал», телеканали «Прямий» і «Дом»).

Готуємо договори про співпрацю з каналами «1+1», «ICTV» і «5 канал», що значно розширить наші можливості для популяризації університету та донесення до широкого загалу інформації про цікаві розробки та діяльність КПІ.

Як засвідчив досвід підготовки саме цього фестивалю й співпраці з провідними телеканалами, на сьогоднішній день практично всі телеканали, які приїжджали до нас, використали в своїх сюжетах матеріали, що були зроблені в нашій Медіалабораторії. Це доводить, що матеріали, які роблять наші фахівці, повністю відповідають усім критеріям якості провідних телеорганізацій країни. У нас ще залишилося багато невикористаних відеоматералів про фестиваль, тому ще впродовж тижня-півтора ми випускатимемо сюжети з цієї тематики.

М.З.Згуровський

Дякую, Маріє Миколаївно. Хочу відзначити якісно новий результат – це робота нашої масмедійної групи. Те, що до нас приходять провідні телеканали і вони вважають нашу масмедійну групу партнерською і співпрацюють з нею – це добре. Те, що ми можемо ділитися з ними матеріалами й вони їх приймають – це новий і дуже важливий для просування іміджу університету результат. Тому дякую за нього.

Заступниця головного бухгалтера О.І.Болієва 

Виплачено заробітну плату за першу половину серпня – без затримок.

Отримано фінансування за програмою «Академічна стипендія» та «Наукова діяльність» за серпень у повному обсязі.

Підготовлено інформацію для ДМС щодо основних показників фінансової діяльності університету за 2019 та 2020 роки  для участі у міжнародних рейтингах.

На завершальному етапі робота зі складання бюджетних пропозицій щодо фінансування діяльності  університету на 2022  – 2024 роки за програмами  «Підготовка кадрів»  та «Наукова діяльність».

Продовжуємо спільно з НДЧ супроводжувати процес подання заявок на участь у конкурсі на 2022–2024 рр. від НФДУ.

Платежі в Казначействі здійснюються без затримок.

Брали участь у засіданнях робочих комісій університету.

Решта питань вирішуються в робочому порядку.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Щодо епідемічної ситуації в студмістечку. Додам до інформації, якою поділився Юрій Іванович, що щойно вийшли на зв’язок лікарі лікарні №4 і повідомили, що у зв’язку з тим, що наші захворілі студентки не мають ускладнень, вони їх випишуть у гуртожиток, а ми, відповідно, розмістимо їх в ізоляторі до повного одужання.

Поселення. За минулий тиждень 2505 студентів старших курсів заселилися в наші гуртожитки. Тепер триває поселення студентів 2-го курсу. Наразі в гуртожитках проживають 4963 студенти. 

Ремонти. Нині 2 об’єкти ремонтуються в гуртожитку №4 і 1 – у гуртожитку №19.

Завершення будівництва нового гуртожитку. На сьогодні усі поверхи, окрім першого, десятого та одинадцятого, повністю готові до  заселення. На першому, десятому та одинадцятому поверхах будівельники ще працюють за нашими зауваженнями. Обіцяють завершити цю роботу до середи 18 серпня. Тобто в середу ми, як і завжди, виходимо, дивимося що зроблено, і приймаємо рішення.

Благоустрій біля нового гуртожитку. Роботи завершено, залишилося тільки встановити лавки. З тими лавками, які вони пропонували, ми не погодилися – вони були дуже важкими. Нещодавно на ринку з'явилися пропозиції лавок з міцного «вандалостійкого» пластику. Якщо вони дійсно нам підійдуть, спробуємо їх встановити. Тим більше, що вони не будуть гнити, їх не потрібно буде фарбувати щороку. Окремо хочу сказати про рулонний газон, який вже настелено. Його ми поливаємо щодня достатньою кількістю води, але він все ж таки жовтіє. Компанія «Євротранс» зробила «підгодування» трави спеціальними розчинами, і Вадим Анатолійович обіцяв прислати нам фахівця-дендролога, який надасть нам відповідні рекомендації.

За минулий тиждень правопорушень на території студмістечка не зафіксовано.

М.З.Згуровський

Не зовсім зрозумілою є проблема з лавками. Ви обираєте інші рішення. А коли ці лави фізично в нас з’являться?

О.А.Іщенко

Вони в п’ятницю їх замовили. Компанії, яка їх пропонує, приблизно тиждень потрібно на виготовлення. З урахуванням усіх робіт на все піде щонайбільше два тижні. 

М.З.Згуровський

Тобто 1 вересня вони вже стоятимуть?

О.А.Іщенко

Так.

Директорка Науково-технічної бібліотеки О.М.Бруй

Відбулося засідання робочої групи за участю першого проректора та представників НДЧ з моніторингу публікаційної активності. Група розглядала весь комплекс моніторингових заходів, що їх здійснює бібліотека, і було прийнято рішення, що результати моніторингу будуть з бібліотеки надсилатися не лише до НДЧ, але й на кафедри. До 1 вересня ми зробимо це вперше. Такий суцільний моніторинг індексу Гірша взагалі здійснюється двічі на рік – у травні та у грудні. Крім того, здійснюємо моніторинг показників п’ятирічного індексу Гірша для рейтингу викладачів, і нині бібліотека забезпечує верифікацію рейтингів.

Переліки нових публікацій університетських дослідників у БД Scopus та Web of Science формуються чотири рази на рік. Вони публікуються на сайті університету і в архіві  ELAKPI, але тепер робитимемо також їхню розсилку по кафедрах.

Також робимо моніторинг трьохсот найцитованіших профілів наших науковців для Ranking Web of Universities (Webometrics) і передаємо для завантаження на відповідних ресурсах, щоби наш університет був добре представлений у Webometrics.

