Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М. З. Згуровського.

На початку засідання ректор привітав його учасників з Днем Незалежності України.

Учасники засідання хвилиною мовчання вшанували пам’ять видатного українського вченого, багаторічного Президента Національної академії наук України, випускника КПІ 1941 року Бориса Євгеновича Патона.

Затим ректор визначив питання для обговорення: це підготовка до нового навчального року, прийом до університету, вирішення поточних проблем, пов’язаних з підготовкою матеріальної бази університету до нового навчального року, забезпечення виконання усіх вимог, пов’язаних з протидією поширенню коронавірусної інфекції, міжнародні справи тощо.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Розроблено і затверджено наказом розпорядок початку навчального року і регламент проведення освітнього процесу в дистанційному режимі, здійснюється комплекс відповідних підготовчих заходів. Узгоджено і опубліковано порядок поселення студентів у гуртожитки.

Підготовлено і передано до друку інформаційні пакети для вступників.

Постановою КМУ затверджено типовий договір на навчання у ЗВО. Завершується робота з підготовки проєкту нашого договору для його підписання з вступниками до КПІ.

Ведеться підготовка навчальних корпусів і маршрутів до зустрічей вступників, що відбудуться 27–31 серпня.

Узгоджуються штатні розклади НПП кафедр, поновлені і проводяться відповідні конкурсні процедури. На цьому тижні більшість з кафедр повинна розглянути конкурсні справи, а 7 вересня, на засіданні Вченої ради, вони будуть затверджені. 

Керівникам усіх підрозділів направлено детальні зауваження щодо стану завантаження дистанційних курсів до платформи «Сікорський»,  а також результати чергового моніторингу інформресурсів.

Система ЕДО

 Здійснюються оформлення документів і підготовка підключення системи до «Інформресурсу» та НАЗЯВО. Завершується дослідна експлуатація системи – проводиться заключне тестування проходження документів з електронними підписами. З 1 вересня 2020 р. розпочнеться поступовий  повний перехід документообігу на електронну форму.

Освітній процес

Триває підготовка до початку занять у дистанційному режимі. Розробляються  рекомендації щодо проведення лабораторних і практичних занять. Продовжується робота щодо внесення змін до робочих навчальних планів, підготовки розкладів занять, тестування програм і комунікацій в системі «Електронний кампус».

Приймальна комісія

  • Бакалаври: станом на 18.00 23 серпня на максимальний обсяг  – 4 283 бюджетних місця – подано 38 тисяч заяв, у т.ч. 6 094 – за першим пріоритетом. Але, на жаль, є значні розбіжності по різних спеціальностях.
  • Магістри: завершився прийом заяв. У конкурсі на 4 148 планових бюджетних місць беруть участь 7 215 вступників, початок іспитів 28 серпня.
  • Аспіранти: 274 вступники на 252 планових місця, початок іспитів 28 серпня.

Відбірковими комісіями факультетів проводиться підготовка до прийому оригіналів документів від вступників 27–31 серпня в навчальних корпусах. При цьому максимальна увага приділяється дотриманню протиепідемічних заходів. Приймальна комісія перевіряє стан готовності відбіркових комісій по корпусах.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Упродовж минулого тижня здійснювалася робота з підготовки до початку навчального року в дистанційному режимі. Сформовано розклади занять практично по всіх факультетах. Окремі факультети завершують роботу над завантаженням розкладів в «Електронний кампус» та на сайт rozklad.kpi.ua.

Підготовлено накази  на  проведення  практики  магістрів,  яка  починається  з  1 вересня. На основі аналізу телефонних переговорів з підприємствами було встановлено, що майже всі підприємства готові прийняти студентів і навіть надати можливість проходити практику не дистанційно, а реально, з дотриманням протиепідемічних вимог відповідно до укладених комплексних договорів (за винятком ДП «Антонов» через карантинні обмеження).

За результатами досліджень Центру «Соціоплюс» кожному гарантові освітніх програм підготовлено листи з вимогами роботодавців до випускників з метою їхнього врахування при вдосконаленні змісту ОП та навчальних дисциплін.

Проводиться робота з активізації розміщення НПП дистанційних курсів на дистанційній платформі «Сікорський».

Проводиться робота щодо підготовки «Електронного кампусу» до нового навчального року. Стосовно додаткового комп’ютерного обладнання: документи підготовлено і подано до тендерного відділу.

Триває підготовка до проведення вступних випробувань до аспірантури: перевіряється готовність підрозділів та екзаменаційних комісій, вступникам видаються довідки, які є підставою для оформлення додаткової оплачуваної відпустки за місцем роботи відповідно до чинного законодавства, надаються консультації вступникам до аспірантури.

Заяв для вступу до аспірантури загалом достатньо. На деяких спеціальностях є конкурс. Але на двох  енергетичних спеціальностях, навіть при заявленому бюджетному наборі, заяв бракує.

Починаючи з цього року гаранти освітніх програм PhD обов’язково входять до складу екзаменаційних комісій.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Затверджено новий штатний розклад департаменту. Здійснюється прийом на роботу співробітників до нових відділів.

Навчально-виховна робота

До затвердженого «Регламенту організації освітнього процесу в дистанційному режимі» розроблено:

  • покроковий алгоритм дій початку навчального року з  основним акцентом на рекомендаціях щодо введення в навчальний процес студентів першого курсу;
  • інформаційно-ознайомчий комплект для першокурсників (у видавництві «Політехніка» надруковано фірмові конверти та календарі з графіком НП);
  • таймінг виконання  представленого  алгоритму дій підрозділами університету.

Презентацію алгоритму проведено на засіданні Адмінради та поширено серед підрозділів.

Спільно зі студмістечком та студентськими організаціями розроблено та затверджено розпорядження  «Про забезпечення протиепідемічних заходів при поселенні у студентські гуртожитки». Також до нього підготовлено пакет роз’яснювальних документів (порядок проведення поселення, бланк заяви тощо, з визначенням контактів відповідальних осіб від факультетів/інститутів).  Інформацію поширено в мережі. Протягом останніх днів здійснюємо постійні  консультування студентів та заступників деканів.

Спільно з юридичним управлінням та приймальною комісією розробляємо Договір про навчання в університеті для підписання з вступниками. Договір заплановано роздати по факультетах  27 серпня.

Спільно з Приймальною комісією

Триває  робота щодо вступної кампанії, прийом заяв та документів (організація волонтерів та працівників ДНВР на пунктах прийому заяв та заповнення електронних кабінетів, з урахуванням усіх санітарних норм). Наша мета – максимально забезпечити вступників інформацією, щоб наш університет став у них у пріоритеті.

Готуємося до участі в організації подання оригіналів документів. Сформовано команду  волонтерів, для якої розроблено та надруковано фірмові мерчі (футболки) для легкої впізнаваності співробітників університету. Для спрощення навігації по Кампусу розроблено гугл-мапу. По ній абітурієнт матиме змогу знайти  необхідний корпус (зроблено позначки корпусів з телефонними номерами, кафе та інше).

Готуємося до циклу публікацій для інформування першокурсників про початок навчання, особливості поселення (бронювання), постановку на військовий облік, відтермінування призову, графік навчального процесу, розклад, шифри груп, отримання стипендій та багато іншого.

Стипендія

Спільно з ДЕФ виплачено академічну стипендію за серпень.

Погоджуємо наказ про Порядок пільгового кредитування для здобуття вищої освіти, сам Порядок та форму угоди.

Приймаємо документи від пільгових категорій студентів на призначення соціальної стипендії.

Формуємо робочий список для замовлення соціальної стипендії на вересень.

Працевлаштування

Завершили роботу з визначення критеріальних вимог до наших випускників. Для цього  проаналізували сайти наших партнерів-компаній та інтернет-ресурси work.ua, job.ua. Опрацьовано матеріали за 42 спеціальностями та 132 освітніми програмами, розглянуто вимоги до вакансій 533 компаній.

Продовжуємо інформування про стан самопочуття курсантів, студентів та співробітників  КПІ, що опинилися на карантині. Постійно знаходимось у контакті зі студентами ІТС та командуванням ІСЗЗІ, Центром міжнародної освіти КПІ: https://t.me/dnvr_31/654.

Стан захворюваності

У КПІ ще кілька випадків захворювання на COVID-19:

  • у 22-му гуртожитку захворіла родина (2 людини перебувають на самоізоляції);
  • у 6-му гуртожитку захворів 1 студент-іноземець, його госпіталізовано до лікарні. Встановлено 2 контактні особи, їх відправлено на самоізоляцію;
  • в одному з департаментів (Медіалабораторія) захворів 1 співробітник. Встановлено 4 контактні особи. Усіх відправлено на самоізоляцію та проходження тестів на коронавірус.

Курсанти та офіцери ІСЗЗІ продовжують одужувати. У 12-му гуртожитку залишилась 31 особа. Майже 100 курсантів одужали, вони поїхали додому на канікули. На стаціонарному лікуванні перебуває 1 курсант. Стан здоров’я задовільний.

Дві контактні особи хворого студента з 16-го гуртожитку, які перебували на самоізоляції в гуртожитку, – здорові, почуваються добре.

Запитання М. З. Згуровського

Ви виклали в Інтернеті інформацію про усі ці випадки?

Н. В. Семінська

Обов’язково. У своїй інформації про новий випадок захворювання випадок в Медіалабораторії був позначений як випадок в одному з підрозділів університету.

Коментар та запитання М. З. Згуровського

Відповідно до рекомендацій Головного санітарного лікаря України одним із запобіжників поширення захворювання є точне інформування трудових колективів про всі випадки інфікування людей. Це рекомендація, яку треба виконувати. Вона може допомогти людям уберегтися від подальшого поширення захворювання.

Нам слід також порадитися з такого питання. Першокурсники не можуть приступити повноцінно до дистанційного навчання. Потрібна адаптація. Нам слід продумати певні заходи, окрім зустрічі з факультетами і кафедрами. Якщо першокурсників відразу відпустити по домівках і рекомендувати переходити до дистанційного навчання, то для них це буде абсолютно незрозуміло, тож і ефективність такого навчання буде дуже низькою.

Очевидно, що після 21 вересня, а можливо і раніше, нам потрібно буде застосовувати змішану форму навчання для першокурсників. Важко уявити, як вони будуть перебувати по домівках, на квартирах і успішно та ефективно навчатися не будучи до цього підготовленими.

Ю. І. Якименко

Наказ по першокурсниках ми ще не видавали. Наказ про встановлення дистанційної форми навчання поширюється на студентів 2, 3, 4-го курсів. Що стосується 1-го курсу – необхідно видати окремий наказ, який визначатиме порядок навчання студентів цієї категорії. 

Після 5 вересня набере чинності  графік зустрічей з першокурсниками на факультетах. Протягом вересня всі першокурсники побувають на факультетах, отримають інструктаж і таке інше.

М. З. Згуровський

Це все організаційні заходи. А от щодо навчального процесу, як він почнеться у студентів першого курсу?

Ю. І. Якименко

Початок навчання у змішаній формі передбачає поселення 5 тис. першокурсників у гуртожитки.

М.З. Згуровський

Юрію Івановичу, Анатоліє Анатолійовичу, Наталіє Валеріївно, потрібно повернутися до цього питання. На мій погляд, воно виглядає не до кінця продуманим щодо першокурсників. Можна наводити аргументи, чому ми не можемо поселити їх у гуртожитках. Але питання не до кінця продумано. При цьому на шальках терезів – взагалі відсутність навчання на першому курсі.

Якщо старші курси можуть навчатися дистанційно, то перший курс – навряд.

Питання не готове, і ми на нього зараз не готові дати відповідь. Беремо короткий час на обдумування. Будемо радитися.

Так само слід подивитись, скільки студентів з інших університетів прийдуть до нас у  магістратуру. Для них КПІ є новим навчальним закладом. Анатолію Анатолійовичу, підготуйте таку статистику.

Проректор з  наукової  роботи В.А. Пасічник

На виконання доручення ректора

Спільно з головою Вченої ради університету М.Ю. Ільченком та у взаємодії з президією Ради проректорів з наукової роботи ЗВО України працювали над підготовкою проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021–2031 роки (Розділ 7: Наукова та науково-технічна діяльність у процесі здобуття вищої освіти).

Активізація роботи у системі Prozorro

Підписано договір про виконання дослідних робіт за результатами участі в тендерних торгах (90 тис. грн), виконавець – ФЕА, Ярослав Гаран.

Визнані переможцем в тендерних торгах. Закупівля «Корекція інформаційної бази електричних мереж 110/35/10(6) кВ і аудит розрахунків ЕЕРП для споживачів АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» на період 2021–2022 рр.» (155 тис. грн), виконавець –  ФЕА.

На виконання рішень Координаційної ради

Відправлено на конкурс спільних українсько-французьких проєктів МОН України 4 заявки: від ІХФ (М.Д.Гомеля) 2 заявки, від ХТФ (О.В.Миронюк, Г.В.Сокольський) та ФІОТ (С.Г.Стіренко) (17.08.2020).

Опрацювання аудіозапису наради МОН України щодо особливостей підготовки матеріалів для проходження державної атестації університету в частині провадження наукової (науково-технічної) діяльності, аналіз форм і таблиць.

Найближчі три тижні основна увага буде приділена проходженню державної атестації університетів у частині проведення наукової та науково-технічної діяльності.

Взаємодія з партнерами

Підписано та відправлено Замовникам договори щодо:

  • проведення термовакуумних досліджень теплотехнічних характеристик зразків теплових труб з радіаторами (НООСФЕРА-ТЕФ);
  • розроблення теоретичних основ та шляхів інженерної реалізації високоточного калібрування активних приймально-передавальних фазованих антенних решіток міліметрового діапазону (ТОВ "УКРАНТЕХ"– РТФ) (додаткова угода);
  • співпраці між КПІ ім. Ігоря Сікорського (ММІ) та ТОВ «Юкрейніан Геарс».

Проведено експертизу 56 інноваційних проєктів, поданих на конкурс "Sikorsky Challenge 2020".  

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

1. Взяли участь у доопрацюванні проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021–2031 роки за розділом «Наукова і науково-технічна діяльність у процесі здобуття вищої освіти», а саме:

  • – при формуванні підматриці впливу CX-M додатково враховано характеристики 041, що дозволило більш обгрунтовано сформулювати пріоритети розвитку;
  • – опрацьовано пропозиції 32 фахівців різних установ і закладів вищої освіти щодо вдосконалення змісту пріоритетів розвитку науки в університетах;
  • – доповнено попередній перелік пріоритетів до їх загальної кількості 13;
  • – напрацьовані підсумкові пропозиції розглянуто та ухвалено на засіданні підгрупи №7. Їх  передано на комунікаційний майданчик МОН України.

На 27 серпня заплановано засідання робочої групи МОН,  після чого матеріали будуть передані на громадське обговорення.

2. Підготовлено інформаційний матеріал про легендарного вченого, вихованця КПІ академіка Б.Є. Патона для розміщення на сайті університету.

Начальник відділу організаційного забезпечення міжнародної діяльності ДМС А.В.Ковтун

Міжнародні контакти

Здійснюються протокольні заходи, пов’язані із запрошенням до КПІ Надзвичайних і Повноважних Послів в Україні Ісламської Республіки Іран, Ісламської Республіки Пакистан і Республіки Узбекистан. Запрошення КПІ прийняті, триває узгодження деталей візитів. Запропонована університетом тема зустрічей – розвиток співпраці з цими країнами у сфері освіти  і збільшення кількості громадян цих країн на навчанні в КПІ. Візити заплановані на вересень.

25 серпня відбудеться зустріч фахівця Корнелльського університету (США) з питань інтелектуальної власності Feras Mousilli (працює також у Кремнієвій долині). З цим візитом наш університет пов’язує нові надії на посилення роботи з нематеріальними активами та на подальшу взаємодію з програмою  Фулбрайта у цій сфері.

Робота з організації набору іноземних громадян на навчання в КПІ

Головні завдання департаменту пов’язані з набором іноземних громадян на навчання в КПІ.

Кількісні характеристики перебігу вступної кампанії станом на 25.08.2020 р. такі (враховувались ті студенти, які вже підписали контракти та заплатили за навчання):

1. На бакалаврат: 106 контракти (рік тому – 107);

2. У магістратуру: 37 контракти (рік тому – 30);

3. В аспірантуру: 6 контрактів (рік тому – 0);

4. Поновили навчання: 3 контрактники.

Усього на 25.08.20 зараховано 150 іноземців (рік тому – 137).

Видано запрошень на навчання: 82 (на вступ видано 52 запрошення, до аспірантури – 2, на ПВІ – 28).

Рік тому було видано  222  запрошення на навчання.

Координаційна рада з питань набору на навчання іноземних громадян та роботи з ними в період навчання здійснює практичні дії з метою досягти змін на краще вже в цьому році, а саме:

– представники посольств в Україні країн, які вважаються потенційно ємними для приїзду їх громадян на навчання в КПІ (22 країни: Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Туреччина, Йорданія, Іран, Китай, В′єтнам, Бразилія, Аргентина, Перу, Еквадор, Марокко, Нігерія, Індія, Пакистан, Туніс, Сенегал, Кувейт, Конго, Ізраїль, Єгипет), запрошені відвідати КПІ та обговорити взаємодію з питань набору іноземних громадян цих країн на навчання в КПІ. Бажання особисто відвідати КПІ висловили посли Ірану, Пакистану та Узбекистану, а також дипломати ще 7 країн. Ці візити готуються на початок вересня.

На 9 вересня почали підготовку першого візиту до КПІ групи журналістів акредитованих в Україні ЗМІ 18 країн. Гасло зустрічі «КПІ – відкритий для світу», мета – показати гостям КПІ кращі лабораторії, гуртожитки і розповісти про його історію та можливості для навчання іноземних громадян у нашому університеті. Серед запрошених ЗМІ: Times Internet (Індія), Morocco World News (Марокко), незалежне інформаційне агентство «Туран» (Азербайджан), інформаційне агентство «Медиа-Туркмен» (Туркменистан), PlusTvAfrica (Нігерія), незалежна англомовна газета «The Daily News Egypt» (Єгипет), Національне інформаційне агентство Узбекистану, Radio Television Nationale Congolaise (Конго), Agence Tunis Afrique Presse (Туніс), державне інформаційне агентство «Associated Press of Pakistan» (Пакистан), Le Quotidien (Сенегал), незалежна англомовна газета «The Jordan Times» (Йорданія), англомовна газета «Tehran Times» (Іран), VietnamPlus (В'єтнам), The Rio Times (Бразилія), Cronica (Аргентина), державне інформаційне агентство «ANDINA» (Перу), El Universo (Еквадор). Відправлено перше сигнальне повідомлення, очікуємо на реакцію.

Розвиток нормативної бази університету у міжнародній сфері

17 серпня в онлайн-режимі відбулося підписання з компанією «Zhejiang Xipei Education Technology Co., Ltd.» (КНР) договору про організацію роботи Підготовчого відділення КПІ в Китаї на засадах дистанційної організації діяльності.

Підписано 4 типових угоди про співпрацю з компаніями, які на безоплатній основі надаватимуть послуги з набору іноземних громадян як кандидатів на навчання в КПІ, – з числа тих 23 компаній, які 24 липня відвідали та ознайомилися з КПІ, відвідали гуртожитки. Текст угод виключає всі можливі ризики, з якими – за повідомленнями ЗМІ – можуть зіткнутися університети при взаємодії з такими компаніями.

Зустріч з представниками ще однієї групи компаній такого профілю, які мають позитивні рекомендації від технічних університетів України, планується на 23 вересня. У програмі – зустріч з керівництвом університету, відвідання новітніх лабораторій, знайомство з музеєм, традиціями і сьогоденням університету, відвідання гуртожитку № 19.

У разі позитивного розвитку взаємодії з компаніями цієї групи можуть розглядатися питання про укладання типових угод (на безоплатній основі) про надання цими компаніями послуг щодо залучення іноземних громадян як кандидатів на навчання в КПІ.

Робота групи із забезпечення позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів

Упорядники Шанхайського рейтингу підтвердили отримання даних від КПІ за 2015–2018 роки. Це перша спроба КПІ пробитися до Шанхайського рейтингу (Academic Ranking of World Universities (ARWU)). Очікуємо на результат.

Дані від КПІ до загального рейтингу U-Multirank мають бути подані до 28 вересня.

Для предметного рейтингу U-Multirank робоча група надала попередню інформацію з сайтів КПІ.

Результати U-Multirank 2021 будуть опубліковані у червні 2021 року.

М.З.Згуровський

Сьогодні ми приймаємо Фулбрайт-лектора з Корнелльського університету. Наш гість читатиме лекції щодо  захисту інтелектуальної власності та управління нею. Для нас ці питання дуже важливі, бо тут наш університет має певні прогалини. Тож наші фахівці мають взяти максимально з них корисного. Фонд Фулбрайта організовує ці лекції та фінансує їх. Тож коли досвідчений фахівець приїздить до нас і ділиться досвідом країни, яка в галузі управління інтелектуальною власністю є першою у світі, – це для нас хороший подарунок.  Я сподіваюся, Віталію Анатолійовичу, що по вашій лінії буде сформовано відповідну аудиторію. Це мають бути співробітники відповідного департаменту, науковці, фахівці, які займаються інноваціями та стартапами – це їхня тематика Як ви до цього готуєтеся?

В.А.Пасічник

Сьогодні під час нашої першої зустрічі я робитиму презентацію нашої екосистеми з акцентом на питання захисту інтелектуальної власності. Надалі, у вересні, ми попрацюємо з Анатолієм Анатолійовичем Мельниченком у плані залучення до цих лекцій студентів.

М.З.Згуровський

Для студентів це також добре, але передусім слід залучити до цих лекцій тих, хто навчає студентів. Це насамперед викладачі ММІ та ФСП, які читають ці дисципліни, – вони мають взяти участь в цьому тренінгу, а також співробітники вашого департаменту, які мають відношення до інтелектуальної власності. А студентів слід долучити лише за їхнім бажанням з попередньою реєстрацією. 

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Минулого тижня провели збори з особами, відповідальними за охорону праці в підрозділах, щодо підготовки до нового навчального року з урахуванням усіх рекомендацій МОЗ та МОН України і протиепідемічних заходів.

Господарська робота:

  • завершили  планову перевірку виконання приписів ДСНС у структурних підрозділах. На цьому тижні готуватимемо аналіз і звіт, який представлятимемо на засіданні комісії, яку було створено в травні,  та на засіданні ректорату;
  • закінчили третій покіс трави навколо усіх будівель, включаючи паркову зону;
  • розпочали роботи з гідроізоляції даху 21-го навчального корпусу;
  • продовжуємо роботи з видалення аварійних та сухих дерев у парковій зоні університету та в дубовому гаю;
  • продовжуємо ремонтні роботи тепломережі  з частковою заміною обладнання від головного корпусу до навчального корпусу №28;
  • продовжуємо готувати кошторисну документацію щодо виконання поточних ремонтів аудиторного фонду університету та місць загального користування згідно з планом, затвердженим на засіданні Ради з питань розвитку;
  • підготовлено технічну документацію по 20, 21, 22 та 23-му навчальних корпусах, яку плануємо виставляти на майданчик Prozorro.

Енергозбереження:

  • продовжуємо збирати щити для організації дистанційного знімання показів  теплолічильників. Станом на кінець тижня КПІ-Телеком проклав Інтернет-кабелі ще до 6 точок;
  • проведено перевірку та передано на погодження до «Київтеплоенерго» 16 проєктів заміни вузлів обліку теплової енергії в навчальних корпусах;
  • перевірено два проєкти модернізації ІТП (корпуси №№ 4 і 8, НТБ). Готуємо документи для погодження в «Київтеплоенерго»;
  • підготували технічне завдання на утилізацію використаних засобів особистого захисту;
  • провели спеціальне оброблення поверхонь, з якими найчастіше контактують люди в університеті, дезінфікуючими засобами з використанням розпилювальних пристроїв;
  • щоденно здійснюємо вологе прибирання в усіх будівлях університету дезінфікуючими та хлоровмісними розчинами.

Благоустрій:

  • у скверику за Відділом авіації та космонавтики ДПМ продовжуємо роботи з вкладання тротуарної плитки. Висадили додатково 18 беріз, кленів і платанів.  Продовжуємо проводити підготовчі роботи для встановлення електричних опор;
  • зняли огорожу з автостоянки, яка міститься за Відділом авіації та космонавтики, і за участю представників Профкому провели зустріч з групою автовласників, які на ній залишали свої транспортні засоби. Було досягнуто певних домовленостей щодо перенесення автостоянки на майданчик біля навчального корпусу №28;
  • продовжуємо працювати над процедурою передачі для університету нового музейного експонату – літака АН-2;
  • завершуємо виконання другого етапу з благоустрою території біля навчального корпусу №17;
  • закінчуємо підготовку проєкту благоустрою території за 28-м навчальним корпусом, розпочали проводити відповідні підготовчі роботи.

Соціальний напрям:

  • продовжуємо надавати послуги харчування для курсантів ІСЗЗІ та студентів ІТС, які перебувають у 12-му гуртожитку на карантині: доставляємо страви та продукти харчування;
  • у зв‘язку з численними зверненнями співробітників університету, з 20 серпня відкрили їдальню першого корпусу. Вона працює з дотриманням усіх обмежень та карантинних норм;
  • продовжуємо видавати в структурні підрозділи відповідно до затвердженої відомості  пропорційного розподілу засоби  особистого захисту, які  отримали від «УКРВАКЦИНИ» (4 000 одноразових масок) і від уряду району Сяошань міста Ханчжоу (Китай) (40 000 одноразових медичних масок, 700 одноразових мед. масок №95 та 50 безконтактних термометрів);
  • бази відпочинку завершують роботу в штатному режимі;
  • середнє завантаження по путівках в ОК «Маяк» складало 48%, СВСТ «Сосновий» вже завершив сезон із завантаженням у  63%. «Політехнік» протягом тижня був заповнений на 49% та на вихідні – на 93%.

Напрям безпеки:

  • продовжуємо спільне патрулювання по території університету з поліцією та Національною гвардією;
  • за попередній тиждень складних правопорушень на території університету не виявлено.

Начальник департаменту економіки та фінансів університету Л.Г.Субботіна   

21 серпня на картки здобувачів вищої освіти перераховано академічну стипендію.

Нараховано соціальну стипендію. Вона буде перерахована на картки студентам після отримання фінансування.

Нараховуємо заробітну плату за другу половину серпня, планується до виплати на цьому тижні.

З 1 вересня в країні підвищується мінімальна заробітна плата. У зв’язку з цим ми будемо змушені переглядати штатний розпис. Для виплати збільшених відповідно до цього підвищення зарплат нам необхідно додатково 3,5 млн гривень на місяць. Тобто до кінця року нам потрібно ще 14 мільйонів. МОН додатково нам ці кошти не дасть, тому ми повинні заощаджувати, щоб забезпечити виплату зарплат у рамках нашого фінансування на цей рік. До кінця року наших коштів на зарплати має вистачити, але з виплатами надбавок, премій і матеріальної допомоги можуть виникнути складнощі.

Проводили роботу з контрагентами щодо недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець місяця.

Проведення платежів через Казначейство здійснюються без затримок. 

Надано відповідь на запит МОН щодо земельних ділянок та нерухомого майна та їх призначення.

Отримано запити від МОН щодо розрахунку проєктів бюджетів на 2021–2023 роки за всіма бюджетними програмами. Робимо розрахунки і готуємо відповідь.

Розробили пропозиції щодо внесення змін до Положення  про Раду розвитку в частині порядку надання пропозицій на фінансування від підрозділів. Документ на узгодженні.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Є випадок захворення на коронавірусну інфекцію сім'ї, яка проживає в гуртожитку №22. Окрім того, захворів один іноземний студент. Також на позаминулому тижні захворів студент ІЕЕ. Усі почувають себе більш-менш нормально. 

Після чергового тестування курсантів ІСЗЗІ  сьогодні частина тих, хто одужали, від'їжджають. Отож у гуртожитку №12 залишаються ще 12 курсантів, які одужують.

Щодо поселення: вже надруковано ордери і заброньовано місця для студентів старших курсів, які проживали в наших гуртожитках раніше. Чекаємо документи на інші категорії.

Щодо ремонтів: на 8 об’єктах проводяться роботи в місцях загального користування, повністю завершено встановлення нового даху на гуртожитку №12,  виконується заміна вікон на енергоощадні в гуртожитках №№15 і 20.

Упродовж минулого тижня  правопорушень на території студмістечка не зафіксовано.

М.З.Згуровський

Олександре Анатолійовичу, прошу підключитися до Юрія Івановича Якименка, Анатолія Анатолійовича Мельниченка та Наталії Валеріївни Семінської для спільного вироблення рекомендацій щодо організації перших днів навчання першокурсників. Сконтактуйте для можливих консультацій щодо цього з вашими колегами з інших університетів – вони також зіткнулися з  проблемою адаптації до навчання в університеті та сприяння в організації побуту студентів першого курсу.

Директор науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

Бібліотека працює у звичайному режимі.  

Сприяння публікаційній активності

Подано 5 запитів на зведення профілів в БД Scopus.

Завершено роботу над аналізом 79 проблемних профілів за результатами липневого рейтингу прозорості.

Оновлено інформаційний контент рубрики «Дослідження» на сайті, зокрема додано:

Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань 

Надано 10 консультацій з питань: функціонал платформи OJS, робота з текою Рublic, актуалізація дати публікації статей та випуску, розширення переліку метаданих в експортних файлах, редагування матеріалів для ініциативи Cited-by, робота з файлами формату .css, здійснення реєстрації та оновлення метаданих DOI в реєстрі CrossRef.

ElAKPI – відкритий електронний архів КПІ ім. Ігоря Сікорського

Усього в ElAKPI станом на 07.08.2020 р. розміщено 31 212 документів.

За останній тиждень в ElAKPI розміщено 116 документів, з них шляхом самоархівування – 43.

За результатами опитування МОН щодо інституційних репозитаріїв та їх готовності до інтеграції з Національним репозитарієм академічних текстів ElAKPI названо одним із трьох кращих репозитаріїв України.

М.З.Згуровський

А які ще університети увійшли до трійки кращих?

О.М.Бруй

Києво-Могилянська академія та Сумський державний університет.

Директор департаменту управління справами М. О. Мазур

Працюємо над впровадженням системи електронного документообігу. Університет розпочне перехід на неї 31 серпня. Нині готуються цифрові підписи для  співробітниць загального відділу, щоб вони могли приймати всі документи. Починатимемо з вхідних-вихідних документів, і паралельно  переходитимемо до наказів та інших.

М.З.Згуровський

Прошу за кілька днів до остаточного впровадження цього масштабного проєкту сконтактувати з іншими його учасниками для координування його реалізації.

Директор департаменту якості  освітнього процесу О.А. Жученко

 Готуємося до внутрішньої акредитації. Також працюємо з гарантами освітніх програм у питаннях зовнішньої акредитації – інструктуємо їх, готуємо відповідні матеріали. Окрім того, супроводжуємо проведення конкурсних процедур у межах підготовки до засідання Вченої ради 7 вересня. 

Дата події