Якщо ви любите інтелектуальні загадки, командну і динамічну гру, до того ж є студентом НТУУ “КПІ”, тоді ця гра обов’язково вам сподобається. Це – брейн-ринг.

Уже давно така цікава програма зникла з українських телеекранів, але народна любов до неї не слабшає. Принцип гри дуже простий: дві команди уважно слухають запитання ведучого, а після удару гонгу, якщо команди знають відповідь, вони повинні натиснути кнопку. Хто перший – той і відповідатиме. Для цього, окрім ерудованості, треба мати гарну реакцію й міцні нерви.

Кілька тижнів тому в нашому університеті відбувся чемпіонат з брейн-рингу. Цікаво, що команди існують на різних факультетах уже досить давно, та вони виступали переважно на міському рівні чи в складі збірної Києва. Всеуніверситетський же чемпіонат проводився вперше. Ініціатором проведення цього заходу виступило Наукове товариство студентів й аспірантів НТУУ “КПІ” за підтримки київського клубу “знатоків”. Нам вдалося поспілкуватися з одним з організаторів цього дійства, студентом ФС Ставрояні Сергієм, який поділився подробицями підготовки й проведення гри.

У чемпіонаті взяли участь 23 команди з 16 факультетів. Найактивнішим виявився ФІОТ, який делегував аж 5 своїх команд, адже обмежень тут не було. Гра проходила в кілька етапів: відбіркові “бої”, ігри 1/8 фіналу, 1/4 фіналу, 1/2 фіналу та власне фінал. Ведучим був Андрусенко Олексій, який дуже цікаво вів цей чемпіонат, дотепно коментуючи відповіді гравців на поставлені запитання. До речі, запитання були найрізноманітнішими, з різних галузей знань. Окрім ерудованості, гравці продемонстрували практичне застосування логіки, відповідаючи на них.

Перед фінальною грою на глядачів чекав сюрприз. Окрім студентських команд, були представлені також 3 “додаткові”: викладачів (у складі І.В.Лісовської, Є.А.Мачуського, С.Ф.Тіленика, Ю.В.Богданського та Ю.В. Стребкової), Студради університету (під проводом М.Безуглого) та ветеранів брейн-рингу КПІ (тих, хто вже неодноразово брав участь у таких іграх на міському чи європейському рівні). У підсумку в напруженій боротьбі перемогла дружба – всі три команди виграли по одному разу одна в одної.

До фіналу ж студентських команд потрапили ФЕЛ-1 та ФП. Перемогла команда з ФЕЛ, відповідно ФП – зі сріблом, а третє місце виборола команда ФІОТ-3. Кращим гравцем було визнано капітана ФП Бойка-Бойчука Родіона, а титул “Суперкнопка” отримав Бідний Сергій з команди ФІОТ-4, він натискав кнопку найшвидше.

Проведення таких ігор – позитивне явище в культурному житті НТУУ “КПІ”. У планах організаторів – відкриття клубу, де б команди могли зустрічатися, тренуватися і спілкуватися одна з одною, а також регулярне проведення подібних змагань на рівні університету.

У найближчій перспективі – проведення ще одного інтелектуального чемпіонату серед студентів КПІ – “Що? Де? Коли?”. Ця гра не така динамічна, як брейн-ринг, але не менш цікава. Головне, щоб у нашої розумної молоді було бажання і час брати участь у подібних заходах, демонструючи свій інтелект і командну гру.

Дата події