Окрім того, матеріали нашого моніторингу і робочі таблиці для розрахунку премій університетським авторам за публікації  в журналах, які індексуються в БД Scopus та Web of Science, двічі на рік передаємо до НДЧ, а надалі – і на кафедри.

Постійно здійснюємо, до того ж, поточний моніторинг авторських профілів, які потребують об’єднання або редагування, в  БД Scopus, Web of Science та Google Scholar і передаємо відповідну інформацію на кафедри. Якщо щось потрібно редагувати, зв’язуємося зі службами підтримки відповідних баз даних.

Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань. Триває комплексний аналіз журналів на їх відповідність міжнародним видавничим стандартам та вимогам БД «Scopus/WoS» – результати аналізу та відповідні рекомендації надіслано редакціям журналів «Вода та водоочисні технології. Науково-технічні вісті» та «Технологія і техніка друкарства».

Підтримка ELAKPI – відкритого електронного архіву КПІ ім. Ігоря Сікорського. Всього в ELAKPI станом на 13.08.2021 р. розміщено 38160 документів. За останній тиждень в ELAKPI розміщено 201 документ, із них шляхом самоархівування – 198.

Наостанок – про прийняття комплексної програми з інклюзії. До неї внесено багато заходів, які стосуються бібліотеки. Хочу повідомити, що ми вже торік розробили проєкт і кошторис створення пандусів і вбиралень в бібліотеці, в бюджет бібліотеки це закладено, відповідні службові подано. Вадим Анатолійович розписав їх і ми сподіваємося, що з вересня розпочнуться відповідні роботи.

М.З.Згуровський

Дякую. Але хочу зауважити, що в мене немає переконання, що надсилання результатів моніторингу на кафедри спрацює. Деякі з керівників кафедр можуть не звернути на них уваги. Водночас ця проблема є для нас нагальною. Віталій Анатолійович доповідав, що ми змогли подати лише 14 проєктів  на конкурс НФДУ через відсутність керівників, які мають достатню кількість публікацій у виданнях перших двох квартилів. Це гостра проблема. Я хочу просити Юрія Івановича і Віталія Анатолійовича подумати про те, як ту інформацію, яка надсилається на кафедри, будуть реально відпрацьовувати кафедри. Має бути встановлено зворотний зв’язок з першим проректором і проректром з наукової роботи. Який це зв'язок? Можливо, програми роботи кафедр щодо підвищення рівня публікацій вчених і наукових груп кафедр; можливо, щось подібне, що буде перебувати на контролі проректорів, у тому числі й для вирішення кадрових питань цих підрозділів, конкурсного обрання тощо.

Ю.І.Якименко

Питання налагодження зворотного зв'язку ми вже обговорювали й на наступній зустрічі маємо прийти до остаточного рішення щодо його форми. 

М.З.Згуровський

Давайте напрацюємо і разом обговоримо ці ідеї, бо це дуже важливо, щоб ми надалі не програвали за цією позицією іншим провідним університетам і використовували всі наші ресурси для участі і перемоги в конкурсах і грантових програмах.

Тепер прошу Віталія Йосиповича Котовського поінформувати, як рухаються справи з пам’ятником Борисові Євгеновичу Патону. Окрім того, ви маєте підготувати план роботи Фонду розвитку університету, як із цим?

В.Й.Котовський

Пам’ятник Борисові Євгеновичу Патону. Ми нині перебуваємо на третьому етапі – це збільшення скульптурної композиції до реального розміру споруди. На наступному тижні ми маємо прийняти художню частину. Паралельно готується відвантаження з Дніпра п’єдесталу. Тут слід подякувати нашим спонсорам: кошти перераховуються своєчасно.

Що стосується меморіальних дошок, тут ситуація поліпшилася завдяки тому, що певні зобов’язання взяв на себе Станіслав Олексійович Довгий. Робота вже на завершальному етапі, і я думаю, що дошки Борисові Євгеновичу Патону та Вікторові Григоровичу Бар’яхтару будуть виконані вчасно.

Щодо плану діяльності Фонду розвитку. Все в роботі, з Людмилою Григорівною Субботіною ми спілкуємося.

Заступник голови  об'єднаного  профкому О.І.Шейко

Профком працює у штатному режимі. Всі поточні питання ми оперативно вирішуємо.

В.о. голови студради студмістечка Максим Чвартковський

Працюємо у шатному режимі. Розпочалося поселення другого курсу, працюємо за зверненнями. Окрім того, звертаються першокурсники з питань їхнього поселення у вересні. Інформуємо про ці питання на своїх ресурсах. Створили гайд про поселення першокурсників і другокурсників.

М.З.Згуровський

Співпраця з адміністрацією студмістечка у вас налагоджена?

Максим Чвартковський

Так, контакт є.

О.А.Іщенко

У мене є одне зауваження. Я дивлюся, ви розмістили в цьому гайді номери мобільних телефонів завідувачів гуртожитків. Чи отримували ви в них дозволи на це? Якщо ні, ці номери треба прибрати.

Максим Чвартковський

Добре.

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

У профкомі студентів все також рухається в робочому порядку. Наші активісти на місцях також займаються питаннями поселення в гуртожитки. В дистанційному режимі вирішуємо питання, які надходять від студентів та їхніх батьків. Окрім того, готуємося до завершення оздоровчого сезону. 20 серпня плануємо взяти участь у відкритті гуртожитку.

М.З.Згуровський

Багато гарних відгуків ми отримуємо про роботу студентської профспілки в «Маяку». Реальна, практична робота. Те, що ви там допомогли в організації відпочинку, – це важлива справа, дякую вам і вашим колегам.

Дата події