Ви є тут

Інженерна підготовка



КПІ імені Ігоря Сікорського розпочинає співпрацю з Анкарським університетом

2017.09.28 КПІ імені Ігоря Сікорського розпочинає співпрацю з Анкарським університетом

Київські політехніки починають співпрацю з університетом м. Анкари (Турецька Республіка). Рамковий меморандум про таке співробітництво 28 вересня підписали ректор КПІ імені Ігоря Сікорського академік НАН України Михайло Згуровський та ректор Анкарського університету професор Еркан Ібіш.



Грант НАТО професору радіотехнічного факультету В.І.Найденку

Колектив КПІ. Учасники української команди В.І. Найденко, Наталя Саламатіна, Дмитро Гнатюк, Миколай Балакірів

Професор радіотехнічного факультету Віктор Іванович Найденко у партнерстві з професором канадського Університету МакМастер Наталією К.



Локальний етап Європейських інженерних змагань – EBEC'16

2015.11.30-04.12 Локальний етап Європейських інженерних змагань – EBEC'16

З 30 листопада по 4 грудня у КПІ відбувся локальний етап міжнародних змагань для студентів EBEC'16. На сьогоднішній день Європейські інженерні змагання – EBEC – це один з найцікавіших та популярних заходів для молодих інженерів.



В.Л. Кирпичев. Значение фантазии для инженеров

1898. Квартира першого директора КПІ

100 років тому в журналі “Известия “Киевского политехнического института Императора Александра ІІ” (1903 р., книга III, стор. 7–25) було опубліковано текст промови першого ректора КПІ В.Л. Кирпичова на незвичну для технічного навчального закладу тему: “Значение фантазии для инженеров”. Думки, висловлені в ній, і сьогодні сприймаються з інтересом – щось подібне нечасто пишуть чи говорять останнім часом. Пропонуємо увазі читачів скорочений текст цієї промови. Думаємо, знайомство з нею буде для політехніків приємним, цікавим і корисним.



Минаюча  натура: популярність інженерної праці

1903. Сторінки альбому перших випускників хімічного відділення

Як кажуть, взятися за перо мене спонукали щойно оприлюднені в ЗМІ (наприклад, газеті “Сегодня” від 18.08.09) дані щодо кількості заяв і конкурсів на різні факультети та спеціальності, що можна, зокрема, опановувати в нашому рідному університеті з ключовим, як мені завжди здавалося, словом “те



Чи може інженер недостатньо знати фізику?

Чи може інженер недостатньо знати фізику?

Навряд чи хто-небудь ризикне заперечувати, що сучасний стан фізичних досліджень у будь-якій країні визначає рівень її технологій – нові ідеї та підходи не можуть народитися в надрах звичних методів і прийомів, тому саме фундаментальна підготовка є запорукою і рівня інженерної роботи, і рівня технологічних “ноу-хау”.



Виховувати особистість: «Все тече, все змінюється»

1904. Музей землеробства КПІ

Фраза, що винесена в епіграф, підтверджує стрімкість історичного поступу. Проте, одна річ, коли цей рух еволюційний, що базується на здобутках попередніх поколінь, на досягнутому ними позитиві, і зовсім інша, коли основа зруйнована, а радикальних кроків для поліпшення ситуації не робиться.



Чи потрібна історія інженерові КПІ?

Загальний план Диких полів, простіше кажучи, Україна, з належними провінціями

У серпні минулого року газета “Київський політехнік” розпочала друкувати матеріали під рубрикою “Берегти честь КПІ”. На сторінках газети приділялася увага стану викладання предметів, враховуючи побажання студентів і викладачів.



Чи потрiбна хiмiя iнженеру-енергетику?

Нужна ли химия инженеру-энергетику?

Навколишній світ – це світ хімічних речовин і їх постійних перетворень. Більшість процесів на землі є хімічними або супроводжуються хімічними процесами. Можна сказати, що наша Земля – це гігантський хімічний реактор, який не зупиняється ні на мить. Така реальність. І людська цивілізація, яка виникла, існує і буде існувати всередині цього “реактора”, має якомога більш гармонійно вписатися в ці процеси перетворення речовин.



Шляхи пiдвищення творчої компоненти в навчальному процесі

Шляхи пiдвищення творчої компоненти в навчальному процесі

Серед головних завдань програми підвищення якості освіти в НТУУ “КПІ”, проголошеної 29 серпня цього року на загальних зборах викладачів ректором університету проф. М.З.Згуровським, є завдання переходу від “репродуктивного” навчання до “креативного”, тобто творчого.

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій