Ви є тут

Реєструймося чітко і дружно


Кампус КПІ. Карта студмістечка

Потужну і різнопланову діяльність Київської політехніки забезпечують безліч підрозділів та служб: освітньо-наукових, господарських, допоміжних.

Здається, скільки існує студмістечко, стільки ж і працюють там паспортисти. Адже пожильців завжди реєстрували (прописували) та обліковували. Робота ця вимагає уваги, акуратності та чіткого дотримання букви закону. Нині паспортна служба студмістечка налічує 12 співробітників, які реєструють майже 14 200 мешканців гуртожитків. Дехто трудиться тут не один десяток років і не з архівів чи спогадів знає всі зміни паспортного режиму, починаючи з радянських часів.

Розмовляємо з начальником паспортного столу студмістечка М.К.Данилко.

– Майє Калістратівно, які обов’язки покладено нині на паспортистів?

– Чотири рази на тиждень (крім четверга) вони ведуть прийом у післяобідній час: реєструють усіх мешканців (як правило, починаючи з першого курсу), знімають з реєстраційного обліку випускників та відрахованих студентів, допомагають жінкам оформити новий паспорт після одруження і зміни прізвища, а також відповідно до Закону України “Про безперешкодне пересування громадян України по території України” реєструють іногородніх студентів, які не проживають у гуртожитках, але прийняті на навчання і мають право на реєстрацію за гуртожитком свого факультету.

– Недотримання громадянами правил реєстрації карається?

– Так, на громадян, які досягли 18-річного віку, накладається штраф у розмірі 20 грн, якщо вони не зареєструються протягом 5 днів після переїзду на нове місце проживання. Приміром, першокурсники, які знялися з реєстрації за місцем постійного проживання, але не отримали місця в гуртожитку, повинні зареєструватися у паспортиста за гуртожитком, закріпленим за факультетом.

Заміжнім жінкам слід подати документи (свідоцтво про одруження, наказ із деканату про зміну прізвища) для зміни прізвища та отримання нового паспорта після одруження протягом місяця.

– Чи звертаються до вас за відомостями кількарічної давнини?

– Так, ми зберігаємо весь реєстраційний архів за 20 років. Привід для звертання за довідкою про проживання в гуртожитку може бути найрізноманітніший. Приміром, громадянин Росії хоче отримати посвідку на проживання в Україні й представляє відомості про проживання в гуртожитку в студентські роки.

– З якими державними установами співпрацює ваша служба?

У роботі виникають різні ситуації. Тож підтримуємо зв’язки з Державним департаментом у справах громадянства, міграції та реєстрації фізичних осіб, санітарно-епідеміологічною станцією Солом’янського району, паспортним відділом УГП та ІС ГУ МВС України, Солом’янським районним військовим комісаріатом та іншими.

Приміром, молоді люди, які постраждали від Чорнобильської катастрофи і вже досягли 18-річного віку, щоб отримувати підвищену стипендію, повинні подати “доросле” посвідчення, що його отримували за місцем постійного проживання. Відбувалося наступне: студенти знімалися з реєстрації у студмістечку, реєструвалися вдома, отримували посвідку, знімалися з реєстрації за постійним місцем проживання, знову реєструвалися в гуртожитку, подавали нове посвідчення в деканат. Після звернення нашої паспортної служби до Головного управління у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, отримали роз’яснення, що для отримання підвищеної стипендії достатньо подати “старе” дитяче посвідчення і завірену копію довідки з постійного місця проживання.

– Очевидно, до складання списків для виборчих дільниць паспортисти теж причетні?

– Так, на паспортистів покладено функції подання і перевірки списків виборців. Восени 2004-го, на президентських виборах, було відмічено чітку й якісну роботу наших працівників. Намагаємося і на парламентських виборах працювати без зауважень. На сьогоднішній день ЦВК виявила близько 740 політехніків, які включені до виборчих списків двічі: у гуртожитках і за місцем постійної реєстрації. Прохання до таких студентів подати паспортистам своїх гуртожитків заяви із зазначенням місця, де вони бажають голосувати – у студмістечку чи разом із батьками. Мешканцям гуртожитків №№ 1 (ТЕФ), 4 (ПБФ), 7 (ФЕЛ), 11 (ФФВС, ТЕФ), 13 (ФЕЛ, ФМФ, ІХФ), 15 (РТФ, ФЛ, ІХФ) звертатися до паспортистки у 15-му гуртожитку (вул. Металістів, 5); №№ 3 (ФІОТ), 8 (ФАКС, ФІОТ), 9 (ТЕФ), 12 (ІТС, ФІОТ, ММІФ), 14 (ФПМ, ІПСА), 21, 22 – до паспортистки у 14-му гуртожитку (пров. Ковальський, 5); №№ 6 (ФІОТ), 10 (ІФФ, ВПІ), 16, 17 (ІЕЕ), 20 (ММІ, ЗФ, ФП, ФІОТ) – до паспортистки у 20-му гуртожитку (вул. Борщагівська, 144); № 18 (ФЕА, ФММ, ФТІ) – у 18-й гуртожиток (вул. Борщагівська, 148); № 19 (ХТФ, ФС, ІХФ, ФБТ) – у 19-й гуртожиток (вул. Борщагівська, 146).

На сьогодні не існує положення, за яким прізвище до списку виборців може бути внесене за рішенням суду чи територіальної виборчої комісії у день виборів.

Тож, щоб під час парламентських виборів волевиявлення кожного відбулося спокійно і зважено, слід перевірити наявність і правильність написання свого прізвища у списках виборців, які знаходяться у паспортистів гуртожитків.

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій