Ви є тут

Новини сайтів ФЕА

ТехноАртКПІ 2018

ТехноАртКПІ запрошує на фестиваль науки! Утворене в 2018 році об’єднання груп талановитих студентів в різних сферах науки – ТехноАртКПІ – 8 вересня 2018 року проведе свій перший фестиваль. Звичайно, ці збори не всіх активно працюючих студентів в науково-практичному житті університету, але, безумовно – досить масштабне підприємство. У свій перший фестиваль три секції вирішили продемонструвати свої можливості в галузях авіабудування, робототехніки та хімії. Також можлива додаткова участь студентів з інших кафедр університету. Подія відбуватиметься на території КПІ – на Площі знань, розпочнеться з роботи технічних майданчиків, майданчиків мистецтва, проведення майстер-класів, квестів, лекцій і творчих майстерень. Тому не зволікайте – намагайтеся обійти і прийняти участь в кожному цікавому для вас місці. Серед цікавинок організатори пропонують поводити електромобілі, запустити справжню ракету, покерувати дронами, іншими безпілотними летальними апаратами, марсоходом, автономними роботами, а також проводитимуть майстер-класи з поглиблення вивчення мов, мистецтва, зменшення відходів у виробництві, і покажуть велике розмаїття хімічно активних речовин з різними «спецефектами». Далі буде проходити екскурсія нашим університетом; іноземні студенти КПІ проведуть захід «інтернаціональний КПІ» і т.п. Закінчуватися фестиваль буде рок-концертом «музичний КПІ». Початок – о 11:00 08.09.2018. Детальніше – читайте на сайті. Запись ТехноАртКПІ 2018 впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Вступ до магістратури на бюджет!

Вступ до магістратури на бюджет! Вступ до магістратури на бюджет – якщо ви отримали диплом бакалавра в будь-якому навчальному закладі України і бажаєте продовжити навчання в магістратурі, найбільш перспективним варіантом для Вас буде вступити до найкращого технічного університету України – КПІ ім. Ігоря Сікорського. В цьому році кількість бюджетних місць збільшилась, тому у Вас є високі шанси продовжити навчання в магістратурі за кошти держбюджету. Основні переваги нашої спеціалізації: сучасні лабораторії міжнародних корпорацій (ABB, EATON, ДТЕК, Texas Instruments, Siemens); можливість продовження навчання по магістерській програмі подвійного диплому в Німеччині згідно договору про академічну співпрацю; стажування за кордоном (Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція); сумісна аспірантура в Нотінгемському університеті (Велика Британія); широкий профіль підготовки в галузі електроніки, електромеханіки, автоматизації та комп’ютерних технологій забезпечують високу кваліфікацію, достойну оплату праці і стабільний попит на фахівців нашої спеціалізації. Перша хвиля до 06.07.18. Друга хвиля до 01.08.18. Звертайтеся в 412 кім. 20 корпусу. Студенти спеціальностей 141, 142, 143 та 144 здають вступне фахове випробування [1] та випробування з іноземної мови [2]. Всі інші спеціальності здають ще додаткове вступне випробування [3]. Серед багатьох можливостей, які пропонує магістратура можна виділити: проходження практичних курсів в компаніях, що займаються автоматизацією виробництва – EATON, Schneider Electric; подвійна магістратура з іноземним ВНЗ; участь в конкурсі студентських наукових робіт в м. Кам’янське Дніпровської області [4], [5], [6]; участь в численних наукових конференціях Доступна система “наскрізного навчання доктора філософії (PhD)”, коли дослідження одніє певної теми розвивається студентом та його керівником на стадії підготовки бакалавського проекту, потім магістерської дисертації та як завершення (в аспірантурі) – після захисту кандидатської дисертації отримується диплом доктора філософії та науковий ступінь кандидата технічних наук. Вступ до магістратури на бюджет. Спектр занять магістрів кафедри АЕМС-ЕП дуже широкий. Теми магістерських дисертацій випускників-магістрів 2018 року в основному пов’язані з вирішенням проблем чутливості векторного керування асинхронного та синхронного електроприводу до параметричних збурень, зі створенням лабораторних стендів та науково-методичного забезпечення за дисципліною на вибір, дослідженням систем промислової автоматизації, енергоефективних режимів роботи електромеханічних систем та розробкою уніфікованих контролерів для мехатронних систем тощо. Серед останніх випускних робіт магістрів можна навести: Система векторного керування асинхронним генератором з урахуванням насичення магнітної системи У даній магістерській дисертації проведено дослідження алгоритму непрямого векторного керування асинхронним генератором, на основі асинхронної машини з короткозамкненим ротором. Розроблений алгоритм векторного керування напругою в ланці постійного струму забезпечує асимптотичне відпрацювання заданої напруги, що підтверджено експериментально та шляхом математичного моделювання. Досліджено вплив варіацій активного опору роторного кола на роботу асинхронного генератора. Проведено математичне моделювання непрямого векторного керування асинхронним генератором з урахуванням насичення магнітної системи в моделі генератора. Електромеханічна система автоматизації руху електромобіля на основі методів комп’ютерного зору В магістерській дисертації проведено дослідження алгоритмів детектування дорожньої розмітки та алгоритмів детектування та розпізнавання дорожніх знаків. Досліджувані алгоритми на основі згорткових нейронних забезпечують якісне детектування ліній розмітки, детектування та розпізнавання дорожніх знаків, що підтверджено шляхом експериментально. Проведено розробку безпілотного електромобіля максимально наближеного до існуючих промислових зразків згідно з вимогами міжуніверситетських змагань Carolo Cup. Електромеханічна система автоматизації безпілотного електромобіля В магістерській дисертації проведено розробку дослідження алгоритмів детектування дорожньої розмітки та паралельного паркування. Розроблений алгоритм детектування дорожньої розмітки дозволяє детектувати розмітку з високою точністю на прямій ділянці дороги. Алгоритм паралельного паркування було модифіковано та експериментально підтверджено його роботу. Проведено розробку моделі безпілотного електромобіля у зменшеному масштабі, а також апаратного забезпечення для реалізації алгоритмів детектування дорожньої розмітки та паралельного паркування. Розроблене апаратне забезпечення довзоляє проводити дослідження розроблених алгоритмів. Запись Вступ до магістратури на бюджет! впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Практика студентів з Індії 2018

Практика студентів з Індії 2018 кафедра АЕМС-ЕП Практика студентів з Індії 2018 на кафедрі автоматизації електромеханічних систем та електроприводу. Індійські студенти вже два рази проходили практику на нашій кафедрі [1], [2]. Цього року практичні заняття для студентів другого курсу інституту VISHWANIKETAN провели англійською мовою троє викладачів: доц. М. В. Пушкар, доц. С. О. Бур’ян та доц. С. В. Король. На фото – студенти в лабораторії-навчальному центрі ЕАТОN та “КПІ ім. Ігоря Сікорського” «Сучасні технології в автоматизації» (412-20) з викладачем С. В. Король. Програма навчання для студентів, які завершили другий курс інституту VISHWANIKETAN у 2018 році, включає в себе наступні три модулі. Модуль 1. Синтез логічних схем, програмовані логічні пристрої (Field Programmable Gate Array – FPGA) та програмування логічних реле. Модуль 2. Електроприводи зі змінною швидкістю для промислових застосувань. Модуль 3. Програмовані логічні контролери. Огляд, програмування та тестування програм. В цьому році вже три кафедри КПІ провели практику для студентів з Індії, всі з нашого факультету. Навчання проводилось в рамках проекту співробітництва між інститутом VISHWANIKETAN (Делі, Індія) і НТУУ “КПІ ім. Ігоря Сікорського”. Для нашої кафедри проведення таких курсів стало можливим зокрема завдяки найкращій і найсучаснішій лабораторній базі кафедри як в інституті, так і в Україні серед спеціальності “Автоматизація електромеханічних систем та електропривод”. Запись Практика студентів з Індії 2018 впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Співпраця з університетом Німеччини

Співпраця нашої кафедри з Університетом прикладних наук (Technische Hochschule Mittelhessen – THM), Гессена, м. Фрідберг, Німеччина продовжується вже 3 роки. Протягом цього часу викладачі, аспіранти та студенти кафедри активно проходили стажування у THM, підвищуючи кваліфікацію, та приймали участь в міжнародних семінарах, серед яких: проф. Пересада С. М. та доц. Ковбаса С. М. [1], [6], [9] представили останні розробки кафедри щодо адаптивних і робастних методів керування асинхронними двигунами (АД); проф. Толочко О. І., займалася удосконаленням таких сучасних методів оптимізації керування синхронними двигунами (СД), як «Максимальний момент на ампер» (MTA), «Максимальний момент на вольт» (MTV), а також тризонним регулюванням швидкості СД; ст. викл. Приступа Д. Л. [5] займався питанням визначення параметрів СД з постійними магнітами; магістр, а згодом – аспірант Пушніцин Д. С. за сприянням програми Erasmus+ займався написанням магістерської дисертації на тему «Оптимальне керування електричним транспортним засобом (ЕТЗ)», для чого він розробив і протестував інвертор і алгоритми керування для регулювання приводу ЕТЗ [2], [3]. Задачею другого стажування стало визначення параметрів АД з короткозамкненим ротором та налаштування системи векторного керування ним [4]. численні зустрічі представників нашої кафедри по впровадженню програми подвійного диплому [6] ,[7],[8] [9] дозволили двоїм магістрам Варволіку В. В. і Сливканичу М. В. [10] ,[11],[12],[13],[14],[15],[16],[17] пройти стажування у THM, під час якого вони взяли участь у розробці автономної моделі роботизованого автомобіля для змагань ‘Carolo Cup’. На сьогодні, досягнуто угоду про нову програму співпраці, в рамках якої наші студенти приймуть участь у розробці електроприводу автомобілю для конкурсу ‘Formula E Student’ . Запись Співпраця з університетом Німеччини впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Консультації щодо вступу на ФЕА

КОНСУЛЬТАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 141 До уваги абітурієнтів! З 2 липня 2018 року розпочинає роботу єдиний в Україні консультаційно-інформаційний центр для абітурієнтів, які вступають на спеціальність 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Завдання консультаційного центру – допомогти, порадити, відповісти на прості, складні та всі інші запитання абітурієнтів, а також надати можливість та професійну консультацію у: створенні електронного кабінету та умов участі у конкурсі на навчання за освітнім рівнем бакалавра; завантаженні сканованих документів для вступу; поданні електронних заяв, роз’ясненні переліку документів, строків їх подачі та етапів вступної кампанії; порядку проведення конкурсного відбору на навчання за освітнім рівнем магістра; особливостей навчального процесу за спеціальністю 141; роз’ясненні переваг навчання за різними освітніми програмами (в т.ч. програмами подвійного дипломування); можливостях навчання та стажування за кордоном в межах навчального процесу (академічна мобільність); перспективах працевлаштування в державних установах, провідних компаніях в Україні та за кордоном. Консультаційний центр працюватиме на базі факультету електроенерготехніки та автоматики в 412 аудиторії 20 корпусу з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 12:00. Запись Консультації щодо вступу на ФЕА впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Вітаємо випускників-магістрів весни 2018 року!

Вітаємо випускників-магістрів весни 2018 року! Урочисте вручення дипломів випускникам магістратури «КПІ імені Ігоря Сікорського» відбулося в залі засідань вченої ради. Цього року на кафедрі автоматизації електромеханічних систем та електроприводу успішно захистилися 19 магістрів, серед яких 4 іноземця. Наші хлопці першими на кафедрі отримали нову спеціальність, що введена з цього року на всьому нашому факультеті, – «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». За період тяжкого навчання можна відзначити деякі особливості випуску: більшість хлопців проходили тренінг в компанії EATON у 2016 [1], а Варволік Василь, Сливканич Микита, Рандюк Андрій, Долганов Олег, Абросімов Олексій, Кривошея Іван продовжили поглиблення знань та навичок в програмуванні ПЛК та інших приладів цієї компанії, за що у 2017 році отримали сертифікати компанії EATON; на 4-му курсі Варволік Василь посів 3 місце на ІI заключному турі Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» у 2016 [2]; на 5-му курсі троє магістрів, стали призерами Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з напряму «Електротехніка та електромеханіка» у 2017, що традиційно проходив у місті Кам’янське (стара назва Дніпродзержинськ) Дніпровської області [3]: Рандюк Андрій – 1 місце, Геращенко Ігор – 2 місце, Кривошея Іван – 2 місце; схожий досвід повторився рік по тому – двоє з вищевказаних магістрів, ще раз посіли призові місця на конкурсі у 2018 році [4]: Рандюк Андрій Анатолійович – 1 місце, Геращенко Ігор Миколайович – 2 місце; Варволік Василь та Сливканич Микита пройшли наукове 5-місячне стажування в Університеті прикладних наук, Гессена (Technische Hochschule Mittelhessen – THM), м. Фрідберг, Німеччина. Стажування проходило з 02.10.2017 по02.2018 в рамках програми подвійного диплому магістрів ФЕА [5]. Окрім навчання, метою їх перебування в THM була розробка автономної моделі електромобіля з комп’ютерним зором для участі у змаганнях ‘Carolo Cup’ [6]. За період навчання хлопці разом з науковими керівниками прийняли участь у численних науково-технічних конференціях, розвиваючи наукову думку країни, серед яких: «Сучасні проблеми електротехніки та автоматики» (Київ), «Електромеханічні та енергетичні системи. Методи моделювання та оптимізації» (Кременчуг), «Проблеми автоматизованого електроприводу» (Харків), «Проблеми сучасної електротехніки» (Київ), та багато ін. За результатами роботи конференцій праці опубліковано у збірниках та наукових журналах. Серед випускників кафедри, шестеро найкращих отримали диплом з відзнакою. Випускники отримали дипломи міжнародного зразка, який визнається працедавцями в усьому світі, що надає їм можливості працювати в компаніях, що займаються автоматизацією електромеханічних систем, промисловою автоматизацією, інтеграцією цифрових систем, налагодженням електроустановок, їхнім програмуванням та ін. як в Україні, так і за кордоном. Сюда вставьте картинку диплома. Декан нашого факультету Яндульський О. С., заступник декана доц. Денисюк П. Л., завідуючий кафедри АЕМС-ЕП проф. Пересада С. М. та куратор випускників доц. Бур’ян С. О. особисто привітали хлопців з отриманням кваліфікації інженера-дослідника за новою спеціальністю та побажали майбутніх кар’єрних здобутків. Необхідно зазначити, що це останній великий випуск магістрів наукового спрямування, які вчилися два роки за розширеною програмою. Навчальні плани майбутніх випускників вже мають обмеження на кількість таких «наукових магістрів» – 10 % від минулорічного набору всіх магістрів; при цьому інші студенти отримуватимуть звання «професійних магістрів» за дещо коротший термін навчання – півтора роки. Зведена таблиця випускників-магістрів весни 2018 року та їх керівників № П.І.Б. студента Науковий керівник 1 Абросімов Олексій Сергійович* доц., к.т.н. Печеник М.В. 2 Бенхамму Уссама ст. викл., к.т.н. Димко С.С. 3 Березюк Євгеній Юрійович проф., д.т.н. Толочко О.І. 4 Варволік Василь В’ячеславович* проф., д.т.н. Пересада С.М. 5 Гайдар Костянтин Олександрович доц., к.т.н. Король С.В. 6 Геращенко Ігор Миколайович доц., к.т.н. Бур’ян С.О. 7 Долганов Олег Олегович* доц., к.т.н. Приймак Б.І. 8 Дорошенко Євгеній Олександрович доц., к.т.н. Теряєв В.І. 9 Ель Хамдауи Муад проф., д.т.н. Толочко О.І. 10 Ільків Андрій Володимирович доц., к.т.н. Пижов В.М. 11 Кривошея Іван Володимирович* доц., к.т.н. Король С.В. 12 Кузнецов Гліб Андрійович доц., к.т.н. Ковбаса С.М. 13 Лозада Черес Ектор Фернандо доц., к.т.н. Приймак Б.І. 14 Лукашук Владислав Вікторович доц., к.т.н. Печеник М.В. 15 Рандюк Андрій Анатолійович* проф., д.т.н. Пересада С.М. 16 Сливканич Микита Володимирович* доц., к.т.н. Ковбаса С.М. 17 Сун Хенхао доц., к.т.н. Теряєв В.І. 18 Теребійчук Сергій Сергійович проф., д.т.н. Толочко О.І. 19 Фомін Богдан Валерійович доц., к.т.н. Бур’ян С.О. * диплом з відзнакою Посилання: [1] Тренінг студентів в компанії EATON http://epa.kpi.ua/ru/2016/01/20/trening-studentiv-v-kompaniyi-eaton/ [2] Фінал всеукраїнської олімпіади з ТОЕ http://epa.kpi.ua/ru/2016/05/20/olimpiada-2/ [3] Перемога на конкурсі студентських наукових робіт http://epa.kpi.ua/ru/2017/03/21/8565/ [4] Победа в конкурсе студенческих научных работ 2018 г. http://epa.kpi.ua/ru/2018/05/05/pobeda-v-konkurse-studencheskih-nauchnyh-rabot-2018-g/ [5] Carolo Cup. Завершено етап розробки роботизованого автомобіля http://epa.kpi.ua/ru/2018/01/30/carlo-cup-zaversheno-etap-rozrobki-robotizovanogo-avtomobilya/ [6] Звіт про стажування http://epa.kpi.ua/ru/2018/05/17/zvit-pro-stazhuvannya/ Запись Вітаємо випускників-магістрів весни 2018 року! впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Кафедра АЕМС-ЕП та Ноттінгемський університет

Кафедра АЕМС-ЕП та Ноттінгемський університет Завідувач кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу проф. Пересада С.М. відвідав Ноттінгемський університет (Англія), факультет силової електроніки, електричних машин та керування (The University of Nottingham, Power electronics, Machine and Control). Проф. Пересада С.М. був запрошений для проведення міжнародного семінару «Асинхронні машини для транспорту та промисловості – сучасний стан та перспективи» в Китайському кампусі університету в м. Нінгбо (Ningbo), на якому були присутні відомі вчені з Великої Британії, Німеччини, Італії, університетів та багатьох компаній Китаю. Запрошення було отримано у зв’язку з відкриттям на кафедрі нового напряму спеціалізації електромобільність. Проф. Пересада С.М. зробив пленарну доповідь на семінарі, а також провів переговори щодо встановлення офіційних відносин між НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського» та Ноттінгемським університетом по спільним науковим проектам в галузі електромобілів та електролітаків, обміну студентами, подвійній магістратурі та аспірантурі. Завідувач кафедри професор Пересда С.М. від час доповіді Випускник кафедри профес Ноттінгемського університету Сергій Божко на відкритті конференції Вигляд кампусу Вигляд кампусу Вигляд кампусу Так виглядає місто Нінгбо Програма конференції Програма конференції. Опис направлень та мети конференції Програма конференції. Біографія професора Пересади С.М. Випускник КПІ, проф. Божко С.В. і проректор з перспективного розвитку Ноттінгемського університету під час обговорення Фото учасників конференції. У першому ряду 4-ий зліва – Божко С.В., випускник КПІ, 5-ий зліва – проф. Пересада С.М. Сумісна науково-практична діяльність з університетом у Ноттінгемі триває вже деякий час. Важливою людиною, з якою в нашої кафедри є тісні творчі стосунки є Сергій Владиславович Божко – випускник кафедри АЕМС-ЕП. Він працював на кафедрі протягом п’яти років, здобув науковий ступінь кандидату технічничх наук. Після чого відправився до Ноттінгемського університету, де й досі працює на посаді професора в науково-дослідницькому відділі університету. За час його роботи закордоном він разом зі співробітниками нашої кафедри зробили багато спільних наукових публікацій, які входять до наукової бази даних Scopus. Запись Кафедра АЕМС-ЕП та Ноттінгемський університет впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Конкурс ‘Formula E Student 2018’

Конкурс ‘Formula E Student 2018’ Продовжується співпраця нашої кафедри з Університетом прикладних наук (Technische Hochschule Mittelhessen – THM), м. Фрідберг, Німеччина. В минулому за програмою подвійного диплому наші магістри взяли участь у змаганнях ‘Carolo Cup’, в якому вони займалися розробкою автономної моделі роботизованого автомобіля [1] – [8]. Наразі досягнуто угоду між кафедрою АЕМС-ЕП, представниками механіко-машинобудівного факультету «КПІ ім. Ігоря Сікорського» та науковцями THM про створення спільної між-університетської команди для участі в інженерному конкурсі ‘Formula Student’ [9]. Цей конкурс передбачає розробку та виготовлення командою електромобілю для змагань, електропривод якого буде розроблятися студентами нашої кафедри. Це студентський інженерний конкурс, що проводиться щорічно у Великобританії. Команди з усього світу розробляють, виготовляють, випробовують та готують невелику гоночну машину стилю формули SAE [10]. Задачами конкурсу є налагодження зв’язків між технічними університетами світу через молоде покоління, підвищення їхньої кваліфікації як інженерів-розробників, працевлаштування найкращих команд до складу таких світових автомобільних лідерів як Renault, Jaguar, Mercedes та ін., а також розвиток сучасних автомобільних технологій на основі теорії сталого розвитку (усунення викидів, застосування тільки тих матеріалів, які можуть перероблятися, зменшення втрат енергії в кожному модулі тощо). Змагання організовує Інститут інженерів-механіків та проводить за тими правилами формули SAE. Автомобілі оцінюються за рядом критеріїв: а) статичні показники: 1. Інженерний проект (150 балів); 2. Аналіз вартості та екологічності (100 балів); 3. Бізнес-презентація (75 балів); 4. Технічна перевірка (включає в себе 6 тестів): безпека, шасі, шум, нахил, гальмування та технічна підтримка (перевіряється, але не оцінюється); б) динамічні тести: 1. ‘Skidpad’ (50 балів); 2. 1-км автокрос/спринт (150 балів); 3. 75-м прискорення (75 балів); 4. 22-км витривалість (300 балів) та економія палива (100 балів). Переможцем стає команда з найбільшою кількістю балів. Команда THM, з якою об’єднаються наші студенти для створення електромобіля Посилання: [1] Конкурс Carolo Cup — 2018 http://epa.kpi.ua/ru/2016/09/27/8210/ [2] Презентація конкурсу Carolo Cap http://epa.kpi.ua/ru/2016/10/25/8329/ [3] Carolo Cap в КПІ http://epa.kpi.ua/ru/2017/05/29/carolo-cap-v-kpi/ [4] Набір в команду Carolo Cup 2019 http://epa.kpi.ua/ru/2017/07/06/nabir-v-komandu-carolo-cup-2019/ [5] Carolo Cup. Завершено етап розробки роботизованого автомобіля http://epa.kpi.ua/ru/2018/01/30/carlo-cup-zaversheno-etap-rozrobki-robotizovanogo-avtomobilya/ [6] Звіт про стажування http://epa.kpi.ua/ru/2018/05/17/zvit-pro-stazhuvannya/ [7] Carolo Cup. Завершено етап розробки роботизованого автомобіля http://epa.kpi.ua/ru/2018/01/30/carlo-cup-zaversheno-etap-rozrobki-robotizovanogo-avtomobilya/ [8] Звіт про стажування http://epa.kpi.ua/ru/2018/05/17/zvit-pro-stazhuvannya/ [9] Formula Student 2018: 11-15 July 2018 http://www.imeche.org/events/formula-student [10] FSAEOnline.com.html http://www.fsaeonline.com/ Запись Конкурс ‘Formula E Student 2018’ впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Звіт про стажування

Привіт всім! Я магістр 6-го курсу, М. Сливканич. Цього року я проходив 5-місячне стажування в University of Applied Sciences THM, Німеччина. Стажування проходило в рамках студентської програми DAAD, під час якого більшість часу проводив у лабораторії, займаючись розробкою системи комп’ютерного зору для детектування дорожньої розмітки для мініатюрного електромобіля. Також за період перебування в університеті відвідував заняття англійської мови в університеті, а також безкоштовні вечірні курси німецької мови за рівнем А1.1, в результаті чого отримав сертифікат про проходження курсу. Умови в лабораторіях університету були дуже теплими та зручними для роботи. На фото 1 – я з друзями в університеті. На фото 2 зліва видно декілька мініатюрних електромобілів, розробкою яких займались студенти раніше. Справа розташований електромобіль, над яким проводиться робота по дослідженню заряду та розряду батарей, а також по автоматизації приводу. Також лабораторії оснащені новітнім обладнанням, тому всі студенти працюють над різними проектами з високим ступенем забезпечення матеріалами. Стажування пройшло добре. Була можливість трішки подорожувати Німеччиною. Місто Фрідберг, де знаходиться один з кампусів THM, в якому я і перебував, знаходиться недалеко від великого центру Франкфурт-на-Майні. На фото 3 я знаходжусь на одному з мостів Франкфурта. Також кожне з маленьких містечок, що знаходилися в околі Фрідберга, відображає німецьку архітектуру та культуру, тому було цікаво побувати в цих містах. На фото 4 видно красиві німецькі хатинки міста Марбург, яке відображає красоти німецької культури. За час перебування вдалося побувати в Парижі. Подорожував туди автобусом компанії Flixbus, яка пропонує досить невисокі ціни за поїздки. На фото 5 видно мене на фоні Ейфелевої вежі, що є найкрасивішим місцем Парижу, на мою думку. Також завдяки дуже дешевим авіарейсам від компанії Rayanair вдалося злітати до Венеції. Фото 1 Фото 2 Фото 3 Фото 4 Фото 5 Запись Звіт про стажування впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Вступний екзамен для молодших спеціалістів

Увага! Екзамен для молодших спеціалістів ! Екзамен для молодших спеціалістів відбудеться 26.07.18 о 10:00. Вхід – за годину до початку екзамену. Консультація до екзамену відбудеться 25.07.18 о 16:00 в ауд. 146, 16 корпус. Чекаємо на вас. Розклад вступних екзаменів із загальноосвітніх предметів. Кафедра готує бакалаврів за спеціальністю 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньою програмою підготовки (спеціалізацією) “Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність” за прискореною програмою на базі диплому «молодший спеціаліст». Кожного року ми набираємо окрему групу студентів, яка навчається за кошти держбюджету по індивідуальній прискореній програмі (2 роки 9 місяців) з отриманням стипендії. Набір здійснюється на денну форму навчання за кошти держбюджету та за контрактом (за кошти фізичних та юридичних осіб) та на заочну форму навчання за контрактом. Запись Вступний екзамен для молодших спеціалістів впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.

Викладачі нашої кафедри прийняли участь у ХV Міжнародній науково-технічній конференції

Викладачі нашої кафедри прийняли участь у ХV Міжнародній науково-технічній конференції “Проблеми сучасної електротехніки”, яка проходила 4-8 червня 2018 року в місті Києві. Наша кафедра прийняла активну участь у роботі ХV Міжнародної науково-технічної конференції «Проблеми сучасної електротехніки – 2018», яка проходила 4-8 червня 2018 року в місті Києві. [1] http://ppe.kpi.ua/, що цього року присвячена 100-річчю Національної академії наук України. Завідувач кафедри виступив на пленарному засіданні конференції, а викладачі та молоді науковці кафедри виступили на засіданні секції «Електротехнічні комплекси та системи». На Пленарному засіданні Пересада С.М. зробив доповідь на тему Nonlinear and adaptive control technology in modern electromechanical systems (Технологія нелінійного та адаптивного керування в сучасних електромеханічних системах), в якій представив результати наукової роботи кафедри за останні 15 років, а також висвітлив найбільш вагомі практичні здобутки та впровадження систем нелінійного та адаптивного керування в електромеханічних системах. На засіданні секції «Електротехнічні комплекси та системи» представлено доповіді: Пересада С. М., Ковбаса С. М., Ніконенко Є. О., Божко С.В. Концепція експериментального дослідження електромеханічних систем електричних транспортних засобів з гібридними джерелами живлення. Робота присвячена дослідженню актуальної проблеми розвитку електричного транспорту в світі. Зокрема, представлено концепцію, або методику експериментальних досліджень електротранспорту, що містить в якості джерела живлення «гібридне джерело» – поєднання акумуляторних батарей (АКБ) та блоку суперконденсаторів. Така структура покращує використання енергії АКБ, подовжує їхній термін служби та збільшує пробіг автономного транспортного засобу від однієї зарядки. Також в роботі представлено результати експериментального тестування нового алгоритму керування DC-DC перетворювачем і алгоритму векторного керування швидкістю асинхронного двигуна. Бур’ян С. О., Печеник М. В., Пушкар М. В., Решетник В. С. Енергоефективне керування насосними установками на основі нейромережевого оцінювача координат. Доповідь зробив Старший викладач кафедри АЕМC-ЕП Пушкар Микола Васильович. Микола Васильович розповів про сучасні тенденції енергоефективного керування насосними установками та представив матеріали дослідження реальної системи керування носоною установкию з нейромережевим оцінювачем ККД на основі SoC Altera. Пересада С. М., Ковбаса С. М., Зайченко Ю. М., Решетник В. С. Селективна компенсація вищих гармонік струму трифазної мережі. Авторами розглянуто актуальне питання – покращення якості електроенергії за допомогою силових активних фільтрів (САФ). Принцип дії таких пристроїв полягає у вимірюванні гармонійного складу струмів мережі та навантаження та створення таких струмів, що придушують вищі гармоніки в складі струмів мережі, наближуючи їхню форму до синусоїдної. Розроблений підхід до вирішення проблеми забезпечує компенсацію реактивної потужності (підвищуючи коефіцієнт потужності), а також дозволяє здійснювати вибіркове послаблення гармонік, що підвищує масо-габаритні показники приладу та зменшує вартість його виготовлення. Толочко О. І., Бовкунович В. С., Бурмельов О. О. Обмеження струму і напруги статора в системі тризонного регулювання швидкості двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування. Для синхронних двигунів з вбудованими у ротор постійними магнітами автори запропонували спосіб обмеження струму і напруги статора у системі тризонного регулювання швидкості із застосуванням стратегій оптимального керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний момент на вольт» без застосування додаткових контурів. Ідея полягає у послідовному включенні в канал формування завдання на моментоутворюючу складову струму статора двох блоків динамічного обмеження, перший з яких запобігає перевищенню максимально припустимого значення амплітудою струму статора, а другий – амплітудою напруги статора. Виведено формули для розрахунку рівнів обмеження без врахування та із врахуванням падіння напруги статора на активних опорах. Толочко О. І., Рижков А. М. Синтез та аналіз системи модального керування крановим механізмом поступального руху з врахуванням роботи підіймального механізму. Для кранових механізмів поступального руху з вантажем, підвішеним на гнучкому канаті, синтезована система управління зі зворотним зв’язком по вектору стану повного порядку, що враховує зміну довжини каната при роботі підйомного пристрою. Для оцінювання кута відхилення каната з вантажем від вертикалі і кутової швидкості цього переміщення синтезований спостерігач стану Люенбергера. Виконано аналіз розробленої системи модального керування методом математичного моделювання. За результатами роботи конференції «обрані» роботи вже опубліковано у поточному випуску найкращого науково-технічного журнала України з питань електроенерготехніки та автоматики «Технічна електродинаміка». http://www.techned.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1277&Itemid=213 Запись Викладачі нашої кафедри прийняли участь у ХV Міжнародній науково-технічній конференції впервые появилась Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу АЕМС та ЕП.
x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій