визначення квот кафедр на підготовку магістрівПідготовка магістрів спрямована на створення умов для творчого розвитку обдарованої особистості і підготовку фахівців за одним (декількома) функціональними напрямами діяльності: науково-дослідним (творчим); науково-педагогічним; управлінським.

Державна атестація:

  • магістерська робота, що виконується на завершальному етапі навчання, повинна передбачати проведення наукових досліджень (творчих розробок) з проблем відповідної галузі;
  • державна атестація здійснюється державною екзаменаційною комісією і проводиться у формі захисту магістерської роботи.

Атестаційна робота магістра має бути результатом закінченого наукового дослідження, мати внутрішню єдність і свідчити про те, що автор володіє сучасними методами наукових досліджень і спроможний самостійно вирішувати наукові задачі, що мають теоретичне і практичне значення.

Компетентнісна модель магістра

Випускники магістратури:

  • мають продемонструвати знання та вміння на рівні, що забезпечує можливість аналізувати, оцінювати і порівнювати альтернативи, генерувати оригінальні ідеї у відповідній галузі знань;
  • можуть застосовувати свої знання і володіють компетенціями, які дозволяють вирішувати завдання в новому, широкому контексті у відповідній галузі знань;
  • спроможні інтегрувати знання, вирішувати складні завдання в умовах неповної інформації, з урахуванням соціальної та етичної відповідальності за прийняті рішення;

    володіють методами проведення сучасних експериментів і можуть давати науково обґрунтовану інтерпретацію отриманим результатам;

  • можуть чітко, аргументовано доводити до аудиторії фахівців наукову інформацію та свої висновки.

Зарахування на навчання за програмою “магістр” студентів університету, які успішно завершили бакалаврську підготовку, проводиться на конкурсній основі за заявами студентів з урахуванням їх навчальних досягнень та наукових (творчих) здобутків (за інтегральним рейтингом) та з урахуванням схильності студента до науково-дослідної (творчої), науково-педагогічної або управлінської діяльності.

Деканам, директорам інститутів, завідувачам кафедр забезпечити набір на програму підготовки магістрів відповідно до вимог: середній бал бакалавра не нижче 4,5; випускна робота бакалавра оцінена на “відмінно”; в додатку до диплома бакалавра відсутні “задовільні” оцінки; позитивна рекомендація ДЕК, яка оцінювала випускну роботу бакалавра.