20 квітня 2008 року на Першому національному телеканалі відбулися зйомки фінальної гри нового телевізійного проекту – Всеукраїнський «Бізнес-чемпіонат 2008». До фіналу дісталися команди студентів двох вузів – Національного технічного університету України «КПІ» та Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (КНЕУ). У напруженій боротьбі перемогу здобула команда НТУУ «КПІ» у складі студентів факультету менеджменту та маркетингу: Максим Федоренко (капітан команди), Денис Григораш, Марина Державська, Ксенія Ільченко, Павло Кожухар та Ірина Парсенюк. Тренер команди – старший викладач кафедри промислового маркетингу Тетяна Володимирівна Співаковська.

Перемога у фіналі – це результат багатомісячної роботи, яка полягала у ретельній підготовці до кожного етапу бізнес-чемпіонату: командою успішно пройдені чвертьфінал та півфінал, а також реаліті-шоу «Команда». На різних етапах команди виконували численні завдання: спочатку – вирішували кейси, тобто аналізували проблеми та можливості реальних підприємств і пропонували власні управлінські рішення, які оцінювала експертна рада бізнес-чемпіонату. Під час реаліті-шоу «Команда» студенти виконували реальний бізнес-проект, замовлений видавництвом «Хімджест», – просування нового підручника з маркетингу Ф.Котлера, К.Л.Келлера та українського колективу співавторів, змагаючись за кращі фінансові та маркетингові результати.

Протягом місяця гравці двох команд успішно подолали багато випробувань, пов’язаних з реалізацією проекту: працювали на книжкових та освітніх виставках, проводили презентації, писали прес-релізи та брали участь у прес-конференції, складали комерційні пропозиції та проводили переговори з потенційними клієнтами тощо. Беручи участь у проекті, студенти отримали безцінний досвід роботи і яскраві спогади, спробували відчути себе справжніми бізнесменами. Результатом цієї роботи стало підписання угод щодо купівлі книги з 12 університетами, 16 компаніями, чотирма книжковими магазинами та двома всеукраїнськими мережами книгарень. Завдання видавництва щодо кількості проданих книг було не просто виконано, а перевиконано, що й було презентовано під час фінальної гри. З п’яти конкурсів фінальної гри команда НТУУ «КПІ» перемогла у чотирьох, ставши беззаперечним лідером змагання і довівши, що економічна освіта в нашому університеті – на дуже високому рівні!

Вагомий внесок у перемогу наших студентів зробили всі, хто підтримував команду, консультував її учасників, допомагав якнайкраще підготуватися до змагання, зокрема, завідувач кафедри промислового маркетингу, професор С.О.Солнцев, заступник декана ФММ з наукової роботи доцент кафедри промислового маркетингу О.В.Зозульов; доцент кафедри промислового маркетингу Т.Г.Діброва, а також усі викладачі факультету менеджменту та маркетингу та інших факультетів, які забезпечують високий рівень теоретичної та практичної підготовки студентів НТУУ «КПІ». Організаційну підтримку участі команди у бізнес-чемпіонаті надавали декан факультету менеджменту та маркетингу О.А.Гавриш та заступник декана з навчально-виховної роботи М.А.Чайковська.

Сподіваємося, що ця перемога – не остання, і студенти НТУУ «КПІ» ще не раз доведуть у різних змаганнях високий рівень своєї підготовки.

Телевізійну трансляцію ігор «Бізнес-чемпіонату 2008» можна буде побачити вже в новому телевізійному сезоні (з вересня 2008 р.).

Автор: Т.В.Співаковська, старший викладач кафедри промислового маркетингу

Дата події