Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. «Сьогодні ми маємо спланувати заходи з підготовки до нового навчального року. Крім того, на сьогоднішньому засіданні Вченої ради університету, останньому в цьому навчальному році, ми підіб'ємо підсумки нашої роботи і тоді будемо робити все, щоб у разі сприятливих зовнішніх обставин розпочати новий навчальний рік у повноцінному форматі», – сказав він, відкриваючи засідання.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Епідемічна ситуація в університеті стабілізувалася. Впродовж червня нових випадків захворювань на COVID-19 у нас не виявлено. Вакцинація здійснюється у 2 потоки. 950 працівників, що отримали перше щеплення в студентській поліклініці, почали проходити ревакцинацію за графіком, який розраховано на липень і доведено до всіх учасників. Паралельно силами залучених мобільних бригад здійснюється перше щеплення. Для цього обладнано приміщення в корпусі №7 і ЦКМ. У перші дні вакциновано 200 працівників. Окремо ведеться облік вакцинованих НПП.

Бюджетна  комісія  розглянула питання виплат працівникам за літній період. Повністю виплачено зарплату і відпускні для всіх працівників. Для більшості підрозділів (80%) – матеріальну допомогу на оздоровлення. Виплачується також премія за рахунок спецкоштів. Заборгованість з матеріальної допомоги для 5 підрозділів буде виплачено на початку липня. Тоді ж вирішуватиметься питання преміювання за 2-й квартал за рахунок економії загального фонду. Прийнято рішення про продовження виплати соціальної допомоги студентам-сиротам у подвійному розмірі до кінця року. Розглянуто пропозиції 4 банків щодо розміщення депозиту. Вирішено рекомендувати Вченій раді затвердити  «Укргазбанк», виходячи з максимальної процентної ставки (6,3%).

Усім підрозділам доведено підсумкові комплексні показники їхньої діяльності та розраховані  за формульним принципом фонди оплати праці НПП на новий навчальний рік.

Інвестиційна  комісія. Заслухано звіт комісії та підрядника про стан робіт на новому гуртожитку. Всі будівельно-монтажні роботи завершуються згідно з графіком 30 червня. Документи передаються до Державної архітектурно-будівельної  інспекції для прийняття об'єкта в експлуатацію. До 15 липня буде виконано роботи з благоустрою та озеленення території, а також оновлення спортивного майданчика. Після цього планується офіційне відкриття гуртожитку. Триває реконструкція і добудова навчального блоку комплексу біля 30-го корпусу. Готується комплексна експертиза стану об'єкта і доопрацювання проєкту з урахуванням зауважень КПІ. Завершення робіт планується до кінця року.

СЕД. Започатковано навчання відповідальних осіб від кафедр на 83 нових робочих місцях у системі «Мегаполіс».

Розпочато проведення процедури закупівлі ПЗ «Автоматизована система кадрового обліку».

Освітній процес

Завершено проведення екзаменаційної сесії, включаючи перескладання заборгованостей. Проводиться аналіз результатів, приймаються рішення по боржниках, зокрема щодо перенесення окремих дисциплін для повторного прослуховування та формування наказів на відрахування.

Завершується звітування НПП на кафедрах з оцінкою виконання індивідуальних планів і умов контрактів. Продовжується заповнення рейтингів НПП в оновленому модулі системи «Електронний кампус» (ЕК). Станом на 27 червня його заповнили 1953 викладачі. Продовжується опитування «Викладач очима студента». Участь у ньому вже взяли 5126 студентів.

Ведеться підготовка до нового навчального року. Графік освітнього процесу, розклад занять, робоча документація формуються з можливістю організації освітнього процесу як в очному, так і змішаному режимах.

Проведено координаційну нараду відповідальних осіб навчальних та адміністративного департаментів за участю керівників студради і профкому. Розглянуто результати аудиту підготовки навчальних приміщень до нового навчального року. Погоджено і затверджено плани ремонту на літні місяці. Визначено порядок приймання готовності навчальних корпусів комісією з 15 серпня.

Підписано чергові комплексні договори з провідними підприємствами –   «Метінвест», «Меридіан ім. С.П.Корольова», «Сіменс Україна», «Київтеплоенерго», а також договір про впровадження дуального навчання с ДТЕК «Київські електромережі».

На засіданні Методичної  ради  24 червня розглянуто питання підготовки наукових магістрів. Прийнято рішення щодо оптимізації переліку ОНП магістрів, їх об'єднання відповідно до PhD-програм, широкого пріоритетного впровадження інтегрованих дворівневих ОНП магістр-PhD.

Внесено зміни до нормативних документів щодо рейтингу НПП, формування РНП- силабусів. Затверджено оновлені освітні та сертифікатні програми, надано грифи рукописам підручників.

Приймальна комісія

Завершився прийом документів до аспірантури. На 282 попередньо запланованих місця подано 279 заяв. Загалом ситуація з набором непогана. Але є спеціальності, за якими заяв на вступ до аспірантури не подано. Викликає подив ситуація по 122 спеціальності. Заяв подано менше, ніж заплановано місць.

Готується відкриття електронних кабінетів вступників, приміщення і обладнання відбіркових комісій факультетів. Ведеться підготовка працівників відбіркових комісій і комп'ютерної системи до проведення завантаження даних вступників до оновленої системи  ЄДЕБО.

Акредитація

За результатами проходження акредитації 5 ОНП опубліковано попередні позитивні висновки експертних груп НАЗЯВО з трьох ОНП: Біотехнології, Біомедична інженерія та Математика. 29 червня розпочинає свою роботу експертна група з Мікросистемної техніки.

Отримано графік акредитації інших 7 ОНП, представлених до акредитації. Експертні групи НАЗЯВО працюватимуть з 5 по 29 липня фактично безперервно. Здійснюється організація роботи як гарантів і груп забезпечення ОНП, так і працівників усіх підрозділів, що беруть участь в акредитації. У зв'язку з цим змінюються графіки відпусток для відповідальних за акредитацію осіб.

М.З. Згуровський

Прошу вас, Юрію Івановичу, а також А.А.Мельниченка, В.Й. Котовського, В.А. Кондратюка і Л.Г. Субботіну продовжити роботу над програмами стратегічного розвитку університету, які були схвалені на засіданні Ради стратегічного розвитку і розглянуті концептуально. Далі нам потрібно перейти до формалізації цих програм. Передусім нам потрібно мати стислий зміст і поетапний календарний план виконання. Найближче до потрібної форми розробив свої програми В.А. Кондратюк. Прошу подібним чином розробити інші програми, але вже з фінансовим забезпеченням. Прошу всіх керівників цих програм працювати з Людмилою Григорівною для визначення фінансових потреб, необхідних для їх виконання. Михайле Юхимовичу, ми з вами маємо також розпочати формувати програму підготовки університету до його 125-річчя. Поки що вона не може бути точно сформульована через те, що попереду ще багато часу, але загальну форму, каркас, який буде наповнюватися окремими заходами –   конференціями, круглими столами, іншими заходами, має вже бути розроблено. Тому до всіх учасників розробки програм я звертаюсь з проханням, не відкладаючи, протягом тижня -двох виконати цю роботу.  А ваш відділ, Людмила Григорівно, який технічно і інформаційно супроводжує ці програми, повинен координувати та співпрацювати з кожним з керівників.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Починаючи з поточного тижня кожному членові Ради стратегічного розвитку буде встановлено  ліцензійне програмне забезпечення Microsoft Project і буде уніфіковано систему, яка буде зрозумілою і дозволятиме здійснювати довгострокове планування.

Організовано роботу з формування програми розвитку навчально-лабораторної бази. Розпочинається її оцінка по всіх факультетах. На основі оцінки стану навчально-лабораторної бази розроблятиметься відповідна програма з плануванням її вдосконалення.

На засіданні Методичної ради розглянуто одне з ключових питань – удосконалення системи структури ОНП підготовки магістрів. З одного боку, планується приведення у відповідність  до наскрізної підготовки магістр - PhD, але водночас передбачається використання  інструменту, яким запроваджуються і так звані міждисциплінарні програми, які для ОНП підходять. Очікуємо відповідь Міністерства щодо фінансування – яким чином проводити набір на міждисциплінарні програми.

Опрацьовуємо питання щодо проведення занять з групами, підготовка в яких здійснюється англійською мовою.

25 червня завершився прийом документів до аспірантури у 2021 році. Загальна кількість поданих заяв складає 293. Є деякі перекоси між спеціальностями, але в межах запланованих показників маємо набрати навіть більше. Третій рік поспіль університет нарощує кількість аспірантів. КПІ чи не єдиний університет в Україні, який нарощує саме кількість вступників. Навіть торік за кількістю вступників КПІ обійшов Національний університет ім. Тараса Шевченка.

На чергове засідання Вченої ради університету виноситься розгляд трьох питань щодо підготовки в докторантурі.

Пропонується перейменувати КПІ-Телеком відповідно до його організаційної форми. Раніше це було науково-технічне об'єднання. Тепер буде Центр телекомунікацій КПІ. Це відповідатиме його місії та діяльності. Пів року тому було презентовано звіт роботи комісії, яку очолювали О.М.Новіков і М.Ю.Ільченко. Частина завдань, які було напрацьовано спільно зі студентами, КПІ-Телеком вирішив і до кінця року планується усунути проблеми, які виникали.

Завершено роботу всіх екзаменаційних комісій. Аналізуємо звіти по захистах бакалаврських робіт або по іспитах.

Представники ДООП взяли участь у нараді щодо стану підготовки навчально-матеріальної бази університету.

Проводиться підготовка керівних документів щодо організації практики магістрів за ОПП у вересні 2021р.

На запити факультетів довнесено в ЄДЕБО англомовні назви освітніх програм для замовлення дипломів випускникам ОП, з яких відбувається останній випуск, або випуск поновлених студентів.

Проведено засідання Експертної ради з навчальних видань. Рекомендовано до видання 10 рукописів підручників та 100 рукописів навчальних посібників за поданням вчених рад факультетів.

Перевірено 4 сертифікатні програми та відповідні силабуси перед винесенням їх на розгляд Методичної ради університету.

Запропоновано модель укрупнення ОНП магістрів.

Підготовлено та розіслано на факультети та персонально авторам витяги з рішень Методичної ради щодо надання грифів навчальним виданням.

Проведено моніторинг кількості студентів, які записалися на сертифікатні програми, або вже їх опанували.

Продовжується наповнення бази стейкхолдерів, що погоджували ОП (там, де інформація про них в ОП була відсутньою). Робимо запити до гарантів ОП. Надалі отриману інформацію планується порівняти з базою роботодавців відділу сприяння працевлаштуванню ДНВР.

Надано консультації про особливості роботи модуля «Рейтинг НПП». Майже 2000 викладачів розпочали його заповнювати. Надано можливість заповнення рейтингу впродовж усього літа. Отриману інформацію планується використовувати як певний інструмент.

Проведено роботи з підтвердження права на доступ до програм Autodesk в освітніх цілях. Безкоштовно завантажено мережеве ліцензійне програмне забезпечення Autodesk Autocad 2021. Проводяться підготовчі роботи для розгортання Менеджеру ліцензій Autodesk Network License Manager та встановлення Autocad 2021в комп'ютерних класах відділу.

Надано додаткові та відредаговані документи (третя комерційна пропозиція та моніторинг цін) до департаменту управління справами для позапланової закупівлі ліцензійного програмного забезпечення Windows Server 2019 Standard Core-16 Core License Pack для потреб відділу кадрів. Розпочато проведення процедури закупівлі ПЗ системи обліку кадрів на ProZorro (програмне забезпечення (комп'ютерна програма) Автоматизованої системи кадрового обліку).

Проведено нараду щодо надання підрозділам шаблонів сайтів.

Надається допомога підрозділам університету у вирішенні питань користування оновленим, модифікованим та доповненим КБІС програмним забезпеченням.

Заплановано участь представників ДООП у зустрічах з експертами з акредитації ОНП за спеціальностями 101 Екологія та 153 Мікро- та наносистемна техніка.

Планується розклад занять в очній та змішаній формах. На сьогоднішній день напрацьовано кістяк цього розкладу. Враховано можливість зміни аудиторій у зимовий період навчання, оскільки в нас ще є аудиторії, які навіть при нормальній роботі опалення залишаються холодними.

М.З. Згуровський

Зростання кількості охочих вступати на навчання до КПІ на програми другого та третього рівнів – магістерські та PhD-програми – безпосередньо залежить від стратегії нашої діяльності. Вона має бути пов'язаною з удосконаленням якості підготовки відповідно до потреб високотехнологічних компаній та інтелектуального ринку праці. Чим швидше ми удосконалюватимемо програми, чим швидше робитимемо їх привабливими для майбутніх фахівців, які хочуть зробити кар'єру вищого рівня – як керівники компаній, генератори нових ідей, творці нових стартапів –  тим швидше ми бачитимемо зростання кількості охочих. Це дуже гарний індикатор. У нас відбувається застій з деякими ОП. Ми бачимо кількість вступників на магістерські і PhD програми до нас. Тут є прямий зв'язок. Тому, Юрію Івановичу, Анатолію Анатолійовичу, Олексію Анатолійовичу, Наталіє Валеріївно – це ваш блок, і ми маємо над цим активно працювати.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Навчально-виховна робота

28 червня завершився термін ліквідації академічних заборгованостей та розпочалися канікули. На 30 червня факультетами/інститутами готуються накази про відрахування. Здійснено попередній аналіз результатів семестрового контролю.

Закінчилися захисти дипломів бакалаврів на факультетах/в інститутах. У зв'язку із завершенням навчання за ОПП «Бакалавр» з університету відраховано 3591 (727 за договором) студента.

Супроводження дипломів про вищу освіту

Перевірено та сформовано факультетами/інститутами проєкти додатків до дипломів докторів філософії та підготовлено їх до друку бланків ДВО.

У тісній співпраці зі службою вченого секретаря, відділом аспірантури, видавництвом «Політехніка» та відповідальними на кафедрах, факультетах/інститутах підготовлено до вручення 21 диплом PhD.

Академічна мобільність

Міжнародна мобільність. Під час відрядження до Університету Думлупінар (Туреччина) начальника відділу академічної мобільності проведено перемовини з керівним складом департаменту міжнародної діяльності університету та керівництвом університету щодо розширення переліку спеціальностей, за якими вони співпрацюватимуть з КПІ за програмами «Еразмус+»  та «МЕВЛАНА» («MEVLANA»):

- обговорено можливості спільної участі науковців університетів-партнерів у редколегіях журналів;

- обговорено можливості стажування для проведення досліджень для науковців КПІ за програмо «МЕВЛАНА» (Research-based MEVLANA);

- обговорено питання подальшої співпраці за міжнародними проєктами, у тому числі за фінансування ТІКА (Турецької агенції зі співробітництва та координації);

- обговорено подальші спільні дії щодо посилення інформування та участі студентів та науковців у програмі «MEVLANA».

Здійснено супровід під час стажування 4 представників Університету Думлупінар на факультеті лінгвістики.

Соціальна служба

Спільно з ДЕФ та ІМЯО готуємо до підписання Договір про надання послуг, спрямованих на підготовку, забезпечення та проведення безоплатного навчання на курсах (відділеннях) з підготовки до вступу до державних ЗВО молоді з числа осіб тимчасово окупованих територій  та інші супровідні документи.

Подали заявки 13 осіб, які бажають стати слухачами. 29 червня розпочалися заняття на Підготовчих курсах та буде запропоновано культурну програму по території КПІ.

Стипендіальний відділ

Проведено засідання стипендіальної комісії університету. На ньому розглянуто такі питання:

- визначено ліміти стипендіатів, які будуть отримувати академічну стипендію за результатами літнього семестрового контролю – до 45%, з них 25 % у підвищеному розмірі. Крім того, визначено ліміт стипендіатів, які отримуватимуть академічну стипендію на підставі вступного конкурсного бала – до 45%. Визначені ліміти будуть винесені на затвердження Вченою радою університету;

- апеляції студентів щодо врахування додаткових балів (усього було близько 40 звернень студентів). Більшість апеляцій задоволена на користь студентів;

- затверджено ліміти студентів на іменні державні стипендії. До кінця минулого тижня здійснювали прийняття подань студентів на такі стипендії;

- обговорено та затверджено кандидатури студентів на отримання стипендій від компанії «Мелексіс-Україна»  у липні/серпні. Відібрано 6 студентів ФЕЛ;

- підготовлено проєкт змін до Правил призначення академічних стипендій в частині нарахування додаткових балів, а саме: збільшено кількість балів за різні види наукової роботи студентів; розширено перелік діяльностей, за які нараховуються додаткові бали; за пропозицією студради ІАТ застосовано вагові коєфіцієнти при нарахуванні додаткових балів за призові місця. Проєкт рішення підготовлено для затвердження Вченою радою університету.

На Бюджетній комісії університету було затверджено збільшені норми матеріального та нормативи грошового забезпечення студентів з числа дітей-сиріт на наступний навчальний рік. Торік  норми та нормативи збільшили вдвічі.

Працевлаштування та профорієнтація

24 червня відбулася розширена зустріч з координаторами з питань працевлаштування та профорієнтації. Розглянуто питання щодо посилення роботи з партнерами – обговорення проєкту Кар'єрного путівника, збір інформації про проведену роботу через форму для рейтингування НПП.

23 червня відбулася зустріч з представниками Фонду «Школа майбутнього», обговорення питань співпраці, підписання договору про співпрацю тощо.

22 червня. Організація підписання трьохстороннього Меморандуму про співпрацю з ТОВ «МЕТІНВЕСТ ХОЛДИНГ», ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА» та КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Здійснено супровід та підписання договорів про співпрацю з: Київським національним університетом культури і мистецтв (ФЕЛ), АТ «Київський науково-дослідний та проєктно-конструкторський інститут «Енергопроект».

Підготовка до вступної кампанії

Проведено онлайн-зустрічі з Приймальною комісією. Обговорено питання організації та функціонування консультаційного центру, який розпочне свою роботу на першому поверсі 16-го корпусу з 1 липня. Консультування здійснюватимуть співробітники ДНВР. Формується роздатковий матеріал тощо.

Організаційно-виховна робота

Завершено реєстрацію на Міжнародну олімпіаду з програмування KPIopen. Зареєструвалася  81 команда, з них 72 команди з України (42 ЗВО) та 9 іноземних (з Азербайджану, Угорщини, Литви, Польщі, Румунії, Іспанії). Тривають підготовчі роботи; тренування спостерігачів-волонтерів, опрацювання сценарію відкриття та закриття, консультування команд, запуск тестового туру, робота з партнерами, анонсування вебінарів тощо. Мова спілкування – англійська. Відкриття заплановано на 5 липня.

До Дня Конституції проведено вікторину і визначено її переможця.

Привітали студентство з Днем молоді та початком літніх канікул.

Проведено нараду з обговорення шляхів  реалізації оновленої концепції розвитку фізичного виховання в КПІ за участю проректора А.Мельниченка, Ю.Новицького, Г.Бойко, А.Гаврушкевича.

Карантин 2020-2021 в КПІ

Вакцинація та ревакцинація (станом 26.06.2021)

24 червня розпочато ревакцинацію. Для забезпечення одночасного проведення вакцинації та ревакцинації за підтримки  Солом'янської РДА організовано вакцинацію мобільними бригадами на території КПІ (від 150 до 300 осіб на добу). Вакцинація мобільними бригадами проводиться у ЦКМ, або 7-му корпусі, 109 аудиторія (залежно від завантаження ЦКМ).

Ревакцинація буде відбуватися у місці вакцинації, нині – у КМСП по 50 осіб.

Підготовлено та доведено до широкого загалу орієнтовані графіки ревакцинації та вакцинації. Про дату та час повідомляємо через відповідальних.

За попередньо складеним графіком вакцинація та ревакцинація триватимуть до кінця липня. У графіку можливі зміни залежно від наявності вакцин та бригад вакцинації.

Статистика. За минулий тиждень вакциновано 300 осіб. Всього ж вакциновано 1200 осіб, з них 690 НПП. Залишилось вакцинувати 1100 осіб (з них 580 НПП). Вакцинація проходитиме до 9 липня.

Триває опитування серед НПП щодо статистики захворювання на COVID-19 та кількості вакцинованих. На сьогодні взяли участь в опитуванні понад 700 осіб, з них майже 50% перехворіли, 80% вакциновані або бажають вакцинуватися.

ДНВР забезпечує формування, підготовку списків для вакцинації/ревакцинації, консультування у режимі 24/7, забезпечує комп'ютерами мобільні бригади, здійснює  технічний супровід під час вакцинації/ревакцинації.

М.З. Згуровський

Ви дуже багато робите для організації вакцинації – це критично важлива зараз справа. Чи дасть нам опитування точні дані щодо кількості вакцинованих і тих, хто перехворів? Хтось захоче відповісти на запитання, хтось, можливо, не захоче, і ми не будемо мати точних цифр. Але нам потрібно буде приймати рішення – чи зможуть викладачі увійти в аудиторії 1-го вересня, чи ще буде зарано. Можливо, вам могли б допомогти відповідальні по кафедрах, які зібрали б точніші дані?

Н.В. Семінська

Опитування ми проводимо саме через відповідальних за вакцинацію на факультетах і кафедрах. Саме через відповідальних ми надіслали відповідні форми для заповнення.

Ю.І. Якименко

У нас є вся статистика по фактично вакцинованих. Опитування проводиться для оцінки загальної картини.

М.З. Згуровський

Але статистичних дани щодо тих, хто перехворів, у нас немає.

Н.В. Семінська

Не всі викладачі робили тести. Деякі самі визначали, хворіли вони на COVID-19 чи ні, виходячи з клінічних проявів. Тому встановити правду дуже важко.

Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

На виконання доручень ректора

У взаємодії з М.Ю. Ільченком супроводжували проведення форсайтних досліджень у сфері безпеки і оборони. 11 експертів надали свої пропозиції щодо кластерів та їхньої вагомості на середньо- і довгостроковому відрізках. Розроблено інформаційну систему для спільної онлайн-роботи й автоматизації опрацювання матеріалів.

Супроводжували проєкти Космічної програми КПІ. Основна увага – кадровому забезпеченню в межах базового фінансування, а також закупівлям. 25 червня взяли участь у нараді, на якій розглядались питання виконання проєктів «PolyITAN-12U» і «PolyITAN-30». Підписано договір з Укрчастотнаглядом щодо оформлення заявки на надання частот для супутника «PolyITAN-30» у рамках договору базового фінансування.

24 червня взяли участь у слуханнях Комітету з питань науки та інноваційної діяльності Верховної Ради України щодо першого року грантового фінансування проєктів НФДУ.

На виконання рішень Координаційної ради

Проведено нараду з проректором з А.А. Мельниченком. Визначено розділи рейтингу НПП, що входять до сфери відповідальності НДЧ. Призначено заступника начальника НДЧ Г.С. Васильєва відповідальним від НДЧ за консультативну підтримку в телеграм-каналі та перевірку даних рейтингу в частині науково-дослідної діяльності в системі «Кампус». За розподіл балів та оцінку наукової діяльності НПП відповідальна О.В.Савич.

Від редакцій наукових видань університету зібрано пропозиції щодо розробленого проєкту Положення про засади видавничої політики КПІ ім. Ігоря Сікорського. Пропозиції узагальнено та буде передано для розгляду на засіданні Комісії з наукової та інноваційної діяльності.

Взаємодія з підрозділами

Проведено засідання конкурсної комісії з наукової та іноваційної діяльності та НТР. Визначено переможців конкурсу і підготовлено результати для затвердження на засіданні Вченої ради університету. Подано 14 видань-кандидатів на конкурс. Згідно з Положенням визначено трьох переможців.

Пошук пропозицій на ProZorro. До структурних підрозділів надіслано 21 пропозицію.

Продовжується знайомство з дослідницькою інфраструктурою КПІ. Відвідано лабораторії ПБФ у 1, 20, 21-му та 18-му корпусах. Визначено потенційні можливості надання наукових послуг.

Робота із зовнішніми партнерами

24 червня до МОН України передано фінальний комплект документів щодо порядку проведення конкурсу науково-дослідних робіт, підготовлений робочою групою президії Ради проректорів з наукової роботи.

Спільно з представниками АППАУ проведено засідання робочої групи щодо формування плану дій з реалізації проєкту BOWI, спрямованого на трансфер технологій. За результатами зустрічі сформовано план дій. Прийнято рішення про організацію стратегічної сесії представників Центру 4.0 КПІ 27 липня для розширення його функцій як цифрового хабу.

Узяли участь з доповідями «Політика КПІ в сфері інтелектуальної власності» та «Центр 4.0 КПІ ім. Ігоря Сікорського - цифровий хаб на європейській платформі S3». Заходи організовано в рамках «Тижня комерціалізації ІВ в Україні» Всесвітньою організацією інтелектуальної власності (ВОІВ) та Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) у співпраці з Міністерством економіки України.

Голова Вченої  ради М. Ю. Ільченко

Науково-експертна робота постійних комісій Вченої ради університету

Комісія з освітньої діяльності (В.І.Тимофєєв) та Комісія з міжнародних зв'язків (Г.Б. Варламов) розглядають у порядку громадського обговорення Проєкт стратегії маркетингу послуг з вищої освіти на міжнародному освітньому ринку. Документ демонструє важливість державної підтримки інституцій, що популяризують можливості здобуття вищої освіти іноземцями та особами без громадянства.

Комісія з наукової та інноваційної діяльності (О.В.Лінючева) розпочала підготовку до обговорення роботи «Електрохімія функціональних матеріалів і систем», яку представлено Інститутом загальної та неорганічної хімії імені В.І. Вернадського НАН України на здобуття Державної премії в галузі науки і техніки. Завершено підготовку проєкту Положення про наукові школи, кращі наукові видання, які будуть затверджені на Вченій раді.

Космічна програма університету

Радою з Космічної програми університету розглянуто питання організації виконання в рамках базового фінансування науки в університеті проєкту, метою якого є розробка наносупутників для дистанційного зондування Землі.

Завершено підготовку та підписано керівництвом університету та УДЦР договір про розробку заявки на реєстрацію радіочастот космічного апарату «PolyItan-30».

Інші питання

За участю фахівців трьох постійних комісій Вченої ради напрацьовані пропозиції щодо 8 доцільних кластерів оборонно-промислового комплексу України. Робота виконана в межах зобов'язань КПІ в рамках підписаного Меморандуму з Мінстратегпромом.

Здійснено підготовку до чергового засідання Вченої ради сьогодні, 29 червня.

Проректор з міжнародних зв'язків С. І.Сидоренко

1. Головне за тиждень

1.1. Триває робота з Посольством КНР щодо деталізації низки проєктів, яким Надзвичайний та Повноважний Посол КНР в Україні Фань Сяньжунь під час візиту до КПІ 15 червня 2021 року пообіцяв надати свою особисту підтримку: 1) щодо налагодження взаємодії з 4 центрами Міносвіти Китаю з направлення на навчання за кордон талановитої китайської молоді; 2) з розвитку спільного (з особливою економічною зоною м. Чунцін) Інституту КПІ науково-технічного співробітництва і виконання замовлень китайської сторони; 3) підготовки першого проєкту в рамках спільної (із Північно-Західним політехнічним університетом Китаю) лабораторії космічної науки тощо. У зв'язку з цим за пропозицією Посла КНР Фань Сяньжуня на 2 червня готується  його зустріч із ректором М.З. Згуровським з питання запуску проєкту спільного (з особливою економічною зоною м. Чунцін) Інституту КПІ науково-технічного співробітництва і виконання замовлень китайської сторони.

1.2. 23–24 червня делегація КПІ взяла участь в 4-му засіданні Підкомітету з питань освіти Китайсько-Української міждержавної комісії з економічного співробітництва, у Форумі ректорів університетів України та КНР, у старті Українсько-Китайського альянсу університетів (до якого приєдналися понад 100 учасників – університети Китаю і України).

Заходи пройшли під головуванням заступника міністра освіти і науки України Андрія Вітренка та заступника міністра освіти Китаю пана Тяня Сюцзюня. Під час Форуму КПІ підписав угоду про співпрацю із Шеньянським політехнічним університетом.

1.3. Надається допомога теплоенергетичному факультету, щоб за підтримки Генерального директора МАГАТЕ пана Рафаеля Маріано Гроссі та Постійного представника України при міжнародних організаціях у Відні Євгена Вікторовича Цимбалюка відкрити в КПІ нову магістерську програму «Зняття АЕС з експлуатації».

1.4. Також у плані взаємодії з ТЕФ направлено лист випускнику ТЕФ пану Майклу Польські (США) щодо ініціативи ТЕФ представити його до звання «Почесний доктор ТЕФ» і запросити відвідати КПІ для участі в урочистій церемонії посвячення.

2. Робота з впливовими міжнародними організаціями

2.1. 31-st UNICA General Assembly. 23 червня 2021 року делегація КПІ взяла участь у Генеральній асамблеї UNICA та ректорському семінарі «Вплив COVID-19 на вищу освіту в Європі: виклики та можливості».

2.2. 25 червня 2021 року делегація КПІ взяла участь в інформаційній зустрічі для жінок-науковиць – у рамках проведення цьогорічного конкурсу на Премію L'Oréal-UNESCO «Для жінок у науці – 2021» компанії  L'Oréal. Протягом 22 років премія підтримала та відзначила понад 3400 жінок-науковиць зі 116 країн (https://cutt.ly/YnXXMue).

2.3. Співпраця з японськими колегами. Спільно з ДНВР започатковуємо взаємодію з японською компанією «Human Resocia Co. Ltd.» з питань стажування студентів старших курсів КПІ в організаціях і фірмах Японії. У перспективі завдяки цьому може бути налагоджена дуальна освіта з японськими компаніями.

2.4. Аналогічну роботу розпочали з британською компанією «AG Recruitment & Management Ltd» у співпраці в рамках державної програми Уряду Великобританії «Seasonal workers pilot».

2.5. Робота з «Українським квартальником» (США). Авторський колектив у складі А.А. Мельниченка, Н.В.Семінської, М.М.Перестюк, Н.В.Писаревської завершив роботу над статтями «Винаходи студентів КПІ, які вже помітили в Україні та світі» та «Українські технології в світі» для видання «Український Квартальник». Матеріали відправлено до США.

3. Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ

Про хід вступної кампанії іноземних громадян. Усього станом на 25.06.2021 абітурієнтами подано 269 заявок на навчання у КПІ, за якими видано 50 і підписано ще 15 запрошень. Решта опрацьовуються – очікуються документи, оплата тощо.

4. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

4.1. 14 червня розпочалися тренінги в рамках проєкту «Посилення спроможностей українських державних органів у сфері кібергігієни та кібербезпеки». Працюємо спільно з О.М. Новіковим (ФТІ). Надається допомога в оформленні грантової угоди з CRDF Global («Тренінг для тренерів з питань кібергігієни»)  як проєкту міжнародної технічної допомоги. Це дозволить зменшити в межах чинного законодавчого поля України податкове навантаження на грант і таким чином заощадити кошти для використання для  ТЗ проєкту.

4.2. У ДМС підбито підсумки індивідуальних співбесід керівного складу ДМС із заступниками з міжнародної діяльності деканів факультетів, директорів інститутів, на яких аналізувалася динаміка кількісних характеристик міжнародної проєктно-грантової діяльності підрозділів  у  2019-2020 роках.

На численні звернення підрозділів щодо посилення консультацій для тих, хто готує проєктні пропозиції для подання до міжнародних проєктно-грантових програм, але не мають достатнього досвіду цієї роботи, прийнято рішення про створення в складі ДМС у межах виділеної штатної чисельності співробітників групи консультантів з 7 осіб, які мають досвід підготовки проєктів до міжнародних проєктно-грантових програм, що виграли, виконували їх і успішно завершили.

4.3. У межах програми подвійного диплома 11 студентів КПІ виїжджають до Літньої школи Познанської політехніки «Boosing the scientific excellence and innovation capacity of 3D printing methods in pandemic period». Курс націлено на студентів бакалаврату, магістратури та докторантів, які спеціалізуються в механічній інженерії, мехатроніці, біоінженерії, матеріалознавстві.

4.4. Готуємо відповідь МОН про результати проміжного піврічного моніторингу проєктів міжнародної технічної допомоги, що їх виконує КПІ і бенефіціаром яких виступає МОН. Нині КПІ має 2 зареєстровані проєкти МТД (виконавці ТЕФ та ФСП), за якими готуємо піврічний моніторинг та звітність до МОН. Це проєкти: 1) ФСП – міжнародний проєкт у сфері освіти «European Integration: legislation and the IoT» («Європейська інтеграція: законодавство та Інтернет речей» акронім – EULIOT) у межах напряму Жан Моне «Модуль» програми «Erasmus+»; 2) ТЕФ – «Впровадження навчання на базі тренажера з метою заміщення Севастопольського національного університету ядерної енергетики та промисловості (проєкт «Тренажер»)».

5. Протокольне забезпечення низки заходів

На 1 липня за участю ректора М.З. Згуровського планується церемонія підписання Угоди з ДП «Сіменс Україна» про створення навчальної лабораторії на факультеті електроенерготехніки та автоматики. Готуємо захід спільно з проректором з навчальної роботи А.А.Мельниченком.  

Проректор з адміністративної роботи В.А.Кондратюк

Господарська  робота

- Протягом тижня  проводили з відповідальними по факультетах/інститутах за стан пожежної безпеки індивідуальну роботу щодо виконання приписів. Провели торги та підписали пакет документів на встановлення автоматичної пожежної сигналізації у 18-му гуртожитку та 21-му навчальному корпусі;

- продовжували виконувати обстеження об‘єктів (11-й та 12-й навчальні корпуси) зі складанням дефектних актів для визначення, де саме слід виконати капітальні та поточні ремонтні роботи;

- провели робочу нараду щодо виконання робіт з благоустрою території за 18-м та 28-м навчальними корпусами. Розпочали вкладати тротуарну плитку на пішохідних доріжках;

- розпочали ремонт фасаду, відмостків і системи водостічних труб  навколо 6-го корпусу;

- здійснили профілактичний огляд теплових мереж навколо 12, 13 та 17-го навчальних корпусів;

- продовжуємо роботи з благоустрою території за 28-м навчальним корпусом;

- провели ремонт бруківки на території університету;

- провели огляд та заміну електричних ламп для нічного освітлення території університету;

- продовжуємо готувати технічні завдання згідно з річним планом закупівель за господарським напрямом роботи та оголошувати процедури закупівель на майданчику ProZorro;

- спільно з департаментом навчальної роботи продовжуємо аудит навчальних площ щодо їх готовності до нового навчального року;

- проводимо наповнення бази даних та тестування програми для температурного віддаленого моніторингу;

- виконуємо роботи з доопрацювання програмного забезпечення для дистанційного відстеження параметрів індивідуальних теплопунктів;

- підписано наказ про затвердження Програми енергоефективності університету та створено робочу групу з пошуку інвестицій та грантів для її реалізації;

- завершено зварювальні роботи із заміни теплолічильників у 17 навчальних  корпусах. Протягом наступних двох тижнів будуть встановлені теплообчислювачі;

- продовжуємо щоквартальний моніторинг місць тимчасового зберігання відходів;

- подали на розгляд комісії технічне завдання для організації закупівлі послуг щодо вивезення небезпечних відходів з 4-го навчального корпусу.

Соціальний напрям

- У зв'язку з початком відпускного періоду в університеті працює лише одна їдальня – курсантська, що розташована в корпусі № 32.  Роботу її організовано з дотриманням усіх протиепідемічних заходів при COVID-19 і вимог до роботи та обслуговування відвідувачів. Співробітників їдальні корпусу №1 відряджено до бази відпочинку «Сосновий»; 

- на університетських базах відпочинку «Сосновий», «Маяк» та «Політехнік» організовано триразове харчування відпочивальників;

- 24 червня в дистанційному режимі пройшло засідання тендерного комітету, на якому відбулось обрання та проведення закупівель товарів, робіт, послуг на 2021 рік. Виставили процедури на закупівлю таких товарів і послуг: видання друковані для поповнення бібліотечного фонду, послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, основні органічні хімічні речовини, ремонт електроінструменту, виготовлення устаткування для ультразвукової пластичної обробки поверхні металів;

- уклали угоди на посуд для лабораторії, персональні комп'ютери, насоси та компресори;

- триває підготовка та робота по договорах на закупівлю товарів для університету;

- проводиться робота комісії, створеної спільно з регіональним Фондом держмайна, для перевірки режиму роботи орендарів та списання з них орендної плати відповідно до Постанови КМУ;

- здійснюється робота комісії з аудиту приміщень навчальних корпусів №№ 4 та 21;

- триває робота та оформлення необхідної документації з організації медичного огляду співробітників у 2021 році;

- спільно з відділом матеріально-технічного постачання проводиться робота з закупівлі необхідних витратних матеріалів та інвентарю для роботи з обслуговування житлових будинків;

- триває робота з бронювання  путівок на оздоровчий сезон;

- організовано роботу з оброблення корпоративних замовлень по базах відпочинку на літній період та проведення корпоративних заходів на СОТ «Політехнік», ОК «Маяк», СВСТ «Сосновий»;

-  28  червня розпочалися перші заїзди до ОК «Маяк» та СВСТ «Сосновий». Заповненість першої зміни в «Маяку» – 43%, у «Сосновому» – 85%. До СОТ «Політехнік» значна  кількість співробітників університету бронюють путівки поки що лише на вихідні. Протягом останніх вихідних «Політехнік» було заповнено на 85%, упродовж тижня там було зайнято лише 15 номерів.   Продовжуємо проводити інформаційну кампанію щодо організації відпочинку на університетських базах відпочинку.

Безпека

- На попередньому тижні складних правопорушень на території університету виявлено не було;

-  продовжуємо спільне з поліцією та Національною гвардією патрулювання території;

- проведено інструктажі та навчання співробітників, які протягом оздоровчого сезону забезпечуватимуть охорону громадського порядку на університетських базах відпочинку.

Директор ІМЯО Марина Перестюк

Центр тестування. Готуємося до проведення єдиного вступного іспиту з іноземної мови для тих, хто вступає до магістратури. Його в нас складатимуть 1680 осіб.

З 1 липня розпочинаємо проведення вступних іспитів із загальноосвітніх програм до нашого університету.

За дорученням ректора спільно з Михайлом Юхимовичем Ільченком підготували інформацію про супутники і починаємо розсилати її по зовнішніх ЗМІ, включаючи провідні українські телеканали.

Завершили  підготовку локацій для фото- і відеозйомки, які ми вже можемо пропонувати відповідним компаніям. Також проводимо перемовини про включення наших локацій до загальноукраїнського каталогу для іноземців – це потрібно для популяризації нашого університету.

Переформатовуємо проєкт «Campus» під залучення до нього абітурієнтів. Також попрацювали з архівами та започатковуємо спільно зі студентами історико-пізнавальний проєкт «Міфи та легенди КПІ». Це будуть мініролики, в яких виступатимуть студенти з цікавою інформацією.

На вихідних було здійснено супровід делегації з Індії, члени якої представляли Боллівуд (конгломерацію індійських кіностудій), які планують проводити в нас масштабні зйомки – біля корпусу №1 і, можливо, в залі засідань Вченої ради.

Телеканал Kyiv.live  проводив у корпусі №1 зйомки за участю представників Приймальної комісії. Наступними вихідними в нас працюватимуть представники компанії «Київстар», які планують знімати в нас свій проморолік. Окрім того, проводяться перемовини з телеканалами «1+1» та «Україна»  щодо укладення договорів про співпрацю: вони використовуватимуть наші локації, а також подаватимуть у своїх програмах цікаву інформацію про КПІ. 

М.З.Згуровський

Чи вдалося вам спільно Н.В.Семінською перейти на нову форму співпраці з компаніями, які проводять зйомки на нашій території? Маю на увазі передусім фінансові умови, контент, який ці компанії продукуватимуть? 

М.М.Перестюк

Ми завершуємо роботу над документом, у якому всі ці питання враховано, днями ми передамо його Л.Г.Субботіній, і після погодження він піде у роботу.  

М.З.Згуровський

Нам слід дуже ретельно оновити цю систему, оскільки привабливість КПІ для компаній, які створюють нові кіно- і телепродукти, зростає. З одного боку, це  сприяє популяризації університету, а з іншого – це вже стає певною статтею доходів КПІ. Тому нам потрібно дуже чітко, відповідно до нових реалій розробити і впровадити цю систему. Я розраховую в цьому на вас, Наталію Валеріївну та Людмилу Григорівну.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Завершився другий квартал поточного року. Ми отримали кошти за усіма програмами і забезпечили їх використання за призначенням.

Підписано в МОН кошторис за програмою  2201390  «Підтримка пріоритетних напрямів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок у закладах вищої освіти» у розмірі 8 299,0 тис. грн. Постійно працюємо з НДЧ над заповненням відповідних штатних розписів, оскільки потрібно використовувати ці кошти і ми вже можемо нараховувати заробітну плату виконавцям відповідних проєктів. 

Платежі в Казначействі знову здійснюються у звичайному режимі. Всі борги нам повернуто, і всі планові платежі проходять своєчасно. 

Підготовлено та проведено засідання  бюджетної комісії. Розглянуто низку питань щодо використання фонду заробітної плати у червні-серпні 2021 року, виплати премії за роботу у II кварталі та інші. Рішення бюджетної комісії надіслано всім керівникам підрозділів через систему «Мегаполіс».

Нараховано заробітну плату за ІІ половину червня з урахуванням відпускних та оздоровлення НПП та ПП. Виплата планується 29 червня.

Виплачено академічну стипендію. Соціальну стипендію нараховано, її буде виплачено після отримання фінансування.

Проведено аналіз використання кошторису за програмою «Академічна стипендія» за І півріччя 2021 року. Поверненню до МОН підлягає економія коштів у сумі 2,0 млн грн. Тому ми запропонували Стипендіальній комісії розглянути питання встановлення лімітів стипендіатів у максимальному відсотку (45%), з них відмінників – 25%.

Почали працювати над квартальною звітністю.

Узяли участь у засіданнях робочих комісій університету.

М.З.Згуровський

Дякую. Я дуже розраховую на вдосконалення  роботи вашого аналітичного відділу. Це стосується стратегічного планування, раціонального використання коштів, аналізу надходжень і витрат тощо. 

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Епідемічна ситуація поліпшилася. Ані серед працівників, ані серед студентів хворих на COVID-19 у нас нині немає.

Ремонтні роботи проводяться на 6 об'єктах. Це ті об'єкти, які подали завідувачі гуртожитків у межах підготовки до поселення, яке може бути у повному обсязі.

Соціально-виховна робота. Наразі проводимо тренінги зі студентами щодо уникнення та розв'язання конфліктних ситуацій у молодіжному середовищі. Також постійну увагу зосереджено на виконанні протиепідемічних норм і правил, а також правил  протипожежної безпеки.

Будівництво нового гуртожитку. Внутрішні оздоблювальні роботи – на фінішній стадії. Завершується фарбування шпалер у кімнатах. Майже скрізь змонтовано несучі конструкції підвісної стелі, залишилося закласти декоратинві плити. Встановлюються міжкімнантні двері. Повсюди встановлено ліфтові двері, сантехнічне обладнання в місцях загального користування. Окрім того, відремонтовано фасад гуртожитку, який було пошкоджено під час підйомів будівельних вантажів на горішні поверхи. Представники забудовника запевнили нас, що з цього тижня почнуться роботи з благоустрою території навколо гуртожитку.

За минулдий тиждень і впродовж вихідних жодного правопорушення на території студмістечка та в гуртожитках зафіксовано не було.

М.З.Згуровський

Дякую. Скажіть, будь ласка «пам'ятник шарі», яка стояла в сквері Поляна, втрачена назавжди?

В.А.Кондратюк

Ця куля є, нині вона збергігається в корпусі №12. Ми міняємо її кріплення, болти, і після ремонту встановимо її на тому місці, де вона і стояла. 

Директор Науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

Узяла участь у першому засіданні робочої групи МОН з розроблення Національного плану щодо відкритої науки. Проєкт плану буде напрацьовано до 1 грудня 2021. Як член цієї робочої групи я працюватиму за напрямами «Відкритий доступ» і «Академічна доброчесність».

Сприяння публікаційній активності. Проведено робочу зустріч з О.Фіногеновим щодо організації робіт з подання або верифікації даних працівниками НТБ для рейтингу НПП. Очікуємо на перші дані.

Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань. Спільно з департаментом науки та інноватики здійснюється опрацювання пропозицій від редакцій наукових видань щодо проєкту Положення про засади видавничої політики КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Розгляд стану справ збірника наукових праць «Сучасні підходи до управління підприємством». Рішення про заснування електронного видання ухвалене вченою радою факультету в 2016 р. Представник редакції готує документи для винесення питання офіційного заснування  збірника на розгляд Вченої ради університету, щоб отримати рішення про заснування та рекомендацію до друку чергового випуску видання. Надано рекомендацію підготувати та представити концепцію видання на розгляд комісії у складі представників науково-дослідної частини, НТБ та видавничої служби УРАН.

Культурно-освітня робота. Проведено низку заходів у межах всеукраїнського проєкту «Книжковий Арсенал» у твоїй бібліотеці: 23 червня – вебінар «Нам не давали інструкції: Q&A про ментальне здоров'я для підлітків»; 24 червня – «Канон українських письменниць: давні та нові імена»; 24 червня – відкритий діалог «Як пройти в бібліотеку? Відверто ПРО#читання»; 24 червня – «Як  їсти, пити та чути українською?»; 25 червня – «Формати  прочитання класики: Леся Українка»; 26 червня – До 30-річчя Незалежності. Публічна розмова «Вони виборювали Незалежність України»; 26 червня – «Україна та Ірландія: літературний вимір» (спільно з факультетом лінгвістики, ДНВР, Медіалабораторією, видавництвом «Астролябія»).

Створено інсталяцію в холі Бібліотеки та відзнято відео до Дня Конституції України.

М.З.Згуровський

Дякую. Бажано, щоб  у жовтні-листопаді ви поінформували нас на засіданні Вченої ради про концепцію відкритої науки, і як саме вона стосуватиметься роботи наших науковців. Потім слід поширити ці ідеї. Тому що, дійсно, це нові, прогресивні форми обміну знаннями, надання до них доступу людям. Для цього варто скористатися вашим статусом і доступом до напрацювань робочої групи МОН з розроблення Національного плану щодо відкритої науки.

О.М.Бруй

Добре. Останній тиждень жовтня – це  Міжнародний тиждень відкритого доступу, тож у його межах можна буде все це зробити. 

Голова ради з питань розвитку університету В. Й. Котовський

Комісії ради з питань розвитку працюють за всіма їхніми напрямами.

Щодо підготовки відкриття пам'ятника Борисові Патону: замовили вже в Дніпрі камінь для постаменту, працюємо з нашим меценатом.

Є питання щодо меморіальних дошок Вікторові Бар'яхтару і Борисові Патону. До сьогодні не вирішено питання, яким чином їх оплатити.

М.З.Згуровський

Меценати є. З виготовленням дошки Вікторові Бар'яхтару дав згоду допомогти академік Станіслав Довгий.  Його контакти я вам дам. Є й ті, хто бажає профінансувати дошку Борисові Патону.  

Прошу також звернути увагу на пришвидшення оптимізації розміщення підрозділів.

Уповноважена особа з питань запобігання корупції Я. Ю. Цимбаленко

Спільно з Марією Миколаївною Перестюк супроводжуємо проходження документів на надання дозволу на зйомки в університеті відповідно до нової процедури. Я спостерігаю за цим для того, щоби виявити ті її пункти, за якими можливі певні корупційні прояви.  Про висновки за результатами першої такої процедури я доповідатиму.

Голова  об'єднаного  профкому М.О.Безуглий

Минулого тижня в нас відбулося виїзне засідання профкому на базі відпочинку «Сосновий».  Подивилися, як ідуть там справи. Також обговорили підсумки навчального року та можливі варіанти початку нового навчального року. Крім того, працюємо з новим складом комісії з соціального страхування, надаємо відповідні документи до Фонду соцстраху та залагоджуємо інші поточні справи.

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

Завершився фінал чемпіонату КПІ з шахів. У суботу та неділю в командному турнірі змагалися 13 команд. Перемогу здобула команда факультету прикладної математики. Боротьба була дуже цікавою, ми ще раз переконалися, скільки сильних шахістів є в КПІ.  30 червня відбудеться нагородження переможців. Тих, хто є в Києві, ми запрошуємо до зали засідань Вченої ради, тих призерів, хто вже поїхав, ми вітатимемо дистанційно – поштою, або якось інакше.

Також плануємо організувати на Малому спортивному ядрі трансляцію футбольного матчу Швеція-Україна в рамках Євро-2020, який відбудеться 29 червня. У нас є для цього технічні можливості.  Матч розпочнеться о 22:00  і завершиться о  23:45 чи трохи пізніше. Потрібен дозвіл адміністрації. Ми готові забезпечити безпеку і все, що потрібно. 

М.З.Згуровський

Це хороший, консолідуючий захід. Вадиме Анатолійовичу, чи є в нас можливість дати живлення для трансляції і забезпечити охорону Малого спортивного ядра на цей час?

В.А. Кондратюк

Ми з Ігорем минулої п'ятниці все це обговорили. Звичайно, можливість є. Підтримуємо цю ініціативу і забезпечимо і живлення, і охорону громадського порядку. Слід тільки буде дотримуватися соціальної дистанції – місця вистачає.

М.З.Згуровський

Гарна справа, Ігорю. Дякуємо вам за ініціативу.

Ігор Степанюк

Ну і наостанок зауважу, що ми продовжуємо займатися питаннями оздоровлення та здешевлення студентських путівок. Сподіваємося, що літо в нас буде вдалим, а початок нового навчального року ще кращим.  

Дата події